VINNAREN ÄR.....

 
Vinnare den här gången är Farrad !!
Ett stort grattis till dig
 
Ni är alla lika värdiga vinnare och jag drog lott.. något annat
är inte möjligt !!
 
Farrad, var snäll och maila mig din postadress och din vinst kommer omgående !
 
Tack alla ni som ville delta !
 
Kram & kärlek
1 Mikael:

skriven

Grattis Farrad!

Drog du lott ? Hade jag läst Farrads inlägg hade inte behövt skriva ett inlägg..., i jämförelse skulle det ha varit väldigt överflödigt av mig att vinna , krasst så är det enda av värde som jag gjort de senaste 5 åren är hjälpa en fin tjej som älskar djur att sluta äta djur, sista tiden långt mindre än det så finns ingen som är beroende av mig.

Kram
Mikael

2 Agnes:

skriven

Stort grattis till vinnaren!
Så roligt!
Kram!

3 Dunegull:

skriven

Grattis Farrad!!

E, kysste en kollega på fyllan förra helgen. Hur tänker han kring det? Kändes lite pinsamt igår när jag sprang på honom. Ångrar han sig eller han bryr sig inte direkt? Kram

4 Helena Ir:

skriven

Grattis Farad!

Kram

5 Skorpan:

skriven

Grattis Farrad!
Kram Skorpan

6 Jeanette:

skriven

Grattis☺
Va roligt!
Kram

7 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Grattis Farrad!
O Tack Es för tävlingen!

Kram Solstjärnan ⭐


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: