Lite försenat....

 
När mormor kom på besök igår blev Mannabonne Glenn .. nån dag försenat... grattad
på hjärtedagen !!Som  ni ser så är han väldigt stolt  över sitt hjärta och har mycket kärlek i blick när han tittar på mormor !!
 
Kram & kärlek
1 Maleficent:

skriven

Ser ut som han verkligen uppskattar hjärtat!

Es, kvinnan som du sett mig möta för en tillfällig romans, kommer vi berätta om detta förhållande för andra eller hemlighåller vi det?

Svar: Jag tror det blir mellan er bara.. kram :)
Esmaralda

2 Hjärter dam:

skriven

Stort grattis på födelsedagen! 🎁❤️💐
Hoppas du får en riktigt fin dag trots besvikelsen på Bo Olssons..
Tjusig MG är och vad härligt med mormor på besök
Fick nyss reda på att en väldigt kär bekant är svårt sjuk. Varit/ är mycket sjukdomar och svårigheter nu... hoppas på att det kommer något roligt och positivt också snart...

Kram!❤️

Svar: Tack snälla.. ja här har dagen börjat så bra :) Trist med sjukdomar.. men gott kommer också din väg.. kram :)
Esmaralda

3 Lisa:

skriven

Stort GRATTIS på födelsedagen!
Lisa

4 Tiss:

skriven

Jag träffade lyckligt nog madde igår som varit sjukskriven en del, jag har saknat henne jättemycket! Men det var en sak som gjorde mig lite obekväm, hon tittade på mig uppifrån och ner några gånger (jag vågade inte fråga varför). Jag vet att jag gått ner en del i vikt sen vi sågs sist, var det därför, eller vad var det?

5 Ia:

skriven

Hej
Och stort grattis 💐

Ännu en alla hjärtansdag har passerat i min ensamhet.
Kommer jag även att få fira nästa år ensammen eller kan han ha hunnit komma in i mitt liv??

Kram

6 Mij:

skriven

Hej Esmaralda.

Vad fin han är verkligen <3

Ser du att han har några kärlekskänslor för mig?
Kram


Svar: Han har känslor... du berör men jag ser inte hur starkt.. kram
Esmaralda

7 Ghpstwriter :

skriven

Hinner jag få anställning under veckan?! Så att jag kanske kan få beviljat och flytta in i bostaden? Jag älskade den verkligen!
Jag ber till universum och min ängel efter tecken på vart jag Ska leta, och nu tackar jag Ja till allting. Har fått erbjudande redan men behöver mer!



Kram

8 Ni:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du några tecken på att jag träffar en partner i år som det blir en fast relation med?
Ser du några tecken på samboskap under detta år?
Kram

9 Browallia:

skriven

Åh, Så fint MG!! *puss på nosen*

Svar: Tack säger MG :)
Esmaralda

10 Dunegull:

skriven

Vad fin han är 😊

Mannen som jag ska träffa. Var håller han hus nu? Var i livet befinner han sig? Singel e upptagen? Vad är hans intresse, kan du se ngt sånt?
Kram

11 GRATTIS! :

skriven

Grattis på din dag! Du är både ung och vacker och ger så mycket till oss i bloggen. Du har gett mig mycket svar men i det har du gett mig mer förtroende för mig själv, att jah ska lita på mina egna intutioner, känslor och att jag klarar av att ta beslut. Även bra beslut som jag inte vågat tro på!


Så tack och stort grattis!


Kram från Ghostwriter

Svar: Tack snälla ! stor kram :)
Esmaralda

12 Fina:

skriven

Hej Es! Om jag bjuder ut honom, vad säger han då? Kram

13 Temperamentsfull blondin :

skriven

Grattis goa, goa Es! En av de hippaste 60 plussare jag känner, helt klart :)

Melodifestivalaftonen preppas för fulla muggar hos mig, med ost, chark, rödpang å chokladpraliner. Heja Jon Henrik! Pirrar redan i magen inför nästa söndag. Hur stor möjlighet att jag blir en av dem som får erbjudande?

Kram å ett par virituella födelsedagsballonger från mig 🎈❤️

Svar: Ja, blir spännande ikväll :) Du har chansen.. helt klart.. kram o tack :)
Esmaralda

14 Orolig:

skriven

Hej!

Kan du se om jag bör oroa mig för något eller kan jag känna mig lugn??

Kram

15 AnnaK:

skriven

Men liten.....han är ju så fin 😍

Tack för svar i förra inlägget! Det ante mig att jag skulle behöva ta initiativ! Hur bjuder man inte till det på ett smidigt sätt? Men han skulle alltså inte ha något emot att vara lite fysisk?

Kram 😊

16 Rädd:

skriven

Hej!

Har sån rädsla för att bli allvarligt sjuk. Min äldsta syster blev allvarligt sjuk och dog. Likaså min mormor och mamma. Jag är inte rädd för att dö men rädd att bli allvarligt sjuk. Behöver jag oroa mig?? Hoppas på att få vara någorlunda frisk.

Kram

Svar: Det känns inte alls som om du behöver oroa dig.. så koppla bort dessa destruktiva tankar nu.. kram :)
Esmaralda

17 Milla:

skriven

Fint! Kärlek är livet!
I går pratade jag allvar med min kollega som dricker o missköter sig kan man säga men lyssnade han o tog till sig egentligen o kommer han förändra sitt liv?

18 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Pratade lite på skoj med min barnmorska hon sa att du ska nog försöka hitta någon här mellan 30-35 om man vill ha fler barn.
Det var lite på skoj och inte baserat på något test eller så.

Men ser det ut som att jag lyckas med det?
Kommer jag att ses som en äldre mamma än genomsnittet?

Kommer något hända inom dem närmaste två åren?
Kram

19 Skorpan:

skriven

Jaa vilken blick..
Borde ha haft en hund, för vad ska man egentligen med en karl till!? Nåja, att byta glödlampan, eller ledlampan, förstås ;D. O kanske nåt anbat ;), fast det talar vi tyst om...
Kram Skorpan

Svar: Exakt :) kram :)
Esmaralda

20 Michaela:

skriven

Sååå fin!❤

Svar: Ja eller hur !! Kram :)
Esmaralda

21 Elisah:

skriven

Hej!
Ser jag ut att få utbetalt pengarna som jag ska, eller kan det bli problem sen med skatten och så?
Kram

22 D:

skriven

Vilka nummer ska man satsa på mellan 1-32? Får du fram något kram

23 Ensam :

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer jag att hitta en livspartner i år?
Kram

24 Anki:

skriven

Såå mycket kärlek !
💖💖💖💖💖💖💖💖

Kram Anki med flock


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: