Fredagskväll...

 
Nyss spabadat  med bubbel i glaset tillsammans med maken.... nu röding i ugnen och snart Talang.
En skön hemmakväll för bara oss två !!
 
Och så Mannabonne Glenn också så klart -  som  nyss fått ett ben.. och som han är i full färd med att gräva ner i nåt hörn i trädgården !
 
Bara han inte släpar in ett välmarinerat  istället - som legat där ett par veckor 😖
 
Jag hoppas att ni andra i bloggfamiljen också har en fin kväll
 
Kram & massa kärlek 💕
 
1 Helena Ir:

skriven

Vilken festmåltid..!
Talang blir det även här..

Kram :)

2 Helen:

skriven

Ser så gott ut. Ha en riktigt fin kväll. Kram

3 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad trevligt ni ska ha.
Samma sak här, ser på Talang och tog nyss en choklad pralin.

Förra sommaren var jag singel själv. Jag märker med mig själv att jag redan nu börjar nästan få lite ångest känslan över sommaren. Det är något extra påtagligt att vara själv över sommaren. Ser det ut som att jag är singel i sommar?
Eller ser det ut som om jag är inne i något relationsmässigt?
Kram

4 Miltons Mamma:

skriven

Första dejten sedan måååånga år avklarad. Både jag och dejten klarade oss galant och kom helskinande ur "det".
Ingen himlastormande wow-upplevelse men en reko kille.

Kan knappt bärga mig tills den dagen jag får vara med om WOW. Så redo att träffa någon. Som en övermogen finne redo att klämmas 😁

Vi kom överens om att träffas igen.

Nu när jag kommit en bit på vägen så kanske Mr Right inte är allt för långt bort. Någon känsla där? Lär ju inte vara genom dejtingsida jag träffar denne men HUR? Genom vänner?

Nu ska jag spendera resten av fredagen läsandes bloggen och gluttandes på tvn 😃

Kjam

5 Hjärta:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som att det ska kunna bli vi? Ett förhållande mellan oss?
Kram

6 G h ostwriter :

skriven

Du skrev att jag kommer ha en mindre begagnad bil. Då jag skrev att jag helst vill ha en ordentlig/ny! Men menade du mindre i form, eller något begagnad? Kommer jag iallafall vara nöjd?


Kram och ha en superfin helg!




Svar: Mindre i form... lätt begagnad.. kram :)
Esmaralda

7 Fågel Grön:

skriven

Tack, snälla Es för svaret på min fråga! Ha nu en underbar kväll med mannen! ❤️

8 TILL CR och AUGUSTI :

skriven

Hej! I inlägget ”STARKA BEVIS” så såg jag just era kommentarer. Jag skrev era namn & nmr ni hade i det inlägget.

Jag hjälpte till på healingen och berättade om vad jag upplevde (läs min kommentar om healingen)


CR, ( nmr 20) du skrev att du blev bättre i nacken. Jag hjälpte en kvinna och masserade hennes nacke. Jag vet inte om det stämmer på dig men jag kände så när jag läste! Jag hjälpte bara en person med nacken.

Augusti, (nmr 19)
du skrev att du kände en hand ovanför bröstet ”imellan” och jag la min hand försiktigt försiktigt. Jag kände sorgen. Jag försökte ge dig positivt och kärlek. Hoppas det stämde in på dig, för jag kände så. Jag fick en stark känsla av att du var äldre (man) och kände sorg över en kvinna... kanske även en syster eller både och. Om det inte alls stämmer in så var det isåfall någon annan!
Skönt att du kunde ta emot iallafall.



Hoppas ni kan svara!


Kram / Ghostwriter

9 Linda N:

skriven

Jag trodde det var rödingen som spabadade😀

10 Skorpan:

skriven

Mysig kväll ni haft.
Sushiskolan var kul o gott var det med all mat o dryck sen efteråt :).
Klart att det finns nån som gillar dig Helena Ir, orecis som du är. Skulle jag ha dragning åt andra hållet, ja då kanske jag skulle vara en ;). Tyvärr föredrar jag män.. O saknar en gör jag verkligen..
Kram Skorpan

11 Daniel:

skriven

Kommer jag hitta min kärlek i år?

Mvh Daniel

12 Susan:

skriven

Åh, sånna hemmakvällar hoppas jag att oxå får, lite trött på alla ensamma kvällar😩

Kramiz

Svar: Det kommer, det kommer... kram :)
Esmaralda

13 Maria:

skriven

Ett eget spabad verkar ju vara helt underbart :) trevlig helg alla

Svar: Ja, bland det bästa jag skaffat.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: