Det är min dag idag....

Jag måste ju få berätta och dela med mig av den fantastiska starten på min dag !
 
 
Omelette med massa frukostgott.... och sen färska jordgubbar !!
 
 
Och så presenterna... det var minsann rediga grejor !!
 
 
En airplant... en annan trodde först att det var nån slags tångruska men det var det alltså inte...
 
 
Från min fina lilla mamma... och en annan är ju alltid redo för party !!
 
 
 
Och minsann... en ny fin laptop är på väg... från mannen i mitt liv.... och från min lille Mannabonne Glenn....
 
 
En laptopväska som snart kommer med posten, från sonen...
 
 
Ett härligt fång tulpaner....
 
 
 
Och Nettan kom med rosa rosor... som hon tänkte skulle passa alldeles utmärkt  på min kammare... och det blev hur fint som helst....
Jag har sannerligen blivit firad... och i kväll hämtar vi thaimat från krogen och äter hemma i lugn & ro till Mellon !
 
Och på tal om Mellon så har jag lyssnat flera gånger till Anna  Bergendahls bidrag.. och det växer sig liksom starkare för varje gång....
 
Ha en fin dag
 
Kram & kärlek
 
1 Zuzeee:

skriven

Ett stor grattis på födelsedagen 🌹

Svar: Tack snälla:) kram
Esmaralda

2 Ester:

skriven

Ett stort GRATTIS på DIN DAG!
🎁🎂🎉🍷
säger Ester

Svar: Tack fina Ester :) kram
Esmaralda

3 Hemliga H:

skriven

Kommer den personen jag tänker på att höra av sig snart...

4 Skorpan:

skriven

Åh va härligt! Underbara människor du har runtom kring dig Es!

Så vill jag också bli firad ;D. O en ny dator inhandlade jag idag, hurraa. Sonen skulle komma o sätta igång den, men hans meddelande var, "det är bara att följa instruktionerna på skärmen"! What, ska jag göra det!? Nee,teknikens underbarn klarar inte av sådant ;D. Inväntar mannen med stort M då ;).. Nå nej..
Ha en bra kväll!
Kram Skorpan

Svar: Exakt.. om något sagt åt mig att följa instruktionerna på skärmen så hade jag gått i koma ! Kram :)
Esmaralda

5 Michaela:

skriven

Vilka vackra tulpaner! Och härliga presenter. En ny dator behövs nog efter strulet i Jerusalem och häromdagen☺ Du har en kärleksfull man ... precis som det skall vara. Låter som en skön kväll och kolla på den blonda killen i bidrag nr 1 så får du se min kollega😁 Hälsa gänget och min mamma skickar varma grattishälsningar på din dag! Kram från oss.

6 Charles:

skriven

Vilken härligt trevlig familj med kreativa ideer du har.
Önskar själv en i mitt.
Kommer hon vilja gifta sig / bilda familj med mig?
Kommer något av dessa bli av med henne?

Svar: Det ser tveksamt ut... inom tre månader vet du vartåt det lutar.. kram :)
Esmaralda

7 Eva:

skriven

Man kam ju tro att du fyller jämnt!

Svar: Ja eller hur !! Jag är rent överväldigad ! Kram
Esmaralda

8 Grattis bästa du!!!!:

skriven

Tack för allt du gör för oss! ❤️❤️

Svar: Tack snälla :) kram
Esmaralda

9 Tildis:

skriven

Så fina presenter du fått! Stort grattis på din dag Es🎉💐💝

En liten fråga så här en lördag, är det något särskilt som kan vara bra för mig att tänka på under min intervju på tisdag?

Önskar dig en fortsatt bra födelsedag!

Svar: Lyssna in och lita till din intuition.. kram :)
Esmaralda

10 Milla:

skriven

Oj vad fint du blivit firad. Verkligen uppskattad fr alla håll. Själv är jag rätt ensam men väntar nu på mina barn o sem får väl vi se Mello också. Jag har det tufft ekonomiskt o känslomässigt just nu. Kommer jag lyckas betala av mina skulder o är jag på rätt väg med aktierna? Dessutom funkar det inte för sonen i skolan, verkar låg o mår inte bra. Vad ska jag göra?

Svar: Prata med sonen.. känns viktigt att han får stöd för sina tankar.. kram :)
Esmaralda

11 Ullegull:

skriven

Grattis på födelsedagen!

Svar: Jättetack :) kram
Esmaralda

12 Ghostwriter:

skriven

Kan jag få ett jobb till veckan (eller flera) så att jag kan få beviljat och köpa DEN bostaden!? Jag vill verkligen och har bett min ängel och universum om tecken om vart jag ska leta jobb! Jag vill inte förlora denna bostaden!


GRATTIS TILL DIG!
KRAM

13 Soffan:

skriven

Grattis från Soffan 💐💗

Ha en go mello-kväll!





Svar: Man tackar :) kram
Esmaralda

14 Maleficent:

skriven

Denna kvinna som du sett mig möta, kan du säga mig något om hennes utseende? vad utmärker henne?

15 Ghostweriter :

skriven

Hinner jag få anställning under veckan?! Så att jag kanske kan få beviljat och flytta in i bostaden? Jag älskade den verkligen!
Jag ber till universum och min ängel efter tecken på vart jag Ska leta, och nu tackar jag Ja till allting. Har fått erbjudande redan men behöver mer!



Kram

16 Misstjejen:

skriven

Hej

Har samvete för tänker fråga att tänkt om det är J han som vill säger något till mig ifjol som jag undvika honom...

Så nu tänker jag på det grund av vad det händer under veckan så koppla till J han...

Fråga är det något speciellt som han J vill säger något till mig som jag borde lyssna på?

Kom det finns en tid att vi kom ses igen?

Ha det bra

17 Jeanette:

skriven

Grattis på födelsedagen!

Jag håller med om Annas låt, den är bäst hitintills!

Önskar dig en fin fin födelsedag!

18 Solen:

skriven

Grattis!!! ☀️☀️☀️
Vilken härlig dag och fint firad har du blivit också! Airplant? Är det en växt? 😳
Såg häftig ut i så fall.

Ahhh är så nyfiken på vad kommande halvåret kommer att ha med sig för förändringar??
Kan knappt vänta!
Kram ☀️

19 AnnaK:

skriven

Oj, du blev riktigt firad och det är du minsann värd 😊 En annan får styra upp sitt firande själv om det ska bli nåt när jag fyller år och nästa gång tänkte jag skita i det 🙈

Provar igen. Hur tar jag initiativ till lite fysisk kontakt? Pang på eller hintar jag lite?

Kram 🤗

20 Anne:

skriven

Stort grattis på födelsedagen <3

21 F:

skriven


Tänkte höra med dig, igår skulle ett sällskap på 13 personer dyka upp hos oss, vi hade förberett o allting men dom kom aldrig , vi blev så besvikna, varför kom dom aldrig?kan du se det?

22 F.u:

skriven

Stort grattis på din dag ❤❤🌹🌹🌹

Tänkte fråga hur ser det ut för mig närmaste?? Kram

23 Memme:

skriven

Stort Grattis 🎉🎁

Sitter här och känner mig ensam. Behöver någon att krama om. Är det ingen som är intresserade av mig? Känns hopplöst

24 Virrhönan:

skriven

Den bästa av födelsedagar och den är du värd fina du💕 Stort Grattis på din dag🎁🎉💕

25 Meej:

skriven

Hej Esmaralda.
Ja den är riktigt bra:)

Es, ser du någon chans att vi blir tillsammans eller något för mug värt att satsa på?
Kram

26 G.H:

skriven

Jättestort Grattis på Födelsedagen fina Du ♥️

27 Nat:

skriven

Hej Esmaralda
Ser du några tecken på partnerskap eller samboskap i år?
Kram

28 Contici:

skriven

Hej!

Varmt grattis 🎁🎈🎂!!
Hoppas du har fått en riktigt fin dag! Underbara blommor du gått till sovrummet!

När får jag min nästa op?
Hur ska jag hantera min och systerns olikheter i relation till min pappas stora behov av stöd? Tacksam för stöd.

Kram och önskar dig en fin kväll!

29 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Pratade lite på skoj med min barnmorska hon sa att du ska nog försöka hitta någon här mellan 30-35 om man vill ha fler barn.
Det var lite på skoj och inte baserat på något test eller så.

Jag lämgtar så..

Kommer något hända inom dem närmaste två åren?
Kram

30 Alie:

skriven

Hjärtliga gratulationer på din dag idag! 💐🥂🎊🥳💕
Varma kramar ✨

31 Linda N:

skriven

Grattis på födelsedagen!
Hipp hipp hurra - vad du är bra!
Verkligen en toppendag ser det ut att va'.

Kram och glada tillrop :)

32 Agnes:

skriven

Åh, så snällt av alla du har omkring dig!


Hade önskat att även jag hade haft lite av det där att få presenter vid högtider...
Är ju den som alltid gett/ger...


Är ändå tacksam över att kunna ge mig själv presenter...men ändå..inte riktigt samma sak...


Kram!

33 Sessan:

skriven

Stort Grattis :)

34 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det segt ut med kärleken i år?
Eller kan det lyckas till ett fast förhållande?
Kram

35 Hemliga H:

skriven

Förstår han att han har gjort fel? Och kommer han erkänna det?

36 GP:

skriven

Sort grattis kära ES, hoppas du har haft en fantastisk dag!



Fick ett mail om jag skulle eventuellt vara intresserad av ett eventuellt sommarvik och en eventuell möjlighet att komma in och arbera på deltid innan sommaren. Tror du det är detta jobbet som kommer snart?

Kram :)

37 Gunilla i Oxd:

skriven

Stort Grattis på födelsedagen ❤️🥂🍾🌟Ser att du haft en härlig dag!!!
Visst blir Annas låt bättre och bättre ju mer man hör den!🌟🌟🌟
Hon är ju från Nyköping (en mil från mig) o får ju tävla på hemmaplan i andra chansen. Jättekul, Heja Anna!!🎤🎸🎼❤️

Kram Gunilla i Oxd

38 Delfina:

skriven

Gratulere 😄💖
Vel fortjent oppmerksomhet!!!!

39 Juni:

skriven

Stort grattis på din egna dag⚘!

40 Daniel:

skriven

Kommer jag att träffa min stora kärlek via jobbet eller annat ?

41 sippan :

skriven

Grattis i efterskott! ⚘🍰

Svar: Tack ska du ha :) kram
Esmaralda

42 Camilla:

skriven

Försenade GRATULATIONER på din födelsedag Es och en stor KRAM!!!

Svar: Tack ska du ha :) kram
Esmaralda

43 Kristin:

skriven

Kjære Esmaralda. Her kommer et forsinket STORT GRATTIS med dagen din i går. Håper du hadde en herlig dag. <3
Fødelsedags kram fra meg til deg <3

Svar: Tack fina :) kram
Esmaralda

44 Tekla:

skriven

Oj, har du fyllt år? Många grattisar på din dag, lite i efterskott!!

Kram

Svar: Tack snälla :) Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: