Nu blir det åka av.....

 
Jag fyller år i morgon... 63... och det är som det är... ingen mening att hänga läpp.
 
Inget ont som  inte..... för idag har jag fått en present av mannen i mitt liv.. en dag i förskott.
En dagstripp till Bo Olsson i Tomelilla.
 
Ni som bor i Skåne har säkert  i åratal plågats av Bo Olssons reklamjinglar på  radio o Tv  - precis som jag
 
Och en gång när jingeln rullade  sa jag att " Om man skulle åka till det där Bo Olssons nån gång" och sen föll det i glömska.  Det är ju en bra bit från  Bjäre där jag bor.
Och det är ju inget Ullared precis.
 
Och så fick jag min present igår kväll... ett besök på  Bo Olssons i Tomelilla  där varuvagnen blir betald och inte av mig....och med vidhängande lunch på nåt trevligt ställe.
 
 
Av tradition firar jag aldrig min födelsedag... förutom  när jag fyllt jämt och har blivit tvångsfirad av familj & vänner.
 
Den här gången har sonen tenta på söndag och är liksom stucked i Lund ..  dottern i Skogen är i Österrike och åker sidor med familjen och andra dottern har nåt annat för sig.
 
Precis som jag vill att det ska vara !!
 
Jag samlar gärna mina nära o kära... men fira födelsedag... tack men nejtack !
 
I dag är jag alltså på  omtalade Bo Olsson.. och kan inte besvara era frågor.
 
Däremot kan du höra av dig om du vill ha personlig seans/spådom via mail
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
 
1 Jeanette:

skriven

Superduper GRATTIS på födelsedagen ❤

2 EPM :

skriven

Ha det så mysigt
Den bästa thaimaten jag ätit (i Sverige) har jag ätit i Tomelilla. Vid torget ligger den- tänkte att du liksom jag uppskattar god mat 😊❤️
Kram

3 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så bra tänk din man har .
Tevlig handlarresa !

Kram Anki med flock

4 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Ha en fin dag på Bo Ohlsson!😃❤️ Saknar de när vi bodde i Sjöbo brukade vi åka dit på helgerna. Jag ska åka till min bror i Maj han bor i Dalby Då ska jag o mina barn o Mamma besöka Bo Ohlsson i Tomelilla! 😃Kram

5 Eva:

skriven

Hipp hipp hurra. Shop on!

6 Zita:

skriven

Grattis! 😃☀️🎂🎉🎉

7 Solen:

skriven

Fredag!
Och en dag på Bo O - ha en mysig tur!
Igår fick jag veta att det inte blir något med jobbet jag sökte...jaja, men lite besviken blev jag att jag inte fick chansen att träffa dem.
Men det kanske inte var något för mig, så kanske det var någon mening med det också. Var ju lite fel i tiden egentligen.
Hoppas det dyker upp något annat för mig!

Trevlig helg och stort grattis i morgon! ☀️

8 Agnes:

skriven

Grattis, grattis!

Ha en superdupermysig dag "hossBosse"! =)

Kram!

9 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Vilken häftig present du fick!!😊
Nu gäller det att lägga i högsta växeln och bara njut!.😊
Det kommer att gå som en dans för du har ju redan tränat upp dig på Ullared!
Shoppning och mat låter nog bra.

Ha en toppenbra dag!!
Kram Solstjärnan ⭐

10 Kristin:

skriven

Da ønsker jeg deg og din mann en veldig hyggelig dag.
Regner med at handlekurven vil bli full, kjære Esmaralda. NYT.
Kram!!!

11 Mikaela:

skriven

Hejsan E!

Har en fråga till dig. Ser du om mötet kommer gå bra som jag kommer få gå på om två veckor ? Är orolig över den och får ångest.

Vet inte varför jag måste vara med så det inte handlar om mig men ser du något kring mötet .

Kramar

12 F:

skriven

Hej Esmeralda, tänkte ställa en fråga, min man vill starta företag i holland med några killar, ser du hur det kommer gå?

13 Michaela:

skriven

Grattar dig i morgon😁 Jag är ju stockholmare så har aldrig hört talas om Bo Olsson men önskar er en superfin dag tillsammans😃❤
Kram!

14 Månskenet:

skriven

Grattis!

15 Signemo:

skriven

Varmt grattis till dig. Funderar på om det börjar bli dags för er att bygga ut huset. :-). Jag efter lite Ge-Kås besök o lite Bo Ohlsson besök eller Tysklandsresa eller nått :-) :-) :-) kanske det behövs .

Idag har jag haft förmånen att få vara med på en äldre släktings fina begravning. Ja den var verkligen fin. Både i kyrkan o efteråt vid fikan ( så kallar man väl det inte ) Och tossig som jag är så fick jag för mig att släktingens syskon, föräldrar som finns på andra sidan gick lite fram i gången och gladdes åt att så många ville vara med och ta farväl och de var som om nu var det deras tur att finnas i personens närhet.

Ha en fin kväll

16 Daniel:

skriven

Grattis på din födelsedag!!! Underbar är du !

Kommer jag träffa min fru på jobbet ? Känner jag henne?

17 Lilleba:

skriven

Hei på deg ! Litt for sent GRATTIS på dagen, fra meg og alle de firbente :D

Svar: Tack snälla :) kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: