Filmbeviset......

Gästbloggare idag är: Siri

Hej

Nu ska jag berätta nåt konstigt som hände mig.

Jag haft flera av Esmaraldas talismaner och båda mynten gick tyvärr sönder efter ett tag och nu Kingen försvann i förra veckan.

Hur jag än letat i bostaden så är han väck. Jag frågade Es och hon tror den finns nånstans i lägenheten.
Kanske nån i bloggfamilgen kan hjälpa mig?


En kväll kanske någon vecka före att Es annonserade att nu var Ladysen till salu så satt jag i soffan när min katt satt och stirrade på nåt på soffan och nös.

 

 

 


Jag tittade och hör och häpna där kröp en nyckelpiga. I november! Jag tog en liten filmsnutt av den
Första gången iallafall jag varit med om det. Dessutom ser jag inte ofta till dessa ens sommartid, såg en svart-gul i somras, då jag bor i en storstad.

 



Jag berättade detta för Esmaralda när jag beställde och skickade med filmsnutten och hon skrev att det nog var meningen att en av Ladysarna ville till mig.

Så jag beställde en Lady och det ska bli intressant att se vad hon är för en liten gynnare. Ville dela med mig av denna lilla historia då det kändes så speciellt.


Jag tycker det är oerhört strongt av Esmaralda att år ut och år in, oavsett om hon är hemma, på resande fot eller är sjuk orkar skriva och dela med sig av sitt liv och inte minst av sin gåva och försöker hjälpa varenda dag.

Det om något talar för att hon inte bara är en generös och hjälpsam medmänniska utan även seriös i det hon gör.

Jag är dej stort tack skyldig för all hjälp jag fått genom åren, såväl genom seanser som svar här på bloggen.


Siri

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Har tänker lämna in en fina boken till honom som jag gjorde igår. Ska lämna till honom på lördagen.

Kommer han var glad?

Ha det bra

2 I:

skriven

Fint skrivet om Ezmaralda! Kan
Bara hålla med! 😊
Häftigt med nyckelpigan också!

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker på ibland hur ska jag får andra förstå att jag är mer intresserad åt annan hållet som kvinnor. Jag falla i varje personer.

Även om andra ska förstå min känslor för andra men jag kommer aldrig att kunde förklarar vem är det.

Jag hoppas något gång att andra inser att jag har inte känslor för J eller en förhållande.

Jag är bara småkär i en kvinna just nu som inte finns i min områdets.

Jag hoppas något gång att alla ska förstår och respektera mig.

Hoppas dom ska förstår något gång men man kan aldrig förhoppningsvis om jag ska kär i en person som dom önskar sig.

Ha det bra

4 Ghostwriter :

skriven

Ställer om en fråga från igår.
Tänker ”dr” på mig på de sättet eller bara när jag är där?




Jag såg en nyckelpiga 🐞 innan jag flyttade. Det var också nu i vinter. Jag är inte så förtjust i kryp men de är ju inte vanligt med somliga djur under årstiden. Så de kändes ändå speciellt att se en.
Kram!

5 Sessan:

skriven

Ja tack Es!
Jag hoppas att du mår bättre nu och att ledvärken försvunnit.
Hur blev köket förresten?

Roligt att få nyckelpigebesök :)

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Borde jag sluta med att pratar om C kvinna med andra. Jag ser ibland hur andra blir lite, trött, avundsjuka, orättvisa och allt såna.

Jag har börja märks mer nu om det. Jag trodde ju att andra ska var positiva till det även dom samla "fakta" om C kvinna för dom ska gör samma som henne.

Jag ser på något sätta av det.

Jag trodde ju dom ska förstår eller något men det var annorlunda som om skönt att hon inte finns i närhet för mig.

Vad händer med dom som ändras och jag ser något fel när jag pratar om C kvinna med andra.

Ha det bra

Svar: Man ska nog inte prata för mycket om någonting.. försöka scanna av vad som är "lagom", kram :)
Esmaralda

7 Willa:

skriven

Hej! Jag har haft flera talismaner. Flera har försvunnit så där spårlöst. Speciellt en talisman, ett litet kort med snören som hade mycket kraft som jag fick mycket hjälp av försvann spårlöst fast jag var så himla noga och rädd om det. Jag tror de försvinner av någon anledning de hjälper till sen är det dags att stå på egna ben. De kanske ligger och ”övervakar” någonstans.

Svar: Ja, så kan det mycket väl vara... och i ditt fall ÄR det så... kram
Esmaralda

8 Skorpan:

skriven

Häftigt Siri! Ja det var nog ett tecken åt dig. Håller med dig om att Es är fantastisk som orkar hålla på år ut o år in! O så har hon en förstående familj också...

Måndag igen o kan nog konstatera att jag inte är nån måndagsmänniska ;). Med en mage som är upp o ner varje dag, inte alls kul. Tror du Es att det kommer att hitta vad det är som orsakar min oroliga mage, eller kammar jag noll trots utredningen/utredningarna? Hoppas nåt kommer fram...

Vädret ska bli fint i alla fall, nåt bra ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag tror man får kläm på vad som är fel... det kan faktiskt vara bara något litet som ställer till med en hel del.. kram
Esmaralda

9 DD:

skriven

Bäst är du Esmaralda!

Kram🤗

Svar: Tack & stor kram :)
Esmaralda

10 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Nu när de inte är så långt kvar på de här året är jag jättenyfiken... Vad bjuder nästa år på? Ingen stor sorg eller mycket negativt hoppas jag på, vad ser du? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

11 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Nu när de inte är så långt kvar på de här året är jag jättenyfiken... Vad bjuder nästa år på? Ingen stor sorg eller mycket negativt hoppas jag på, vad ser du? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

Svar: Jag tror det blir ett ganska lugnt år.. framförallt med personlig utveckling och insikter... kram :)
Esmaralda

12 MM:

skriven

Så igen.. Hundj****n har varit ute, fått mat och hoppar upp i sängen och SKITER!! Alltid sonens säng.

Jag kan ta en korv i badrum, köksgolv etc. Inte hela världen men SÄNGEN.. Inte ok.

Varför hoppar hon upp i sängen och gör det? 😡

Svar: Jag begriper inte detta.... och att ska i sängar är ju mer vad katter kan göra... hoppas någon annan på bloggen kan hjälpa dig !! Kram
Esmaralda

13 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du nytt jobb för min man?
Och även för mig?
Tack!!

Svar: Ja det verkar vara på väg.. en av er får ganska snart något nytt och det dröjer längre för den andre.. kram
Esmaralda

14 Michaela:

skriven

Otroligt Siri och visst är en Lady menad åt dig. Håller helt med att Es är fantastisk som delar med sig av sitt liv och allt annat hon gör för oss. Såå tacksam även jag för henne. Du är bäst Es❤

Svävar fortfarande på moln efter konserten i fredags :) Har lärt mig att aldrig låta rädslan för att gå ensam stå i vägen för det jag älskar. Hoppas att jag får se dem igen! Och igår gjorde jag något fult och barnsligt men kände att jag var tvungen för att exet tror säkert att jag sitter hemma och sörjer honom såhär 3 månader senare så jag låtsades att jag skickade sms till fel person och skrev att bandet( han visste att jag skulle dit) var underbara och att sångaren var het :) Fick rätt kyligt svar tillbaka och en fråga "Läget?"... men jag svarade inte:) Ibland måste man bara få lite hämd och jag vet att det svider även fast han ter sig oberörd.

Känner att Lady kommer vara den talisman som hjälper mig att hitta min soulmate. Eller så är jag helt ute och cyklar :)

Armbågen är gul och blå efter kortisonsprutorna. Ont men kan sträcka ut armen mer för första gången så hoppas att jag är på rätt väg även om det går lååångsamt.

Kram och hoppas att du får lite lugn och ro nu om Ladysarna är skickade. Är ju som att ha ett gäng bäbisar :)




Svar: Ja, i alla fall kommer Lady att göra sitt allra yttersta... kram :)
Esmaralda

15 Barajag:

skriven

Hej Ez!

Har R känslor för mig?

Kram!

Svar: Några känslor finns men kanske inte så starka kärlekskänslor... kram
Esmaralda

16 Camilla:

skriven

Håller med, Es du är GULD VÄRD, för allt du gör för oss!!KRAM

Svar: Kram & tusen tack :)
Esmaralda

17 Na:

skriven

Hej.
Det låter häftigt.

Ser det ut att bli en förändring? Eller kommer det fortsätta såhär?
Kram

Svar: En förändring kommer.. det ser ut som om du fattar ett beslut.. kram
Esmaralda

18 Li:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag undrar hur det ser ut, om det kan bli han innan jag möter den kärlek du sett för mig?

Eller om det bara fortsätter halvdant mellan oss?kan det bli något på riktigt?
Kram

Svar: Det kan bli något men mer tillfälligt.. kram
Esmaralda

19 MalinS :

skriven

Så kul att läsa om alla er som känt av och fått hjälp av talismanerna. Jag har inte känt av något förutom att kingen blev varm när jag hade den i handen och det tyckte jag var logiskt men inget annat av mina önskemål har inträffat. Nyckelpigan är ett av mina favorit sekter så jag kan ju inte låter bli och hoppas att just denna gång kommer det hända grejer.

Kram

Svar: Håller alla tummar... kram :)
Esmaralda

20 <3:

skriven

Godkväll inte är väl A sambo med någon kvinna ?
Kan du se något Es

Exfrun är det henne han har i sina tankar.
Vill inte skriva något än.
Har fått höra att han är singel.
En liten kommentar jag såg på fb igår gjorde mig osäker kan vara menat som ett skämt med råttparet på bild.
Kram

Svar: Han har någon i sina tankar men jag ser inte vem.. kram
Esmaralda

21 Fjäril:

skriven

Hej fina Es!
Jag vet inte vart jag ska börja... ska jag söka jobbet och kanske jobba ett år, eller ska jag vänta med det och börja studera till nästa år? Om jag söker jobbet och får det så skulle jag till exempel inte kunna studera först om två år. Behöver lite vägledning...

Kram och kärlek

22 Dunegull:

skriven

Wow så häftigt 😊

Ser du mig med pojkvän 2020?
Kram

Svar: Chansen är stor... kram
Esmaralda

23 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag känner mig lite orolig.
Om han ska vara med på förlossningen och dagarna efter så behovet han förbereda sitt jobb för det i god tid.

Ser det ut som om han tänker att han ska vara med mig på detta?
Kommer det att lösa sig med hans arbete att han tar ut dem här dagarna efter?
Kram

24 Helena Ir:

skriven

Fin historia! Lycka till med nästa talisman också,spännande!

Drömde härliga drömmar i natt,där jag stod upp för mig själv..nästan handgripligen..oj,oj.
En annan dröm så var jag på väg till fest med väninna..och så snygg jag var..mitt deffande just nu hade givit resultat! :)

Tvättdag här hemma..lyckokänslan över ..vet inte vad..fortsätter i mitt huvud! Nu måste jag väl snart få svar :) av Universum..är det något på gång.. Är ändå så tacksam för dessa dagar!

Ha en fin måndag!

Kram :)

Svar: och snygg är du inte bara i drömmen.. kram :)
Esmaralda

25 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Hej!
Kul att få läsa din lilla berättelse om Talismanerna, tack för att du delade med dig🌸🌸 Jag ser också fram emot denna lilla Ladys ankomst!
Jag kan inte utan att hålla med dig👍
Vår kära Esmeralda är verkligen en fantastisk Medmänniska som tar sig tid fast att hon har så mycket annat att göra. 👼💜🌸
Vi som är mediala o verkligen vill hjälpa från hjärtat är ju så skapta, även då vi har annat att göra! Dock gäller det tyvärr inte alla som också har Gåvan! 🌟👼🌟

Kramisar i Ljus och Kärlek till Esmeralda tack för att Du finns o för svaret häromdan. Även som Medial behöver man hjälp ibland att tolka det man inte själv kan.
Då är det härligt att man kan hjälpas åt! Önskar dig kära Esmeralda, Siri o alla andra en härlig dag ☺💞👍🍀🌸👼


Svar: Nej, vi verkar alla på olika sätt. Och det är ju så fr de flesta mediala, att vi ser inte särskilt bra för oss själva. Kram :)
Esmaralda

26 AnnaK:

skriven

Sorry för the tjat Men verkar det vara en idé att jag tar ett så pass stort lån så att det räcker till en bil eller bör jag ta den separat?

Kram 🤗

27 Jossan :

skriven

En trevlig helg som avslutades med ett dödsbesked... min mosters särbo fick en hjärtinfarkt och överlevde inte..: tänk hur livet kan få en sån vändning. På 5 minuter var han död...

Åh vad jag längtar efter kärlek... kommer jag träffa kärleken innan 2020? Asså tycker det borde bli min tur snart....
allt bra går emot mig hela tiden....

Kram

Svar: Ja, det kan gå fort , det är viktigt att vara ta vara på livet när man ha det......jag tycker också att du bör möta kärleken snart och det gör du ju men jag ser inte exakt när... kram
Esmaralda

28 Kristin:

skriven

Ja, Siri, det denne opplevelsen var veldig spesiell.

Når det gjelder var alles kjære Esmaralda er jeg så hjertens enig i det du skriver.
For et vakkert menneske hun er <3
Jeg tror nok at de fleste av oss her inne kan underskrive på de ordene du skriver om Esmaralda.
Uten hennes hjelp vet i hvertfall ikke jeg hvor jeg hadde stått i dag.
KRAM til dere alle, og igjen tusen takk for dine ord, Siri!!!

Svar: och tack fina Kristin för dina vackra ord.. jag blir ju nästan lite generad.. kram :)
Esmaralda

29 f:

skriven

hej esmeralda kan du se om min hälsa är bra.

30 Maria:

skriven

Helt otroligt!
Men...igår kväll hittade jag en nyckelpiga inne på vår toalett....vi bor i lägenhet på tredje våningen och det är mitt i vintern. Jag beställde aldrig någon utav dessa ladisarna, men ville göra det men saker kom emellan.

När jag plockade upp denna lilla nyckelpiga för att lägga ut den på balkongen, ville den absolut inte släppa taget om mig. Det var en märklig upplevelse och jag vet faktiskt inte hur jag ska tolka det hela.Men skulle det vara så att du, Esmeralda, har en utav dessa talismaner över så är det nog ändå till mig och då köper jag den:)

Stor kram,
Maria

31 Hon:

skriven

God morgon,
ser det bra ut att åka dit på resa i januari, med eller utan sällskap?
Kram

32 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så härligt att få så tydliga direktiv Siri ! Ska bli spännande att läsa om ditt möte med Ladyn och dess inverkan Du gästbloggar väl :-)
Att Esmaralda är fantastisk skriver jag under på
Lycka till med allt Siri .

-6 i morse så här gick en annan tillbaka till sängvärmen och sov en stund till Man ska inte förivra sig utan starta veckan lugnt Den försvinner så fort ändå..
Glasögonen klara nu gäller det att hitta skjuts ..
Ha en härligt lugn start på veckan

Kram Anki med flock

Svar: Skönt att kunna hoppa tillbaka i bingen en stund.. sådär gör jag ibland också.. kram
Esmaralda

33 DD:

skriven

Frågade ett tag sen om en dejt skulle dyka upp och det gjorde det.. gick hur bra som helst o vi klickade rätt bra.

Tack för att du tar dig tiden att svara på frågor😊

Svar: Kram :)
Esmaralda

34 Ullegull :

skriven

Håller med Siri, du är fantastisk E som år efter år hjälper oss med stora som små frågor. Tack!

Tröttnat på min otillgängliga sambo. Han sitter konstant med sin telefon och går inte att kommunicera med. Kommer göra slut. Löser det sig för oss båda med nya boenden och försäljning av huset?

35 Lo:

skriven

God morgon Es, önskar dig en fin dag.

Varför känner jag såhär angående min make?
Jag vet inte vad jag ska göra för att må "bra" igen, utan allt upp och ner pendlande i mina tankar kring honom. Hoppas att du kan ge mig något råd ifall du känner in något kring detta. Mina drömmar om nätterna gör mig ännu mer upprörda.

Kram

Svar: Prata med din make.. du behöver rensa lite luft och känns sedan av.. kram
Esmaralda

36 Skrållann :

skriven

Hej!
Så festligt, slår vad om att den lilla nyckelpigan kommer göra stordåd;)
Själv har jag äntligen fått iväg mejlet med en filmsnutt som min dotter spelat in. De sökte barnskådisar till en produktion som ska sättas upp och hon ville äntligen söka. Tycker det är kul att hon engagerar sig och stöttar henne samtidigt som hon är fullt medveten om att chansen att få en roll inte är så stor. De kallar vissa inom en månad och andra skulle inte höra något? Tror du vi får någon återkoppling?

Kram❤️

37 Madde :

skriven

Jag få rysningar! Så häftigt. Jag väntar ivrigt på min lady bug oxå :)

Kan verkligen instämma att ezmaralda är en helt fantastisk person! Jag är evigt tacksam för all hjälp och vägledning jag har fått.

Svar: Tack sälla fina :) Kram
Esmaralda

38 Maria:

skriven

Hej!
Hur kommer det bli för mig? Träffar jag nån eller blir jag ensam? Känns så långt borta från att det skulle hända.. de män ag fastnar för / de som tydligen fastnar för mig är nästan alltid upptagna.. varför? Är så trött på det. När kommer min kärlek 😍
Kram ❤️

Svar: Visst träffar du någon speciell.. kram
Esmaralda

39 Shirin:

skriven

Ja, Ez är generös och omtänksam som alltid skriver inlägg och besvarar frågor.
Ser så fram emot att få hem min Lady under veckan :)

Ez, nytt år snart då igen.. vad kan jag förvänta min 2020? Finns det något att hålla utkik för eller vara försiktig för?

Kramar

Svar: Jag ser inga detaljer här på bloggen... men har på känn att du fattar ett beslut som för gott med sig.. kram
Esmaralda

40 Mej:

skriven

Hej esmaralda.

Har känts ganska tufft sista tiden. Ekonomiskt och allt annat runtomkring.

Ser det ut som om det kommer en förändring?

Kommer jag att ha en kärlek och flytta ihop med någon inom närmaste året?
Kram

41 <3:

skriven

Hej kära Es, kan jag ha fått magsår igen?
Tror det är bäst att jag ringer hc imorrn.
Kram

42 Michaela:

skriven

Ändrar! Det blir ingen kärlek. Inte ens bästa Lady lyckas med det som tycks vara omöjligt. Nåja jag är van och inställd på att leva ensam livet ut :)

Kraam!

Svar: Nå, men lev ensam livet ut kommer du faktiskt inte att göra... kram
Esmaralda

43 Helena Ir:

skriven

Tack :) sånt där ser man(jag) ju inte själv. Men i och för sig så lyfter livsglädje!

Kram <3

44 Anki:

skriven

Till NM....

Förutsatt att hundarna är fysiskt friska.
Jag rastar ALLTID EFTER de fått mat Då gör de ifrån sig ute... Att hundarna (som absolut inte är hundjävlar) gör i din sons säng kan vara att de känner sig tryggast där ..Speciellt om du skällt på dem i badrum köket osv..där du tydligen fått ta upp efter dom tidigare Mitt råd är Gå ut med dina hundar ofta !! Bor du i lägenhet gå ut minst 4 ggr per dag oftare om det är valp/unghund Inte bara runt kvarteret Ta en rejäl sväng och aktivera dom
Funkar inte detta ska du nog överväga om du överhuvudtaget ska ha hund

// Anki med flock som skiter ute

45 Moss:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att bli en flytt dit för mig?
Eller kommer det bli något helt annorlunda och annanstans?
Eller ser det ut som att det kan bli en flytt dit för mig?
Kram

46 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut att lösa sig? Löser det sig med hans jobb att han får ledigt om han är med mig?
Kram

47 Misstjejen:

skriven

Hej

Vet inte om du har får min fråga.

Så hur ska jag får andra förstå att jag är intresserad av annan hållet av kvinnor än J honon.

Ha det bra

48 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har gjorde en fina bok till M honom för lördag. Kommer han var glad att få den ifrån mig?

Ha det bra

Svar: Ja absolut, kram
Esmaralda

49 Mamman:

skriven

Hej esmaralda.

Har haft det kämpigt med tre olika jobb sista tiden. Ett deltidsjobb och två stycken där jag är timanställd detta för att få ihop timmarna varje vecka.
Det som blivit kämpigt är att det kan bli 6 dagars veckor eftersom det inte blir heldagar. Jag hinner ingenting och är sällan ledig två dagar i rad. Detta har fört med sig att jag känner mig väldigt stressad.

Jag undrar om du ser någon förändring för mig i detta sen? En ordnad vardag med ett och samma jobb? Med ett Fast arbete?
Kram

Svar: Det ser ut som om du söker och får ett fast arbete så du slipper stressa runt som du gör nu.. kram :)
Esmaralda

50 GP:

skriven

Vilket härligt inlägg :)


Es, jag börjar känna mig lite stressad över att dagarna bara passerar och att jag inte har fått något nytt jobb än. Min nuvarande tjänst löper ut den 31 januari och därefter kommer jag inte bli förlängd. Blir så nervös...

Kram! Hoppas du får en fin dag :)

51 <3:

skriven

Hej es, ser der ut som att jag får ledigt och att vi åker till turkiet snart?

52 <3:

skriven

Hej es, ser der ut som att jag får ledigt och att vi åker till turkiet snart?

53 Skorpan:

skriven

Tack för svar Es!
Det inger hopp..
Kram Skorpan

54 Ghostwriter :

skriven

Tänker ”dr” på mig på de sättet eller bara när jag är där? Kändes som det var han du menade när du sa att han var betuttad o tänkte på mig. Men kanske bara önsketänkande :) kram.

55 M:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att bli en flytt dit för mig?
Eller kommer det bli något helt annorlunda och annanstans?
Eller ser det ut som att det kan bli en flytt dit för mig?
Kram

56 Myran:

skriven

Hej esmaralda.

Ser det ut som om han kommer att göra en förändring mot mig? Eller fortsätter det såhär?
Kram

57 <3:

skriven

Hej kära Es, har mitt ex Fredrik mer än vänskapliga känslor för mig ? Jag känner ingen attraktion eller kärlek längre. Han vill gärna att jag kommer och hälsar på honom. Gått flera år nu... vi båda har mist en förälder med under tiden vi varit från varandra.
Har han haft någon seriös efter mig. Jag får inte den känslan.
Kram

Svar: Känns som om han vill ha mer än vänskap så tänk dig noga för... kram
Esmaralda

58 Linda :

skriven

He Varför tar det sådan tid för mig och träffa min framtida man ?
Kram

Svar: Ja, det är många som undrar samma sak... men ibland tar det tid.... det bara är så... kram :)
Esmaralda

59 Till MM nr: 12:

skriven

Hundens kackande i sängen och på övriga ställen kan bero på flera saker:
- Dålig / kortvarig träning i rumsrening?
- Ålder / sjukdom?
- Orolig / stressad hund?
- Inte rastats tillräckligt länge?
- Otålig / dum ägare?
- Dålig relation mellan hund och ägare?
Kom ihåg tre saker:
Ingen hund har förmågan till att hämnas, bara människan!
Hunden jävlas aldrig, bara människan!
Kalla aldrig hunden för “jävel” utan lär dig hundens sätt att kommunicera och fungera istället så blir ni ett välfungerande team. Alternativet är att avstå hund, för hundens bästa!

Kram

W

60 undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om han fortsätter en relation med henne nu och framåt? verkar det som så?
Kram

61 Nyckelpigan:

skriven

Hej esmaralda.

Verkar det som om han själv vill vara med på förlossningen och de första dagarna efter?

Ser du om det löser sig isåfall så han får ledigt från sitt jobb?
Kram

62 Lina:

skriven

Hej,

Hur ser det ut för paret A & M, kommer dom att hålla ihop eller tar det slut snart? Kommer dom bli sambos?

Ha en fin dag.
Kram

63 Shade:

skriven

Små tecken som sådana kan ge mycket glädje!

Har 2019 några överraskningar kvar åt mig, något oväntat som kan hända än? Positivt! ;)

64 Nat:

skriven

Hej esmaralda.

Har haft denna förtryckande känsla ett ganska bra tag.
Den kanske kommer vara återkommande tills situationen blir förändrad på något sätt?

Ser du någon större positiv förändring äga rum i mitt liv närmaste tiden?
Kommer det att bli en partner för mig?
Kram

65 Blomman:

skriven

Hej esmaralda.

Jag tänkte ta tag i att prata med honom.
Skulle behöva ett besked.
Det är ett ansvar i sig att svara ja eller nej.
Jag behöver ett ja eller nej från honom i vad han vill i detta.
Ser du någon chans att han vill vara med på förlossningen med detta barn?
Och ser du någon chans i att han kommer ta ut de första 10 dagarna tillsammans?
Kommer det att lösa sig isåfall?
Kram

66 Anna E:

skriven

Tappat min talisman :( ser du vart den finns? Hittar jag den?

Svar: Den är i din närhet men jag ser inte var... kram
Esmaralda

67 Hej:

skriven

Hej esmaralda.

Tror du att han kommer att börja visa en bättre sida mot mig en igen? En sida där jag kan känna mig trygg igen?
Kram

Svar: Väldigt tveksamt, det kan bli så för en period men sedan tendera det att falla tillbaka igen.. kram
Esmaralda

68 Citronfjäril:

skriven

Hej,
Nu ändrade jag mitt alias, jag är inte rädd längre.

Vad häftigt Siri😊 Jag har undrat hur det blir att talismaner bara försvinner ibland. Har inte hänt mig ännu. Jag kände igen mig lite i dagens text.

Jag har två talismaner sedan tidigare men har känt att jag inte riktigt tar hand om dom och inte snackar med dom efter den första tiden. När jag några gånger tidigare har läst kommentarer hur gulliga många är mot sina talismaner, så har jag fått lite skuldkänslor.

Egentligen hade jag tänkt beställa också en Lady, men dagen Es skrev att det går att beställa då tänkte jag - att ska en stackars Lady behöva komma till en så dålig talisman-mamma som jag. Tänkte också en del på Madame under den dagen. Dagen slutade med att jag INTE skickade någon beställning eller mail om Lady till Es.

Men blogg-inlägget dagen efter (LITE ÖVERGIVEN...) talade direkt till mig och jag var tvungen att kontakta Es för att höra ifall jag hade övergivit en liten lady. Och Es svarade att det fanns en Lady som tydligt vibrerade och visade att den tillhör mig❤️

Dagen efter detta, när jag gick hemifrån kollade jag ner framför brevlådan och där mellan två plattor såg jag en nyckelpiga❤️ Tänkte att det nog var tillfällighet men är inte lika säker på det längre.

Jag är så förväntansfull för att träffa min Lady. Jag har en aning att Lady kommer att ge det jag behöver framför det jag önskar.

Stort kram & tack Esmaralda ❤️

Svar: Nej det var ingen tillfällighet, det var ett starkt tecken... kram :)
Esmaralda

69 Browallia:

skriven

Tack Siri för att du delar med dig av din upplevelse med Lady’n. Jag hade en talisman från ”Harri” flocken som jag la under kudden när jag sov. En morgon hade han tagit sig ur en liten putsduk som jag virat in honom i och tagit sig en hel dm in under den tjocka bäddmadrassen. Han hade även knutit upp det röda band som Es knutit om honom med dubbelknut! En kväll ramlade han ur bh-n när jag klädde av mig och for ner på golvet men när jag böjde mig ner för att ta upp honom kunde jag inte hitta honom och trots att jag har letat överallt i lägenheten så är han spårlöst borta. Han gjorde stordåd och uppfyllde mina önskningar så jag är så tacksam för honom ändå.


Svar: Ja, somliga talismaner är väldigt livliga.. och Ladytalismanerna är kvicka små rackare så det gäller att hålla fast dem... kram
Esmaralda

70 Marie:

skriven

Hej snälla du!
Jag har sett en kvinna vid några tillfällen som jag inte kan glömma. Jag är helt förälskad i henne. Starka känslor. Kan du se vilken relation vi får? Vad känner kon för mig?

Svar: Hon tycker om dig men det känns inte riktigt som hon har samma starka känslor som du har.. kram :)
Esmaralda

71 Förkolepedagogen:

skriven

Hej Esmeralda.

jobbar idag som vikarie inom förskolan och har bett mina änglar om att jag ska få en tjänst och en fast förskola att arbeta på efter helgerna. Har de hört mig och kommer jag att få något stabilt?

Svar: Du är hörd och det blir som du vill men kan dröja ännu en tid.. kram
Esmaralda

72 Hon:

skriven

Hej,
Ser det bra ut att åka på en södernresa i januari?
Kram

Svar: Ja det gör det... kram
Esmaralda

73 Vitlilja:

skriven

ser du om det dyker upp något positivt gällande ekonomin? kram

74 Um:

skriven

Hej esmaralda.
Jag undrar faktiskt, för vet inte alls. Bara tänker om det kan vara så,
Ser du att han fortfarande har en relation med henne och fortsätter den?
Kram

75 N:

skriven

Hej esmaralda.

Jag bara tänker såhär att borde inte han höra av sig till mig i dagarna om han tänkte på mig? Eller ser du att han tänker på mig?
Kommer han att ändra sig i detta och visa mer engagemang kommer jag få se det?
Kram

76 Månskenet:

skriven

Men oj va häftig o märklig story, wow! Lycka till med din nya Lady!

77 Anna E:

skriven

Ok tack.
.. Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: