TÄVLING !!

 
I dag  ligger det bland annat  en tarotkortlek i tävlingspotten
 
Den är  använd och till åren kommen... den är  välsignad och den är ljus och ger  de bästa energier så det är mer än bara en kortlek !
 
 
Man behöver inte använda den som det är tänkt.. man kan mycket väl ha den till" prydnad" på ett eller annat sätt.. eller så kan man dra ett kort ibland och tolka !!
 
Jag har två likadana  lekar och en  räcker ... det är ju väldig sällan som jag använder  mig av tarot.  
 
 
Plus ett  knippe vit salvia för att rena ditt hem ingår också i vinsten
 
 Och en fläta sötgräs - som du hänger i ditt hem och som framkalla goda energier.
 
 
Tävlingen pågår endast idag och fram till kl 24 i natt
 
 
Skriv en kommentar varför du vill vinna  !
 
I morgon bitti kommer vinnaren att presenteras
 
Lycka till alla !!
 
Kram & kärlek
 
P.s.   I dag besvarar jag inga frågor utan kommentarerna är endast för er som vill tävla.
 
Men trycka på GILLA knappen.. får du gärna göra 😍
 
1 Skorpan:

skriven

Åh en tävling. Jag är med o hoppas vinna, för de goda energierna skulle jag så väl behöva.

Måndag med en dålig natt bakom mig. Inget ovanligt med det iofs, men tröttar ut mig, det gör det. Nå kanske nästa natt... Får jag sova ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Jeanette :

skriven

Hejsan😃
Det skulle verkligen vara som pricken över i om jag vann, så ja jag vill vara med och tävla. Ha det gott och en bra dag till er alla🕯❤️ Kram Jeanette

3 sus:

skriven

hej
vore fantastiskt att vinna....
lycka till...
sus

4 Monja:

skriven

Gomorron! Jag behöver rena mitt hem- min själ också på samma gång känns det liksom. Hoppas på tur!

5 Madeleine:

skriven

Jag vill verkligen vara med och tävla. De här med kort ligger av någon märklig anledning mig nära till hjärtat, de hade varit kul att få utforska. Ha en fin dag! Kram

6 Jeanette:

skriven

Hej
Anledningen till att jag deltar i denna tävling är för att finna mig själv i mitt egna hem igen, då jag på sista tiden känt allt mer att jag vill fly, lämna och aldrig mer se mig om.
Kan dina produkter rena och få de negativa energierna at flytta ut så kanske jag hittar hem igen.

Kommer att ställa frågor till dig för min framtid och vill bara säga vilken fin blogg du har med ett underbart syfte.

Mvh Jeanette

7 Jeanette:

skriven

Allt passar in hos mig och jag skulle bli enormt glad och tacksam om jag vinner. Kram

8 Susan:

skriven

Tur i spel o otur i kärlek.... hoppas det inte stämmer för jag skulle blir tokglad om jag vann, både i kärlek och dessa fina saker du ger bort🍀

Kramiz

9 Helen:

skriven

Gomorron
Varför inte börja dagen med att anmäla sig tull tävlingen. Så nu gör jag det. Ha en fin dag

10 smulan:

skriven

vad roligt, detta skulle jag vilja vinna,
Har varit en jobbig och stökig period för hela familjen, skulle verkligen behöva ha in lite ny energi för hela min familj.

11 Helen:

skriven

Gomorron
Varför inte börja dagen med att anmäla sig tull tävlingen. Så nu gör jag det. Ha en fin dag

12 Ester:

skriven

Hej!

Jag är gärna med och tävlar. Behöver så mycket bra och goda energier jag kan få både för mig själv och mitt hem av olika orsaker.

Kram Ester

13 SysterNatt:

skriven

Hej!
Åh en tävling som jag jättegärna är med i 😀. Jag har länge varit intresserad av tarotkort men kom av mig när jag blev sambo. Tar gärna upp intresset igen!
Jag är inne i en riktigt tuff period i mitt liv just nu där jag arbetar på att bli mer självständig och stärka mitt självförtroende. Skulle verkligen behöva extra goda energier i mitt liv och salvia för att rensa ut huset vore "grädden på moset".
Håller tummarna 🤞🏼

14 HuldaMaräng:

skriven

Gomorron Gomorron!
Självklart är jag med och tävlar!
Jag har ju min Tara, men lite extra god magi i mitt hem skadar inte! :)
Ha en fin dag!

15 Camilla:

skriven

Jag gör allt för att få ett bättre liv och må bättre därför behöver jag denna vinst!

16 Jas:

skriven

Första tävlingen jag är med i! Har alltid kännt att andra förtjänar vinsten mer och avstått. Och jag har väl inte större anledning än någon annan att vinna, men blev väldigt sugen på framförallt tarotleken..😍😍😍 Så jag är med i alla fall!
Kram❤

17 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Vilken härlig överraskning med en tävling Es!😊

Är helt säker på att många här i bloggfamiljen känner att dessa pris skulle vara intressanta och givande att vinna.
Dessa pris är ju såna som kan göra skillnad.
De kan förändra något mot det bättre i nån form.

Därför vill även jag jättegärna vara med och tävla!😊
Salvia har jag aldrig prövat men vet att mitt hem skulle dra stor nytta av rening.
Det flätade sötgräset skulle verkligen uppskattas,här behövs goda energier😊
Tarotkorten skulle jag absolut använda till att dra ett kort nu som då för att tolka vad som behöver reflekteras här och nu.

Kram Solstjärnan ⭐

18 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Vilken härlig överraskning med en tävling Es!😊

Är helt säker på att många här i bloggfamiljen känner att dessa pris skulle vara intressanta och givande att vinna.
Dessa pris är ju såna som kan göra skillnad.
De kan förändra något mot det bättre i nån form.

Därför vill även jag jättegärna vara med och tävla!😊
Salvia har jag aldrig prövat men vet att mitt hem skulle dra stor nytta av rening.
Det flätade sötgräset skulle verkligen uppskattas,här behövs goda energier😊
Tarotkorten skulle jag absolut använda till att dra ett kort nu som då för att tolka vad som behöver reflekteras här och nu.

Kram Solstjärnan ⭐

19 MalinS :

skriven

God morgon Ezmaralda!

Mamma ligger på hospice och lämnar oss snart. Dödsfallen i familjen har avlöst varandra och jag går igenom en oerhört tuff period i livet.
Jag behöver alla energier, kraft, reningar och tur det går. Därför deltar jag gärna i utlottningen.

Tarot kort är också något jag alltid varit intresserad av och att den är välsignad känns såklart extra speciellt.

Stor kram

20 Mimis:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vinna för att det känns som om det är dåliga energier i min lägenhet. Sover aldrig en hel natt utan vaknar flera gånger per natt. Jag är aldrig utvilad känner mig som en disktrasa varje dag. Kanske denna vinst kan hjälpa mig.

Kram

21 💕 Zoey 💕:

skriven

Åh, denna tävlingen vill ja inte gå miste om. Ja är med! 😊❤️ Kram Zoey 💕

22 Carin:

skriven

Godmorgon!
Är i en föränderlig tid och med hjälp sv tarotkorten, renande salvia och god energi från sötgräset kan jag förbereda och lägga en fin grund för vad dom komma skall ♉️
Kram och hej

23 TjejenO:

skriven

Vilken underbar tävling! 😻🙌
Jag vill självklart vara med och delta!

Jag vill vinna tävlingen för att kunna utveckla min medialitet ytterligare. Jag är andligt sensitivt och kanske är det meningen att jag ska öva lite på andra nu med hjälp av kortleken!❤️
Jag har haft den hemskaste hösten i mitt liv där jag slutat på mitt jobb. Nu tror jag dock att allt har en mening och jag har skrivit på för ett nytt jobb.
Jag skulle bli jätteglad över vinsten!!
Jag vet att den som behöver den mest kommer få den (oavsett om det blir jag eller någon annan). 😊

En liten fråga, blir det nya jobbet bra?

Stor kram till er alla!❤️

24 TjejenO:

skriven

Vilken underbar tävling! 😻🙌
Jag vill självklart vara med och delta!

Jag vill vinna tävlingen för att kunna utveckla min medialitet ytterligare. Jag är andligt sensitivt och kanske är det meningen att jag ska öva lite på andra nu med hjälp av kortleken!❤️
Jag har haft den hemskaste hösten i mitt liv där jag slutat på mitt jobb. Nu tror jag dock att allt har en mening och jag har skrivit på för ett nytt jobb.
Jag skulle bli jätteglad över vinsten!!
Jag vet att den som behöver den mest kommer få den (oavsett om det blir jag eller någon annan). 😊

En liten fråga, blir det nya jobbet bra?

Stor kram till er alla!❤️

25 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Har salvia och är inge vidare på detta med kortläsning ...så jag avstår tävlandet

Stort lycka till ni andra !

Kram Anki med flock

26 TjejenO:

skriven

Vilken underbar tävling! 😻🙌
Jag vill självklart vara med och delta!

Jag vill vinna tävlingen för att kunna utveckla min medialitet ytterligare. Jag är andligt sensitivt och kanske är det meningen att jag ska öva lite på andra nu med hjälp av kortleken!❤️
Jag har haft den hemskaste hösten i mitt liv där jag slutat på mitt jobb. Nu tror jag dock att allt har en mening och jag har skrivit på för ett nytt jobb.
Jag skulle bli jätteglad över vinsten!!
Jag vet att den som behöver den mest kommer få den (oavsett om det blir jag eller någon annan). 😊

Stor kram till er alla!❤️

27 Åsa:

skriven

Hej E! Åh vad fint. Du e då go. Jag vill gärna vinna detta.Tappar mkt hår o behöver styrka o kraft att gå framåt.Rensa i hem o aura. Hoppas i mitt hjärta att vinna detta. Ser du om jag ska flytta till Sth el pendla en tid. Framöver? Kram Åsa🤗

28 Smöla:

skriven

Jag vill gärna va med och tävla!
Jag behöver verkligen nytt liv och ljus i min vardag och i mitt liv. Hoppas att detta kan hjälpa mig!
Tack och hej!

29 Maria:

skriven

Jag önskar att vinna då jag vill bli mer trygg och stabil i mig själv och min andlighet. Jag vill hjälpa andra med min andlighet utan att diktera. Kram

30 Fjäril:

skriven

Åh behöver den goda energin.

31 Dunegull:

skriven

Wow vad kul!
Jag är gärna med och tävlar.
Hade varit så häftigt om jag hade kunnat sätta igång mitt mediala igen.
Kram

32 EPM :

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag vill vinna för att jag ser att min andliga utveckling är något jag gör för mig, för just nu lever jag mer för mig än jag gjort tidigare.,

Kram

33 Helena Ir:

skriven

Trevligt..jag är gärna med.. Goda energier behövs .
Jag har aldrig ägt en tarotkortlek ..så en efter Es,vore något!

Kram :)

34 Kristin:

skriven

Kjære Esmaralda. Ja, jeg vil så gjerne delta i denne konkurransen. Føler så absolutt at de gode energiene her bør forsterkes. Ikke sikkert at du er enig,men jeg føler at det er noe som trekker ned her. Mulig det er meg selv, hvem vet? Denne fletten hadde vært helt nydelig.

Ønsker deg en herlig dag.

Kram!!!

35 Månflickan:

skriven

Tack, jag vill gärna vara med i utlottningen! Jag behöver bekräfta min andliga förmåga, det är dags nu.

36 Hedwig:

skriven

Jag vill gärna vara med! Sådana tarotkort har jag inte och det skulle vara spännande att titta på dem. Sedan behöver jag verkligen goda energier för mitt liv känns som en ogenomtränglig dimma faktiskt. Vad jag än gör så får jag motgångar och kommer jag inte vidare. Det är främst hälsoproblem som går i vägen men även mycket annan otur så att även folk runt omkring mig har börjat undra varför jag aldrig verkar ha framgång och få riktiga chanser.

37 IaElisa:

skriven

Jag vill så jättegärna vinna detta! Jag skulle använda salvian till att rena vårt nya hem innan vi flyttar in, och gräsflätan skulle jag hänga ovanför vår dörr. Tarotkort skulle jag vilja ge en chans igen - jag har ägt en packe tidigare men hade då inte den insikt och det tålamod som jag nu (tror att jag) har!
Mest sugen är jag faktiskt på salvian. Det är svårt att få tag på här jag bor och min egen trädgård har jag ju inte ännu. 😄

38 Pia1:

skriven

Den här gången vill jag vara med i tävlingen. För att den avgörande perioden är kommen, både jag och sonen (nu vet jag, jag har sett bilderna...) måste tas på allvar för länge sedan ❤

39 Mikaela :

skriven

Hej vad roligt med tävling!

Jag vill vara med... härliga energier hade jag villat ha så jag skulle vilja vinna för att jag har alltid velat köpa ett egna kort och lära mig tolka. Om jag inte kan så ha dom som prydnad. Håller tummarna <3 kram

40 Farrad:

skriven

Jag vill va med på tävling. Har andlig oro runt mig och behöver landa. Behöver få lugnet och inner peace. Jag känner att korten dom är starka och ger bästa energierna. Jag måste orka för barnen. Dom är 6 och har bara mig nu. Kram.

41 Linda:

skriven

Hoppas på vinst :)

Ha en bra dag alla!

42 Sus:

skriven

Hej
Vill vinna

43 carolina:

skriven

Tur i goda ting skulle vilja vinna detta är så trött allt med otur att göra även lite tur måste man få ibland

44 Marita:

skriven

Hej!
Vilken underbar tävling.
Jag skulle behöva lite goda energier så är gärna med .

Kram

45 Vb:

skriven

Vad vore ett hem utan Hoda energier! Jag bor själv med ett barn men jo det är så fin inredning och jag trivs ändå inte... hade varit härligt o vinna

Kram

46 SusanneA:

skriven

God Morgon..
Här sprakade det av energi när jag öppnade sidan..
Solglad energi...

Jag behöver all energi av god form till hemmet till mig och så behöver jag träna mig påbtarot korten.. Perfekt..

Energin försvann i Åre.. Vilken mardrömsresa.. Men nu börjar allt komma tillbaka.. Men hjälpbpå traven är ju fantastiskt att få..

Så tack Esmaralda för att du delar med dig av god energi..

Tror att den som behöver den mest dras den automatiskt till..

QUANTFYSIKENS LAGAR...

ÖNSKAR ALLA en god dag med kärlek och glädje

Puss på nosen till MG från ELLABELLA Saga och mig
Och en stor glädjande energikram till dig

ÖNSKAR

47 Stan The Man:

skriven

Vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Jag har nyligen hittat den här bloggen och den gör mig varm och glad. Tack.

48 GP:

skriven

Vilken fantastisk vinst, det hade man gärna velat vinna för att utveckla sin mediala sida. Jag har sedan tidigare varit intresserad av tarotkort och skulle gärna vilja lära mig mer om tarotkort, tex hur man tyder korten. Så fantastiskt spännande!

49 Varis:

skriven

Hej!!

Vilken tävling säger jag som önskar vinna detta paket. Att få dina tarotkort som du haft och boostat med din ljusa energi.. wow, det är nåt magiskt och starkt i det!
Jag skulle använda dem till att vägleda andra och för min egen skull.

Kramar V

50 Khaleesi:

skriven

Åh, jag vill vinna för att jag känner SÅ starkt att jag äntligen är i en tid av förändring och utveckling. Det vore fantastiskt spännande att få detta nu😄🌸

51 Willa:

skriven

Hej! Är gärna med i utlopptningen. För jag hoppas det ger påfyllning av energi i väntan på att få beställa en ny Talisman av dig.

52 Linnean 🌸:

skriven

Så generöst och fint av dig att lotta ut en tarotlek och mer därtill!
Är gärna med och tävlar och ser om jag har tur i dag, på min födelsedag! Tjoho!
Här behövs rensas och att dra ett kort för att få rätt tankar och råd skulle vara guld!
Kram.../Linnean 🌸

53 Mikael:

skriven

Vilken snygg lek :)

Den vill jag ha i min magiska hörna bland konst, gåvor, talismaner och annat, och kunna rena den för kommande år, jag har sedan många år allt nedpackat förutom den magiska hörnan, jag vågar gissar att få i bloggen har haft så få personliga saker omkring sig under så många år som jag.

Kram
Mikael

54 ängeln:

skriven

Åh jag vill vara med i tävlingen. Hoppas på att vinna för jag tycker om att dra och tolka tarotkort. Kram

55 Olivia:

skriven

Åh, dessa goda ting är så välkomna hem till mig.
Kram

56 Jeanette :

skriven

Hejsan😃
Det skulle verkligen vara som pricken över i om jag vann, så ja jag vill vara med och tävla. Ha det gott och en bra dag till er alla🕯❤️ Kram Jeanette

57 Fanny2:

skriven

Jag vill vara med och tävla. När jag var barn fascinerades jag lite av Tarotkort och det var inte förrän förra året som intresset tog fart. Jag var 28 och vet inte varför det dröjde så länge... Det här var efter att ha känt mig besviken på mig själv och hur jag hanterade en situation där min intuition ignorerades. Att lära mig om korten har hjälpt mig mycket och jag känner att jag börjar få lite pejl på det, därför skulle jag bli överlycklig om jag vann korten. Salvian skulle också komma till användning när det ändå är dags för vårstädning och det gamla ska ut. Nya goda energier är precis vad som behövs. :)

Kram

58 En vädur:

skriven

Åh, denna deltar jag jättegärna i!

Jag och min syster har haft det ganska jobbigt i vår relation den senaste tiden.

Skulle gärna vilja ge den till henne som en symbol på att hon betyder mycket till mig och på andligheten som är ett starkt och bärande band mellan oss.

Kram :)

59 Yvonne (gammal kund):

skriven

Hej hej!

Jag är gärna med och tävlar om tarotleken och salvia!

Jag använder mig inte av kort när jag jobbar medialt, men däremot lär jag mig mer och mer om hur jag lägger tarot. Är övertygad om att din lek skulle kunna lära mig mer.

Salvia använder jag alltid för att rena energier med, det är alltid bra att ha :)

Oavsett så önskar jag dig Esmaralda och alla här en riktigt bra dag!

Kram

Yvonne

60 Agnes:

skriven

Lycka till alla ni som är med i lotteriet!

Sitter själv på ett litet gäng dubbla tarot"lekar"...som jag tänkt lägga ut längre fram till försäljning.

Kram!

61 Anna:

skriven

Jag är med och tävlar och hoppas på vinst.

62 Lucky:

skriven

Åh vad roligt med tävling,jag är gärna med:)

Jag känner inte av några dåliga energier omkring mig bara positiva:).
Men jag har en vän som fyller år snart, och hon älskar tarot kort(men har ingen) och hon har även något som både spökar i hemmet och på jobbet, och sover dåligt på nätterna, då kanske salvia hjälper. Så detta skulle bli den bästa presenten<3 kram:)

63 Hanna:

skriven

Hej!

Jag deltar gärna i tävlingen.

Min motivering är att jag vill ta alla chanser till goda energier samt att jag har börjat bli lite nyfiken på tarot.

Kram

64 Lotta:

skriven

Jag vill vara med och tävla.

Ha en härlig dag
Lotta

65 Michaela:

skriven

Vad snällt av dig!❤
Jag är såklart med och tävlar och har alltid önskat mig tarokort. Behöver alla goda energier jag kan få efter mardrömmen med alla brosans hjärtoperationer mm. Salvian tänkte jag använda hos honom för det behöver han så han orkar vidare. Förutom hjärtfelet så skall han i veckan undersökas för njurcancer då han kissat blod. Vi behöver all hjälp vi kan få.

Kram!

66 En Ängel med ett stort hjärta:

skriven

Hejsan Kära Es!

O vilken fin vinst💜👼 Den skulle jag bli jätteglad att få ta hand om👼

Det känns som om tarotkorten skulle få samma vård av mig som de har fått hos dig kära Es!

Salvian har jag verkligen behov av eftersom jag nu har två envisa själar här hemma som ställer till med bus o som väcker mig varje natt o sen ligger jag där klarvaken med noll energi!

Kransen skulle jag gärna själv vilja behålla, men har lite tankar om att jag skulle vilja hänga den hos min Älskade Dotter för att framkalla goda energier💕👼💜😘 till henne o hennes rara lilla familj! Så underbart om jag hade tur att vinna detta!

Tack du vackra Medmänniska som lottar ut detta fina👼

Kramisar i Massor fina du, nu hoppas jag bara på lite tur👍🍀✊💜💕😘🙏👼👼

67 Ia:

skriven

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla!

Behöver all energi jag och barnen kan få för att komma upp ur groppen och börja orka igen

Kram

68 Alie:

skriven

Åh vilken fantastisk tävling och vilka vinster sen... jag är väldigt gärna med och tävlar! ✨💫

Om jag vinner, vet jag precis vart jag ska hänga kransen. Tarotkort har jag alltid varit intresserad av, och om jag vinner är det då dags att utveckla min förmåga..
Kram o lycka till alla! 🙏

69 Makaon:

skriven

Åh, den skulle jag så gärna vilja vinna.....vore så spännande att bara få se en sån kortlek.

70 Milla:

skriven

Hej, vill gärna vinna o lära mig spå i tarot. Har tänkt köpa en länge. Så det vore kul att vinna.

71 Linda A:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag vill gärna vara med och tävla och håller tummarna för att vinna. Jag behöver verkligen lite ljus i en tuff och orolig tid.
Kram Linda A

72 CA:

skriven

Hej
Jag vill gärna villa en tarot lek.
Har stor lust att börja lägga tarokort igen. Älskar tarot.
Kram

73 Carina ST:

skriven

Jag vill gärna vara med i tävlingen! Har själv tänkt att jag ville skaffa tarotkort och att få från dig med den extra laddningen skulle vara underbart. Salvia skulle också komma till nytta för det finns några renande och klargörande processer som jag står i begrepp att göra.

Jag vill passa på att tacka så mycket för min seans!! Råden i den och tankarna kring min livsuppgift kom nog i exakt rätt tid. De landade så väl just nu och gav mig energi att sätta igång med de saker som behöver göras. Så nu är planering gjord och riktningen klargjord. Jag är i full gång och känner energi att lämna korsvägen och börja gå i min riktning. Idag hade jag dessutom ett möte kring min fortsatta väg framåt som kändes väldigt bra. Jag kom dit väl förberedd utifrån ett av de råd jag fick där du skrev att planering var A och O. Så än en gång stort tack!

Kram, Carina ST

74 I wonder:

skriven

Hej!

Vad rolig tävling :)

Jag vill gärna vinna för att det är kul att vinna grejer och för att få lite VÄLBEHÖVLIG energiboost... allt går i ett här, skola, jobb, träning, livet....

Ta hand om dig Es!

Kram

75 Mimma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!
Behöver hjälp med att få in ljus och värme i livet igen, förmågan att tro på mig själv och känna att jag kan och vågar ☀️
Kram från Mimma

76 G.H:

skriven

Jag vill vinna:) behöver något nytt och andligt i mitt liv!!
Och det är hög tid att skaffa en tarotlek igen:) men gamla som jag inte sett på 10 år typ ligger begravd i någonstans bland våra magasinerade grejor.

Kram:)

77 YR:

skriven

Hejsan. Skulle verkligen vilja vinna denna gången. har hamnat i rejäl neråtspinn. Verkar inte ha nån tur nånstans....så snälla tur .Va på min sida nångång...Plötsligt händer det...? Haha.

Men skulle verkligen behöva en nystart.
Kram till er alla.

78 Olga :

skriven

Hoppas på vinst!
Hälsan och energifattig.
Hälsningar oroliga mamman.

79 Cecilia:

skriven

Det är sällan jag verkligen känner att jag vill vara med och tävla, många gånger känns det som att någon annan har bättre nytta av det som tävlas ut. Denna gången kände jag att dessa saker passar perfekt in i det som jag gör för mig själv just nu så jag hoppar på och önskar mig en vinst :)

80 Sessan:

skriven

Jag tror att tarotkorten väljer sin nya ägare. Om det är jag får vi se. Jag har inte tarotkort sen tidigare och tror inte jag kommer köpa själv.
Flätan är vacker och skulle passa här.
Av de som kan har jag hört att det är många olika energier på platsen där vi bor. Så "allt" är nog bra.

Jag har läst vad ni andra skrivit, extra tankar till er som har det svårt.

81 Malla:

skriven

Hej, så trevligt med en tävling. Min hund går inte ner i vår källare. Han skakar av rädsla om jag sätter honom på översta trappsteget. Själv känner jag också att vi har besök där nere. Behövs verkligen renas. Och en tarot skulle vara rolig att testa.
Kram Malla

82 Maria:

skriven

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla, har haft lite otur och behöver lite goda energier och en tarotlek att spå mig i vid behov 🙏❤️
Kram

83 blåregn:

skriven

Hej vad spännande med tävling!
Älskar tarotkortlekar,varje kort är som ett litet konstverk.
Salvia har jag funderat över.Har bara goda andar här men salvia behövs om jag flyttar till ett nytt ställe.....
Hoppas på god tur!

84 Emelie:

skriven

Vilken magisk tävling! Den vill jag mer än gärna delta i och min motivering..? Känner jag skulle behöva lite positiva energier och hitta nya perspektiv, annat fokus.. tänker att tarotkortleken skulle kunna vara lite av en vägvisare på den vägen.. Skulle nog inte spå mig själv i den bemärkelsen för den talangen har jag nog ej.. men hade gett dessa ting ett hem vid mitt påbörjade spirituella altare samt dragit ett kort lite nu och då.. Näe, det skulle verkligen vara en gåva och behjälpligt om det skulle falla sig så att en själv blev utsedd till vinnare, jag vill! ;p Men det går bara hoppas och vänta så oavsett vad.. Tack Es för att du gör den här utlottningen, väldigt generöst och fint av dig och.. Lycka till, till oss alla! Alla är vi vinnare på ett eller annat sätt 😊

85 Miltons Mamma:

skriven

Åh jag önskar innerligt att vinna då min tarotlek "försvann" i flytten i oktober.
Har lagt sådant på hyllan ett tag men känns som det är dags att ta upp det igen 😃

Håller tummar och tår

Kjam

86 Rosa:

skriven

Vill vara med och tävla. Har redan en gång rensat hemmet m vit salvia och bättre energier behövs verkligen. Barnen är påverkade av något som stör deras harmoni och koncentration. Jag kämpar på men behöver lite hjälp på.vägen😀
Kram

87 Jullisw:

skriven

En tarotkortlek har jag önskat så länge! Jag har hört att man helst ska få en som en gåva istället för att införskaffa den själv. Därför har jag aldrig köpt någon. Jag vet att jag har andligheten i mig och som du sa i min spådom Es så tror jag att det finns potential att fördjupa den.

Det hade varit fantastiskt att vinna denna! Jag kände direkt en dragning till den :)

Aldrig testat att spå i tarotkort eller själv blivit spådd med tarot. Men har en längtan efter att prova!

Hoppas denna blir min ❤️

88 Räddharen:

skriven

Är gärna med och tävlar. Läste redan imorse, skulle inte delta först men nu när jag läste igen så håller jag med om det Sessan (80) skriver att tarotkorten väljer sin nya ägare. Salvia skulle jag verkligen behöva att rensa huset från negativa och stagnerade energier. Flätan vet jag dock inte var jag skulle ha. Jag har fortfarande 5 minuter tillgodo;)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: