STUGA HITTAD !! YAY !!

 
Nu  kan jag meddela att jag och Nettan definitivit kommer till Stockholm
Vi har hittat vår stuga !!
Och den är bokad !
 
Ungefär 45 minuter från slussen med buss och  sen 4 minuters promenad till stugan !
 
Till vår glädje finns det också en välinredd gäststuga - som Nettan kan fixa till inför sina regressioner och spådomar.
 
Tack snälla ni som tipsat... det här boendet hittades  genom airbnb som någon tipsade om.
 
Redan nu kan ni börja fundera  över besök och bokning
Vi kommer att finnas i stugan från 7 maj till  18 maj
 
 
 
Nettan kommer att ta emot för  regression och spådom  eller om du vill ha båda delar !
 
Jag kommer ge alla våra besökare en speciell talisman som inte kostar någonting extra
 
Än är det lite tidigt att boka... men var beredd... i april  drar vi igång med bokningarna och jag kommer utannonsera detta här på bloggen.
 
Jag hoppas att alla som vill ska kunna beredas tid - det var ju lite tråkigt sist i Stockholm att  vi inte hann med alla! 
 
Kram & kärlek
 
P.s. I kväll kommer  ryska syster och vi ska spabada och dricka bubbel så jag lär inte ha tillfälle att besvara era sena frågor.....
 
 
 
 
1 <3:

skriven

Men vilket bra boende ni hittat.
Hoppas kunna åka till er.

Kommer jag möta kärleken snart och min blivande man?
Är min soulmate en man jag kommer bo utomlands med i perioder ? Ser du några tecken. Känner mig mer redo och inga ex som spökar i mitt liv.
Kram

Svar: Du är så välkommen på besök ! Ja du kommer bo utomlands i perioder med din kärlek... kram :)
Esmaralda

2 Jessica:

skriven

Hej Es,

Jag känner mig så ensam, de få vänner jag har bryr sig inte mycket om mig. Och det är svårt att skaffa nya vänner då alla redan har egna vänner.
Ser du om jag kommer träffa en ny bästavän snart?

Kram

Svar: Visst kommer du hitta nya vänner och en av dem blir bästa vän... kram :)
Esmaralda

3 ängeln:

skriven

Så mysigt det ser ut. Kommer jag att få min ledighet i sommar? Det känns inte som att förutsättningarna är rättvisa och att min arbetsgivare diskriminerar. Kram

4 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Gomorron kära Es! Först vill jag säga vilken vacker bild med MG i förgrunden!

Åh vilket mysigt ställe ni har hittat i Stockholm ser "hemtrevligt" ut jag älskar röda trähus med vita knutar!

Jag undrar om du kan se vad det är för en liten "figur" som svischar förbi härhemma lite då o då sedan några dagar tillbaka? En mörk gråaktig ca 165cm lång oftast i ena hallen, Igår när barnbarnen och deras farmor kom på besök så blev det iskallt där vi satt o fikade alla reagerade, kan du ge mig en förklaring?
Kramisar i massor o trevlig kväll med ryska syster 🤗💜❤️

Svar: Ja, stugan känns så bra ! Du får besök från Alltet då och då och just denna besökare kommer för att titta till och kommer med mycket kärlek... kram :)
Esmaralda

5 Boudica:

skriven

Denna gång vill jag inte missa er!
Skriver bara lite kort såhär på morgonkvisten. Med en fråga i tankarna.

Hur skulle hans reaktion vara om jag ber om att få gå sällskap med honom hemåt imorgon, som vi brukade göra förut? Nyfiken nu för att nu börjar det kännas någorlunda bra mellan oss, rädd att det ska få honom att dra sig undan igen.

Kram!

Svar: Du är så välkommen hem till oss :) Ja du ställer ju en rimlig och okonstlad fråga och kan han inte ta detta br.. ja då är han ingenting för dig... kram :)
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Yey, ni fann det, stället som tillfredsställer era behov :). Kommer ni att ta emot besökare varje dag, eller helgar ni söndagen t ex till annat? Vore absolut kul att besöka er o kanske lyckas med en regression...

Kom på imorse att jag ju ska få besök på jobbet idag o före det ska projektet hinnas gå igenom. Kanske inte så mycket finns att diskutera om det idag. Chefen ska på honeymoon så ;). Undrar om en själv får uppleva en sån nångång?

Skönt med torsdag, snart får man sova ut...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Vi tar kanske inte emot varje dag men så gott som och särskilt på helgerna när folk är lediga och kan komma :) Kram :)
Esmaralda

7 AnnaK:

skriven

Sorry för the tjat men får du upp något om bilen pappa hittat? Känns det som att det kan vara något?

Kram 🤗

Svar: Jag ser inte exakt....du bör ha en mindre bil som inte gått så många mil.. då blir det rätt... kram :)
Esmaralda

8 SOL:

skriven

Hur stor chans att ärendet blir beviljat?

Kram

9 Sus:

skriven

Hej
Kul, kul...
Äventyr....
Vad kommer att hända nu tror du?
Love sus

10 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!
Härligt, grattis till stugan!! Även om ni jobbar, så lär det ju vara hur gott som helst att åka iväg sådär med en väninna. Jag har en väninna som vill göra det med mig, men jag har aldrig tid eller råd. Jag vet inte hur hon bär sig åt för att ha pengar över till sådana extravaganser, och därav min fråga.... Ser du när ljusningen kommer i min ekonomi??? När kan jag släppa oron över att pengarna ska räcka och sova gott om natten??
Stor kram, ha en fin dag!

Svar: Börja med att ta kontroll över ekonomin.. i en omfattning du kan och förmår.Det kommer bli betydligt bättre tider men det kan dröja lite... kram :)
Esmaralda

11 Jennifer:

skriven

Hej fina Esmaralda! Det låter super! Vore så roligt att få träffa dig och Nettan IRL. :)

Jag läste en artikel om dystymi - heter det så? - och är nästan säker på att jag lider av det. Tror jag utvecklade det för många år sedan då livet varit så tufft och hårt och min känsliga personlighet inte kan hantera alla ständiga motgångar.

Igår natt drömde jag om min kära vän som dog för nästan ett år sedan, i början på mars 2019. Drömmen var så intensiv och han var sig så lik i drömmen. Finns det någon betydelse med drömmen? Något budskap?
Kram
Jennifer

Svar: Ja du kan lida av dystymi men jag är inte säker. Drömmen handlar om att han vill ge dig goda energier, han vet att du inte alltid mår så bra... kram :)
Esmaralda

12 Kulla :

skriven

Härligt👍🙌.. och vilket fint boende ni kommer att ha. Nu får man hänga på låset när bokningen släpps🤩.
Blir det någon date snart🥰🧐? Kram

Svar: Ja boendet känns jättebra..... en date bör det bli för dig rätt snart... kram :)
Esmaralda

13 Jossan :

skriven

Godmorgon...

Sitter påväg till tentan.. det är sån ångest. Hade sjuk ångest när jag vaknade imorse av tanken att jag skulle skriva den...

Igår fick jag något konstigt Mail om en omtenta i augusti klockan 18.00. Jag har ingen aning och förstår inte vad de menar...

Förstår inte varför de ska ha en sån häxjakt efter mig...

Pratet med S fortsätter och märker hur lika vi är. Han är verkligen framåt och kan säga typ att du får ta med mig dit, det är bra att veta att du gillar rosor.. Han kan säga sånna saker som jag aldrig trodde att jag skulle önska.. Vi har liknande bakgrunder, föräldrar i samma ålder och äldre systrar. Förutom att han var en player när jag lärde känna honom för 9 år sen. Sjukt typ 1/3 av mitt liv sen.. Han hade berättat om mig till sina föräldrar... De undrade varför han satt och log hela tiden.. Han hade även visst bild..föräldrarnas godkännande var det utseendemässigt iallafall...

Jag försöker slappna av men jag är så sjukt rädd att bli sårad.. kan jag ens bli kär igen? Vågar jag släppa in igen?

Kram

Svar: Kanske du ska ge honom en chans ? Du kommer snabbt att veta om det blir tummen upp eller ner... kram :)
Esmaralda

14 Jeanette :

skriven

Hejsan 👋🏻
Det känns så oroligt runt mig och jag kan inte sätta fingret på vad som är på gång, har jag något positivt att vänta? Kram 🥰

15 Misstjejen:

skriven

Hej

Tänker jag och K kvinna på en samma sätta. Jag gillar henne så mycket på länge och det tar aldrig sluta. Har alltid medvetenhet om vi har en riktigt bra kemiperson. Det klickar på något sätta. Du sagt väl vi kommer ses i framtiden igen

Tänker väl vi har samma tanke? Samma klickar?

Ha det bra

16 Jullisw:

skriven

Har sån klump i magen över skämtet vi gjorde.. har jag förstört nåt nu? Kommer han vara arg på mig?

Svar: I alla fall lite grann arg ...kram :)
Esmaralda

17 Dunegull:

skriven

Vad kul!!!
Jag som bor lite långt från Sthlm har jag möjlighet att köpa talisman? När i tid ca tänker du sälja dem då?

Undrar oxå om du ser något inom min närmsta tid. Skulle behöva ngt att se fram emot.
Kram

Svar: Nej det här är speciella talismaner bara för besökare eftersom de laddas så att jag personligen måste överlämna dem. Men det kommer en kull talismaner också som det går att beställa... någon gång under våren/försommaren.. jag vet inte exakt när än... kram :)
Esmaralda

18 Helena Ir:

skriven

Stugorna ser så fina ut..det kommer bli så bra! Vad skönt att det är klart för er. Det där stället känns så hemma :)

Flera kommer nog och besöker er,så gärna! Enkelt med buss!

Bubbel och massa prat med syster din..blir ju också trevligt!

Ha det så bra!

Kram

Svar: Javisst känns det som rätt ställe vi hittat !!Och ikväll blir det riktigt roligt, de blir det alltid när jag och systra mi ses :) Kram :)
Esmaralda

19 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Stugan ser mysig och fin ut!

Jag är ensamstående mamma till min dotter. Jag reser lite men inte så mycket och till sådana platser jag skulle önska, för jag har inte råd.

Tror du att min ekonomi förbättras och jag kan resa längre bort och oftare då jag möter min kärlek?
Har han god ekonomi? Gillar han att resa?

Svar: Din ekonomi blir starkare och den man du möter tycker om att resa han också.. kram :)
Esmaralda

20 EPM :

skriven

Godmorgon!
Vad kul att ni hittat nåt😊
Ser mysigt ut, säkert kanonfint i maj

Jag är sååå irriterad på ekonomiska strul. Allt verkar komma nu... kommer jag få ordning på det snart?

Ser du om A och jag kommer hitta på något ihop med våra barn?
Just nu känns det som att han och jag är lika i våra känslor för varandra- har jag rätt i det?

Kram

21 AnnaK:

skriven

Tack! Denna är en mindre och har inte gått så många mil. Så svårt att veta. Känns som att jag aldrig kommer hitta nån.

Kram 🤗

Svar: Jamen då kan det ju vara något för dig ! Kram :)
Esmaralda

22 Samåkning ?:

skriven

Jag bor 15 mil norr om Stockholm och vill gärna besöka Ez i stugan. Jag undrar om någon vill samåka med mig ? Det hade varit trevligt. Jag kör. Kram

23 kvinnan:

skriven

TILL JENNIFER: Jag har också samma diagnos och har lärt mig att leva med den. Får man insikt så fungerar det lite bättre och man får tvinga sig själv till rätt tankebanor och ta kontroll över sitt mående. Det är inte enkelt men jag har fått hjälp av en duktig terapeut. Kram

24 Marie:

skriven

Detta är till JOSSAN: Jag höll på att gå miste om mitt livs kärlek för att jag var bränd som du och inte vågade. I sista stund öppnade jag mig och släppte in och jag har inte ångra mig en sekund. Kram

25 Hjärter dam:

skriven

Jättefint boende ni hittat! 👍
Es, min hjärna blir snart överhettad av alla grubblerier kring vilket slags jobb som skulle passa mig. Du har ju sett en ny syssla för mig..kan du se något mer specifikt kring detta?
Kram ❤️

26 EPM :

skriven

Har jag rätt i att jag och A känner samma..?

Ha det mys med dubbelbubbel sen🥂😊
Kram

27 ThereseC :

skriven

Hej Es!

Vad jag gillar Lady. Hon är bra till lite av varje. Jag hade ju främst tänkt få hjälp med skrivandet men jag har fått hjälp i övrig utveckling också.

Igår kväll pratade jag med mamma om brorsdottern. Mamma verkar bekymrad men som vanligt kan hon låta lite dömande och arg på T för att hon inte "skärper sig". Det är som om hon nästan tror att T mår dåligt för att manipulera sin omgivning. Jag tror att mamma brottas mot lite medberoendeproblematik. T hade ringt och frågat mamma om hon kunde köra oss till stallet på fredag. Det är för att T är rädd för att åka buss. Men hon behöver inte vara orolig. Jag ska hämta henne och vi åker bussen tillsammans precis som vi gjorde sist. Jag sa till mamma att det är bättre för T att ta bussen med mig och att hon inte ska ha dåligt samvete för att hon säger nej.
Jag försökte förklara för mamma min syn på det hon oroar sig för angående T. Jag brukar annars ha svårt för att formulera mina funderingar men igår kändes det bra och jag tror att mamma kanske tog till sig ytterligare en nyans av problemet så att hon förstod att det inte är helt svart och vitt. Jag har pratat med brorsan också för att höra hans syn och han verkar inte lika svartvit i sitt tänkande och han kör dom strategier som funkar. Mamma tycker att han ska vara mer bestämd men brorsan är ingen flat människa. Jag tror bara att han väljer sina strider. Jag är helt säker på att han fixar detta. Men mamma är orolig.

Kram ThereseC

28 Nat:

skriven

Hej esmaralda.
Yaa så kul. 10 mil från mig.
Ser jätte fint ut!

Ser det så ut att jag kan vara själv några år till framåt?

Eller ligger tvåsamhet nära till hands för mig?
Kram

29 <3:

skriven

Varför frågade L om jag ville äta middag på alla 💕dag ?
Lytt ditt råd och känt in och lärt mig att tacka nej.
Får en konstig typ obehagskänsla med honom.
Kram

30 Skytten:

skriven

Hej Es!
Ser du några förändringar när det gäller jobb och kärlek. Vet inte vad jag ska göra för att göra det som är rätt/bäst.

Ser ju ut som ni fått tag på en perfekt stuga👍

Kram

31 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilken mysig stuga ni hittade ! Perfekt för er bägge två ,där kommer ni trivas .

Trivas skulle nog jag göra om jag hade fortskaffningsmedel på fyra hjul..
Kan jag ringa herren med röda volvon eller tror du han tar illa upp ?

Ha en mysig kväll med ryska systern !
Bubbla på i dubbel bemärkelse ;-)

Kram Anki med billös flock

32 M:

skriven

Hej Esmaralda.

Skulle vara så skoj att hälsa på er.
Ser min tillkommande ut att vara en pappa? Har han barn?
Kram

33 Hopp:

skriven

Hej!

Blir det någon ljusning i tillvaron snart? Känns så himla hopplöst.

Kram

34 Se:

skriven

Hej esmaralda.

Har den mannen några känslor för mig?
Och är jag viktig för honom?
Kram

35 fjärilen:

skriven

Är i en svacka som inte känns bra ,hur blir det mitt jobb kommer jag att orka mitt nuvarande jobb ser du något annat jobb för mig, och skulle gärna vilja finna en livspartner, Hoppas inte svackan blir lång o djup som kommer då o då. kram

Svar: Du kommer ur svackan... så småningom kommer annat jobb .. kram :)
Esmaralda

36 Fitnesskillen:

skriven

Godmorgon ez

Så kul att ni äntligen har hittat en stuga nu och det ser jättefint ut och mysigt 😍

Jag läste det du svarade mig igår och jag kommer att inte utsätta mig, för jag kommer att gå vidare och tänker inte släppa in min tjejkompis i mitt liv längre för att hon får skylla sig själv helt enkelt att hon kastade bort mig tredje gången nu så det räcker tycker jag.

Jag har iaf en nyfiken fråga och det är när kommer jag att hitta min kärlek? För jag fick en bild i huvudet häromdan och jag såg bara att hon var brunett normalbyggd men jag såg inte hennes ansikte helt ännu, betyder det att det är hon jag kommer att träffa på nånstans? ☺️

Kram 😊

Svar: Du träffar din kärlek... hennes utseende tilltalar dig och ni knyter an snabbt till varann.. kram :)
Esmaralda

37 Smöla:

skriven

Men va mysigt de såg ut:)
Troligtvis är jag i Nashville då😍🤗 så jag kan inte besöka er denna gången heller! Men önskar er en trevlig resa när det bär av:)

Det känns som att 2020 är mitt år med många positiva besked!
Vill du ge mig bekräftelse på att det blir så?;) Känns som att Amor kommer träffar till rejält..

Svar: Ja det är ett år med mycket positivt.. och det kan vara så att också Amor slår till men det kan jag inte lova.. kram :)
Esmaralda

38 Helena Ir:

skriven

Konstig fråga: Har jag haft besök eller fått healing idag?
Känner en otrolig styrka,som från ingenstans..

Kram

Svar: Du har fått besök från Alltet... ett starkt och vackert besök.. kram :)
Esmaralda

39 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Kram o Tack för svar både igår o idag💜❤️💖🙏🌸🌸🌸

40 Jossan :

skriven

Tentan är över.. hoppas på det bästa nu.. engelskan blev inte godkänd utan ska in i augusti.. ska kontakta min gamla lärare och hoppas att hon kan hjälpa mig.

Du känns väldigt mystisk med dina svar kring S ;) jag ska ge honom en chans. Något säger att han kan vara rätt.. Åhh så nervöst ändå...

Kram

41 B:

skriven

Hej

Varför ville han lösa de igen om han blev arg på mig?? Vad kan anledningen vara

42 Bjork:

skriven

Kommer jag få jobba 09.00 till 16.00 igen?

Saknar min älskade normala bästa vän

Kram

43 Barbie:

skriven

Kära Es ser du om jag bär lyssna på min killes ex? Kramm

44 Michaela:

skriven

Hurra!! Ni är så välkomna! Jag kommer förbi med en kram och lite gott gott :)

Ha det såå härligt med ryska syster och bubbla i badet ordentligt :) Apropå bad så har jag sökt jobb som badvakt i sommar. Något som jag skulle tycka var jättekul då jag i princip bodde i simhallar 1994-2014 då jag simmade på elitnivå och det är en miljö som jag känner mig hemma i och som jag älskar. Om ändå turen kunde vara på min sida nu :) Kram

Svar: Du skulle bli en perfekt badvakt :) Chansen är stor att du blir det också... kram :)
Esmaralda

45 Mimi:

skriven

Hej Es!

Arbetslös och värdelös. Kommer jag att få tillbaka trygghet och glädje i livet??

Kram

Svar: Ja, det kommer en positiv förändring så spotta i nävarna och kämpa.. kram :)
Esmaralda

46 Vb:

skriven

Kära esmeralda jag pratade med min killes ex fru och vi pratade i ungefär i 4 timmar ska jag tro på det hon säger det är trovärdigt men de gör han också jag har känslor för min man och det står i vägen! Säger hon hela sanningen Es?
Kram

47 Barbie:

skriven

Kära Esmeralda, bör jag prata med min man om att jag pratat men hans ex? Och är han verkligen som hon säger ? Kram

48 Vb:

skriven

Kära Esmeralda!

Hade han det så bra med sin första fru och att hon var bra fru så som han säger? Kram

49 Fågel:

skriven

Hej esmaralda.

Ser hans känslor ut att vara starkare gentemot henne än de han har för mig?
Kram

50 Fanny2:

skriven

Får nog avstå i år tyvärr men rekommenderar andra att besöka er. Ni är underbara och besöket är värt det. :) Den där stugan ser perfekt ut... Skönt att ni hittade något bra såhär pass sent.

Tack för svar igår och du har rätt förstås. 💜 Mycket kognitiv dissonans och oärlighet om vad han känner eftersom han är emotionellt omogen... Typen som inte tar ansvar för sina handlingar. Jag kan inte klaga för jag vann mest på att det blev som det blev. Tror det var menat att hända. :)

Fick veta att min mamma har tagit ett dumt lån... Tror du att hon klarar sig ekonomiskt de kommande åren? Förstår inte hur hon har tänkt och försöker att inte lägga mig i för min sinnesros skull...


Kram :)

Svar: Ja det lånet får din mamma kämpa med, det var inte så klokt men det var hennes beslut så du ska släppa det.. kram :)
Esmaralda

51 Mama:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om faderskapet blir fastställt på den bokade tiden? Eller blir det något problem eller svårighet?
Kram

52 Louise:

skriven

Igår efter lite tjat till min lärare fick jag betyget ifrån montessorikursen och jag blev Godkänd i hela kursen. Så gött.
Igår var det bråk igen och han skulle ta min dator igen för enligt honom är det han som köpt den. Jag blev jätteledsen,dottern blev lessen och yngste sonen blev arg på honom. Han så att hans kompromiss ligger på bordet. Men jag vill ju inte göra saker som jag inte vill. Måste ju få igång CSN och jag hoppas på jobbet i Limhamn. Sökte till en bemanningsenhet igår. Får se om jag ens kallas på intervju.
Hur stor chans är det att jag får tjänsten på montessoriförskolan i Limhamn?
Jag vill ju verkligen ha det.

Ha en skön kväll och tacksam för svar. Kram

Svar: Tjänsten på Montessori är inte så stor chans att du får. runt 20 % och får du den inte så kommer annat... och var stark, man ska ALDRIG någonsin göra något som man inte vill... kram :)
Esmaralda

53 Mercan :

skriven

Hej Esmaralda 🤗 😘 ❤️ När kommer du att skriva spåntana spådomar 😊Kan du se vilken månad ska vi vina stor summa på euro jackpott söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

54 Browallia:

skriven

Vilken idyll ni lyckats hitta, ser fram mot att få höra om ni får bo ihop med någon från andra sidan.

Apropå andra sidan igår fick jag en impuls att prata till min moster som är på andra sidan sen många år. Hon brukar komma och titta till mig. Vi träffades bara några enstaka gånger när jag var barn, inget som jag minns utan har fått det berättat för mig av min mamma. Det känns ändå som vi har ett band till varandra. Hon var sjuk större delen av sitt liv. Det kändes så skönt efteråt. Hörde hon mig?

Önskar dig och din syster en fantastisk kväll! Kram

55 Röd:

skriven

Hej Esmaralda.
Undrar om det ser ut som om omgivningen lägger mycket skuld på mig i det HÄR? ELLER NÅGON SKULD PÅ MIG? ELLER tror du jag är omtyckt? Kram

56 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Vad skönt att ni hittade ett boende till sist! Ser jättemysigt ut!

En nyfiken liten fråga, ser du om jag kommer till mitt drömresemål - Thailand och får göra dessa utflykter som jag drömmer om att få göra när jag är i Thailand? Besöka berömda stränder och öar? Ser du om de dröjer länge till innan jag kommer dit? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

57 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Vad skönt att ni hittade ett boende till sist! Ser jättemysigt ut!

En nyfiken liten fråga, ser du om jag kommer till mitt drömresemål - Thailand och får göra dessa utflykter som jag drömmer om att få göra när jag är i Thailand? Besöka berömda stränder och öar? Ser du om de dröjer länge till innan jag kommer dit? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

58 Mirre:

skriven

Hej Es!
Vad är chansen att jag lyckas få ett administrativt jobb? Kan inte låta bli att tappa hoppet lite. Hoppas på att få ett jobb snart.
Kram :)

59 Hon:

skriven

Hej,
Var detdär menat till en annan tjej? Han ändrar så fort..
Kram

60 G.H:

skriven

Ser så fint ut!

Funderar på Sverige semester i år igen:) ser du om det blir bra?

Kram:)

61 Mandarin :

skriven

Vad mysigt ni ska ha! Imorgon ska jag träffa arbetsgivare angående ett erbjudande om jobb, troligen ska vi komma överens och skriva avtal. Ser du hur det jobbet kommer att bli för mig? Det är ett jobb med människor och jag hoppas det ska ge mig energi men kan bli stressigt också... har inte så många andra alternativ nu så jag antar att jag får hoppa på det? Kram

62 Eva:

skriven

Ser ju hur mysigt ut som helst! Vill du berätta var i Sthlm i hamnat?!

Svar: Mot Värmdö hållet till... kram :)
Esmaralda

63 AnnaK:

skriven

Ska åka och titta på bilen nu. Har lån beviljat men hur ska jag veta om det är rätt? Sån stor grej det här.

Kram 🤗

64 Agnes:

skriven

Ser jättefint ut!

Kan dock ej hitta ngn info m vart nu detta lilla paradis ligger.
Med tanke på att du anger Slussen som utgångspunkt så dristar jag mig på att gissa att det är mot Nacka/Gustafsbergshållet, till?

Skall ni köra över Skurubron så är det en smula rörigt där för tillfället. Bron skall bytas ut, o det är en röra utan dess like för bilburna.
(Antar att det kommer att bli milslånga köer där fram emot högsäsong för folk som nu tillbringar tid ute i skärgården åt det hållet.)

Önskar dig o "ryska syster" en angenäm kväll!

Kram!

65 Skorpan:

skriven

Vore inte dumt att kunna besöka er,men det är ju verkligen bara en viss tid som passar då...

Ögongodis mittemot mig idag på jobbet ;). Inte illa, upptagen jo, men se kan man ju alltid göra, eller hur? Eller är det förbjudet?

Trevlig kväll med ryska syster!
Kram Skorpan

66 V:

skriven

Ärlig fega Es! Älskar han mig?
Kram

67 MarjaLiisa:

skriven

Vi blir 4 stycke som kommer som samåker och jag längtar redan. Besökte er sist också och får aldrig nog. Kramar

68 Vb:

skriven

Vem ska jag tro på? Ska jag prata med min kille angående hans ex ? Och information som jag fått av henne? Kramar

69 Barbie:

skriven

Har han strypit henne e det sant kära Es?
Kram

70 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag hoppas du och ryska syster får en underbar kväll! Hälsa till henne från mig! ❤️

En nyfiken liten fråga, ser du om jag kommer till mitt drömresemål - Thailand och får göra dessa utflykter som jag drömmer om att få göra när jag är i Thailand? Besöka berömda stränder och öar? Ser du om de dröjer länge till innan jag kommer dit? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

71 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag hoppas du och ryska syster får en underbar kväll! Hälsa till henne från mig! ❤️

En nyfiken liten fråga, ser du om jag kommer till mitt drömresemål - Thailand och får göra dessa utflykter som jag drömmer om att få göra när jag är i Thailand? Besöka berömda stränder och öar? Ser du om de dröjer länge till innan jag kommer dit? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

72 Till V (66) :

skriven

Ärligt, varför skulle Esmeralda ens svara dig när du skriver påhopp? Du äger ingen särskild rättighet på hennes spådomar och råd.


/ Ghostwriter

73 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag hoppas du och ryska syster får en underbar kväll! Hälsa till henne från mig! ❤️

En nyfiken liten fråga, ser du om jag kommer till mitt drömresemål - Thailand och får göra dessa utflykter som jag drömmer om att få göra när jag är i Thailand? Besöka berömda stränder och öar? Ser du om de dröjer länge till innan jag kommer dit? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

74 Agnes:

skriven

Djizzes...att kalla Es för "feg" för att man ej får svar på om en random snubbe "älskar en"...

Om du känner att du måste fråga Es om han nu
"älskar" dig, så gör han nog inte det...typ...

Fick, via ett svar på ett annat inlägg, reda på att ni nu ska mot Värmdö, hållet till!
Mysigt!

Då får ni resa över den berömda Skurubron! =)

Kram!

75 Erika:

skriven

Hej! Jag har bokat en resa till Egypten i april. Tror du den blir bra? Jag har fortfarande möjlighet att avboka den....

76 Ghostwriter:

skriven

Vet inte om du har tid att svara nu, men undrar varför mäklarföretaget ringde mig? De lämnade inget meddelande så "vågade" inte ringa upp.


Kram :)

77 Mikael:

skriven

Kan healing fungera?

https://youtu.be/3-gQ6oBDpB4

Kram
Mikael

78 Filippa:

skriven

När kommer min bästa vän någonsin bli normal?

Kram

79 I wonder:

skriven

Hej

Vad kan du berätta om M.M för mig...?

Känns som att det kommer att bli starka känslor... dock vet jag inte vilka slags känslor..?

Vad KUL ATT NI KOMMER TILL Sthlm igen!!!!! Wiiiiiii :)

Kram

80 Bjork :

skriven

Kommer någonsin bli min normala bästa vän igen?

Älskar henne

Kram

81 Ola:

skriven

Siktar in mig på ett besök hos er. Sista gången med regressioner var mycket givande. Mvh

82 Skorpan:

skriven

Tror nummer 66 har autocorrecten på på sin mobil o det skulle nog stå "ärlig fråga"..
Kram Skorpan

83 Helena Ir:

skriven

(66,V) Det måste väl vara så att du råkat få med ett "fel "ord när du skrev..för det menar du väl inte? Konstigt det där!! Annars kanske du ska använda svenska ordlistan..

84 Anonym :

skriven

V är samma person som vb och Barbie har man märkt.. kan nog räcka med ett alias och någon enstaka fråga annars kanske man kan boka en spådom för detaljerade frågor.

85 V:

skriven

Kommentar till 72 om V och Agnes det är såhär att min telefon fungerar inte så br ajag skriver något så kommer det upp något Annat jag är i djup djupt sårbar just nu får jag går igenom något med min man jag är ensam mamma och har ett helvete känslomässigt men tack jag är känslig också så det var salt över såret Es är fin det behöve rinte nån av er säga till mig annars hade jag inte skrivit var inte jävla kritiska heller för du vet kanske inte vad jag går igenom och ännu en gång min telefon är kaos!
Hej!

86 V:

skriven

Kommentar till 72 om V och Agnes det är såhär att min telefon fungerar inte så br ajag skriver något så kommer det upp något Annat jag är i djup djupt sårbar just nu får jag går igenom något med min man jag är ensam mamma och har ett helvete känslomässigt men tack jag är känslig också så det var salt över såret Es är fin det behöve rinte nån av er säga till mig annars hade jag inte skrivit var inte jävla kritiska heller för du vet kanske inte vad jag går igenom och ännu en gång min telefon är kaos!



Hej!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: