Agnes gästbloggar och erbjuder...

Dagens gästbloggare är:  Agnes
 

Hej Bloggfamiljen!
Nu attans ska här röjas! 
 
Så nu kommer den första laddningen av böcker som kanske kan finna ngn/ngr som uppskattar att fylla på sin samling av faktaböcker inom astrologi!
 
 
 
Astrology          Adrian Ross Duncan 
A spiritual Approach to Astrology          Lofthus         
The Art of Forecasting Using Solar Return     Anthony Louis   
😀
 
A New Vision of Astrology           A.I. Mann
Astrology and the Art of healing          A.I. Mann 
Life Time Astrology          A. T. Mann  
The Round Art            A. T. Mann
😄
 
Doing Time On Planeth Earth          Adrian Duncan
Astrology...On the Move          Sasha Fenton
The Astrology Bok. The Enccyclopedia of Heavenly Influences          Lewis
 😃
Complete Horoscope Interpretation.          Maritha Poltenger
Saturn, Chiron and the Centaurs           Melanie Reinhart
Living in Time          Palden Jenkins
The Progressed Horoscope           Alan Leo
 😄
Larousse Encyclopedia of Astrology     Jean-Louis Brau, Helen Weaver m fl.
Astrology, History and Apocalypse           Nicholas Campion
A Handbook for the Humanistic Astrologer          Michael R. Meyer
😀 
The Planets          Huber
Lifeclock          Huber
Cosmic Loom The New Science of Astrology           Dennis Elwell
Computers and Astrology          Foreman
😃
 
How to Be A Great Astrologer          James Braha
Medical Astrrology          Judith Hill
Tables of Planetary Phenomena          Neil F. Michelsen
Astrology An Illustrated Guide          Kim Farnell
 😃
 
 
 
Böckerna är på engelska, som synes. Erkänner helt frankt att nej, jag har inte läst dem, men vid en skumögd genomgång verkade de både hela o rena!
 
Upplägget jag tänkt mig, är på följande sätt: Ni kollar om ngt verkar intressant, mailar i så fall mig för mer info om boken/böckerna, såsom tryck, år, skick. 
 
Om nu intresse för köp finnes, så tar jag 100:- per bok + billigaste möjliga fraktavgift!
Vid köp så mailar "du" mig ditt namn o adress, jag fixar paket o tar reda på vad det kostar att skicka, sänder dig info om detta o du swishar mig summan.
 
Efter det så steppar jag glatt iväg mot närmaste postombud med din bok för dig att läsa med glödande intresse! 
 
 
 
Självklart utgår jag nu från att vi alla i bloggfamiljen klarar av att följa "vett o etikett" i kontakten med varandra! 
 
[email protected] är den mail jag kommer att använda för detta!
 
Fungerar detta på ett bra sätt, så har jag andra böcker inom bl a det esoteriska området, som är på svenska, som jag tänkt rensa ut.
 
Självklart så låter jag er i Bloggfamiljen få 1:a tjing på böckerna, innan jag lägger ut dem på andra sajter!
 
 
 
Och på tal om dubbelgångare...jag har mött mig själv på en tunnelbaneperrong.
 
Jag såg mig, men mig såg ej jag, om jag säger så...och det var väldigt fascinerande att se hur "jag" såg ut bakifrån....vad som hände har jag ännu ej fått ngt svar på...men än i dag, drygt 40 år senare, så är minnet o synen av upplevelsen som dagsfärsk...
 
Kram från Agnes!
 
-----------------------------
 
P.s.  Idag fyller mamma år och jag tillbringar dagen med henne i danska Helsingör.. äter smörrebröd.. tar en bajer och en lille en !!
Detta betyder att jag inte kan besvara några frågor under dagen
Har du funderingar kring dagens blogg... kontakta Agnes direkt på den emal hon uppgett.
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag drömmar om flytta tillbaka till Stockholm...

Jag har ställa fråga förut om såna att jag kommer tar en besluta att flytta dit.

Jag är 23 år så jag vill inte väl jag ska flytta dit när jag är efter 40 år utan typ 30 år eller under 30 år..

Hur kommer det sig att jag flytta dit är det grund av kärlek eller något annan?

Ha det bra och hoppas du kan svar på den

2 EPM :

skriven

Trevligt initiativ Agnes!
Ska kolla igenom😊👌🏼

Grattis till lilla mamma!
Hälsa Helsingör.❤️

Första natten då A sov i sin lägenhet och jag här med kidsen avlöpte väl men gårdagskvällen var lite tuff; dottern fick hög feber och känslosväng därefter och sonen slogs fem minuter innan läggning av hur det ligger till- lilla gubben 😢
Mammahjärtat blir lite trasigt

Kram

3 Fina:

skriven

Hej Es, är det helt över mellan oss? Kram

4 ThereseC:

skriven

Vad snällt Agnes!

Själv kommer jag inte ifrån München. Nya flyget inställt 😑.

Kram ThereseC ❤️

5 Skorpan:

skriven

Jösses, det var många böcker det. Inget för mig dock. Hoppas du får böckerna sålda Agnes!

Grattis till mamsen, ha en bra dag med "den lille" ;).
Kram Skorpan

6 Anki:

skriven

Godmorgon Es !

Stort Grattis till din mamma <3 !

Ha en trevlig dag med smörebrödet och drickat till

Kram Anki med köldnupen flock -13,5

7 DD:

skriven

Ha en fin dag 🌸

8 Miltons Mamma:

skriven

GRATTIS på födelsedagen till "mamma" 😃🌸💖

Kjam

9 Kristin:

skriven

Hilse så mye til din mor og GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!
Kram

10 <3:

skriven

Godmorgon! Det var många år sen jag och han pratade, och ändå kommer han upp i huvudet. Är det jag som inte har släppt det eller tänker han också på mig?

11 Michaela:

skriven

Snällt av dig Agnes! Tyvärr ingen bokmänniska men hoppas att det hamnar i rätt händer.

GRATTIS till fina mamma på hennes dag! Ha det så härligt tillsammans!
Kram!

12 Anna E:

skriven

Är vi ihop eller ej enligt han? Vad planerar han i framtiden? Finns jag med i hans planer?

13 Linnean 🌸:

skriven

Hejsan!
Vad trevligt, Agnes, att ge bloggfamiljen första tjing på så fina böcker. Har betat färdigt i astrologin vid det här laget så jag hoppar över. Hade min period på 80-talet. Nog är det intressant!!

Grattis till din mor, Es. Hoppas ni får en himla fin dag! Tack för rara ord i går som gjorde mig jätteglad!! 💖

Kram.../Linnean 🌸

14 Pia:

skriven

Jag behövde inte lyfta ett finger. Doktorn ringde mig idag och han trodde mig när jag berättade vad jag sett, akut röntgen bokad!!!! Dessutom verkade han glad för hjälpen och vi ska gå igenom det snart och se om han kan göra något. Jag passar på att njuta så länge det varar 💕❤❤❤❤❤❤

15 Vera:

skriven

Kära Ez!

Jag och min bästa vän ska åka runt och tävla i år. Det har gått troll i mitt tävlande tidigare så nu undrar jag;

Kan du se lite hur det kommer gå för mig under mina tävlingar i år?

MVH lilla Vera

16 Hej!:

skriven

Är juice mixern ett bra val? Den är ganska dyr! Vill verkligen ha en mixer.. hittar jag en lika bra fast billigare... eller är den dyra bättre?

17 Browallia:

skriven

Grattis till din mamma! :) Hoppas ni har det trevligt i Helsingör. Kram

18 Helena Ir:

skriven

Hoppas att du Agnes får dessa böcker sålda..
Lycka till!


Grattis till din mamma..på födelsedagen..

Kram :)

19 Fina:

skriven

Hej Es! Jag kan helt enkelt inte släppa honom! Jag älskar honom! Varför är det så svårt? Kram

20 Agnes:

skriven

Stort grattis till din mor!

Och tack för utrymme i din blogg, Es!

Kram!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: