Men herreguuuud....

Förut funkade inte  bloggen.... sen funkade inte min dator.... sen fixades bloggen.,. därefter fixades min dator.. och nu funkar tamejfan inte bloggen igen !!!
 
Jag kan inte besvara några frågor.
 
Jag har kontaktat kundtjänst och hoppas de ska greja problemet snabbt
 
Ber  om ursäkt.. men jag kan ju inte göra något åt eländet
 
kram & kärlek
 
 
1 Skorpan:

skriven

Så typiskt..
Är det planeterna som styr över det tekniska som är retrograda nu ;). Retrograd som jag..
Kram Skorpan

Svar: Hursom, märkligt är det.. kram :)
Esmaralda

2 Kristin:

skriven

Det er så frustrerende når ikke ting fungerer. Man blir skikkelig forbannet!!!
Jeg håper virkelig at problemene løser seg fort, kjære Esmaralda.
Føler meg kvalm i dag, så enten har jeg spist noe jeg ikke skulle ha, eller det er noe som går.
Antagelig en bagatell som retter seg raskt. :)
Ønsker deg lykke til med nett, blogg og PC.
Kram!!!

3 Mimis:

skriven

Hej!

Snart bankrutt och rädd för att det ska gå åt h-vete. Ser du någon lösning på eländet??

Kram

4 Fanny:

skriven

Alltid är det något i ens liv som ska strula till det, jag tänker ofta att det är en prövning som man behöver gå i genom.. Även om det nu "bara" är bloggkommentarer :-)

Mitt liv är en enda storm, mycket känslor, mycket sorg, mycket att lära och ta in.

Hur kommer vår separation gå? Blir vi lyckliga på varsitt håll?
Jag känner ju oerhört mycket för en annan kille jag träffat i ett halvår nu, är han intresserad av mig eller inte?

Många frågor från en förvirrad själ

5 Rojanna:

skriven

Hej goa Esmeralda!
Tack! Inför höftoperationern upptäcktes problem med hjärta, blod och som måste behandlas innan det kan bli någon operation. Detta gör mig så orolig medan jag blir allt sämre i både kropp och psyke...
Försöker tänka positivt och ha TÅLAMOD och ber mina guider om hjälp...
Varm kram!

6 Ghostwrtiter :

skriven

Jag vill så gärna ha den röda bilen! Ska jag slå till?! Eller kommer jag ångra mig/Är det dolda fel?



Kram!

7 Helena Ir:

skriven

Det ordnar sig..så klart det gör!

Önskar dig och syster en fin kväll tillsammans..

Kram :)

8 Fina:

skriven

Äsch så förargligt, hoppas det reder ut sig!

Har så roligt ihop med A, vi trivs så bra tillsammans då vi är sams, allt flyter på, känns bra i hjärtat. Känner han så också? Glädje och positiv energi?

9 Otur:

skriven

Hej ES!

Trött på all otur och elände. Händer det något glädjande snart??

Kram

10 DRÖMHEM Ghostwriter :

skriven

Bör jag tacka ja till eventuella erbjudandet eller kommer jag inte ens få det ? Jag såg mitt drömhem!

11 Smulan:

skriven

Kommer gåvan att bli uppskattad? (En bok)😊 kram

12 oturs gumman:

skriven

Hej!

Kommer turen att vara med mig snart?? känns som om jag bara har otur.

Kram

13 Dunegull:

skriven

Vissa dagar är värre än andra. Känner mig så fruktansvärt trött och har ont i hela kroppen. Kommer jag snart må bra? Finns det ngt annat jag kan göra eller bara vila ut tiden liksom?
Kram och trevlig helg

14 Browallia:

skriven

😬 Vad frustrerande! Jag är på g att göra ett nytt försök att börja blogga om att få en Npf diagons som vuxen. Jag hade tänkt ha den på blogg.se men efter allt strul du har med dem så överväger jag att välja ett annat bloggställe... Hoppas det löser sig snabbt! Önskar dig en trevlig helg.
Kram 💜


15 Jennifer:

skriven

Fina Esmaralda, jag tänker på min resa i vår...och om jag väljer Qatar och Kuwait som resmål, kan det bli bra då?

Det lär finnas så mycket mer än turistvärlden... lyxiga hotell, exklusiva shoppingmallar, och vad allt. Jag skulle vilja resa dit och upptäcka det lokala, unika, speciella med dessa länder. Tror du jag skulle lyckas?

Är med i ett internationellt socialt nätverk och tänker att om jag får kontakt med lokalbor på plats, så kanske de kan visa mig det ”riktiga” Kuwait och Qatar? Skulle vara spännande.

Som sagt, kollar lite på arabiska halvön. Saudi är omöjligt, Jemen är omöjligt (försökt), Oman har jag varit i, UAE har jag varit i (mer än bara Dubai, föredrar själv Abu Dhabi), Bahrain har jag varit i.
Kram

16 Mimis:

skriven

Hej!

Kommer det att gå åt h-vete??

Kram

17 Maria:

skriven

hej!
Har börjar träffa P nu ett tag.. kan det bli mer seriöst eller blir det på denna nivå som hittills?
Kramis ❤️

18 Linda N:

skriven

Ja, det är bara att erkänna, din blogg är aningens beroendeframkallande.

Blogg.se fixa nuuuuuuu!!!💩🤓
Mvh abstinesstinn läsare

19 Em:

skriven

Hej Esmaralda.

Tycker han det känns skönt nu efteråt att det liksom är uppgjort mellan oss klart att det inte ska vara vi?

20 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Hoppas det ordnar sig med allt tekniskt krångel ...
Ryska systern fick säkert en ny favoriträtt :-)
Ha en fortsatt härlig helg <3

Kram Anki med flock

Svar: Tack... fortfarande krånglar det tekniska.. man blir sååå trött..
Esmaralda

21 Mamman som varit med från början :

skriven

Vad tråkigt när det tekniska strular 🤯 det är lätt hänt att det tar lite energi ifrån en! Det verkar dock som att det har löst sig för dig nu eftersom jag ser att du har kunnat besvara någon fråga här ❤️

Esmaralda, jag undrar om du kan se varför det känns så krystat mellan mig och min närmsta kollega...? Och om det kommer lösa sig emellan oss?

Sånt tar energi från mig är jag rädd.

Jag önskar er alla en riktigt skön helg och skickar en varm kram 🤗❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: