DATORHAVERI !!

 
Jag tror att  blogg.se har fixat sina tekniska problem men nu har min
dator fått  en rejäl knäpp.
 
I morgon bitti ska jag ringa min hjälpreda i datorproblem.. så hoppas
jag att de fixar problemet lika snabbt som Amos i Jerusalem fixade !!
 
Så fort datorhelvetet blivit sig själv  igen - kommer dagens blogg.. så håll ut gott folk !
 
Kram & kärlek
 
 
1 Skorpan:

skriven

Vilken osis..
Kram Skorpan

2 Läroliv:

skriven

Har en fråga om OK. Stöter på märkligt beteende hos en kvinna i min ålder. Ytlig bekant, känner hennes syster bättre. Om jag går fram till henne för att prata stannar hon och pratar kanske en halv minut, sedan försvinner hon bort till en annan person. Undrar om hon har problem med mig på något sätt. Det som också är märkligt är att hon gången efter vi träffar på varandra alltid hälsar och småpratar och låtsas som ingenting. Är hon kontrollfrik och vill styra allt. Blir trött på beteendet och ignorerar henne ibland, men hon tar alltid ny kontakt. Varför? Detta är inte viktigt, men får mig att undra och fundera. Är det min starka aura, avundsjuka, vill styra allt???

Kram
Läroliv

3 Willa:

skriven

God morgon!
Första gången jag fick seans av dig skrev jag ett brev och skickade med posten, inte så himla många år sedan men det känns som det skulle va sternåldern. synd att man inte skickar brev längre, visst det ör bekvämt och bra många gpnger stt mails men tänk när man hade brevvänner så spännande att hämta posten i brevlådan. Vem tycker att det ör spännande i dag med brevlådan i min ör det bara reklam och räkningar.
Hur stor är chansen att jag kommer in på utbildningen i höst?

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer han M lyssna på alla min punkter som har var problem tillsammans med E kvinna på möte?

Så jag tar med peppar och ger det till dom då kom dom tar genom alla och lösningar?

Kommer M han blir mer och bättre på lyssnare och diskutera med mig?

Kan jag litar på E kvinna och M man?

Ha det bra

5 Me:

skriven

Hej Esmaralda,
Vad tråkigt med allt strul...
Hoppas det ska lösa sig nu under dagen.

Du såg att jag var själv ett tag till.
Jag undrar hur lång denna tid ser ut att handla om?
Handlar den om upp till ett år eller kan det vara mer än så?
Ser det tillexempel möjligt ut att jag blir med partner och sambo i år?
Kram

6 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Trist med krångel
Hoppas det löser sig

Kram Anki med flock

7 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Fruktansvärt tråkigt!

Kan du se om han tänker på mig?
Kommer han att ge oss ett försök som du kan se?
Kram

8 Lisa:

skriven

Hej!
Ser det bra ut att fortsätta jobba här eller ser det bättre ut att åka till den mindre staden och ta det jobbet jag hade tidigare?
Kram

9 Mareli:

skriven

Hej,
Såg det ut att betyda nåt då detdär övernaturliga hände - någon som hälsade på?
Kram

10 Myu:

skriven

Hej Esmaralda.
Har träffat en man som ska träffa mina vänner.
Jag hoppas efter alla nitar jag åkt på sista tiden kanske det blir något snart eller med denna man.

Kan du se om vi blir tillsammans?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: