Talismanerna busar....

 
 
Nu är Ladytalismanerna hemkomna från sin Parisresa
 
Madame har gjort sitt och jag har tagit över
 
Men det är inte det lättaste -  flocken är bångstyrig med egen vilja
Jag samlar dem för att göra de ceremonier som  ska till och jämt är det någon som smiter.
 
Bara titta på Ladyn här.. som har bråttom iväg från sin flock... och till sin nya ägare.
Det är bra att de är ivriga... även om det blir massa extrajobb
 
 
Här har vi rymmaren !!
 
 
 
Ladysarna är i färd med en skapelsecermoni som ska göra dem  mottagliga så de kan ta emot och verkställa sina nya ägares önskemål.
 
 
Titta noga på skåpet.. ser du något konstigt ?
Inte det ?
Jo, titta längst ner till höger.... är det inte en.... ??
 
 
Just precis.. en Lady på rymmen  ... IGEN !!
 
De är små och söta men låt inte skenet bedra !
De vet vad de vill..de är snabba.. de är lite busiga.... och de är så attans ivriga redan, att få komma "hem" och göra det de ska !
 
När jag nu är  i Ullared så har jag fått låsa in dom och gett dem stränga tillsägelser om vad de får och inte får... för jag vill ju inte riskera att komma hem och  varenda Lady är försvunnen och på rymmen !
 
Jag har i alla fall en vecka kvar av förberedelser innan de är klara  för sina nya hem.
 
 Kram & kärlek
 
P.s. Jag är i Ullared också idag och kan inte besvara frågor 
Du som vill maila för seans - jag är tacksam om du väntar tills i mitte av veckan som kommer.
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Vad sköna dom är, rackarns rymmare ;). Lördag, men ingen shopping här, får se vad det blir.
Ha en bra dag i shoppinghimlen, eller -helvetet, beror på vem som ser på saken ;). För mig vore det nog det förstnämnda :).
Kram Skorpan

2 Miltons Mamma:

skriven

Åååå 😍❤️

Jag blev alldeles fnissig när jag såg rymmarna hihi.

Så gulliga 🐞❤️

Kjam

3 Alie :

skriven

Åh så spännande 💫🐞
Ser fram emot när du släpper beställningen av dem..
Kram o fin dag i Ullared! ✨

4 anastasia:

skriven


Hej ! Jag har aldrig haft en riktig vän. Min fråga:

Får jag någonsin att få min bästa vän ?

Tack på förhand.

5 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda tror du min ledig helg blir bra något jag ska tänka på kram😃🌞önskar en trevlig helg

6 Camilla:

skriven

hej! Jag skulle verkligen behöva lite hjälp nu. Det är så att min sambo sedan 11 år tillbaka valde att göra slut med mig i onsdags, och jag är otroligt ledsen. Inte för att jag tycker han gjort fel då vi båda har glidit ifrån varandra en längre stund nu, men jag älskar honom fortfarande som person och min vän. Men allt känns så ovisst nu och jag vet inte om jag kommer kunna behålla huset, (vi har båda kommit överens om att jag ska bo kvar men det handlar ju om pengar och så) och jag är så rädd för att känna mig ensam då jag varit van så länge med ett partnerskap.❤️ Och det jag undrar då är ju om det kommer bli bättre med tiden? Gör så ont just ju fast jag vet att det var rätt beslut, och kommer jag träffa någon annan? Saknar ju den där riktiga kärleken som jag och mitt ex inte hade med varandra på många år. Skulle vara jättetacksam för hjälp!

7 JT:

skriven

Betyder det att ladysarna redan vet vilka deras ägare är? Kan du säga om det kanske finns en till mig? :)

8 Lollo:

skriven

Oh vad jag längtar efter en liten lyckolady
Allt gott önskar jag dig


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: