Pang på...

I går var  det en dag för shopping... rakt av !
 
Pang på
 
Så mycket butiker som möjligt !
 
Promenerade till det finaste shoppingcentrat.. som var stort... betade av alla butiker som lockade...
Sen var det alla smågator och prång ... hur mysigt som helst....
 
 
 
 
 
 
Fastfood typ.. blev det till lunch... vegetariskt som så mycket är här.. men väldigt gott... en stadig öl därtill och sen  rände vi vidare i butikerna....
 
 
 
 
 
 
Så tankade vi varit glas rött vin och ett par  små men läckra baklava kakor !
 
Just där och då dök ett sånt där litet turisttåg upp... så vi hoppade på...
 
 
Och så  rundade vi av genom att  äta kinesiskt.... jo jag vet, är man i Israel ska man äta  Israeliskt  men  nu blev jag så satans sugen på just kinamat.. och vi hittade  Mandarin !
 
 
Det tog ett tag innan vi fick listat ut hur fasen man tog sig till andra våningen & restaurangen
 
Det var hur gott som helst !!
 
 
Sen kom kvällen... som vi avslutade med film i dubbelsängen... och några kalla öl.
Hur mysigt som helst
 
Och nu undrar ni säkert.... vad  jag shoppat för någonting ?
 
Svar: ingenting !!
 
Jag vet... inte alls likt mig..  och det måste ha gått en propp eller nåt !😱
 
I dag kan jag inte svara på frågor.. befinner mig på resande fot i  Palestina men jag lovar höra av mig så snart jag kan
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
 
 
1 Agnes:

skriven

Ojojojoj...wow!

Häftigt!

Trevlig utflykt!

Kram!

2 Skorpan:

skriven

Shoppade du inget!? Näe, nu har det nog hänt nåt ;). Mycket färgrannt därute, raka motsatsen till här skulle jag vilja påstå. Hade nog inte väntat mig något shoppingcenter i en sådan stad, men jag ligger väl bqra efter i utvecklingen, Jesu tid ;).

Ni får säkert en intressant dag idag med myckat nya upplevelser. Det är anat än här där snön igen smälter o vädret är måndag, så grått så grått. O trött förstås då man sovit dåligt, stressen börjar slå till? Badrumsfixandet fortsätter, redan en månad hqr gått, o nu hoppas jag på att det ska gå undan... Det är en lyx att ha badrum hemma, så är det.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

3 Helena Ir:

skriven

Låter trevligt..hoppas dagen idag blir minst lika trevlig..

Kram :)

4 Mikael:

skriven

Ingen shopping? Är väl bara lite Jesus influenser :)

Skorpan eller någon annan oroade sig för att du blivit religiös, inget man behöver oroa sig för :)

vetenskapen kommer upptäcka nya saker, några har säkert redan gjort men vågar inte tala om det nu men det kommer, Niels Bohr, Einstein och andra kunde använda termer som Gud utan att förlora sin status.


Kram
Mikael

5 Michaela:

skriven

Wow! DET kalllar jag shoppingcenter! Kram!

6 Mikael:

skriven

Gav du ett nyårslöfte och rev av plåstret direkt :)

Bloggaren Ana ombeslutet att sluta shoppa: Det var lika bra att riva av plåstret och göra något drastiskt 


https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nyarsloften-som-ar-storre-an-en-sjalv-alltmer-vanliga


Kram
Mikael


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: