Tid att slå ihjäl....

Halv 2 i natt var vi färdigpackade och  tog  flygplatsshuffeln  och allt flöt på bra.
Sen ett segt flyg till Amsterdam... där jag befinner mig just nu i skrivande stund.
 
Av nån anledning har vi SEX timmar här att slå ihjäl
 
Alltså. ....så himla dålig planering.. och jag kan inte skylla på nån annan... det är mitt  eget verk.
 
Flygresan  hit var rätt seg.... och det är ju så himla tradigt att flyga... att bara sitta där.. inklämd och
försöka dricka kaffe utan att spilla ner grannen !  
 
 
 
Trött & blek spåkärring som laddar med starkt kaffe !
 
 
Här sitter vi med våra laptopar o bränner tid...
 
 
Massa svart kaffe !!  Det krävs.
 
Jag pratade nyss med MG på telefon... han blev alldeles stollig och  väntar ivrigt !!
 
Ha en bra dag nu alla... så hörs vi i morgon...
 
Kram & massa kärlek och hälsningar  från både mej, maken och Amsterdam !💝
 
 
 
 
 
 
1 Dunegull:

skriven

Ser vår weekend okej ut? Åker i eftermiddag.
Kram

2 EPM :

skriven

Välkomna hem.

Iofs en trevlig flygplats 👍🏼😊

3 LisaS:

skriven

Hej
Har fått svar av dig tidigare då jag beställde en längre reading. Du sade då att min tvillingsjäl snart kommer. Har träffat en man som känns bra och trevlig och trygg, men det säger inte riktigt klick ändå. Vet att jag kan ha ett bra liv med honom. På ngt sätt önskar jag att de rätta känslorna kan komma? Är det han och om inte, NÄR kommer den rätte isf?
Kram och tack och önskar dig en trevlig vistelse under resan! ❤️✨😊
LisaS

4 Naturvän:

skriven

Hej!

Tack för healingen igår, kändes som om jag kunde ta emot rejält. Blev snabbt väldigt varm i händerna och behagligt trött.Släktingar som inte finns kvar här på jorden passerade revy,naturfolk, tror ngt med naturmedecin, girafffer på en Savann. Mina barn kändes ortroligt nära. En stark o fin upplevelse, somnade o sov djupt några timmar. Har som vanligt svårt tyda symbolerna, grunnar en hel del, men jag får kanske svar snart, eller det "klarnar"

Hoppas nu innerligt att resan går bra hem!

Kram från naturvän

5 Anonym idag:

skriven

Välkommen hem. Hoppas ni när du läser detta har kommit hem o kopplar av.

Kommer anhöriga till mig att ta emot hemtjänst. Den som är dement vägrar. Och den som inte är dement är utsliten men orkar inte stå emot.

6 Michaela:

skriven

Fan va segt att vänta i 6 timmar! Tur att ni har datorerna och varandra. Färdas säkert resten av vägen. Kram

7 Mikael:

skriven

6 timmar ... du är mig en otålig en :)

det finns några som är otåligare än dig och väntar otåligt på att det ska liggas!, så de kan komma till jorden.

Forskare har börjat räkna på hur många själar som står i kö för att få komma till jorden , längre ner finns en bild som visar på hur många ofödda som väntar

http://www.bbc.com/future/story/20190109-the-perils-of-short-termism-civilisations-greatest-threat

Kram
Mikael

8 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Trevlig hemresa!

Ååå MG:s lycka när han hör sin mamma ..men kanske han upplever det hela lite konstigt..han hör dig men ser dig inte..men hur som helst blev han så glad.😊
Snart ser han dig/ er " live" igen..lyckliga MG!

Ser framemot att ochså en dag få ha en glad fyrbent vän,en hund vill säga som både ger och tar emot kärlek😊💕

Kram Solstjärnan ⭐

9 Holly:

skriven

Usch din stackare att sitta så där och vänta, bara för att få tiden att gå. I andra fall så rusar tiden jätte fort men INTE när man vill att tåget eller flyget snart ska gå. Jag gjorde den erfarenheten själv i senhöstas och jag kände mig som en frusen uteliggare. Såååå tacksam jag var när tåget ÄNTLIGEN gick!

En fråga till dig kära Ez: För kanske 1 månad sedan förlade jag min bilnyckel. Vid sidan om denna nyckel hade jag så klart även nyckeln till tanklåset, samt en blå ölöppnare som jag bara hade där för skojs skull, för jag dricker inte öl. Jag har letat som en galning efter nyckeln men går bet. Jag har en extra bilnyckel...men så klart INTE tanklåsnyckel. Jag bor långt ute på landet i Hälsingland och det känns oerhört frustrerande att inte kunna tanka. Kan du se var jag har lagt den? Om jag inte hittar denna nyckel, måste jag bryta upp låset och det vill jag ogärna eftersom jag lever som fattigpensionär, och måste hushålla med mina få kronor. Jag är svårt utbränd så min hjärna fungerar inte som jag vill, för jag tror inte att jag egentligen är senil. Enormt mycket tack på förhand!!!!!

Kramar och lycka till med reseanslutningen!!!!

10 Holly:

skriven

Stackars dig att bara vänta på att tiden ska gå. Då sniglar sig tiden fram , mot annars så hinner man alls inte med att göra det som man har tänkt.

Har du möjlighet att se var jag har förlagt min bilnyckel? Ihop med den har jag även tanklåsnyckeln och en blå leksaks-ölöppnare. Då jag bor långt ute på landsbygden i Hälsingland behöver jag kunna åka in till stan ibland, men nu är det kris eftersom jag inte kan tanka bilen.
Snälla du...kan du se vart jag har vimsat bort den, så vore jag ENORMT tacksam!

Kramar till dig och alla andra på bloggen

11 Holly:

skriven

Stackars dig att bara vänta på att tiden ska gå. Då sniglar sig tiden fram , mot annars så hinner man alls inte med att göra det som man har tänkt.

Har du möjlighet att se var jag har förlagt min bilnyckel? Ihop med den har jag även tanklåsnyckeln och en blå leksaks-ölöppnare. Då jag bor långt ute på landsbygden i Hälsingland behöver jag kunna åka in till stan ibland, men nu är det kris eftersom jag inte kan tanka bilen.
Snälla du...kan du se vart jag har vimsat bort den, så vore jag ENORMT tacksam!

Kramar till dig och alla andra på bloggen

12 HS:

skriven

Hoppas att ni har kommit hem ordentligt nu.

Jag måste säga igen att vilken otroligt stark energi du skickade i healingen. Har känt av det hela dagen i kropp och själ. Som någon annan skrev, jag blir aldrig riktigt densamma och det är enbart till det bättre.

Återigen stort tack.

13 Månskenet:

skriven

Hoppas resan gått bra!
Kram!

14 SusanneAmalia :

skriven

Herregud vad ni har väntat och kämpat. 💕
Skänker j
Lädje och kärlek till situationem välkommen hem.. 💕
😍

15 <3:

skriven

Men åhh vad du måste längta efter MG.
Sötisen 🐶
Är lite dagen efter är det bäst tror du att skjuta på dejten ikväll till en annan gång? Eller bita ihop och ses. Gillade verkligen lugnet i M röst.
Kram

16 SusanneAmalia :

skriven

Jag älskar att flyga.. Rad 15 (ungefär) vid nödutgången där är det fritt benutrymme.. Den platsen brukar jag välja..

MG blir glad när ni kommer hem... 💕
Healingen var fantastisk och jag mötte dig.. Muren atmosfären den gråbruna lite sandfärgade omgivningen flyttade hem till mig jag såg våra namn i muren och skänkte en tanke om en kärleksfull hel aura.. Med rosa skimmer.. Då kom en gestalt hem till mig och rörde vid min själ.. Så vackert och så kärleksfullt.. I går pratade jag med min väninna som är synsk.. Hon bor i Värmland och hon sa att när hon pratade med mig blev skyn rosa och platsen där hon gick fick ett rosa skimmer trädandarna förmedlade kärlek hon och hunden log. Hennes hund slutade att halta och hon själv fick inte ont i knät.. Vilken healing. Tack... det var exakt vad jag ville.. bara kärlek till cellerna organismen och de små partiklarna som rör sig i solljuset. Tänk vad rätt det blev.. Kram 💕
Magi.. 💕

Är så tacksam..

Bad att hundarna som jag tog hand om skulle få rätt vård för dem och nu finns det beslut om att ta dem till veterinär..

Om ägaren inte gör det så så omhändertas hundarna.. Ägaren har en vecka på sig att verkställa beslutet..

Fråga: får sonen vårdnaden om dottern?? Det är samma mamma som ägaren till de misskötta hundarna..

Önskar dig en skön slapp dag med mycket hund mys..


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: