SPONTANA SPÅDOMAR.....

Spontana spådomar:

 

Du har ett kort förnamn  du är kvinna och du har ett arbete som du trodde skulle bli  bra men du trivs inte alls.  Du ska söka dig vidare och du ska söka tjänster också i grannstaden för  det är här du får det jobb där du verkligen kommer till din rätt och trivs

 💖

Du heter Lars, möjligen att du har ett dubbelnamn. Du  har funderat på att ta lastbilskort och det tycker jag absolut att du ska göra och på så sätt kommer du att ha bra arbete och bra lön

 

 

Du är kvinna, runt de 40. Du har mörkt hår och du är av medellängd. Du har ett vackert leende.  Du har funderat på en skönhetsoperation. Jag vill avråda dig från detta. Får en känsla av att du  inte alls blir nöjd

 💖

Medelålders man som dejtat en hel del via nätet men som inte verkar hitta rätt. Du är rätt trött på detta dejtande som inte leder någon vart.  Men, handen på hjärtat så tror jag du har dig själv att skylla. Du har gott om pengar och du är rädd att bli lurad och du är nästan lite nål och att vara snål är inte attraktivt. Den typ av kvinna som du skulle trivas med är den sorten med en lite ” gammaldags” inställning att fikar man eller äter ute med en man så betalar han på ett självklart sätt.   Fundera alltså över din approach !

 

 

Jag  ser en ensamstående mamma med tonårsbarn. Du är ganska trött och det blir ständiga konflikter i synnerhet med ett av barnen.  Det är dags att du samlar ungarna och att ni sätter er ner och gör upp ett schema kring vem som ska göra vad hemma. Låt dem laga mat varsin dag i veckan… handla… diska  och tvätta.  Är de mer delaktiga så blir kommunikationen  också bättre.

 💖

Kvina i  50-60 års  åldern som står i begrepp att skaffa nya bil

Jag får upp en tydlig  varning här. Skaffa inte en vit bil som är 10-12 år gammal för då får du massor av problem efter ett kort tag och det kommer bli dyrt.

 

 

Du heter Linda och du är i 40 års åldern och du längtar efter kärleken. Du har varit singel ett bra tag nu.  Tanken på barn har du gett upp.    Men tanken på sann kärlek ska du inte ge upp. Det kommer en man i ditt liv som får dig att skratta och som  köper blommor och bjuder ut dig.  Du smälter snabbt och det kan du göra tryggt för denne man är en keeper !  Han är på sikt lika mysig och äkta som du uppfattar honom.

 💖

Man i 20-30 års ålder som är lite deppad eftersom det nyss tagit slut med flickvännen. Det var bäst om hände… nu är du lös och ledig och bör satsa på de studier som du funderat över. Och så småningom kommer den rätta kärleken i form av en tjej som är några år äldre än du. Det kommer bli så rätt

 

 

En medelålders kvinna som vill skaffa hund – och det gör du så rätt i. Du har en viss förkärlek för större raser men var lite försiktig för det finns risk att du får en hund som visserligen är snäll men som drar  iväg med dig och som blir svår att uppfostra och detta tar lite av hundglädjen.  Tänk gärna om och skaffa inte större hund än du vet med dig att du kan bemästra och en ras som energimässigt passar  dig...då blir det som bäst.

 💖


Du är undersköterska  du arbetar efter ett schema som ibland känns tungt och du vet med dig att du egentligen kan så mycket mer men självkänslan sätter stopp.

Jobba på den där självkänslan lite och välj den utbildning du vill gå .

Jag lovar dig att du kommer klara det hur bra som helst och det sker en stark positiv förändring för dig

 

 

Jag ser att en blond tjej i 35-40 års åldern som vill bli gravid, verkligen också  blir gravid inom kort

💖

Jag ser  att en familj som väntar på adoptionsbesked kommer att få detta innan hösten kommer.

💖

Du som saknar vänner och tycker  livet är ensamt, du ska börja prata  mer med människor som bor i ditt område, och på så sätt kommer en ny  och trevlig väninna

💖

Kvinna i 70 års åldern som är försiktig nu i coronatider – den 27  juli ska du helt undvika att träffa människor eftersom det finns extra stor risk för smitta.

💖

Medelålders man med silvrig bil,  när kör genom skogen i slutet av juli ska du ta det lugnt, ett djur kommer hoppa fram på vägen och kör du sakta hinner du bromsa.

💖

Du har ett utländskt namn, du är kvinna och du funderar på om det kan vara någon idé att åka till hemlandet och träffa den man som familjen föreslagit. Åker du, så blir det en slags viljornas kamp som blir svår att vinna. Jag tror inte denne man är någon som du blir lycklig med.

💖

Sist men inte minst så ser jag  kvinnan som bokat en resa. Den blir inställd . Men det ska du inte sörja över. Istället kommer en annan resa lite längre fram som verkligen blir det lilla extra och där du dessutom möter en häftig fling

 

 

 

 

Ja, det är vad jag spontant kunnat se för er denna gång.

 

Kram & kärlek

 💖

P.s. Vill du ha personlig och omfattande spådom så maila mig på :

[email protected]  och jag mailar info tillbaka till  dig om hur det funkar.

1 Skorpan:

skriven

Yey, spontanisar! Grattis till alla er som fastnat på "spådomsradarn" :). Ensamstående med tonårsbarn känns till hälften rätt, undrar istället om det är den kvinna jag tänker på, hmm...

Om jag fastnade på "radarn" ja då skulle jag förstås vilja bli spådd om kärleken ;D. Att han kommer o nu är redo för oss att bli två ;). Men icke, han vill nog trots allt förbli singel Es. Det är vad jag "ser", o jag brukar inte ha fel... Som tur har jag det ibland o det hoppas jag i detta "kärleksfall". Sorry tjatet bloggvänner...

Tjatar vidare o berättar att här är det mera höstväder än sommarväder ;). Hoppas förstås på att sommarvärmen återvänder, med måtta, men det känns som att hösten kanske kommer med nån sorts mysfaktor, vad tror du Es?

Får fortsätta att njuta av annat till dess...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Ghostwriter:

skriven

Den som saknar vänner och kan få en väninna, vet inte om det var jag men jag försöker iallafall släppa dåliga vänner och satsa på nya bekantskaper. Men det går lite trögt för jag vågar nästan inte riktigt lära känna nya vänner just nu. Du har iallafall sagt att jag verkar få en ny väninna snart så jag håller tummarna att det stämmer fortfarande!


Kul med spontan spådom -inlägg idag.
Ha en fin dag!
Igår skrev jag om mannen från tidigare liv, och jag tycker det är så sorgligt att man inte är menade för varandra i vissa liv. Typ som att inte dom andra liven spelat roll. O ibland tänker jag så mycket på vem man är i alltet och därför håller jag fast vissa människor i hjärtat extra hårt, för jag vill att de ska känna sig älskade även fast de kanske inte förtjänar just min kärlek alla gånger. O då kan de se det sen i alltet, att jag älskade dom.

Kram

3 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Tveksam om ngt stämde in på mig, visst känner jag mig ensam och vore kul med väninna, men jag pratar o tar kontakt med folk, men det har inte riktigt stämt ännu. Det bara är så.

I den här byn känns det bäst med formella kontakter, förutom med mr x så klart, den vänskapen hoppas jag består vad som än händer.Så kul träffa ngn i samma ålder också!

Känns som om jag skall besöka orter o städer en bit söderöver...varför vet jag inte...ngt som drar.

Coronan gör ju sitt till med alla begränsningar på kurser. Ex på målarkursen, max 2 deltagare och jag är den ende.

En fråga, kvinnoläkaren valde skjuta upp undersökning trots mina besvär, ser du om det ånyo blir ingrepp, dvs operation?

Skall förbereda en plats för min fjäril, ta fram attiraljer, det här ser jag verkligen fram emot!


Ha en fin dag alla!

4 Silvertassen:

skriven

God morgon Es!
Igår morse vaknade jag med att jag hade ont vid knävecket på vänster ben. Har ingen aning om vad jag kan ha gjort. Ser du om de försvinner snart? Tänkte om de kanske var ett inflammerat muskelfäste eller något? Hoppas de inte blir operation eller att de blir värre utan de försvinner snart! Kan du se något kring det? Kram ❤️

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag märks en sak en av min grannarna som den dag kommer ambulansen och ska hämta någon längesen nu. Jadå kollar jag igår och märks han är redan död för längesen. Efter den då sågs jag honom i hissen och jag tänker inte på det.

Kan jag ser människor som död också? Han är helt vanligt person men annars...

Ha det bra

6 Läroliv:

skriven

Till Miltons mamma från igår. Tycker att du är lite väl hård i orden mot gårdagens skribent, någon som du inte verkar känna. Alla har vi väl några - till ett antal ggr. varit "gnälliga" och down här på bloggen, så kanske även du???? Hos Esmaralda är det högt i tak för alla.

Ha en fin vecka alla.

Kram

7 C:

skriven

Godmorgon med massa koppar kaffe ☕☕☕
Härlig måndag med att läsa spontana spådomar.
Nu dags för jobbet 💕🍀
Kram!

8 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda börjar det märkas ute nu bland krogfolket att jag och A umgås igen ?
A är som han är. Får uppfattningen att han inte längre strular med tjejer efter krogen som tidigare.
I lördags blev vi smygfotade med när vi satt tillsammans på stans innekrog.
Kram

9 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack för dessa spontanisar ! Älskar dom ! Hoppas få läsa om dem det gäller längre fram i gästbloggar

Solen tittar fram men det blåser rejält inget badväder direkt men det passar bra som städväder
Lite lätt städning står på agendan ;-)
"Måndagens jäkt är hela veckans fördärv"
Ny vecka nya möjligheter !

Glad Måndag !
Kram Anki med flock

10 Mg:

skriven

Hej!
Älskar dessa spontana spådomar, alltid roligt att läsa, Tack!

Es, fick ju tråkigt besked att jag är uppsagd precis som många av mina kollegor, detta har tagit mig så hårt. Får jag på någo sett jobba kvar där? Kram!

11 carina:

skriven

hej! fina ezmaralda! jag undrar över kärleken och min ekonomi hur den kommer bli=) kramenc

12 Susanne :

skriven

När det gäller spådomen om trött tonårsmamma så ksn det vara jag. Trött m tre barn mellan 12-18 men den yngsta är som ett år äldre. Jag orkar nästan inte få livet m exmaken bara handlat om allt hsn ville göra dvs gå på fotbollsträningar o kunde ej hantera pengar så ally har jag fått betala dvs alka onödiga skulder. Hade precis tänkt sätt mig ner o prata m dem. Dottern är det ständiga konflikter med. I går var det gräl m hennes vänner som la ut på Instagram. Kommer det lösa sig?

Om nu exmsken vinner t ex trav, kommer han dela m sig till mig då?

Svar: Det kommer lösa sig men blir lite duster till och från... kram :)
Esmaralda

13 Hon:

skriven

Kommer jag nånsin att bli gravid?
Kram

14 Lillajag:

skriven

Hej Esmaralda. Ser du hur det går med försäljningen av vårat hus? Blir det en snabb och smidig försäljning och får vi det priset vi vill ha? Kram 🌸

15 Mimlan:

skriven

Den första skulle kunna stämma in bra på mig.
Kvinna med kort förnamn som trodde att jag skulle trivas på jobbet, men inte gör det.

Tror du den spådomen var riktad till mig?

Sist sa du att det skulle bli bättre så småningom ifall jag stannade, och att jag skulle stanna sålänge jag kände att jag utvecklades och sen byta.

Stor kram!

Svar: Spådomen kan vara riktad till dig, du får själv känna in.. kram :)
Esmaralda

16 Makaon:

skriven

Jättekul med dessa spontana spådomar. Snart kommer en välbehövlig semester...
Längtar tills detta med Covid-19 minskar...

Svar: Ja herregud ja, man vill ju ha sitt liv tillbaka !! Kram :)
Esmaralda

17 Tiss :

skriven

Tror du att jag får stanna om jag ber om det? Alltså, jag vet inte hur jag ska kunna lösa mitt problem. Det gör mig rädd.

18 Mirre:

skriven

Hej Es,
Varför får jag känslan av att J tappat intresset lite? Hoppas att chansen är god att vi ses när han väl kommer hem..

Kramar🌻

19 Snödroppen:

skriven

Godmorgon!

Härliga spådomar som vanligt, inget jag känner mej träffad av men kul för er andra. Var försiktiga med bilköp och djur på vägen!
Måndag igen och en glad måndag. Alla är glada på jobbet och chefen är rejält i skojartagen. Igår träffade jag mannen mitt hjärta klappar för, kommer vi göra nåt tillsammans på vår semester? Han var så rar och go på ett nytt sätt.
Önskar dej en riktigt härlig måndag och ge MG en puss på nosen. Kramiz ☀️💞

Svar: Ja något kul kan det allt bli under semestern..MG pussas tillbax :) Kram
Esmaralda

20 Dunegull:

skriven

Är det mig som du menar när det gäller person som ej trivs? Tänker att det kanske blir bättre för min del till hösten. Nu har han som håller på med skit sagt upp sig oxå och är på väg bort vilket är skönt. Får du in ngt annat kring mig? Hoppas fjärilen kommer idag. 😊
Kram

Svar: Osäkert om jag menar dig.. du får själv känna in... och kommer inte Fjäril idag så är hon i alla fall på väg :) Kram
Esmaralda

21 Anonym:

skriven

Kan det möjligtvis vara jag som blir gravid snart....? Hoppas🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Svar: Det kan vara så, kram :)
Esmaralda

22 Skrållann:

skriven

Hej!
Älskar dessa spontana spådomar;) Tänker att jag kanske kan vara den första det står om, med kort namn. Inte helt olikt den situation jag befinner mig i.
Däremot vet jag ju inte vilket jobb som skulle passa mig och undrar om jag någonsin kommer komma fram till det?! Ena dagen vill jag en sak och nästa en helt annan🙁

Kram❤️

23 Kristin:

skriven

Det er så fantastisk å lese dine spontane spådommer. Hva du ser!!!
Jeg må også få si at dine omfattende og personlige spådommer er helt unike.
Jeg har fått noen spådommer gjennom en del år nå, og så langt har det du skrevet vært riktig. Dessuten, de gir en veldig fin hjelp og veiledning.
Tusen takk for at du er den du er og for all god hjelp. KRAM!!

Svar: Kram och tusen tack :)
Esmaralda

24 Jossan :

skriven

Godmorgon...

Veckorna går så snabbt och jag blir så trött på allt.. Eller nja jag är så trött på Corona så jag får panik. Känns som livet står still... Livet känns tråkigt...

Ligger kvar i sängen med tyngdtäcket.. jag har sovit så oroligt inatt och typ halvt snurrat runt i sängen..

Idag ska jag träffa mamma och vi ska ner och beställa blommor till min mosters begravning på fredag. Ja vi hade ju kunnat slippa begravningar och dödsfall... Usch det är så sorgligt..

Får se om jag får ork att städa lägenheten idag... det är så segt allt...

Vill ha det fina vädret tillbaka nu!!!

Kan du se något positivt som dyker upp snart? Typ glimt om kärleken? 🙈 tänk att han är så nära

Kram

25 sus:

skriven

hej
härligt med spontant....
inget spontant här?
love sus

26 She:

skriven

God morgon,
så roligt att läsa dina spontana spådomar <3
Jag undrar om han är med andra tjejer, då vi sa att det var typ slut? Men ändå lämnar han sina grejer hos mej?
Ha en fin dag!
Kram

27 Smulan.:

skriven

Funderar på om vi ska låta barnen skifta rum för att sömnen ska bli bättre blir det bra om dom byter

28 Jeanette:

skriven

Alltid lika roligt att läsa.

Kram ❤

29 Michaela:

skriven

Grattis till alla som känner sig träffade och blir alltid lika imponerad över din förmåga Es. Du är så duktig! :)

Är jag saknad?

Ha en bra start på veckan!

Kram och massa pussar till Mg!

Svar: Ja du är saknad... kram )
Esmaralda

30 Hej:

skriven

hejhej esmeralda, hur kommer det sig att hon aldrig tog initiativet att mötas upp och prata eller göra nåt kul?
Har hon blivit så pass dum av honom eller det har med annat att göra?

31 Dalkulla :

skriven

Kvinna i 70-års åldern som skall hålla sig borta från andra den 27 juli. Snälla Esmaralda är det mig du menar? Jag ska nämligen hjälpa äldste sonen att flytta den 27 juli, där finns sambons mamma och några till.
Känslan blev stark när jag läste att det är mig du menar.

Kram

Svar: Det kan vara så... var försiktig... kram :)
Esmaralda

32 Anonym idag:):

skriven

... fler blonda tjejer i 35-40 års åldern som vill bli gravida;)?
Annars tar jag till mig spådomen!!:)

Kram:)

33 Till Browalia:

skriven

Jag svarade dig i fredags!

Kram Michaela

34 Susanne:

skriven

Tack för ditt svar. Om min exmake nu vinner på trav, kommer han dela med sig då till mig el barnen el kommer det bara ta slut? Många har sett att han kommer vinna. Alltså siat.

Svar: Jag ser ingen storvinst för honom... men blir det så, ja då delar han nog med något mindre... kram
Esmaralda

35 Lars fru:

skriven

Hej och tack för spådom. Min man är Lars som funderar på att ta lastbilskort. Jag berättade för honom om spådomen och han sade att det var just den extra skjuts han behövde så han ska anmäla sig nu. Tack så mycket. Kramar.

36 Dalkulla :

skriven

Tack för ditt svar. Blev inte förvånad av det du svarade, eftersom jag så starkt kände det var riktat åt mig. Någon av dom som är där bär på smittan utan att veta om det, jag tror också jag vet vem det är av dom. Tack för att du såg det du såg kring mig, och varningen. Tusen tack Esmaralda.


Svar: Jag är så glad att jag kunde bistå dig.. kram :)
Esmaralda

37 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan Es!
Ser du om min mormor hinner träffa någon av mina framtida barn innan hon går över till andra sidan? Kram Zoey 💕

38 Katrin:

skriven

Härligt att läsa dessa inlägg. Du gör många extra glada denna blåsiga måndag. Beundrar din energi.
Kram

39 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kul med spontana spådomar. Tänkte skriva spåntana spådomar, de orden passar så bra ihop :)

Igår gjorde jag en dagsutflykt med min lilla tjej och hennes vän. Det var mycket lyckat. Jag är så glad att hon blivit kompis med sin vän, det känns som om de kompletterar varandra bra.

Blir det fler utflykter om jag tar initiativ till sådana?

Kram

40 Helena Ir:

skriven

Läroliv (6) du hann före mig,jag blev riktigt ledsen över den kommentaren,att skriva så till någon man nog inte känner. Det är högt i tak här,Esmaralda godkänner kommentarer,helt okej,hennes blogg! MEN även det som skribenten skrev var godkänd av henne..så?? Livet är inte bara glädje..inte för någon!! Och där har jag inte fel!! Annars är jag långt ifrån felfri själv..men det där var i taskigaste laget!!


Svar: Jag okeyar så gott som alla kommentarer och om någon kommentar känns fel eller för mycket så litar jag på att ni i bloggfamiljen griper in med er goda energi ! Kram :)
Esmaralda

41 Lina:

skriven

Jag är inom rätt ålder, blond och vill ha barn. Har & haft en enorm barnlängtan, men har börjat ge upp den drömmen 😔 Är singel nu, så även om jag önskar att det handlade om mig så är jag tveksam.

Tack för dina spontana spådomar Es❤️ Gillar att läsa dom och önskar alla det handlar om ett stort lycka till! 🌸

42 Mercan :

skriven

Esmaralda blir det något från keno idag 😞

43 Emmalina:

skriven

Kära Ez,

Jag är så rädd, bara gråter. Oroar jag mig i onödan? Kommer det att bli bra?

Kram

Svar: Ta kontroll över det du kan ta kontroll över och känn dig trygg att du kommer må bra igen.. kram :)
Esmaralda

44 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret i går om höraapparaten den har lämnas in på lagning och kommer skickas Hem till mig.

Kram

Svar: Jättebra.. kram :)
Esmaralda

45 Hon:

skriven

Hej,
Ser jag ut att kunna få nåt problem med min bil, eller om jag bör vara extra försiktig, i sommar?
Kram

46 Kaffe och Regn:

skriven

Ooh vilket roligt sätt å spå på. Du verkar duktig. Läser gärna fler av sen här sortens inlägg! 💜🙏

47 Mirre :

skriven

Hej Es!
Detta är en chansning men du har berättat för mig att jag varit häxa i tidigare liv, flera gånger dessutom..
Jag känner en saknad av magi inom mg i detta livet och livet som häxa.
Vart kan jag vända mig om jag vill börja med magi (vit givetvis).. är det böcker isåfall? Några tips du kanske ge mig?

Kramar🌞

Svar: Ja börja öppna upp genom att du läser om magi.. kanske gå en kurs.. så du får rätta tänket och rätta känslan.. kram :)
Esmaralda

48 spo:

skriven

Hej
Tack!

Hade E rätt om vad som hände?
Min magkänsla sa ja.. men jag tvekaDe efter ett tag

49 Cecilia:

skriven

Tycker jag passar in i beskrivningen på personen som saknar vänner. Känner mig rätt ensam när den enda jag umgås med om dagarna är min sambo. Du har även spått att det finns en lite äldre tjej i mitt område där det finns potential för vänskap. Ska försöka ha antennerna ute och ta initiativ även om det kan kännas lite jobbigt. Kramar

Svar: Ja, ta initiativ... först får du anstränga dig men efter en tid går det av bara farten... kram :)
Esmaralda

50 Marie:

skriven

Var igår och tittade på en vit begagnad bil. Den är 11 år gammal och jag är 55. Den bilen hoppas jag över. Jag känner att spådomen är riktad mot mig och jag känner att jag nu sparat både pengar och besvär så stort tack för hjälpen. Kram alla i bloggfamiljen.

Svar: Ja, det här är definitivt riktat mot dig, kram :)
Esmaralda

51 Till Helena Ir och Läroliv:

skriven

Jag ville bara säga att jag håller med er om de hårda orden igår till gästbloggaren!

Kram Michaela

52 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda börjar det märkas ute nu bland krogfolket att jag och A umgås igen ?
A är som han är. Får uppfattningen att han inte längre strular med tjejer efter krogen som tidigare.
I lördags blev vi smygfotade med när vi satt tillsammans på stans innekrog.
Kram

53 CA :

skriven

Hej
Jag hoppas att min resa blir av, känns så.
Men jag har packat resväskan full, hoppas den inte väger merän 23 kg, tung är den.
Kram

54 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan Es!
Ser du om min mormor hinner träffa någon av mina framtida barn innan hon går över till andra sidan? Kram Zoey 💕

55 Agnes:

skriven

Vad säger ni?

Skall vi inte ta o ge oss ut på enhörningsjakt?

Lagom fluffigt o säkert alldeles underbart! =)

*för bloggens sinnesfrid så är åsikter instängda i duvslaget...*

Kram!

56 Miltons Mamma :

skriven

TILL LÄROLIV

Absolut.. Men inte när jag gästbloggat. 😊👌
Jag har enormt med empati och förståelse men svårt för när folk "tycker synd om sig själva" samtidigt som de gnäller på andra. Tror en mening lät på ett helt annat sätt än vad som var ämnat oxå. Man ska inte bry sig vad andra tycker om ens val i livet såsom tex en annan person anser att man lever tråkigt. Varje person väljer vad som är intressant, livskvalité osv. Vad som är livskvalité för dig är kanske helt annat för mig och tvärtom.
Jag ÄLSKAR att var ensam, solo, jag har inget behov av att vara social... I endels ögon är det tråkigt och utan livskvalité medan i mina ögon ÄR det livskvalité. Det menade jag med de raderna i gårdagens svar som troligtvis misstolkats 😊👌

Kjam

57 Sheri:

skriven

Hej Es!

Får du till dig något spontant om mig? 2020 har varit det värsta året i mitt liv och jag känner mig helt knäckt och allt känns mörkt just nu.

Kramar

Svar: Det kommer en hel del bra... vänta ska du få se... kram :)
Esmaralda

58 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kul med spontana spådomar. Tänkte skriva spåntana spådomar, de orden passar så bra ihop :)

Igår gjorde jag en dagsutflykt med min lilla tjej och hennes vän. Det var mycket lyckat. Jag är så glad att hon blivit kompis med sin vän, det känns som om de kompletterar varandra bra.

Blir det fler utflykter om jag tar initiativ till sådana?

Kram

Svar: Ja din lilla tjej känns nöjd och glad :) Det blir fler utflykter om du tar initiativ.. och du gör bra för din dotter :) kram
Esmaralda

59 Till Agnes:

skriven

Jag som skiter regnbågar följer så gärna med på enhörningsjakt.."skrattanfall" , hälsar Mimmi.

60 KristinaF:

skriven

Hej!

Det kändes bra under dejten med A. Min fråga är om det blir mer? Kommer jag orka med konflikter med andra pga förhållandet?

Hälsningar

61 Smulan.:

skriven

Roligt för dom som passar in på dagens spontana. Känner lite extra glädje för dom som väntar adoptionsbesked då jag själv fick mina hjärtan den vägen.
Funderar och velar om det blir bättre om vi låter barnen byta rum blir det bra?

Svar: Ja, jag har också adopterat :) kram :)
Esmaralda

62 Anna:

skriven

Har nyss fyllt 42, blond ser yngre ut enligt andra. Jag har velat bli gravid länge och det är nu eller aldrig känns det som. : )
Hoppas det går vägen.

Svar: God chans, jag håller tummarna, försitt ingen tid.. kram :)
Esmaralda

63 Tingeling :

skriven

Så roligt att läsa, som alltid!

Jag njuter av sommaren trots att jag jobbar. Idag kändes det dock som höst, men gör mig inget. Hittar på saker ändå!

Sommaren är inte slut än, men har kommit till en del insikter, som du sa! Har dock tänkt lite på valen jag gjort i livet och jag ångrar att jag inte tog steget att ex bo utomlands ett tag. Kommer det senare i livet för mig? Inte permanent men i perioder?

Trevlig kväll!

Kram!

64 Julia:

skriven

Men hur tänker han nu? Varför hör han inte av sig? Får väl inse han inte är så intresserad helt enkelt. Fast jag förstått det är så, kan inte bara gå utan att ens ägnas tanken om vad som kan ha hänt ..den här gången då? Men får släppa det nu. Går vidare!
Kram

65 Anna:

skriven

Tack för svar, det låter hoppfullt. : )

Kram

66 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag hoppas att jag är den Linda som kommer att möta kärleken igen efter att ha varit ensam länge länge.
Kram Linda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: