Vinnare är....

Vinnare av talismanerna är:
 
Trollltanten
och
Carina
 
Jättegrattis till er !
 
Jag har precis skickat mail till er !!
 
Den här gången valde jag inte, det var omöjligt utan jag lottade helt enkelt.
 
 
1 Michaela:

skriven

Grattis tjejer! Hoppas på magi nu! Kram

2 Helle68:

skriven

Stort grattis till er och hoppas att alla era önskningar slår in.. Kram

3 MalinS :

skriven

Stort grattis till er båda, hoppas hoppas alla önskningar faller in.
❤️

4 Jeanette:

skriven

Grattis till vinsten!
Kramar

5 Skorpan:

skriven

Grattis till vinnarna!
Kram Skorpan

6 Jasmina:

skriven

Stor grattis till er hoppas talisman ger er mycket tur
Kram Jasmina

7 Hedwig:

skriven

Grattis! Hoppas att ni kan berätta något om vad de gör för er!

8 Trolltanten:

skriven

Så glad jag är. Tänk att jag vann. Nu väntar jag ivrig på min talisman och ska ta väl hand om den. Jag som aldrig brukar ha tur. Kram och tack


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: