En liten påg....

 
Här har vi en liten påg som längtar efter sommaren... och  som förgäves spanar  efter sina svanar !
 
Han hälsar till er alla och önskar en go lördagskväll... här ska det bli grekiskt långkok i ugnen på lamm och  då håller sig MG framme !!
 
Kram & massa kärlek
 
 
 
1 Sus:

skriven

Hej
Men hur gullig....
Ge mig styrka...
Vad är den magiska koden...:
Love sus

Svar: Val, är koden.. ditt val... när du slutar utsätta dig och satsar på dig själv så blir det lättare.. kram :)
Esmaralda

2 Dunegull:

skriven

Det är fler som längtar till sommaren 😊
Trevlig kväll!
Kram

3 Bumble bee:

skriven

Hej!
Underbara go lilla MG! Jag hoppas de är bra med honom?
Ser du om jag ä singel när min mormor fyller 90 i maj eller ser det ut som om jag har någon vid min sida som en romans? Kram

Svar: Jadå, han har cystan i i ryggmärgen kvar men är pigg och glad.. och det är jag så tacksam över ! Det kommer någon men ser inte om det är riktigt nära... kram
Esmaralda

4 Lilly:

skriven

Mums låter gott med Grekisk mat,jag hade med hållit mig framme:)

Ser du något spännande som händer mig?
kram

5 Mm:

skriven

Hej.
Jag hälsar tillbaka Mg. Jag längtar också efter sommaren.

Såg ett inlägg på Facebook som P lagt ut. Vi dejtade lite tidigare och jag är fortfarande lite nyfiken på honom. Men han har skaffat sig tjej nu.
Tror du hans tjej blir sur om jag gillar hans lite roliga inlägg?

Ser P ut att ha kvar sitt intresse för mig ?
Kram

Svar: Egentligen känns det onödigt..att gilla.. och ens att ha kvar honom på FB.. kram :)
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Så go, MG.
Det är väl en bild frånsommaren!? Annars blur jag nog avis ;). Hoppas att jag har nån att mysa med på sommaren..
Kram Skorpan

7 Tingeling:

skriven

Men söt! 😊 jag längtar också till sommaren MG!
Trevlig kväll!

8 Mimi:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du ingenting kring detta. Ser han ut att vilja att jag flyttar till honom? Och ser det ut att bli så? Och att vi fortsätter därifrån?
Kram

9 Helena Ir:

skriven

Ser ut som en härlig sommarbild..fin han är MG :)
Ibland är väntan lång..

Ännu en god middag som väntar er..smaklig måltid!
Och fortsatt skön lördagkväll..

Kram :)

Svar: Och detsamma till dej :) Kram
Esmaralda

10 AnnaK:

skriven

Härlig bild 🤗

Längtar efter sommaren jag med! Pallar inte med denna kyla längre. Måste vara åldern. -26 ute nu och jag håller mig inne 😂 Åker till Kanarieöarna om några veckor och värmer mig lite. Ska bli skönt att bara vara ett tag. Bada, vila och äta. Det är semester för mig 😊

Kram 🤗

Svar: Härlig med Kanarieöarna !! Det kommer bli hur mysigt som helst.. kram :)
Esmaralda

11 Solen:

skriven

Sol och värme längtar man verkligen till! Men dagarna blir längre och längre så sakta men säkert är det på väg. MG ser pigg ut! Så härligt för er alla.
Kram ☀️

Svar: Ja jag är så glad att han är pigg.. det trodde ju ingen.. inte minst veterinär och neurolog ! Kram :)
Esmaralda

12 Boudica:

skriven

Gott det låter, här lagas lite mat efter träningen, hungrig, och jag som skippat träning i 3 dagr nu så känns rätt ok nu.

Barn kan vara roliga de! Hörde en gång i affären, pappan stog i kön före mig medan barnet ville ha en någon godis, han bad pappan, medan pappan snällt sa nej, till slut utbrast lilla grabben "Men pappa! Jag ÄLSKAR ju den!" Med riktig betoning på älskar ;) Men tyvärr så fick han inte godisen ;)

Om jag varit häxa i tidigare liv, det vet jag inte, men du har i seanser sagt att jag hjälpt andra stort och smått med min gåva. Så möjligen något. Har känsla att jag varit lagt lite åt shaman hållet.
Hade däremot en liten dragning till att vara häxa när jag var liten. Möjligen att få som jag vill! Minns att när jag och min kompis lekte med barbies när vi var små skulle hon alltid ha ken-dockan, och jag ville då vara häxa för att få honom. Har några andra exempel med, men det får bli nån annan gång ;)

Vet inte vad som tagit åt mig senaste tiden, speciellt idag. Känner mig så nere och omotiverad, vill göra massa men känner inte för att göra något. Men trivs inte med att inte göra något och slösa min tid också. Ångest! tiden den går.

Måste fråga en sak bara, har han fått höra nå osanningar om mig, som ändrat hans uppfattning om mig?

Svar: Ja, barn är underbara !! :) Ja, du har gamla gåvor som du bär med dig . Nej, jag kan inte känna in några osanningar.. du behöver lite tid men sedan ladda du energi igen... det är ditt rätta jag att vara energistark.. kram :)
Esmaralda

13 Virrhönan:

skriven

Åh goa söta MG, han är inte ensam om att längta till sommaren, vill ha sol, värme och salta bad och framför allt semester☀️
Det där lammet hade jag också dreglat över, såå gott😋
Det pirrar i kroppen av känslor av alla de slag, är det denna fullmåne och blodmåne som påverkar så pass?
Önskar er en skön lördagkväll💕 och puss på MG:s nos🐶

Svar: Tackar säger MG och pussas tillbaka :)
Esmaralda

14 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du han pratat om det med mig till din familj eller berättat om det nu nyligen?
Har han sagt något om det?
Kram


Svar: Det ser tveksamt ut.. tror faktiskt inte det... kram :)
Esmaralda

15 Michaela:

skriven

Fina fina MG! Förstår att du längtar så att du kan bada och spana efter dina svanar. Håll ut ... 4 månader kvar :) Pussar till dig!

16 AnnaK:

skriven

Ska bli galet skönt! Ingen resa ala Esmaralda dock! Här kör vi charter för hela slanten 😂👌🏻

Kram 🤗

17 Miltons Mamma:

skriven

Åh fina MG 😍

Vi är fler som längtar efter sommaren. 💖

Kjam

18 Anki:

skriven

Goa fina MannaBonne Glenn <3
Självklart håller han sig framme när det vankas lamm mmm låter gott i väntan på sommaren och svanar

Kram från hela flocken <3

19 Susanne Amalia:

skriven

Sötnos... 💕
Kramar 💕


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: