1 Dunegull:

skriven

😂
Hur ser det ut nu med ny tjänst för mig? Ser de mig mer nu och det jobb jag gör?

Blir det en förfrågan snart eller det dröjer ytterligare?

Trevlig kväll

2 Michaela:

skriven

Haha! Som träningsälskare så faller detta inte in på mig mig i alla fall :)

Ha en go kväll ni med! Kramiz

3 Lena:

skriven

När kommer min dotter att må bra igen?

4 anonymis:

skriven

tog ägglossningstest igår, visade positivt. även idag. har pcos och hört att ägglossningstest felaktigt kan visa positivt då. vad är sannolikheten att ägglossningstestet stämmer?

5 Naten:

skriven

Hej Esmaralda

Haha eller hur ... skön!
Helt ärligt så är jag ganska duktig på att röra mig. Utan det så mår jag bra mycket sämre!

Es, ser du möjligtvis något inom kärlek hända/ någon förändring påväg eller komma snart? Står still
Kram

6 Celia:

skriven

Ser du om min förlorade vän har tänkt något på vänskapen vi hade och saknat den på senaste? Vill bli vän igen och inte bara bekant?

Tycker det känns så, men kanske är det bara önsketänk?


:)

7 Skorpan:

skriven

Ja nånstans ska man börja ;D....

Jag drömmer om en smartwatch o undrar om jag nu kunde slå till på Black week? Har drömt om en sån länge nu...
Trevlig kväll från en negativ, tredje gången gillt ;).
Kram Skorpan

8 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll Es!
Nyfiken fråga, hur ofta bör jag strö salt på Brianna? Hur märker jag att hon behöver salt? Kram Zoey 💕

9 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll Es!
Nyfiken fråga, hur ofta bör jag strö salt på Brianna? Hur märker jag att hon behöver salt? Kram Zoey 💕

10 Läroliv:

skriven

Tack det samma.

Kram

11 Alejandra:

skriven

Hej Esmeralda!
Fick mig ett gott skratt hahaha, nu vet jag vad jag ska önska mig i födelsedagspresent; rörelsedetektor!!

Det var ett tag sen jag tittade in här, vill tacka dig för tidigare svar, det blev så som du sa... han är borta ur mitt liv nu. Det tog 7 år av mitt liv men nu är jag färdig med hans lögner. Tusen tack!

Tror du att det blir bättre med han jag har kontakt med nu? Är så rädd att bli sårad igen.

Ha en fin kväll! Kram <3

12 Susanne :

skriven

Tänker gå o lägga mig snart o önskar dig en god kväll med, jo, ska vi sälja bilen eller behålla den, en Clio? Sonen brukar ha den men nu bekymmer med den,

13 Me:

skriven

Hej esmaralda
En fråga bara... Tycker han om mig? Och har han känslor för mig?
Kram

14 Annsepannsan :

skriven

Jag tycks dras till fel män hela tiden.. som är ”spännande” men i själva verket inte så snälla..

Jag känner mig ledsen och ensam och längtar efter en Man att älska.. och bli älskad utav..

Kram

15 Mia:

skriven

God kväll fina du!

För några veckor sedan lade du upp en video på denna hysteriskt roliga hunden, jag vet inte hur jag ska tacka dig då det var längesedan jag skrattade såhär mycket.

Tänkte bara informera ifall du inte redan visste att han har dessutom ett eget youtube och Instagram konto med mååånga fler videos, hahaha!

https://www.youtube.com/c/WalterGeoffreytheFrenchie

16 Jeanette :

skriven

Ha ha😂 ja det kanske är det som jag skulle satsa på, själv har jag börjat göra julgodis så ikväll blir det krokofanter😋kramar

17 Jeanette :

skriven

Ha ha😂 ja det kanske är det som jag skulle satsa på, själv har jag börjat göra julgodis så ikväll blir det krokofanter😋kramar

18 ullie:

skriven

hi hi den va skojig :)

Förstår att många har det jobbigt nu i allt runt om kring ville bara fråga lite om du kunde känna något för mej ?
hur det kommer gå och bli med föräkringskassan Jag är så nervös med pengar och allt och hur de tänker och om de förstår ? =)

ha en fin morgondag kramar


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: