HEALINGENS EFTERDYNINGAR....

För en stund sedan avslutade jag healingen... och jag kan säga att det lyfte!
Ja jävlar i min lilla låda vad det lyfte... !!
 
Jag kunde inte avsluta efter de planerade 5 minuterna.. det var så många som fortsatte sända.. så jag höll på i 20 minuter totalt.
 
Mr President fick en rejält attack  men han förstod inte varifrån den kom eller  hur det hängde ihop och att ta till sig andliga ting är ju inte den mannens grej.
 
Men det spela ringen roll.. oavsett han tror eller ej så rörde vi för ett ögonblick runt i grytan och jag är SÄKER på att han fick en känsla... NÅGOT hände inom honom för ett kort ögonblick.
 
Han försökte  säkert snabbt skaka det av sig men det får vi hoppas att han inte lyckades med.
Kan vi bara så ett aldrig så litet frö - så är det stort !!
 
Hur var din upplevelse ??
 
Kram & kärlek och nattinatti ... nu blir det en film för mej för att trappa ner lite!
 
Tack alla som deltog 💖
1 TRUMPIS - Ghostwriter :

skriven

Jag kunde inte koppla in mig helt idag men jag såg oss alla (tusentals) stå utanför hans ”hem”. Vi stormade han fast inte aggressivt så sätt haha. Vi var inne i hans hem (jag iallafall). Vi sände mycket tankar och jag försökte få han minnas sin barndom. Det känns som att han alltid varit en översittare, fast också ganska glömd av sin familj. Jag vet inte om jag såg rätt. Det kändes dock starkt. Jag bad om att han skulle komma ihåg att gråta, komma ihåg hur det var när kärlek betydde mer än pengarna.


Vi får hoppas att våra tankar hjälpte och jag bad universum om hjälp också.


(Såg ditt inlägg nu, yey då hade jag rätt i att det hände något hos honom! Jsg såg hur förvånad han blev!!)


Kram

Svar: Ja, förvånad tror jag han blev... han visste inte riktigt vad som hände men han lutar åt att han ätit något olämpligt.. kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag börja lite tidigare typ kl 20.55 eller något såna. Fick en massa energi runt mig även jag försöka tar Trumps negativ energi och fyllas med positiv under tid någon som tar kontakt med mig.

Det var mycket känslor runt mig så fick jag avbryta kl 21.02 eller något såna.

Fick sorgligt känslor av såna.

Samtidig en massa energi runt mig också.

Någon som prata med mig men någon vill att jag ska kämpa lite mer men jag avbryta ändå.

Jadå det är spännande som jag gjorde idag och hoppas det ger något positiv av våra healing.

Jag fick en massa energi men vet inte vems är det...

Någon som tala med mig

Ha det bra

Svar: Vi hjälpte varann och det var nog detta som du kände av. Du sänder starkt... du är bra på detta.. kram :)
Esmaralda

3 Linda N:

skriven

Såg hur glada färger och även det vita ljuset sköljde igenom honom gång på gång. Tror nästan han blev illamående ett tag?
Detta var en häftig upplevelse. Jag VET att vi gjorde skillnad.💚

Svar: Ja, han blev allt lite påverkad men han trodde nog snarare att han ätit något olämpligt... men lite skillnad tror jag också det gör.. kram :)
Esmaralda

4 Tjejgumman:

skriven

Jag kände tyvärr inte särskilt mycket. Det bar mig så emot att tänka på Trumpen, klarade bara av att skicka energi och kärlek till det högsta bästa för ledningen av USA. Både personerna och själva arbetet.

Jag undrar om det kommer något twittrande om yrsel från honom...

Svar: Jag tror han skakar av sig... han är inte i nån vidare emotionell kontakt ens med sig själv.. kram :)
Esmaralda

5 Lenafena:

skriven

Jag sände ödmjukhet-men en narcissist är inte lätt! Jag bodde ju själv med en i 27 år utan att riktigt greppa....det var bara när han med helt döda ögon sa att han lämnade mig för att flytta en till en ny....som han umgåtts med i smyg... som jag tänkte vad är denna ’man’ som jag levt med kapabel till. Jag tror att jag lika gärna kunnat bli mördad ’ en liten olycka’ så jag hade nog tur! Förstår inte att jag idealiserade honom så mycket! När det gäller Trump sa ljuger han så mycket att han tror på det själv- Trump och diktatorn från Nordkorea är väldigt lika...makt och pengar.... Sanningen är töjbar, som det var för min exman också.... blev påmind..... bra initiativ Ez! Alla kan ju göra något

Svar: Och det var tur att du fick upp ögonen för ditt ex - och tur för dig att han träffade en annan... så du kunde växa på egen hand ! Kram :)
Esmaralda

6 olivia:

skriven

Wow - de var starkt!

Svar: Ja eller hur !! Kram :)
Esmaralda

7 Tingeling:

skriven

Klockan 21.01 så hajade jag till när jag kollade på serie och kollade på klockan och kom på att healingen nu var... Och jag tänkte på Trump och sände några tankar. Sen när klockan var 21.11 så frös bilden. Konstigt tänkte jag. Vet inte hur mycket man ska tro på siffror men kunde inte låta bli att kolla upp 2111. Och det är ett änglanummer och betyder att tänka positivt, att inte tänka ordet "inte".

Sen betyder det också för min egen del som jag tog till mig att man inte ska vara rädd för att gå ur sin trygghetszon, att gå vidare och göra det man vill göra och att våga. Att hitta nya vägar och inte stanna kvar i det gamla.

Det var en stark healing, jag kände av den!

Kram!

Svar: Du behövdes i healingen och du blev kallad. Det var starkt och speciellt. Kram :)
Esmaralda

8 Läroliv:

skriven

När jag började såg jag för min inre syn hur en stark ljus guldfärgad spets bildades, väldigt stor och längst bort ute på spetsen var Trumpen placerad. Kändes starkt och kraftfullt först för att sen bli mer och mer diffus och bleknade bort. Vill gärna tro att den gjorde någon nytta.

Kram

Svar: Ja något gjorde det, åt rätt håll och kanske bara i det lilla men det får vara gott nog.. kram :)
Esmaralda

9 EPM :

skriven

Jag fokuserade från fem i nio, osäker på när jag började sända men det var nästan samtidigt som jag började samla mig.
Jag kände en sådan gemenskap.
Det gick snabbt och det var så starkt att jag försvann helt för en stund. Jag kände en hand på min rygg och jag föstes vänligt bort. Vaknade till och var så yr...!
Tror någon hjälpte mig.
Jag är ju inte van...
Tack ❤️

Svar: Ja du fick hjälp och det får man alltid om man är ny och osäker.. men nu vet du att du kan.... kram :)
Esmaralda

10 Helena Ir:

skriven

Det jag minns allra mest av healingen är att jag såg Trump torka bort tårar ur ögonen..det var starkt..det kändes!

Kram :)

Svar: Ja, det var starkt minsann !! Kram :)
Esmaralda

11 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Sände så gott jag kunde.😊
Både healing och goda tankar.Tände ett ljus.
Vet inte om jag lyckas med att sända healing för det är så nytt för mig. Men gjorde vad jag kunde.

Så bra att det var er ordentlig Woow effekt i det hela.Ni som känner av energierna kände säkert av det då vi var flera som sände.

Bra jobbat allihopa!!

Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Visst lyckades du !! Kram :)
Esmaralda

12 Delfina:

skriven

Det var riktig sterkt.
Kjente vi var mange!
Prøvde å fylle hjertet hans med rosa kjærlighetslys. Intensjonen var at han handler utifra hjertet og ikke fra egoet sitt - og oppfyller oppgaven han satt til å gjøre (?) hva nå det er!

Svar: Ja vi var många och det var en speciell och innerlig upplevelse.. kram :)
Esmaralda

13 Cara:

skriven

Jag riktade in mig på honom som ett litet barn. Tog honom i famnen, kramade och skickade all kärlek jag förmådde. Även jag såg honom gråta. Stackars lilla barn!

Svar: Ja, det lilla barnet hade det inte lätt.. kram :)
Esmaralda

14 Eva:

skriven

Skäms idag...jag somnade och missade allt. Hade dock märkliga drömmar inatt...kanske nådde fram ändå!

15 Hedwig:

skriven

Det kändes som att han är en ganska tom människa, uttömt av allt och alla som egentligen styr och ställer i USA. Jag vet inte vem/vad han är och medierna är så censurerade...Därför skickade jag för säkerhets skull både healing till honom och till resten av USA. Jag visualiserade att de som inte vill USA/världen väl försvinner och att vi människor äntligen kan bli fria igen. Ingen aning om det hjälpte men många bäckar små gör väl en stor å...

16 I:

skriven

Jag fick upp en bild av en liten bebis i huvudet och tänkte som någon skrev här ovan att även han också har varit ett barn. Det blev lättare på något sätt, kändes starkt i kroppen!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: