Det ordnade sig...

 
Äntligen... sonen har fått bostad i Lund !
 
Han ska dela övervången i ett  äldre hus.. 200 m från cetralen i Lund.. med tre andra  studenter.. eller doktorander är de.  De har gemensamt kök o gemensamt badrum och egna rum.
Hyresvärden vill ha lite äldre studenter... så det passade ju bra !
 
Nu ska han bara asa dit sin Hästensäng som han vägrar att skiljas ifrån och sitt skrivbord.. sen är  saken klar !!
 
 
 
Ett stort tack från hjärtat till er som försökt hjälpa till
Ni kan tro att både jag och sonen uppskattar detta !
Ni är bäst 💗
 
En annan är igång med kalopskok... i morgon kommer dottern med bästa väninnan och det står just  muttis kalops på önskelistan ! Då kan man inte säga nej !
 
Ha en go fredagskväll
 Kram & kärlek
1 <3:

skriven

Vad roligt att sonen fått lägenhet. Grattis. Det får ni fira med ett glas vin eller två.
Kommer jag hitta rätt i kärlek i år tror du kära Es ? Vad kommer min blivande man ha för drag ?
Kram
<3

Svar: Ja, det finns en god möjlighet.. ha ögonen öppna efter en annan typ av män än de du brukar lägga märke till.. det kan löna sig.. kram
Esmaralda

2 Dunegull:

skriven

Vad härligt att höra!!!

Hur ser min vår ut? Ngt kul som händer?

Trevlig Helg

3 Lilla stjärnan:

skriven

Hej!

Jag kanske ska få uppleva något roligt men är osäker på om det går vägen?! Vad kan du se?

Kram

4 Fina:

skriven

Hej! Varför släpper han inte taget om mig?

5 Lillan:

skriven

Vad roligt att höra att det ordnade sig:)

Undrar om du ser någon stor förändring för mig under 2019?
kram

6 Mimis:

skriven

Hej!

Kan du se om jag har en dubbelgångare?? har hört andra säga att dom sett mig på olika ställen men jag har aldrig varit där så jag måste väl ha en dubbelgångare?

Kram

7 AnnaK:

skriven

Yay 🙌🏻

Svar: :)
Esmaralda

8 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez

Kul att din son fick lägenhet i Lund! Stort grattis till honom! :D

Ez jag har en nyfiken fråga, och det är att jag kommer inte att skriva till tjejen på lördag och på söndag för att jag vill inte vara för på, så jag undrar kommer hon att ta några steg bakåt om jag inte hör av mig i helgen?

Kram

Svar: Du gör rätt i som är alltför på.. det kan ge positiv feedback.. i alla fall för stunden.. kram
Esmaralda

9 Hönan:

skriven

Hej,

Vad skönt att det löst sig med boende 😊

Är så kluven gällande betalning för mina lektioner och föreläsningar. Hon sa att jag skulle få betalt. Men efter att det gick lite sisådär så känns det dumt att komma och be om det. Är ju tacksam för möjligheten att få öva. Men samtidigt så var det mycket förberedelse bakom som tog tid. Ser du något kring detta? Kanske något om hur de skulle ställa sig till att betala?

Kram och trevlig helg 🤗

10 Helena Ir:

skriven

Vilken lättnad för mamma och son..nu kan du pusta ut!

Kalops,så gott..

Trevlig kväll!

Kram :)

Svar: Tack och kram till dej :)
Esmaralda

11 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om den här hostan kommer ge sig av sig själv eller behöver jag få antibiotika? Tycker det är konstigt att den inte ger sig. Måste jag ligga på mer för att få hjälp?

Kram och kärlek.

Svar: Avvakta lite till och ger det inte med sig så sök läkare.. kram
Esmaralda

12 Michaela:

skriven

Hurra!!!😁 Där får han det säkert bra! Och gott med kalops😋
Såg precis på FB att exet lagt upp att han är i ett förhållande. Hittat en riktig pingla. Kräks🤮 Så orättvist att han har hittat kärleken. Undra om det kommer att hålla. Usch!

Kram och ha en mysig kväll!

Svar: Din tur kommer också... kram :)
Esmaralda

13 Skorpan:

skriven

Ja det brukar ordna sig.. Så skönt för sonen att ha eget rum, fast badrum får han fortfarande dela ;).

Gått o drömt om att ha massor med pengar, men det är ju en dröm, eller ser du mig snart ha tur i spel, få pengar Es? Misstänker att inte ;).
Ha en bra kväll!
Kram Skorpan

Svar: Han verkar så himla nöjd.. och firar med kompisar ikväll :) Under de närmaste åren ser jag ingen storvinst för dig.. sen kan det ju vända.. hade jag kunnat trolla så hade du varit miljonär.. kram :)
Esmaralda

14 Städtanten:

skriven

Skönt att det löste sig! Då var det nog menat att bli!

Har haft en jobbig period bakom mig med sjukdom, arbetslöshet och ekonomiska orosmoln. Kanske en tråkig fråga såhär på en fredagskväll mitt i kalopsen - men ser du någon ljusning framåt våren?

Tack för bästa bloggen - ever!


Svar: Ja, det var skönt !! Och ja, det kommer en ljusning.. en liten ljusglimt till en början men tar du tag i detta och nystar så kan det bli riktigt bra.. kram :)
Esmaralda

15 Milla:

skriven

Hej, har ännu inte bestämt om jag ska hoppa på erbjudandet healing plus seans. Jag undrar mkt om mitt hjärtat kommer bli läkt, om jag får det bättre ekonomiskt o kanske ngn kärlek i framtiden o vem i så fall han skulle vara.
Kommer min kollega få sluta? Känns som han ligger risigt till som dricker o når psykiskt dåligt o har sjukfrånvaro som han inte lägger in.

Svar: Erbjudandet kvarstår till kl 24 i natt .. så tänk ett varv till innan du beslutar dig.. kram :)
Esmaralda

16 Zuzeee:

skriven

Hej

Bär jag på någon smittsam sjukdom?

Kram

Svar: Nej det er jag ingenting om.. kram
Esmaralda

17 Dina :

skriven

Hej Ezmeralda!
Kommer R höra av sig snart?
Kram ❤️

18 Milla:

skriven

Tar det lång tid att få svar på seansen?

Svar: Räkna med ca en vecka.. just nu är det många som bokar och jag vill inte ge avkall på kvaliteten..då får det hellre dröja någon dag extra.. kram :)
Esmaralda

19 Mina:

skriven

Hej Esmaralda.
Gud var roligt att det har ordnat sig för sonen. Vad roligt för hans skull och din.

Ser det ut som om han VILL? Vill han vara med mig? Vill han ge oss ett försök?
Kram

20 Dahlia:

skriven

Vad skönt för sonen! Lycka till med sängen!

Tror du kan skulle vilja träffa mig utanför jobbet, som vän? Vad ser du chansen är att vi spenderar en "fritid" tillsammans?

21 Mikael:

skriven

Tänkte det var du och blonderat håret lite grann :)

Se vad det blir då med annat utseende, Mellanöstern Asien och några till har jag inte mött än :)

Kram
Mikael

22 Rebecca:

skriven

Åh så bra att det löste sig :)

23 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Jag funderar starkt på separation.
Jag ser bara inte hur det här ska fungera. Jag är ensamstående förälder i ett samboende. Plus massa annat som inte fungerar.
Vad ser du för oss?

24 Skrållann:

skriven

Hej!
Så skönt att det ordnat dig med boendet, både för er och sonen;)
Kom nyss hem och sjönk ner lite i soffan. Jag har lett åt folk hela dagen och önskat ”trevlig helg” till hela världen känns det som och är fullkomligt dränerad på energi och snart är det lördag och då ska jag göra samma sak. Börjar känna mig lite lätt uppgiven. Fick veta idag att jag inte fått en tjänst som jag sökt. Trodde kanske egentligen inte det heller men det blir ändå en liten besvikelse och hoppet att finna något annat mattas av lite. Men, men imorgon flyttar vi svärfar...det blir skoj.

Kram❤️

25 Fina:

skriven

Hej Es! Det är något som gör att jag inte kan släppa honom och han mig. Finns chansen att det sker något mellan oss? En kyss? Eller två? Kram

26 Orolig:

skriven

Har sån ångest och panik. Är killen på b lite av en narcissist och är jag gravid med honom? Blir jag av med honom ifall jag avslutat det?

27 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez, det svaret du gav mig, hur menar du att "du gör rätt i som är alltför på.. Det kan ge positiv feedback" hur menar du där? Ska jag vara för på med att skriva till henne?

Kram

28 x:

skriven

Hej Esmaralda.

Det är jag som stått i valet och kvalet mellan två män. Ett tag dejtade jag dem båda men valde sedan att bryta med bägge för jag blev så förvirrad av hela situationen. Nu har jag varit själv ett tag och funderar på att ge ena mannen, N, en chans. Finns ännu ett intresse från hans sida, kan han utveckla känslor för mig? Finns potential?

Tack på förhand!

29 Solen:

skriven

Skönt att det löste sig! 🙌🏻
Kram ☀️

30 EPM :

skriven

Åh vad skönt!
🥂❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: