Christel gästbloggar.....

Dagens gästbloggare är:  Christel

 

Eftersom Nettan  snart erbjuder regressioner så tänker jag att det kan passa bra om jag berättar lite om mina som jag gjort hos Nettan.

Första var vid ett personligt besök och de andra har jag gjort via Skype och för mig fungerar det bäst via Skype när jag är hemma i min egen soffa.

Sista gången så lotsade Nettan mig in i en fantasihiss som står på en äng och jag fick trycka på vilken knapp jag ville i hissen.

Jag tryckte på nr 4 och hisses for upp och dörren öppnades.

 

 

När jag klev ut så slog hettan emot mig och doften av annorlunda kryddor och Nettan uppmuntrade mig att gå ut och se mig omkring.

Hon bad mig titta på mina fötter och berätta vad jag såg.

Jag såg en alldeles svart och stor fot i ett par trasiga sandaler.

Jag var en svart man.

Jag befann mig i Afrika. 

Jag såg byn till vänster om mig med hyddor och jag såg hur folk rörde sig mellan hyddorna. I hjärtat kunde jag känns en sådan frid.

Ingen oro över någonting alls utan mer en känsla av att leva här och nu och att det är alldeles tillräckligt.

Jag satte mig ner och bara andades in friden och visste att jag skulle ta den känsla med till mitt liv idag

 

 

Sedan klev jag in i hissen igen och nu tryckte jag på nr 6 och hissen åkte dit.

Jag klev ut och Nettan lotsade mig. 

Jag befann mig i krig och upptäckte att jag var soldat och en ung man.  Det sköts och bombades och var ett väldigt  oväsen.

Jag var inte rädd utan bara trött på alltsammans.

Jag visste att jag varit en tuff och duktig krigare men nu hade jag fått nog. 

Jag tog av mig geväret som hängde över axeln och la det på marken och sedan började jag gå, mot motsatta hållet än fronten. Jag gick bort från kriget.

Jag såg sårade och döda och jag bara fortsatte att gå.  Samtidigt som jag gick kände jag mig allt starkare och allt friare

Nettan frågade vart jag var  på väg och jag sade att jag var på väg att hitta mitt liv och var jag gick rent konkret saknade betydelse.

Själva händelsen var så start helande.

Jag gick in i hissen igen fast jag var ganska trött av alla upplevelser nu

 

 

Jag tryckte på nr 11. 

Jag gick ur hissen och såg att jag hade klänning på mig och ett vitt förkläde och en vit hätta på huvudet. 

Jag såg inga människor omkring mig. 

Själva känslan  i kroppen var konstig.

Jag var i kroppen och samtidigt inte.

Solen glittrade och jag förde handen fram och tillbaka så det blev ett skimrande ljus.

Jag upptäckte att jag gick på tåspetsarna. 

Jag hade en påse i handen som jag tittade i och där fanns en lök och en bit ost och en skiva bröd. Jag var inte hungrig.

Jag dansade fram  bland grästuvor och skräp som låg på marken.  Det sjöng i mitt hjärta och  jag var helt upptagen med att bara vara jag.   Jag insåg att jag troligtvis hade ett handikapp i detta livet. Kanske var jag autistiskt. Jag var annorlunda.

Men bra annorlunda och hade totalt fokus på nuet.

Jag tillät mig själv att dansa runt ett bra tag och njöt av att kunna släppa alla andra tankar och känslor.

Så tog ja hissen tillbaka till ängen.

 

 

Med Nettans guidning gick jag till ett stort träd vi ett vatten.

Jag klädde av mig och simmade i det glittrande klara vattnet och simmade av mig all stress och alla jobbiga tankar.

Efteråt insåg jag att  de liv jag kommit till, de kom jag till eftersom jag behövde denna upplevelse.

  Nu vet jag hur absolut lugn ser ut  och jag kan gå tillbaka och i sinnet framkalla dessa tre känslor och lägga ihop dem till en känsla.

Därmed har mitt liv  blivit så mycket bättre. Onödig oro är helt borta. Stressen kan jag hantera. Den ångest jag  lidit av i flera år är helt hanterbar.

Som ni förstår så rekommenderar jag varmt regressioner.

Ha en fin fortsatt helg

Kram och tack för fantastisk erbjudande när ni är i Småland

Christel

.......

Och då får jag passa på att säga att vill du boka regression eller spådom via telefon och till extrapris  så maila Nettan på: [email protected]

1 Läroliv:

skriven

Hej Christel, så intressant att få läsa om. Tack för att du delade med dig.

Hej ezmaralda, nu verkar stora grannhuset vara sålt precis som du sa att det skulle bli. En ung mamma och ett mindre barn 3-4 år kanske, klev ur sin bil vid garaget och sa hej. Fick en bra känsla.

Kram

Svar: Ja det verkar vara en bra tjej... kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag drömmar något inatt om som koppla till jag som person föreläsare men jag träffas en del och prata med andra. Ihågkomna inte vad det handlar om. Det är typ läger eller något grupp.

Något som jag är med på det som föreläsare?

Så det stämmer att kom sker...

Ha det bra

3 Skorpam:

skriven

Vilken fin regression du hade Christel, förstår att den har hjälpt dig mycket. Skriv gärna igen o berätta om du deltar i någon fler regression ;).

Önskar jag kunde slappna av o kunna göra en regression men det tror jag inte jag klarar av, ännu heller. Det vire så intressant att se vad jag sysslat med i tidigare liv, om jag varit ond eller god, vad jag kunde använda mig av för kunskaper från förr, ja allt sånt. Kanske nån dag...

Idag är exakt två år sen pappa dog o jag hoppas att han kommer o hälsar på,både mamma o oss. Vart har dessa två år gått?

Tänkte att vi höjer en skål åt pappa idag då vi för första gången nånsin ska ordna en kräftskiva :). Får se hur det går... Nåja, med nån ända före, som mams brukar säga.

M a o dags att inleda dagen, frukost först o resten sen ;). Lär ska bli varmt, lämplig dag/kväll att sitta ute o njuta..

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Pappa kommer att besöka er under kräftskivan och med stor kärlek... kram :)
Esmaralda

4 She:

skriven

Ser du om nåt extra kul eller positivt är på väg snart, under sensommaren eller hösten?
Kram

5 <3:

skriven

Kommer A ta illa upp om jag ber honom swisha och tycka det är snålt av mig så det förstör mellan oss ?
Kram

Svar: Tar han illa upp så är det inte mannen i ditt liv och det tror jag du själv känner... kram
Esmaralda

6 Alie:

skriven

Godmorgon,
Tack Christel, för att du delade med dig av denna upplevelse. Jag skulle så gärna vilja göra och uppleva detta också, men är rädd att jag inte kommer att kunna slappna av tillräckligt för att kunna vara med om detta, eller ser du Es om jag visst har en möjlighet att kunna göra detta?
Kram :)

Svar: Alla kan och du också.. träna lite i förväg på avslappning.... kram :)
Esmaralda

7 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så underbart att hitta lugnet Christel
Tack för att du delat med dig <3

Har du gjort många regressioner Es ? Har du haft fler liv med mediala gåvan ?
Om jag bara kunde släppa kontrollen skulle jag prova igen .Fast inte idag när solen skiner ;-)

Härlig Lördag på er alla !
Kram Anki med solkysst flock

Svar: Jag har gjort en hel del regressioner och föredrar att göra dem med Nettan... och visst har jag varit medial i många liv.... träna dig lite på avslappning.. regression är en underbar och stärkande resa.. kram :)
Esmaralda

8 Skrållann:

skriven

Hej!
Wow, vilken upplevelse det måste vara att kunna förflyttas sådär mellan olika ”världar”?!
Drömde inatt att min dotter var liten bebis och hon blev plötsligt dålig. Hon fick vätskande sår kring munnen, lite som svinkoppor, och jag kände när jag höll henne hur hon började krampa för hon blev alldeles stel och började bli blå om läpparna. Hon kom tillbaka men vi bestämde oss för att åka till sjukhuset. Jag vaknade sedan och minns inget mera. Vill den säga mig något eller hur ska jag tolka drömmen?

Kram❤️

Svar: Du ska tolka drömmen på så sätt att du reder ut de problem som kommer.. de har inte med dottern att göra utan visar mer att när jobbiga ting händer ska du ta tag i dem... och det fixar du... kram :)
Esmaralda

9 Dunegull:

skriven

Tycker detta är så häftigt att höra om. Skulle vilja göra detta en dag. Får dock vänta ett tag då min Ekonomi fullständigt kraschat efter alla veterinärbesök. Känns som man får prioritera det viktiga. Jag får svar om ca 2 v om tumören spridit sig. Vågar du svara vad din känsla är? Vill ju ha kvar mitt hjärta länge till i livet.

Kram och ha en härlig helg i värmen.

10 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Idag var det svårt att vakna. Insåg precis att jag ska köra till gymmet om typ 20 minuter 🙈. Första passet på 2 veckor. Jag har saknat att dansa.

Inatt har jag drömt mycket...
jag har drömt om de otrevliga människorna som köpte mamma o pappas hus. De ville inte lämna tillbaka min skrinda (som mamma o pappa glömde). Mamma och syrran var där i tisdags för att hämta deras gräsklippare.. De var så otrevliga mot mamma så min syster sa till så jag hoppas han fick dåligt samvete. Usch synd att de valde dom...

Sen drömde jag om S flickvän.. Hon är ju gravid.. kan inte förstå varför han valde henne framför mig..

Har pratat med F.P lite igår.. Vad vill han egentligen?

Nä träna sen ska jag till mamma o pappa igen.

Ångest inför jobb 🙈

Kram

11 Hon:

skriven

Ser det bra ut att åka och besöka nån stad idag, huvudstaden eller den mindre F?
Kram

Svar: Ja det kan vara bra att komma ut lite, kram :)
Esmaralda

12 Hm:

skriven

Hej!
Wow va häftig upplevelse!
Är det min gamla tjänst jag får tillbaka?
Kram!

13 Msmmsn:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer han att gå vidare med det här att det blir något seriöst?
Eller kommer han inte göra det?
Kram

14 SusanneAmalia :

skriven

God Morgon...

Christel..
Vad skönt att du har lagt stressen bakom dig..
Nettan ledde mig raktvtill himmelen där jag seglade tunt bland änglar moln i den atmotsfäriska sfären..

En annan gång var jag hovdam och red med drottniingen..

Lev livet lev dina drömmar hur tokiga de än kan tyckas vara..
Ge kärmek ta emot glädje och ge kärlek.. Umgås inte med dem som är falska eller vill dig illa.. 💕 💗

Nu ska jag till skogen.. Och laga elbodar.. och sändare.. I höst ska jag utbilda mig innom fiber.. Det blir bra..
En el och fiber installationskurs..

Njut nu av dagen och beställ en regrition nu när ni har tillfälle att förändra och förstå er vardag.. För man hhar amktid en bit a. Sigt förra liv med sig in i detta..

Kram..och kärlek 💕






Svar: Du hittar det lite udda och personliga att syssla med.. spännande och så mycket du :) Kram :)
Esmaralda

15 Lotta S:

skriven

Vännerna som bjöd in tills i morgon till sin sommarstuga har varit i närkontakt med en snorig människa. Ser det ut att vara corona?

Svar: Osäkert, så var försiktiga just in case, kram :)
Esmaralda

16 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Här kommer dagens ytligaste fråga: kommer jag någonsin att få smycken i present av en karl? Hittills har jag måstat köpa mina smycken själv och det låter säkert ytligt men skulle älska att någon gång få bli uppvaktad med ett vackert smycke av en man som tycker om mig.

Kram

Svar: Ja, du kommer få lite speciella smycken av den man som du kommer leva med.. kram :)
Esmaralda

17 <3:

skriven

Hej esmeralda, ser du mig bli nöjd om jag går till kliniken hos tjejen på V.
Eller lär jag ångra allting..

Svar: Det kanske inte blir 100% som du tänkt dig.. kram :)
Esmaralda

18 CA :

skriven

Hej
Jag är så frustrerad.
De nya rören i badrummet läcker till hela köket. Badrummet blev fint, ok.
Jag har meddelat rörmokaren men han har ännu inte dykt upp.
Jag hoppas att han kommer snart!

Svar: Ja du får tjata och inte ge dig.. kram
Esmaralda

19 Michaela:

skriven

Tack för att du delade med dig Christel. Tycker det är jätte intressant med regression men samtidigt lite obehagligt så vågar inte :)

Usch så jag drömt i natt. Drömde om massa huggormar som förföljde mig och jag fick såklart panik. Sen att jag var jätte förkyld i över 1 månad. Finns det någon fara runt mig Es eller var det "bara drömmar"? Kanske kopplat till bråket med brosan igår som ledde till många tårar men jag är stolt över mig själv att jag sa ifrån. Det visar att jag utvecklats mycket :)

30 grader redan så fokus är att överleva. Tvättstuga ikväll och så renbäddat som även du älskar Es :)

Hoppas att tratten sitter kvar på MG :)
Ha en bra dag i värmen! Kram

Svar: Drömmarna handlar nog om efterdyningarna när du satte ner foten ! Tratten är fortfarande på och MG är sur som ättika... kram :)
Esmaralda

20 Pia1:

skriven

Wow, tack för att du delar med dig ❤️

21 Misstjejen:

skriven

Hej

I mars som var min födelsedag på här året. Då fick jag fjärilen halsband från B kvinna. Nu har jag sett fjäril i sommar ganska månger gånger.

Har det gör med henne. Det är symbolen för återfödelsen eller något...

Ha det bra

22 Moms:

skriven

Hej E!

Varför hörde M inte av sig igår? Har han inte sett det ännu eller vill han inte ?
Kram! :)

23 Maja:

skriven

God morgon Es :)

Vet inte om du redan har besvarat denna frågan tidigare,
Men kan man hälsa på sin hund i himmelen när man har dött?

Och den där drömmen om min orkidé som växt sig stor som ett träd, tror du att den är ett gott tecken?
Jag hade den drömmen samma dag som jag öppnade upp mig för honom.

Kram

Svar: Visst träffar man sin hund igen och man kommer vara tillsammans. Jag får en god känsla av din dröm.. det är du som växer dig stark, kram :)
Esmaralda

24 Bianca:

skriven

Jag förstår precis för Nettan hjälpte mig göra exakt samma sak och min självkänsla och självförtroende höjdes en bra bit. Kram

Svar: Ja, regressioner gör ofta väldigt mycket gott... kram :)
Esmaralda

25 Hm:

skriven

Hej Esmaralda
Det känns så omöjligt att träffa kärlek och med två barn.
Är det någon som kommer som kan komma in i det här?
Dröjer det några år? Ser det ut som att jag är själv några årtill
Kram

26 Skorpan:

skriven

Skålar för din pappa också och ha en jättefin kväll! :)

Kram Michaela

27 Und:

skriven

Hej Esmaralda

Misstänker att han kanske inte vetat vad han vill? När det varit lite fram o tillbax, men kommer han ta steget fullt ut och att det kan bli något seriöst?
Kram

28 Lydia💕:

skriven

Häftig upplevelse du beskriver .
Ska man boka en regression om man vill veta vad som händer framåt? Om man bara är intresserad av det ? Eller är det bara spådom som gäller då ?
Tror du min fjäril är med mig eller tycker den att jag är tjatig 🙈
Känns som jag går i en uppförsbacke som är väldigt lång just nu med mina önskningar
Kram Lydia💕

Svar: När det gäller framåt är det nog framförallt spådom som gäller !! Din fjäril är med dig, absolut... hon gör allt hon kan och det kommer vända och lätta för dig.. kram :)
Esmaralda

29 <3:

skriven

Är min känsla rätt att J som jag vunnit massage hos blev nyfiken på mig ?
Han skickade meddelande om vinsten från sin privata fb. Är en seriös mottaging han jobbar på.
Kram

30 Tiss :

skriven

En väldigt fin kille (som jag förövrigt gjorde bort mig lite inför) frågade när han satt i bilen med Sitt barn, om tvättstugan såg bra ut, var fräsch. Jag sa att ja det tycker jag. Han ska tydligen flytta in i september. Är denna man singel tro, och har jag då en chans?

Svar: Känns som om han har en annan i sina tankar och hur seriöst det är med henne kan jag inte se.. kram :)
Esmaralda

31 Ma:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer jag att vara i ett förhållande?
Kram

32 Browallia :

skriven

Tusen tack Christel för att du berättar om dina tidigare liv, jag tycker det är så fascinerande att läsa om. :) Mvh Browallia

33 En Ängel Med Stort hjärta :

skriven

Spännande berättelse Christel tack för du delade med dig😊

Kära Es!

Tack f svaret häromdan🙏❤️

Fråga
Jag har väldigt mycket fjärilar i trädgården vackra man blir helt salig o de är inte rädda av sig...
Idag upptäckte vi en fjäril flygandes inomhus den var snabb så det var svårt att få med den på kort. Den ville sitta i ett fönster där jag har en blomma (tappat namnet åh) en fin en o vi har urnan med en av våra älskade hundar på samma plats. Där flög den tills mannen tog håven o hjälpte den ut i det fria igen. När han släpper ut den hör jag en yngre kvinna säga ”hejdå” o jag säger va? Sen säger samma röst ”hallå” frågar som vanligt vem är du kan jag göra nåt för dig? Men fick inget svar!

Jag vet att Änglarna är nära där fjärilar är så var detta ett budskap eller tecken? Varför sa den unga kvinnan hallå o hejdå, hejdå säger jag aldrig själv utan väljer vi ses! Var det nån jag jag känner snälla kan du hjälpa mig att få fram en förklaring hoppas🙏💜🌸🦋🌸

Kramisar med massor av Kärlek
Trevlig lördag o jag tyckte med om ditt vackra silvriga bord, hela bilden var som en tavla älskar rosa och lila🤗❤️🌞✊🍀

Svar: Du fick en vacker och speciell hälsning från din hund via fjärilen ! Kram :)
Esmaralda

34 Ester:

skriven

Hej!
Vad häftigt, hoppas kunna göra en regression längre fram.

Kommer det en plats på boende längre fram som kommer passa min anhörig bättre?

Kram

Svar: Ja, så känns det, kram :)
Esmaralda

35 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda från euro jackpott September Oktober 😩 😩 😩

36 Hoppfull:

skriven

Hej underbara människa! Kan du se om han kommer att kontakta mig eller är det kört för min del, kram

Svar: Det finns en möjlighet att han kontaktat men den minskar för varje dag.. kram :)
Esmaralda

37 Carina:

skriven

Hej alla i sommarvärmen.

Jag har blivit spådd av Nettan sex gånger, på telefon och jag tycker att hon är mycket duktig.

Hon spådde att jag skulle gifta mig med en bonde och så blev det.

Sedan spådde hon att ett barn skulle komma men på ett ovanligt sätt och vi fick ett fosterbarn som kommit för att stanna.

Vill bara säga att jag rekommenderar Nettans spådomar.

Kram och ha en fin lördag med hälsningar från Carina

38 Bjork:

skriven

Hej tänker Jerry lite på mig som jag tänker på han?

Kan de va så att ja håller på att bli kär i han igen efter så där 15 år sedan jag va de när vi gick i samma klass?

Kram

39 En Ängel Med Stort hjärta :

skriven

Spännande berättelse Christel tack för du delade med dig😊

Kära Es!

Tack f svaret häromdan🙏❤️

Fråga
Jag har väldigt mycket fjärilar i trädgården vackra man blir helt salig o de är inte rädda av sig...
Idag upptäckte vi en fjäril flygandes inomhus den var snabb så det var svårt att få med den på kort. Den ville sitta i ett fönster där jag har en blomma (tappat namnet åh) en fin en o vi har urnan med en av våra älskade hundar på samma plats. Där flög den tills mannen tog håven o hjälpte den ut i det fria igen. När han släpper ut den hör jag en yngre kvinna säga ”hejdå” o jag säger va? Sen säger samma röst ”hallå” frågar som vanligt vem är du kan jag göra nåt för dig? Men fick inget svar!

Jag vet att Änglarna är nära där fjärilar är så var detta ett budskap eller tecken? Varför sa den unga kvinnan hallå o hejdå, hejdå säger jag aldrig själv utan väljer vi ses! Var det nån jag jag känner snälla kan du hjälpa mig att få fram en förklaring hoppas🙏💜🌸🦋🌸

Kramisar med massor av Kärlek
Trevlig lördag o jag tyckte med om ditt vackra silvriga bord, hela bilden var som en tavla älskar rosa och lila🤗❤️🌞✊🍀

40 Michaela:

skriven

Haha pussa den sura ättikan från mig! Hur lyckades han få bort tratten förresten?

Fnular lite på om min SM längtar efter sin SM ..som är jag då fastän han inte vet om det än :)

Kram i hettan!

Svar: Ja säg det... plötsligt var den borta och det verkar som om han på något sätt gnuggat av bort den mot husfasaden. Ja, helt klart längtar ni efter varann... kram :)
Esmaralda

41 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Tack för svara kära Es🙏❤️
Mimmi heter vår hund vi har i den vita urnan o den vackra blomman är en speciell o vacker Orchide i en ovanlig färg o den har jag fått av min älskade mamma som har gått över till andra sidan o den blommar ständigt. Hon kanske också hade en hälsning?

Kram igen🤗🌞🌸🦋🌸🙏❤️

Svar: Mamma är ju ofta med dig och besöker dig och tittar till dig regelbundet !! Min förra hund hette också Mimmi, en australisk kelpie:) Kram
Esmaralda

42 <3:

skriven

Hej esmeralda
Bör vi vara oroliga hemma.. Jag vet inte vad jag får för vibbar men har han några elaka insikter?

43 Lola:

skriven

Tack Christel,
Det har väldigt lärorikt for mig, lite som en uppenbarelse. Jag har en autistisk barn och att veta att han är lycklig inombords I det han gör är allt jag behövde. Nu slappnar jag också av som förälder för jag har alltid undrat om den här biten. Vet de de att de är annorlunda och om lider i hemlighet? Hur de känner for det och hur jag som mamma kan hjälpa till. Nu förstår jag att de är lyckliga I sin till ato, hur det än ser ut. Och de lär oss att fokusera på det man älskar och i nuet. Allting hat en meaning om man tittar på djupet. Tack for att du delade med dig, och tack Ez för din meningsfulla blogg. Kram Lola

44 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda från euro jackpott Oktober 🤔

45 Oxelina :

skriven

Wow så kul att få ta del av denna gästblogg. Jag rekommenderar också alla att testa regression. Speciell upplevelse.

Es: får jag en tuff höst på jobbet, kommer chefen att förstå att hon är lite ute och cyklar;). Känns som att hon kör sitt eget race helt o hållet. Vet inte hur jag ska fixa detta.

Svar: Ja det kan bli tuffa perioder och chefen ger sig inte så lätt.. men det känns som om ni kan prata er fram till något fungerande trots allt... kram :)
Esmaralda

46 Osäker:

skriven

Hej Esmaralda
Undrar om du kan hjälpa mig med en sak,
Hur seriös är han? Är rädd att han ej är seriös. Ska jag låta honom sova över? Eller vill han bara testa och utnyttja.
Ser det ut som om han är seriös med mig? Och att det kan bli en seriös fortsättning mellan oss?
Kram

Svar: Ta det varligt tills du känner dig säker på antingen det ena eller det andra.. kram :)
Esmaralda

47 Mam:

skriven

Hej Esmaralda
Ser det ut som att det kommer att komma någon som jag kommer kan trivas tillsammans med? Kommer han ha barn?
Kram

Svar: Någon speciell kommer och det finns en möjlighet att han har barn.. kram
Esmaralda

48 Mig:

skriven

Hej Esmaralda

Kommer det att komma någon inom de närmaste åren? Kommer det någon inom kärlek under tiden barnen växer upp?
Kram

49 2020:

skriven

Om jag väljer att köpa bilen, blir det ett bra köp?

Kram

50 Browallia :

skriven

Tusen tack för dina fina ord om att jag är rasande fin kvinna, de var som balsam för själ och hjärta.

Stor kram Browallia 🌸

Svar: Och jag överdriver INTE.. inte för fem öre... kram :)
Esmaralda

51 Michaela:

skriven

Vilken buse!! :) Ni får ju nästan ha honom under uppsikt hela tiden fast det är ju också omöjligt.
Kram

52 En vädur:

skriven

Jisses vad Nettan är duktig! Jättekul att få läsa om din upplevelse, Christel, nu blev jag allt lite småsugen själv :)

🌼Goe e🌼
Finns möjligheten att något kan ske mellan mig och blonda tjejen? Hoppas hon svarar snart. Löjlig en blir när intresse väcks...

Svettiga kramar!
29 grader står termometern på i götet...


Svar: Något kan det bli.. men jag ser ingenting seriöst.. kram :)
Esmaralda

53 Gjostwriter :

skriven

Höll han på med henne samtidigt som vi höll på? Du sa att han inte var redo för något seriös dejting och så fort vi slutade ses blev han ihop med henne 😭❤️💔

Kan inte andas 😭❤️

Svar: Och jag tror inte det blir så seriöst med henne heller....jag kan dock inte se hur länge det pågått... och du är värd så mycket mer.. så andas lugnt och känn dig trygg i att du kommer möta den som är helt rätt för dig... kram
Esmaralda

54 N:

skriven

Hej Esmaralda
Kan det bli han? Kan det bli något seriöst förhållande mellan oss?
Kram

55 Silvertassen:

skriven

Christel, vad roligt och spännande att få läsa din regression. Tack för att du delar med dig. Kanske ska fundera om jag vågar ta mig råd och göra en jag med. 🤔

Nu har värmen kommit äntligen och jag njuter i solen. Har ju inte varit en varm sommar direkt men de är ju det som är den typiska svenska sommaren.😊

Es, trots att det är 3,5 år kvar tills jag fyller 40 har jag ändå börjat spåna lite vad jag vill bjuda på. Jämt serveras de mammas smörgåstårtor eller kallskuret och det är ju inget fel i de, båda är ju jättegott! Men något jag har funderat mer på är kombinationen av exotisk planka och grillat vilket gjorde att jag hamnade på idén att ha Hawaii tema. Där man inte behöver klä ut sig utan mer maten, drycken och dekorationen. Tror inte många skulle tycka det var kul med att klä ut sig tvinga någon gör man ju inte och ha att folk får välja om de vill klä ut sig eller inte känns inte heller så kul så därför tänkte jag bara ha de som en röd tråd i dekorationen och maten.
Vad tror du, Es? Kan detta vara något eller ska jag börja tänka om? Kommer folk tycka det verkar som en bra idé? Eller tycker dom det är löjligt?
Tack i förhand! Kram ❤️

Svar: Härligt tema som jag tror kommer bli omtyckt.. just för att det är lite originellt och annorlunda.. kram :)
Esmaralda

56 Brustet hjärta :

skriven

Finns de ingen kille för mig snart som blir min seriösa partner?
Du har sagt i 1 år nu att det kommer ”snart”, förstår att tiden blir som den blir men har trott att varje kille jag mött kan vara den där personen du sett mig vara med. Speciellt killen som har mitt hjärta som har Någon annan nu... men de verkar inte finnas någon kille för mig. Funderar seriöst på att bara skita i mitt liv och bli prostituerad. Orkar inte vara mitt bästa jag när folk utnyttjar det.



Kram

57 Browallia :

skriven

Är det någon jag har full tillit till så är det dig! Att du skulle överdriva om en sådan sak finns inte i min tankevärld. :) Kramar

Svar: Tack & stor kram :)
Esmaralda

58 🥵 TILL MICHAELA 🥵:

skriven

Jag med lider, hettan är olidlig trots att jag har golvfäkten på max. 🥵

Vad bra att du också fick ha halva kroppen utanför tunneln, hoppas de hittar vad som är knas med ditt knä så du får fixat och slipper ha ont.

Ja, jag har börjat ta medicinen igen. Jag håller på att testa olika CS mediciner för ADD (adhd). Just nu tar jag Elvanse 70 mg. Jag har ätit SNRI i många år mot social ångest så den har jag i grunden. Att hitta en medicin som fungerar är svårare än man kan tro...

Esmaralda har min mailadress, om du vill skrivas på messenger istället, lite smidigare där ;D

59 She:

skriven

Har haft en jättebra dag, tack att du bekräftade att det såg bra ut tidigare idag :)
Nu väl hemma så är det dystert och tyst och har typ lust att gå ut på stan eller nåt fastän jag bor en bit utanför och inte känner nån.. Ser det bra ut att försöka gå ut ikväll ändå eller iallafall försöka komma ut på nån aktivitet?
Kram

60 M:

skriven

Hej Es

Ser du mig i ett seriöst förhållande snart?
Kram

Svar: Ja, det kommer, helt klart - men jag kan inte säga exakt när... kram :)
Esmaralda

61 Miltons Mamma:

skriven

HIPP HIPP HURRA

JAPP idag skulle det varit Miltons födelsedag 😃❤️🥩

Och min vana trogen så: Har min älskade lilla hjärtenstjärt något att förmedla till mamma 😍
Var änglakortet imorse från Milton? 😃

Kjam

Svar: Då säger jag och MG grattis på födelsedagen åt Milton :) Ja nog var änglakortet från honom.. han förmedlar kärlek... väldigt mycket kärlek och han
vill att du ska veta att han alltid kommer vara med dig.. kram :)
Esmaralda

62 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Tack än en gång för svar kära Es!
Det känns tryggt att Mamma är med mig TACK🙏❤️

Våran lilla Mimmi var en liten bit Chichuahua💖

Kramisar 💕🌸🦋🌸

Svar: Hon var fin och hon är fortfarande densamma och jättefin.. kram :)
Esmaralda

63 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Vit chihuahua ska det stå🤗

64 Browallia:

skriven

Jag kontaktar Es så hör jag av mig!

Kram så länge i värmen! Michaela


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: