Bästa platsen....

 
Mannabonne Glenn skickar en kvällshälsning från sin strand.....
.. bästa platsen i världen tycker han.. och han är ju ändå lite berest !!
 
 
1 G.H:

skriven

♥️

2 EPM :

skriven

Han är så fin!
Ja, nu har jag fixat medicin i sann sjuksköterskeanda- självklart efter att ha diagnostiserat mig själv.

Nu blir det nog bra! Är så oerhört dålig på att vara sjuk😫

Kommer jag träffa R för ett tag eller var det en engångsgrej?

Kram

3 <3:

skriven

Lär jag känna någon ny medans jag är med F och sker det snart?

4 Fina:

skriven

Hej Es, är jag viktig för honom? Har vi en speciell relation enligt honom? Kram

5 Ghostwriter :

skriven

Jag har haft samma syner under många år och det kändes verkligen som att det var en framtid som skulle ske. Du sa att det inte var en sanndröm men jag känner starkt att det var så. Oavsett så indirekt sa ju drömmen något om det som redan skett (IS, och Drottninggatan bland annat.


Det jag undrar är om du tror/vad du vet, om vi i Sverige kommer behöva förbereda oss för större krig och förbereda sånt där ”inför krig grejer och mat”?


Kanske du kan tala mer om det i inlägg. Jag förstår dock om du inte vill dela med dig då många kommer få panik slag OM det skulle vara något. Och du kanske inte får dela med dig om allt, men jag är verkligen nyfiken. Om jag ska skaffa mig ett överlevnads”kit” liksom. Eller tro att vi överlever både klimat och annat.

PS: Mina drömmar om krig och undergång, kan de vara något jag upplevt eller kopplat till de saker som hänt mig i mitt nuvarande liv? Eftersom jag är lika traumatiserad som någon som varit i krig i princip.




Kram kram

6 Kiara:

skriven

Kära Es!
Underbara goa MG! Fina bilder på honom! Hoppas han mår bra?

Vet att du har sagt att jag kommer få barn i framtiden och jag hoppas du fortfarande ser det för mig. Något jag undrar är om du ser om jag kommer handla babygrejer på gekås som de flesta gör och blir de mycket saker eller normal mycket? Längtar verkligen tills de är min tur! Tusen tack i förhand! Kram Kiara ❤

7 Kiara:

skriven

Kära Es!
Underbara goa MG! Fina bilder på honom! Hoppas han mår bra?

Vet att du har sagt att jag kommer få barn i framtiden och jag hoppas du fortfarande ser det för mig. Något jag undrar är om du ser om jag kommer handla babygrejer på gekås som de flesta gör och blir de mycket saker eller normal mycket? Längtar verkligen tills de är min tur! Tusen tack i förhand! Kram Kiara ❤

8 Kiara:

skriven

Kära Es!
Underbara goa MG! Fina bilder på honom! Hoppas han mår bra?

Vet att du har sagt att jag kommer få barn i framtiden och jag hoppas du fortfarande ser det för mig. Något jag undrar är om du ser om jag kommer handla babygrejer på gekås som de flesta gör och blir de mycket saker eller normal mycket? Längtar verkligen tills de är min tur! Tusen tack i förhand! Kram Kiara ❤

9 Kiara:

skriven

Kära Es!
Underbara goa MG! Fina bilder på honom! Hoppas han mår bra?

Vet att du har sagt att jag kommer få barn i framtiden och jag hoppas du fortfarande ser det för mig. Något jag undrar är om du ser om jag kommer handla babygrejer på gekås som de flesta gör och blir de mycket saker eller normal mycket? Längtar verkligen tills de är min tur! Tusen tack i förhand! Kram Kiara ❤

10 Kvinna:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag förstår Mg platsen ser så fin ut.

Esmaralda, var precis på en dejt. Känns lite pirrigt nu efter. Men än känner jag honom inte väl.
Ser du att detta kan utvecklas och bli någonting bra?
Kram

11 SusanneAmalia :

skriven

Så fin plats ELLABELLA tittar avundsjukt och drömmande...
Hon längtar efter att få sand under hennes tassar.. Sand mellan trampdynorna, vågskvalp i öronen och hav i nosen.. Lyckliga MG..

Hon hälsar till MG med en stor slabbig slick i mungipan.. Och en puss i örat..

FRÅGA Matte undrar om det blir resa till Romme i morgon..

ÖNSKAR ALLA PÅ BLOGGEN EN FIN KVÄLL. AMALIA OCH EllaBella

12 SusanneAmalia :

skriven

Så fin plats ELLABELLA tittar avundsjukt och drömmande...
Hon längtar efter att få sand under hennes tassar.. Sand mellan trampdynorna, vågskvalp i öronen och hav i nosen.. Lyckliga MG..

Hon hälsar till MG med en stor slabbig slick i mungipan.. Och en puss i örat..

FRÅGA Matte undrar om det blir resa till Romme i morgon..

ÖNSKAR ALLA PÅ BLOGGEN EN FIN KVÄLL. AMALIA OCH EllaBella

13 Mikael:

skriven

När man fått träningsdille så ser man direkt att Där kan man jogga :)

Väldigt lyxigt ställe MG får motionera på :)

Kram
Mikael

14 Sus:

skriven

Hej
Så fint....
Är som vakuum ....
Kommer jag tillskott med förändring snart...
Love sus

15 Tiss:

skriven

Elin gjorde ju slut på vår vänskap för ett tag sedan, inte för att vi är ovänner utan p.g.a. hennes konstiga idéer.
Det känns jättetråkigt och lite ledsamt, men jag tänker hålla det. Stå kvar i att det är slut, jag tänker inte (om det är så) komma tillbaka. Men kan du se om hon känner ånger och kanske saknar mig?

16 Tiss:

skriven

Elin gjorde ju slut på vår vänskap för ett tag sedan, inte för att vi är ovänner utan p.g.a. hennes konstiga idéer.
Det känns jättetråkigt och lite ledsamt, men jag tänker hålla det. Stå kvar i att det är slut, jag tänker inte (om det är så) komma tillbaka. Men kan du se om hon känner ånger och kanske saknar mig?

17 Skorpan:

skriven

MG, det tror jag du har alldeles rätt i :).

Ute med äldsta flickan idag trots "pappavecka", tror du hon va nöjd med dagen Es?
Ha en fin kväll!
Kram Skorpan

18 Virrhönan:

skriven

Jag håller med Mannabonne helt och hållet, det ser fantastiskt ut där i solnedgången, finns det nåt vackrare än solnedgångar...
Måndag imorgon igen, vart tar dagarna vägen? Blir det nån dejt med godingen till veckan tror du? Jag saknar honom och hoppas han saknar mej...?
Kram💕

19 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ligger långt utanför min comfort zone just nu och tycker att det är jobbigt. Ser du om allt löser sig till slut?
Tack!!!

20 Sessan:

skriven

Så fin!!!

21 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om det verkar bli någon flytt i år för mig?
Kram

22 Dunegull:

skriven

Så fin han är!
Min hund älskar också stranden. Blir helt galen-underbart!

Jag åker ju på onsdag. Kommer hon sakna mig när jag är borta? Kommer det gå bra annars?
Kram

23 Helena Ir:

skriven

Kanske är det så i ditt fall MG..att det är borta bra,men hemma bäst..Glad att du mår bra!

Puss på nosen fina pojken..

24 Kristin:

skriven

Ikke vanskelig å forstå at han elsker denne stranden. MG er en veldig vakker hund som har sett en god del av verden. Han er heldig han, sier mine pudler, som sender et herlig VOFF!!
Kram

25 AnnaK:

skriven

Så fin han är❣️

Kommer han sakna mig lite iaf när jag åker bort en vecka eller blir jag bortglömd?

Kram 🤗

26 Browallia:

skriven

Vilka vackra foton på finaste MG. Skulle kunna bli fina tavlor. Ser ut som våren kommit på riktigt till er nu. Här har det toksnöat hela dagen och det ligger nog 2-3 cm på marken men det är nog bara jag som gläds åt det nu.
Tack för ditt kloka svar i förra bloggen, tog dem till mig! Kram

27 Browallia:

skriven

Vilka vackra foton på finaste MG. Skulle kunna bli fina tavlor. Ser ut som våren kommit på riktigt till er nu. Här har det toksnöat hela dagen och det ligger nog 2-3 cm på marken men det är nog bara jag som gläds åt det nu.
Tack för ditt kloka svar i förra bloggen, tog dem till mig! Kram

28 Michaela:

skriven

Åh gud så vackert! Förstår att du trivs fina MG❤

29 Mimilla:

skriven

Kära Esmeralda!

Jag undrar så mycket om jag någonsin kommer att leva tillsammans med mannen som jag älskat i 7 år?

30 Diana:

skriven

Fina MG! En särskild kram till honom!

31 Alie:

skriven

Åå söte.. kan bara instämma när det gäller platser vid havet, det är något speciellt ✨💫 skulle väldigt gärna bo nära havet faktiskt, en idyll! 🙏
Kram

32 Josefine :

skriven

Oh jag har också en fralla. Underbara men speciella hundar. Läser mycket om kärlek på din blogg och undrar om jag kommer träffa någon speciell? Med förhoppning om för alltid. Kram

33 Hedwig:

skriven

Vilka vackra bilder på dig Mannabonne! Sven blir lite avundsjuk på dig när han ser ditt fina revir med hav och strand..sådant skulle han också vilja ha! En hundpuss från honom till dig!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: