Skål....

 
 
I dag blev det en hederlig virre med i spabadet  och här kommer alltså fotot som jag lovade en av er !! 😁
Blended, inget rökigt - på det sättet är jag en simpel lady 
Maken däremot kan gotta sig åt de dyrare rökiga sorterna och de får han ha ifred !
Njut av kvällen
Kram & massa kärlek 💖
1 Browallia:

skriven

Vad mysigt med en drink och ett bad på fredagskvällen. Tack för ditt lugnande svar tidigare idag :)
Önskar er en fortsatt trevlig kväll. Kram Browallia

2 Helena Ir:

skriven

Skål..säger jag,ser gott ut..själv har jag inte druckit sen nyårsafton..betyder säkert att jag är en torrboll :)

Njut även Ni av kvällen!

Kram

3 Mimie:

skriven

Hej Es

Vad kan du säga om min nästa kärlek?
Kram

4 Michaela:

skriven

Ååhh tack så mycket :) Hoppas att det smakade och att ni får en fortsatt fin afton! Kram!

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Vad är den drink. Har aldrig sett såna förut...

Hur ska jag var mindre att bryr för mycket om andra. Jag är för mycket överdriva omtänksamhet. Så kan det vara så...🤔😊

Jag tror inte ändå någon kommer chatta med mig men jag sover när jag blir mer tröttare. I veckan tycker jag att det var svårt att sova. Har mobil att kolla på då blir jag trött.

Men iallafall omtänksamhet jag för mycket? Eller...😊 är det bra eller dåligt...

Hoppas du har en mysigt i kvällen. Ja och jag tror väl det är dags sova när jag är trött...😊

Svar: Bara whisky.. on the rocks :) Kram
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Skål! Ingen virre här, det får bli en annan gång. Antagligen före jag träffar mannen iaf ;),eller hur Es? Hoppas han tycker om att smaka sig fran också...
Ha en fin kväll!
Kram Skorpan

7 Mikael:

skriven

Starkdrycker får jag vara utan, det är jag Putin Trump och några till då som är utan haha :)

Lyxigt med bad, svenskar får nog sluta flasha med allt vad de gör under lockdown, så inte någon i ett land tappar sinnet och skickar en missil med orden, det kan ni ha!!!!, nervöst skratt, hahaha, :)

Kram
Mikael

8 Liverpool:

skriven


Skål Esmaralda,själv tycker jag om dom rökigare som tex laphroig,ardbeg,isleys mist,lagavulin mm

Svar: Japp, det gör finsmakare... medan min smak inte är det minsta förädlad :) Kram
Esmaralda

9 Bella:

skriven

Ha en fin kväll🤗

10 Cina :

skriven

Hej Esmaralda
Har börjat ett nytt jobb som jag har haft svårt att komma in i. Det känns som jag inte gör något rätt.
Kommer det att bli bättre känner mig värdelös.
Cina


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: