Healing vid klagomuren...

Jag är fortfarande tagen och lite skakig och matt efter healingen vid muren.

Tog spårvagnen dit redan vid 18 snåret för jag ville vara väl förberedd.. försöka hitta en  ledig stol… och  även styra upp den andliga kontakten med mina  och era vägledare, i god tid.

Ingenting fick lämnas åt slumpen.

Maken började med att låna en kippa och så gick han till männens avdelning vid muren och var borta ett bra tag.. när han kom tillbaka var han märkbart tagen.

Han som inte är särskilt andlig av sig -  han bröt nästan ihop av alla  känslor som vällde över honom när han stod med handflatorna pressade mot muren.

 

Sen var det min tur att installera mig

Jag hittade min stol.. en av de vita plaststolar som man ställt ut lite här och var.

Jag ställde stolen precis bakom mig.. så jag skulle kunna sätta mig ner då och då under healingtimmen om jag  behövde

Men det behövdes inte

Tiden bara flög iväg

Prick klockan 20  ( svensk tid)  var jag förberedd och ställde mig mot muren.. handflatorna trycka mot murens svala sten och pannan mot muren.

Jag hade skrivit ner alla era namn på ett ark i mitt block och efter min första öppningsceremoni   läste jag upp era namn... ett och ett... och sedan tryckte jag in pappret i en rejäl springa som jag hittade i muren

Nu var vi redo… både jag och ni !

 

Det tog bara några sekunder innan det drog igång

Den här gången var en svart katt och en spräcklig som liksom visade vägen och en liten hund fanns också här som hjälpte till.  De öppnade den sista porten och äventyret började.

Jag samlade er alla på en vacker sommaräng.

Vi var klädda i vitt och vi var glada och livsbejakande och vi kände varann.. ingen var utanför och ingen kände sig förbisedd.

 Vi var trygga och mådde väl.

 Vi satt i en ring på ängen och healingen nådde hela vägen fram.  

Här fanns både män och kvinnor.. och djuren gick lösa innanför cirkeln och bara genom att vara sig själva, hjälpte de till att sända.

Sedan samlades vi på en strand.. en vacker  naturstrand och solen gick ner i havet. 

Jag stod i vattenbrynet och ni kom fram till mig en och en.

Vi tog varann i hand och såg varann djupt i ögonen och  för var och en av er.. gav jag era önskningar och mantran liv. 

Ni gick vidare.. mot era änglar.. och  somliga av dem stod i sanden och andra i vattenbrynet en bit bort från mig.

Alla hade ni varsin ängel och det blev gott om folk men inget stim… utan ett stort lugn, total frid och man kunde känna människokärleken och magin så tydligt att man nästan kunde ta på den.

 

 

Plötsligt kände jag en hand på min axel… och jag sneglade åt höger. Där stod en gammal svartklädd kvinna… ur detta livet…  och hennes ögon var slutna och på ett helt naturligt sätt hjälpte hon mig att sända.

Det var det starkaste jag varit med om på mycket länge.

Jag VET att ni alla fick rejält med healing.. ni fick kärlek och omtanke och jag hoppas att ni alla kunde ta emot.  En och annan av er vacklade lite och gav liksom upp halvvägs.. jag ser inte varför.. men de flesta av er följde med under hela resans gång och jag tror att många av er hade starka förnimmelser på olika sätt.

Ja, så blir det när magin verkar som bäst !!

Jag avslutade efter en timme och hade inte använt stolen en enda gång… men nu kände jag hur tröttheten sköljde över mig… och jag damp ner på plaststolen och bara andades.

Jag hade redan köpt  spårvagnsbiljetter till hemresa.. men de fick vara.

Det blev taxi hem till hotellet istället.

Jag ryser lite när jag skriver det här till er -  efterdyningarna finns kvar och de kommer nog att vara levande ett bra tag till

Tack alla ni som deltog

Och ni som ingenting kände.. det kan mycket väl vara så att ni ändå tagit emot och fått en positiv släng av sleven !

I dag reser jag hem… hemresan började kl 2 i natt… och det blir  en  lång resa med 6 timmar på Schiphols flygplats….och  jag är inte hemma förrän sen eftermiddag

Jag kan alltså inte besvara era frågor i dag.

Men skriv gärna om era upplevelser ändå… så okeyar jag era kommenterare så snart jag kommit hem !!

 

Kram & kärlek

1 DD:

skriven

Tack för healingen!
Jag somna rätt tidigt igår och drömde massa om människor från mitt förflutna, vaknade till några gånger under natten.

2 Khaleesi:

skriven

Jag låg i sängen och blundade och plötsligt kände jag starkt hur min hund, som inte lever längre, kom fram till mig och gav mig en stor blöt puss i ansiktet. Han var så glad! Jag fick känslan av att han förstod precis varför det blev som det blev och jag kände sån varm kärlek att jag brast i gråt. Och vad befriande det kändes! Det var mycket känslor som kom ut. Jag var en av dom som inte var med hela vägen, men det var inte som jag gav upp utan mer för att jag kände mig färdig. Kanske var det dumt men jag är övertygad om att jag kände av healingen starkt. Tusen tack❤

3 Tingeling:

skriven

Jag kände av nästan direkt, och hade som pirrningar och värme över bröstkorgen i princip hela tiden. Jag såg alla som var med på healingen fast som vita figurer och som en hand som drog över alla med vitt ljus och det blev till silverglitter. Jag tänkte för mig själv att du också borde få och försökte se dig vid muren men lyckades inte riktigt, men ändå såg jag att du med fick glitter över dig men det blev istället i guld. Sen såg jag färgen lila och var tvungen att kolla upp det, och lila kan betyda andlighet. Såg även orange som betyder enkelhet och lugn, vilket ju är något jag vill uppnå detta år...

Sen såg jag en stor byrålåda långt ner, eller om det var en sådan man kan ha under sin säng och drar ut, och den stängdes, som nåt var "hemligt". Sen såg jag en liten trästuga, gammaldags, och såg in i köket, ett bord och någon la en vit duk på bordet men jag fick inte se vem, även om jag försökte. Sen såg jag äldre gummor med sjalar på huvudet, likt som i Italien. Sen runt 20.40 somnade jag nog till och såg massa bilder men mindes dem inte när jag vaknade 21.10.

Mitt ord var insikt, och ska försöka komma på vad bilderna vill mena. Kanske bara har med enkelhet att göra. Det är med enkelhet jag vill leva nämligen. Ett av mina löften i år är att inte ha en massa prylar och inte köpa.

Tusen tack för healingen!

Hoppas resan hem går bra.

Kram!

4 Browallia:

skriven

Vilken häftig upplevelse för dig förstår att du blev helt färdig efteråt.

Jag släckte ner här hemma och tände levande ljus. La mig bekvämt i soffan och visualiserade det som mina tre ord stod för. Efter en stund kom som ett skönt lugn över mig. Ibland så fick jag som små ryckningar i ena armen. Låg så en längre stund tills jag plötsligt fick svårt att ligga still i soffan på samma sätt som när man hör en bra låt på radion och rycks med i musiken. Satte mig upp och klockan på soffbordet visade 20:45. Blev rastlös och kunde inte längre fokusera så jag slog på tvn. Känslan försvann vid 21:00
Så häftig upplevelse vare sig jag tog i mot eller inte.

Önskar er en trevlig resa hem. Så lycklig MG kommer bli av att se er igen!
KRAM ♡

5 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon.
Jag hade planerat för healingen men ändå blev det så att jag inte kunde komma med förrän efter halva tiden. Jag hade ändå en stark upplevelse. Jag såg dig i din vita klädnad och jag såg, kände det stora, vita ljuset. Det tunga i bröstet försvann. Jag blir tårögd, rörd av detta som besvärat mig så länge. Äntligen fick jag ner luft i lungorna hela vägen och jag behövde inte ta medicin på natten. Fortfarande känns det lätt och om du visste vilken underbar känsla det är att andas lätt när det varit tungt så länge. Idag ska jag gå ut och prova om jag kan anstränga mig utan att bli matt.
Det känns som att jag fick en god del av kakan trots att jag anslöt så sent. Tack💖tack💖tack💖
Det ska bli intressant att höra hur min vän mår idag..

6 HS:

skriven

Kära Es.

Vid kl. 20 sa jag åt min katt att inte störa mig eftersom jag skulle vara med på healing. Jag tror att han fattade. Annars kan han vara som ett klister, haha.

Strax efter kl. 20 fick jag kontakt med mina andliga guider och bad dem hjälpa till. Jag kände tydligt i huvudet när du kopplade på och kopplade ur. När du kopplade ur tittade jag på klockan och då var den 21.06. Däremellan slumrade jag, jag såg inte ängen eller stranden som du nämner.

Direkt efteråt kände jag lugn, tillförsikt och kärlek i hela mitt system. Trots att jag haft en tung vecka på jobbet med ett tufft samtal med min chef, så vaknade jag imorse innan klockan ringde och kände mig utvilad och harmonisk.

Detta var en stark och fin upplevelse som berörde mig på djupet och som jag kommer att minnas länge. Stort tack, kärlek & ljus till dig Es och till våra andliga guider som var med.

Hoppas att du får möjlighet till vila och återhämtning idag och att hemresan går bra.

Stor kram

7 Jas:

skriven

TACK! För healingen! Denna gång kände jag utan tvekan av den, jag brukar ju ha svårt att ta emot i vanliga fall. Ungefär halvvägs så sköljde en hel våg över mig helt plötsligt! Och jag såg även gröna fläckar.
Tack o kram
❤❤❤

8 Madde:

skriven

Så mäktigt! Tack ännu en gång för de du gör ❤ jag tillhör gruppen som inte kände nått. Jag fick visserligen en bild på mjukt grönt gräs med vita små blommor som jag såg min hand drog över. Men de försvann fort. Kanske de är de som du nämner?

Många kramar!

9 Lotta B:

skriven

Så fint att läsa om hur du gjorde med healingen. Vilka härliga upplevelser du förmedlar <3

Jag kände direkt när vi började att "alla är med, vi är alla tillsammans i den här familjen".

Jag var så upphissad i går och tänkte bara "hjälp mig Es, hela mig" medan jag låg och försökte slappna av och ta emot fast hjärtat slog i dubbel fart hela tiden. Jag har ju lite relations"issues" nu och är så stressad.

Efter healingen somnade jag, och sen sov jag så gott i natt, bättre än på länge och det känns som ett mirakel nästan. Så jag hoppas att jag tog emot, fast jag var så stirrig.

Jag har kvar mina relationsproblem men ska försöka lösa dem bit för bit och inte bli så ledsen och känna mig övergiven så lätt. Tack kära Exmaralda, du är en klippa i mitt liv ska du veta <3333

10 <3:

skriven

Hittar jag en utbildning inom det närmsta halvåret? Bör jag läsa mina ämnen nu för att komma in?

11 Mathilda:

skriven

jätte stort tack för healingen, det var något utöver det vanliga. Tyvärr så lyckades jag inte få min dotter att somna innan healingen, så hon fick vara uppe med sambon, och jag stängde in mig i sovrummet, men sen kom hon och bankade på dörren och jag kunde inte längre koncentrera mig utan gick upp. Men under den stunden jag var med så började det med att jag kände ett stort lugn,det lixom la sig som ett lugn i hela kroppen och alla tankar släppte, jag bara var med i stunden. jag blundade och det började kånnas som det gjort tididare vid meditationer, precis som att jag försvinner och bara svävar, svårt att förklara känslan. Men jag började att upprepade det jag önskade och efter en stund tycker jag mig att jag ser alla samlade i en cirkel, jag ser hur du går mot var och en och när du kommer till mig så tittar du mig i ögonen och jag ser att det strålar ut massa healing från dina händer som kommer rakt mot mig och jag öpnnar upp och tar emot, och hela kroppen fylls med healing, det pirrar i hela kroppen och healingen kommer och går i vågor. men den första gången var otroligt starkt. Efteråt kände jag mig trött, men mådde otroligt bra och ett stort lugn har lagt sig i mig:) precis vad jag behövde!
återigen Tack.
Kram
Mathilda

12 PiaS:

skriven

Hej Es,

Blir rörd och tårögd av din beskrivning om ängen och stranden, änglarna etc.
Jag kunde ju inte delta aktivt själv...försökte känna in när jag kunde men...hoppas lite skvätte över av healingen ändå.

Ha en trygg resa hem och inga missöden denna gång.

Kram PiaS

13 Katten:

skriven

Tack för healingen. Mina två katter och jag låg i sången. I början såg jjag skymten av ett drakhuvud på hög hals, sedan ingenting. Plötsligt närmade sig en punkt/boll med starkt blått sken och den stannade framför mig. Bilden zoomades ut och då såg jag att det var ett öga. Det lyste hela tiden starkt och tittade på mig en stund tills det drog sig tillbaka och gick vidare. Häftigt att nu läsa att vi sett varandra i ögonen. Har du blå ögnn, Es? :-) Kram

14 Kristin:

skriven

Kjære Esmaralda. Tusen takk for en fantastisk healing. Har aldri mottatt så sterke krefter tidligere. Etter hvert sovnet jeg på sofaen. Da jeg etter hvert våknet, presis kl 21, og sto opp, hadde jeg en veldig god ro i meg og huset var så godt å være i. Det var akkurat som om alt som tidligere uroet meg, var borte. Jeg følte en stor takknemlighet og mye kjærlighet.
Ja, jeg forstår veldig godt at etter denne seansen, måtte du være uendelig sliten. Det var mye energi som gikk fra din kropp til oss.
Tusen tusen takk for at du gjorde dette for oss alle. Du er et fantastisk menneske som gir veldig mye.
Ord blir små i forhold til det du ga.
Jeg ønsker deg en god reise hjem.
En STOR KRAM og mye kjærlighet til deg, kjære Esmaralda.

15 Linnean 🌸:

skriven

Tack, för healingen!
Första delen av healingen var jag med och sände och var ”borta” ett tag. Min högra arm lyfte sig så där sakta, gick ner och upp igen. Andra halvan hade jag svårt att koppla av, vet inte varför. Såg som stilla dimma som böljade fram och jag var en del av dimman åxå.
Mina två äldsta katter låg intill mig helt orörliga under healingen och de två minsta var åxå helt stilla. Klockan 21 började alla fyra att ”jobba” igen! 😄
Känner mig mer energifylld i dag. Tjoho!
Hoppas att resan hem går bra.
Kram.../Linnean 🌸

16 ängeln:

skriven

Hej Esmaralda! Jag deltog i healingen igår och det var helt klart starkt. Jag höll på att lägga barnen så jag var inte avslappnad men kände ändå att jag var i en bubbla. Jag kände det som att healingen började redan en stund innan 20 och att det var en stark uppladdning och det blev tungt i luften innan starten. Tack så mycket!

17 Ghostwriter - Healing :

skriven

Jag hjälpte till på healingen. Jag tror det hjälpte iallafall något - om någon av er känner igen er, vore det kul om ni skrev.


Vi stod vid muren. Jag stod bredvid Esmeralda. Vi stod precis som Esmeralda skrev, handflatorna och pannan mot muren. Sen tittar vi upp mot muren och där sitter ni alla som deltog. Ni vinglar med benen och är glada. Det var så mycket människor omkring men precis som i inlägget så kändes det inte störande.

Jag undrade vem jag kunde hjälpa lite särskilt.

Jag tror att jag upplevde detta rätt- kan det vara någon av er som känner igen er?

Jag ser en kvinna (25-30 år) med ett nyfött barn. Jag masserade och försökte heala en yngre kvinna vid just nacken och sände healing. Jag gick sedan till en äldre man, kanske med vit skjorta eller liknande (kanske shorts men annars beskriver jag inte rätt). Han hade ett brustet hjärta av sorg.... kanske saknad av sin syster. Först kändes det som en fru men sen övergick det till syster.




Efter det blev allt så mycket att jag bara försvann in i hela ”världen”.

Jag pratade också med universum och bad om att de skulle sända någon extra som kunde hjälpa mig att hjälpa Esmeralda för att i sin tur hjälpa er med healingen. Kanske därav djuren och kvinnan från detta livet.





Kram

18 Lindis:

skriven

Jag ryser när jag tänker på healingen. Det var så starkt och berörde mig på djupet. Efteråt kände jag den starka energin och den finns kvar idag. Tack snälla Es för att du gör detta för oss och till denna billiga peng. I morse blev jag väckt av telefonen och det var min syster som ringde och kontakt med henne var en av mina önskningar. Kram till dig Es och ha en fin hemresa.

19 Marita:

skriven

Underbar healing. Jag var med på stranden och den stunden kommer jag aldrig glömma. Du är så otroligt duktig. Tack finaste Ez för att jag fick uppleva detta. kram.

20 Sigma:

skriven

Jag arbetar själv med healing och har så gjort i över 30 år och har varit med om mycket men detta var något helt utöver det vanliga. Underbart och fantastiskt och jag ryser när jag tänker på dina krafter. Du är det lilla extra i mitt liv. Stort tack.

21 Å M K:

skriven

Hej,
Tack för healingen. För första gången hade jag inte möjlighet att ligga ner och ta emot. Var sen hem. Kl. 20.00 var jag mitt i matlådefixande och sen kvällsmat med särbon. Mitt i ätandet av gröt kände jag mig dock lugn och nöjd. Hunden var med under bordet.
Hade inte möjlighet att känna in alls men är säker på att jag tog emot ändå. När jag väl satte mig var kl. 21.20. Migrän för andra dagen i går och den är tillbaka i dag igen. Känns som det var rejäla energier i omlopp. Känner mig beslutsam och nöjd ändå i dag. I morgon är det sovmorgon och inget fläng.
Tack och kram <3

22 AnnaK:

skriven

Tack för healing! Kände som vanligt inte mycket. Undrar om jag alls kan ta emot. Vet inte vad jag gör fel 😔

Nåja hursom så finns mitt namn på en lapp i klagomuren och det känns rätt stort 😊

Tack och kram 🤗

23 Fiskaren:

skriven

Bland det starkaste jag varit med om. Jag blir inte riktigt densamma efter denna healing och det är bara till det bättre. Stort tack

24 Emma:

skriven

Vilka energier det var i omlopp igår!
Vid tre-tiden får min dotter 'besök' av någon som jag inte kan se, men som hon ser klart o tydligt.

Jag hade planerat att delta genom meditation. Vid 18-tiden får jag en migränhuvudvärk (har inte haft migrän på 2 år). Den sitter i lite svagt hela kvällen, vi får spontant besök och dottern har dessutom en längre läggning. Jag kapitulerar tidigt och inser att det inte är meningen att jag ska styra o ställa för att delta, utan att jag får acceptera nuläget o ta hand om familj o gäster. Huvudvärken släpper kl 20.56 och jag sitter ner o andas i tre minuter o tackar för healingen.
På natten har jag och maken spontant dundersex 😊
Tack Ezmeralda.
Ha en fin hemresa.

25 Choklad:

skriven

Hej Es, tack för att vi fick vara med ❤️. Detta var min första gång och det var helt magiskt att känna det i hela kroppen vilken härlig energi. Jag låg dock till 22.
Jag hade ingen klocka. Mobilen var avstängd. Men de känndes som jag kände energin i min kropp fram till dess. Det svåraste för mig var nog att visualisera och kontrollera mina tankar. Det kändes som jag hade en och annan diskussion med mig själv i huvud om hur jag skulle tänka.
Idag vaknade jag piggare än vanligt och en aning lättare i bröstet. Detta fick mig att tänka mer på meditation om det kanske vore något för mig?
Jag är glad för detta tusen tack ❤️😘

26 Emma:

skriven

Glömde ställa frågan i mitt tidigare inlägg.
Kan du se vem det var som hälsade på min dotter igår? (Eller var det ingen där o bara min fantasi som tolkade det som att hon såg någon som jag inte sågm)

27 Varis:

skriven

Tack för gårdagens healing. Jag såg som jag ofta gör vid healing en massa människor som jag ej känner. Sen plötsligt grät jag. Grät o grät. Det var skönt! Efteråt trots tiden började jag städa o dona o samma energi infinner sig idag. Tack! ❤️

28 Susan:

skriven

Hade tänkt mig en stilla stund i soffan, men hamnade på ett möte o kom hem halvnio, försökte att upprepa mina ”önskningar” o ta det lugnt så jag hoppad att jag fått min beskärda del av healingen ändå🥰

Kram o hoppas på en bra resa hem till Skåne

29 Helenb:

skriven

I början av healingen fick jag ont i benen under knät till fötterna. De blev tunga en lång stund. Det var inte mitt utan måste kommit ifrån någon annan. Jag blev ofokuserad när halva tiden hade gått men kände sedan igen lite senare att healingen kom tillbaka.
Hade sedan hemskt svårt att sova och somnade tidigt i morse så är väldigt slut idag och har riktig spänningshuvudvärk.

30 CA:

skriven

Hej
Tror att jag var med men kommer inte ihåg något.
Somnade sen av trötthet, sovit hela natten förutom några tillfällen, allt ok
Kram

31 Choklad:

skriven

Till Ghostwriter, jag känner igen mig väldigt i din beskrivelse. Jag har haft mycket värk i min nacke senare tid håller på byter kuddar var och varannan dag och tvingar mannen att massera. Jag har också en dotter på snart 1 år. Jag fyllde 30 nyligen.
Jag kände att de värmde i nacken det var riktigt gott tusen tack för din hjälp ❤️

32 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Tack för healingen. Jag kände mig så lugn och trygg och avslappnad och så kände jag av värme under fötterna. Kanske för att fötterna vill ha kontakt med underlaget så att jag kan jorda mig.

Kram ThereseC

33 Lotta:

skriven

Jag var så himla trött kl åtta så jag kunde slappna av. Brukar se bilder men denna gång var allt bara svart. Däremot hade jag rysningar under hela timmen, även efter halva tiden då jag gick upp för jag blev rastlös och kände att jag var klar på något vis. Ville så gärna fått se någon bild i huvudet från klagomuren, men som sagt var det svart som natten. Jah hoppas rysningarna berodde på att jag tog emot och var med och inte för att jag var så otroligt trött. Är trött idag också, men är glad för igår fick jag veta att jag har ett nytt jobb iallafall för en månad eller så... Stort tack för healingen. Fantastisk plats att ha den på och kvinnan som hjälpte till..man blir liksom mållös.

Kram Lotta

34 Modig räddhare:

skriven

Detta var en mäktig upplevelse <3 Tack Esmaralda <3 Några minuter innan 20 kände jag tydligt hur det slog till i mina ben, kändes att kroppen blev tung. Och det kändes även i händerna och stickningar emellanåt. Kände också någon slags strålning i huvudet.

Dock stördes jag i början av min sambo som spelade och pratade jättehögt i sina hörlurar (trots att jag hade sagt hur viktigt detta var för mig men utan att riktigt våga berätta vad det handlade om). Så jag blev så irriterad och tänkte att jag ville "döda" honom och så fick jag dålig samvete av mina okristliga tankar mitt i healingen. Jag hade lite svårt att visualisera mina önskningar, men försökte mitt bästa och hann komma till ro.

Senare hade jag slappnat av och tänkte att nu hatar jag inte sambon längre. Dock gjorde han gästspel till sovrummet kl. 20:50. Nästa gång när jag ska delta i healing ska jag hitta på något till honom att göra utanför huset;)

Jag kände healing-pustar emellanåt, ibland skrattade jag till och ibland grät jag nästan och någon gång på slutet såg jag ditt ansikte Esmaralda lite suddigt två gånger och jag blev nästan lite rädd (eller överraskad för det kom så plötsligt). Sedan såg jag aning vitt ljus och var tvungen att öppna ögonen för att kolla om det var i sovrummet, men nej det var innanför ögonlocken. Försökte också se om jag kunde visualisera mig till Klagomuren men det kunde jag inte. Jag kände inte lika starkt när det var slut än när det började.

Efteråt ringde min pappa och hans röst lät annorlunda, som om han var ledsen eller så tänkte att jag kanske kan "höra" hans känslor bättre efter healingen;)

Så roligt att läsa om andras upplevelser och lite avis på er som kan se så tydligt. Ghostwriter roligt du kunde se oss glada och vingla med benen.

35 Helena Ir:

skriven

Även jag kunde känna stark kärlek..
Jag såg dig stå därborta vid muren och sände bakom dig stundtals..t om tog på din axel.
Jag vet också att vi tittade på varandra under healingen

Däremot så såg jag alla stå i ringen med armar uppsträckta mot himlen..där himlen lyste upp som en stor och stark lysande energiboll..

Jag såg ett djur..med svart päls..jag kunde känna den sträva pälsen..och tror att det var en hund som låg bredvid sin matte eller husse..

Jag har problem med min bröstkorg och andning och därför så kände jag också ett större tryck just där under healingen.
Efter healingen så lossande något i bröstet och jag hostade en hel del..

Jag var inte med hela tiden..svävade i väg på eget håll..men lyckades ändå vara med om det här!
Under natten sov jag bättre än på länge!

Tack!

Stor kram <3

36 I:

skriven

Jag ryser fortfarande av hur starkt det kändes igår! Jag grät mig igenom stora delar, fast på ett oerhört befriande sätt och blev också helt tagen av att känna så mycket kraft och kärlek! Mot slutet kände jag bara en slags behaglig frid! Helt klart den starkaste och mest minnesvärda gången för min del iaf!

Fantastiskt! ❤️

37 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Tack för healingen!
Hör till de som ej känner och ser bilder och sånt men kände av något på olika ställen av kroppen,det blev ont och sen försvann det.
Kände tydligt i mina knän.

Kram Solstjärnan ⭐

38 I:

skriven

Ska även tillägga att min lilla jycke såg rätt ”tagen ut” efteråt, hon tittade på mig som om hon undrade ”vad var det som hände”? :) men hon var också väldigt harmonisk och glad efter!

39 Laila :

skriven

Tack allra finaste du för healingen. Trots att jag var på teater så kändes energierna starkt. Det var svårt att koncentrera sig på pjäsen med energierna rusande runt i kroppen. Många varma kramar till dig! ❤❤❤

40 Evig:

skriven

Kära Es,
tack för healingen igår.
Den första kvarten medan jag fokuserade på det jag ville uppnå var jag alldeles lugn och avslappnad. Jag såg svart-vita ansikten, former, mönster och typ drakar.

Därefter förbyttes lugnet och mitt hjärta bultade snabbt, det bubblade och pirrade i hela kroppen.

Jag tyckte ett svagt ögonblick att jag såg dig och även om vi skulle ta emot så kände jag starkt att jag ville sända och ge och det gjorde jag till och från under resten av tiden. Jag kände en glädje och ett lugn, trots att kroppen var i "uppror". - Märklig känsla.

När klockan blev 21, stannade all aktivitet i kroppen av och jag var fylld av energi och lugn.
Än en gång, tack.

Varm kram
Evig

41 Månskenet:

skriven

Hej! TACK för healingen!
Någon sommaräng såg jag inte, inte heller muren eller några vitklädda varelser, varken havsstrand eller ängel, MEN jag KÄNDE! Redan drygt en timme innan kan jag tycka det var som jag kände ett slags lugn. Sen kände jag under healingens gång av olika styrkor eller hur jag ska förklara känslan....nåväl, benen domnade eller rättare sagt fick myrkrypningar i vaderna o fötterna. Det kliade (!) lite här o där, i örat, under foten, på armbågen osv. Somnade faktiskt ett par gånger, ytlig sömn. En gång vaknade jag till av att andningen var tung o djup o jobbig. De sista 10 minuterna då var jag liksom "färdig", satt o kikade 100 ggr på klockan ;) Nattsömnen efteråt var lugn o bra. Är helt fascinerad av att jag KÄNDE nåt. Vet inte hur många storhealingar jag deltagit i utan att känna egentligen något alls. - Faktiskt en gång då jag INTE hade betalt in och hade glömt det hela DÅ kände jag. Helt förvirrande.
Hunden som ju var med, sov i soffan intill mej, hon gnydde först ett tag, sov sedan lugnt vidare tills hon började springa o skälla i sömnen! Kattorna som inte var med, låg o sov i stolen intill helt ihopslingrade o lugna, de har mycket spring i tassarna annars om kvällarna!
TACK Es för en Fin Healing!!!

42 Gumman:

skriven

Varmt tack fr oss😊💖 när du mailade förberedelserna så blev det en sån stark kärlekskänsla o jag såg/kände jesus energin. Sen blev det som ett kort samtal med dig? o jag brast i gråt av allt. Såg starkt vitt ljus vid 8 o då visste jag att du börjat O jag somnade Bums😄pojkvännes huvudvärk försvann o han blev lite tankespridd efter, som tankarna hoppade hit o dit. Det gav sig snart o den varma djupa avslappnande känslan finns kvar än. Kanske var det(religiösa) andeminnen som gjorde att man ej kunde fullfölja hela healing vägen.? Återigen tack så mkt🍃🌹🍃

43 Diana:

skriven

Hej Es!
Tack för en så stark healing, din tid och energi du la på den.
Jag har inte känt av det utan somnade men innan jag somnade såg jag en del bilder: en grön bok som närmade sig mig, försökt läsa vad boken hette men såg inte, sen såg jag silverbagare - den rörde sig som på måne, sakta och roterande, sen såg jag en del skimrande färger.
Det var väldigt kul:-)
Tack än en gång och kram!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: