Häxkrafter i görningen ?

Nu har jag fått  ett antal mail från er i bloggfamiljen om att ni upplever  healingkänsla redan.. bara ni tänker  på Madame eller när ni skrivit ert mail till henne.
 
Och somliga är oroliga över detta och undrar om det är svarta  häxkrafter i görningen ?
 
Och det kan jag säga mycket bestämt att så är INTE fallet !
 
 
 
Det ni känner - är urkraften i helingen som liksom ligger och dallrar framför er och bara väntar på att få uppfylla er under själva healingmomentet  på söndag och måndag.
 
Det finns absolut ingenting att vara orolig över !
 
Tvärtom..  du som har en speciell känsla redan nu.. du kan nog räkna med att det kommer gå din väg under healingen  !!
 
Och du som anmält dig till healingen och ingenting känner... det betyder inte att det misslyckas.. healingen kan ta dig med storm när det blir så dags och magiska ting kan ske !!
 
Alltså mina vänner... hys ingen oro.  Inte ens ett uns.
 
Ha nu en riktigt fin kväll
 
Kram & kärlek
 
Fortfarande finns platser kvar  om du vill anmäla dig.. läs bloggen från igår, där finns alla instruktioner !!
1 Helena Ir:

skriven

Bland det häftigaste jag varit med om.. :)

Kram :)

Svar: Ja, det är stort.. den där känslan i förväg !! Kram :)
Esmaralda

2 Ghostwriter :

skriven

Jag känner fortfarande att han är, kan vara, min soulmate. Alla tecken, seanser och svar från dig tyder på det. Även om de blev fel nu... Jag vill bara veta, för jag vill inte förlora min soulmate på grund av dåliga val, som Alla gör.....




Kram

3 Miltons Mamma:

skriven

Men åååå. Då förstår jag varför jag känner mig ovanligt positiv, glad och peppad. Har presenterat mig i tanken och tänkt vad jag önskar uppnå med healingen. 😃
Nu blev jag ännu mer positiv hihi.
Kjam

Svar: Underbart :) Kram :)
Esmaralda

4 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad häftigt att så många känner av redan nu.

Jag undrar om du ser en chans att det är den här mannen som gör mig lycklig?
Ser det ut som om det kommer att vara han och jag framöver?
Kram

5 Michaela:

skriven

Jag känner mig tröttare än vanligt så ingen healingkraft här. Men kan också vara bihåleinflammationen som pågått i snart 2 veckor. Måtte det ge med sig snart och hoppas att healingen kommer funka på mig också! Kram!

Svar: Krya på dej och ja, vi får hoppas att healingen ger dig nya krafter.. kram :)
Esmaralda

6 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Nu har jag anmält mig till healingen.
Jag blev förvånad när jag frammanade ett djur och det första jag såg var en Hjort. Jag har aldrig haft något speciellt förhållande till hjortar.
Jag var tvungen att googla lite för att se den symboliska betydelsen av hjortar.

Hur stora krafter har den där madame? Har hon lagt lyckade förbannelser över folk ibland? Fast det kanske du inte ska berätta, då blir folk rädda 😀. Men jag är så sugen på att höra lite detaljer om den typen av lyckade förbannelser.

Kram ThereseC ❤️

Svar: Du är så välkommen till healingen. Jag förstår att du är nyfiken och hon har åstadkommit en hel del.. men jag får inte berätta.. det hoppas jag du förstår ! Kram :)
Esmaralda

7 Alie:

skriven

Är det bara ett visst antal som kan vara med på Söndag eller är det först till kvarn? 💫

Har ju gjort upp mina planer inom mig men undrar ändå ( då jag blev kallad till intervju) tjänsten jag tänker på, skulle det kunna vara den där ultimata tjänsten för mig? Jag vill verkligen inte hoppa på någonting som inte är 100%....
kram ✨

Svar: Det är ett visst antal.. men finns en hel del platser kvar.. kram :)
Esmaralda

8 Boudica:

skriven

jadu jag vill vara med, men vill ju också ta med en person som jag bryr mig om, för jag tycker han behöver lite. Vad säger du är det värt att ta med honom? Skulle det hjälpa något? Han vet ju isåfall inte om något. Jag hoppas att Madames sätt fungerar också med sånt. Känner kanske inte någon healing utav det än, men kanske lite märklig rörlig energi kan jag märka av.
Ska tänka ut imorrn hur jag vill ha det, å mejlet kompositeras.

Idag är jag för trött, är verkligen trött senaste veckan, vill nästan gråta, vantrivs att känna mig så här! Vad är det med mig?
Hoppas det finns platser kvar då! Låter som det är platsbegränsat nu!

ja så trött som jag är blir det inte mycket skrivet från mig idag.
Men ställer gårdagens fråga igen.
Har jag någon chans att vinna detta "case"?

Kram!


Svar: Din vän är också välkommen att delta ! Du har en chans att vinna.. kram :)
Esmaralda

9 hon:

skriven

Hej Esmaralda.

Har hon någon gång känt att han har känslor för mig?
Verkar han ha det?
Verkar han nöjd i sitt sällskap med henne?
kram

10 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag undrar om du ser mig själv framöver eller med en partner?
Verkar något/någon vara påväg inom det närmaste?
Hur kan jag träffa ”honom” kan det hjälpa om jag gör en profil på en mer seriös dejtingsida?
Kram

Svar: Jag ser dig i ett kärleksfullt förhållande. Pröva lyckan på en dejtingsida.. ha is i magen.. och var sann mot dig själv... samtidigt som har en profil där.. se dig omkring irl.. kram :)
Esmaralda

11 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan du se att det blir han och jag i en seriös relation framöver?
Blir det så?
Eller blir det inte så?
Ser du vad han verkar känna?
Kram

12 Pia1:

skriven

Ja ärligt talat, redan när jag tänkte på hur jag skulle skriva... För att inte tala om nu, jag undrade just vad det är. En attack av krypningar som inte kan förklaras, förväntan fast det kom från det blå.

Svar: Ja eller hur !! Många har upplevt detsamma.. ett gott omen.. kram :)
Esmaralda

13 Soulmate Ghostwriter :

skriven

Jag känner fortfarande att han är, kan vara, min soulmate. Alla tecken, seanser och svar från dig tyder på det. Även om de blev fel nu... Jag vill bara veta, för jag vill inte förlora min soulmate på grund av dåliga val, som Alla gör.....




Kram

Svar: Jag tror inte han är din soulmate men jag kan ha fel.. du får själv känna in.. kram :)
Esmaralda

14 IB:

skriven

Hei :) hvordan kommer økonomien til å være etter jeg flytter i ny leilighet? Kommer alt til å ordne seg?

15 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som det blir han och jag i en relation framåt?
Kram

16 Räddharen:

skriven

Hej Esmaralda,

Tack för ditt svar igår:) Jag betalade igår men har inte skickat mina "önskningar" ännu. Ingen annan kan väl ta min plats fast jag inte hunnit formulera mina önskningar och skicka till dig ännu?

Jag kom på att jag ville nog skicka healing till min vän också som har panikångest. Jag vet vilka önskningar jag kan formulera för henne. Men ska jag också skriva vilken djur jag ser för henne och vilka tre siffror? Skickar betalning för henne via banken ikväll, så hoppas det hinner fram tills imorgon. Kram:)

17 Browallia:

skriven

Vad häftigt att så många redan känner av kraften inför healingen. Jag känner bara frustration över att ha kört fast med hur jag ska formulera min tredje mening. Tar och sover på det och gör ett nytt försök att få ihop det i morgon. Kram

18 Karin:

skriven

Hej

Nu har jag skickat min önskan om healing <3
Så nu får vi se vad som händer. Jag är öppen för magi och under. :-)
Kommer jag att kunna leva på hundar, bin och healing mm <3

kram kram
Karin

19 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Ligger det någon förbannelse eller mörkt moln runt mig att jag inte hittat kärleken?
Dröjer det flera år innan jag möter kärlek eller har en relation?
Kram

20 Man:

skriven

Hej Esmaralda
Ser det ut som om den man jag möter kommer att ha skägg när vi möts?
Kram

21 Ghostwriter :

skriven

Låt oss säga att han ”inte” är min soulmate. Hur kom det sig att du ändå kände som mig, att mycket tyder på det? O jag tänker... får du inte se enda in i målet så att säga? Jag har ändå bett mina änglar att ge dig exakt exakt som det är... i detta kan jag inte känna in själv utan hänger kvar i känslorna som fanns och seansen typ


Kram

22 Maria:

skriven

Funderar på att vara med på healingen, men jag undrar om man måste vara stilla liggandes under båda tillfällena? Eller kan man vara i rörelse som vanligt?

Kram, kram
Maria

Svar: Nej, man kan hålla igång som vanligt.. kram :)
Esmaralda

23 Jullisw:

skriven

Hej Es,

Jag har mycket spännande som händer i livet just nu. Det är kul och samtidigt mycket jobb både privat och på arbetet.

Arbetet känns givande, trivs otroligt bra och det känns som jag vuxit mycket på kort tid. Jag har lite skinn på näsan. Frågan är om detta uppskattas eller om jag ska vara mer försiktig? Jag vill ju framåt och tror verkligen att jag kan driva på en förändring i rätt riktning. Risken är ju att jag trampar vissa på tårna, vilket kan stjälpa mig. Är det värt det?
Hade varit kul om du såg något kring min karriär!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: