Vårkänslor...

 
Mannabonne Glenn har fått vårkänslor  och njuter i hamnen... det enda som fick honom
att börja promenera hem var löftet om fiskgratäng !
 
Han skickar massa pussar 💖
1 Fina:

skriven

Hej Es! Du har sett att jag har ca 70% chans att få honom i säng... så då finns hans intresse och åtrå kvar för mig? De känslorna har inte försvunnit? Kram

Svar: Nej det finns ett intresse hos honom. helt klart... kram :)
Esmaralda

2 Helena Ir:

skriven

Fina Mannabonne Glenn :)

Puss..

Svar: Puss puss säger MG :)
Esmaralda

3 Maria:

skriven

Underbara vårkänslor!
Det spritter i kroppen bara jag ser bilden.

Är det lönt att satsa på honom eller är det bäst att bara avsluta?
Kramar!

Svar: Känn in och var sann mot dig själv. jag tror du vet.. kram :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Sån fin bild på MG...
Vårkänslor redan!?
Fiskgratäng, en höjdare alltså ;).

Inga vårkänslor här o misstänker att det inte blir några heller ;). Fast med god tur så..

Fortsätter o gräva i "historien", nu på begäran, ojdå.. Bara jag mår bra så jag kan gå till jobbet o fortsätta imorgon. Järnmedicinen kanske inverkade lite dåligt idag..
Kram Skorpan

Svar: MG tror ju på våren så fort solen lyser och försöker sig på att sola... idag tog han rekord i solandet men annars har han slokörat knackat på dörren och vill in igen efter fem minuter... kram :)
Esmaralda

5 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha så härligt med vår! JAg älskar det!

Es, får du någon känsla om dem är i en relation?
Hur ser det ut framåt med dem?
Kram

6 Browallia:

skriven

Vilken vacker bild på finaste MG! Jag skickar en massa pussar i retur.

Enl. Aftonbladet kan det bli den värsta pollensäsongen på 45 år :-O Kanske bäst att skaffa en gasmask om jag ska kunna gå ut då pollensäsongen drar igång!? ;D


Svar: Ja herregud, jag läste det och jag som nyss fått astma och blivit allergisk mot allt !! Får väl bli gasmask här också !! Kram :)
Esmaralda

7 Sus:

skriven

Hej
Så mysigt med vår känslor.....
Puss tillbaka....
Ser du någon ljusglimt här?
Love sus

Svar: Ja, det kommer ljusna, helt klart... små steg mot rätt håll kan du räkna med.. kram :)
Esmaralda

8 Dunegull:

skriven

Så fin han är!


Svar: Tack säger han :) Kram
Esmaralda

9 Anna-Marie:

skriven

Uderbart med vår så tidigt i år. Fåglarna kvittrar på morgonen.

Jag har börjat lära känna William och allt känns så rätt hittills. Vågar jag hoppas på att kärleken äntligen är här nu?

Svar: Det kan vara så.. fortsätt känn och du kommer snart veta.. kram :)
Esmaralda

10 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Så fin han är mg
Känns det som om någon eller något är påväg in i mitt liv inom kärlek? Eller får jag vänta en tid till?
Kram

11 Skorpan:

skriven

:D härligt MG!
Kram Skorpan

12 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har träffat en kille sedan november förra året. Sedan dess har vi träffats några timmar varannan helg. Men vi kommer ju inte framåt.
Jag börjar undra vad han vill med det här.
Har han börjat känna själv att det är dags för nästa steg?
Kram

13 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Får du någon känsla om dem är i en relation med varandra?
Kram

14 Daniel:

skriven

Är Antonia en dålig människa?

Varför lever hon som hon gör ?

15 Michaela:

skriven

Vilken fantastisk bild❤ Massa pussar!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: