Veckan som gick....

 
Ha nu en go lördagskväll... här hos mej ska det grillas !!
Kram & kärlek
💖
1 A:

skriven

Hej Es

Ser du mig i ett seriöst förhållande snart?
Kram

2 Skorpan:

skriven

En mycket märklig vecka, det kan man gott påstå... Mycket hände o ändå väntar jag mig mycket mer, konstig filur jag är som väbtar mig mycket. Hon som ska lära in mig är minsann en kvinna med ruter i, sån hoppas jag också att jag blir ;D. Antagligen inte...
Trevlig grille, sonen o jag intog pizza på vägen, endast en bil provkörd, o nu drack vi kombucha för att läska oss.
Kram Skorpan

Svar: Just det ja, jag har kombucha i kylen... det hade jag glömt ! Kram :)
Esmaralda

3 CR:

skriven

Hej Ezmaralda!
Jag behöver din hjälp!
Min dotter har tappet bort en jätteviktig nyckel
Ser du vad den kan vara? Eller någon annan här på bloggen.
Tacksam för hjälp!
Ha det fint!
Kram

Svar: Hoppas någon annan här på bloggen kan hjälpa dig.. kram
Esmaralda

4 Um:

skriven

Hej.
Tack så mycket! Detsamma.
Är det den kvinnan han kommer att vara med framåt i framtiden?
Kram

5 Vart är HAN:(((:

skriven

Finns min soulmate..?för han har inte dykt upp på flera år nu:(((

Svar: Ibland tar det tid.. han finns där fortfarande... kram )
Esmaralda

6 Rebecca:

skriven

Ha en bra kväll du med! :)
Varför är han så avståndstagande mot mig? Kommer vi lösa det här? Mår inte speciellt bra när han håller på så här..
KRAM!

7 Tiss:

skriven

Nu är jag verkligen sååå ressjuk!!

Kommer vi att få en bra resa, samt kommer jag att kunna sova??

Svar: Jadå, det ser ut att bli bra... jaga inte upp dig bara.... kram :)
Esmaralda

8 Boudica:

skriven

Måste varit en jobbigt vecka, de fick inte igenom ett köp ;)
Gott med grillande!
Här har det tagits för lungt igen, men ska träna lite strax. Funderar på att handla lite kläder igen men plånboken gör ont av det. Slösat mycket på senaste. För bra saker hoppas jag!
Här har man blivit lite festsugen bara så där, ser det ut att bli någon fest snart? Mer sannolikt en jobbfest eller liknande?

KRAM!

Svar: Ja en fest blir det och det ser ut att bli ganska snart.. kram :)
Esmaralda

9 Vart är HAN:(((:

skriven

Ok,tack för svaret Es kram<3

10 d30:

skriven

Har nye vännen fått känslor för mig?

Ha en fortsatt bra kväll!

Svar: Ja en de känslor kan jag få till mig att det finns... kram
Esmaralda

11 Till CR:

skriven

Hej!

På tidningen Näras webbsida kan du fråga Anna-Lena om borttappade saker. Hon är jätteduktig.

12 TILL CR (3) :

skriven

Hmm.. Det första som kom upp för mig var en jättegammal eller unik byrå, med stukaturer, under där kanske. (vit färg)


Dock när jag letar efter saker så kan mycket annat komma upp i huvudet samtidigt så har du ingen byrå stämde det helt enkelt inte in denna gång :)


/ Ghostwriter

13 KristinaF:

skriven

Hej Esmaralda!

Vad kan jag vänta mig av C? Finns där intresse?

Ha en fin kväll!

14 Hmm:

skriven

Hej Esmeralda ser du någon varning för mig

15 CR:

skriven

Tack så mycket för svar Ghostwriter.
Det finns en sån byrå som du beskriver men tyvärr inte hittat den ändå.
Och Tack till dig som tipsade om Anna-Lena.
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: