HITTAT !!

 
Nu är bordet hittat... andra gången jag letade mig igenom Chilli  dök det upp
Jag paxade det direkt men det är 4-6 veckors leveranstid.
 
Sånt får man ta även om jag är så hied att jag velat ha det nu medetsamma 😅
Extra bra eftersom det är högre än förra guldbordet och lite mer "rejält".
 
Tusen miljoner tack till er alla fina i bloggfamijen som hjälpt mig och
jag kan lova att jag följt upp varenda tråd från er !!
 
Kram & massa kärlek 💖
 
1 Fjäril:

skriven

Tror du mina chefer och kollegor kommer att vara nöjda med mina insatser i år?
Kram

2 Michaela:

skriven

Där är det ju! Skitsnyggt! Påminner om en ananas men varför vet jag inte :) Nu kan du sova gott och har något se fram emot. Tidig julklapp. YAAY :) Kram

3 Skorpan:

skriven

Godkänt ;D!
Rentav snyggt.
Blir bra där hos dig. Ryms väl två glas o en flaska där ;). Leveranstiderna är långa dessa dagar, på allt.

Jag tackar universum, eller nån, för goda grannar o vänner,vad vore jag utan dem? Inget, så nåt har jag gjort rätt... Hoppas kag har lika god tur i fortsättningen också...
Kram Skorpan

4 <3:

skriven

Kommer vara värt väntan kära Esmeralda.
Ser du någon flytt för mig snart ?
Kram

5 Browallia:

skriven

Wow! Vilket snyggt, jag ser redan nu fram mot att få se det färdiga resultatet. Kram

6 Lou:

skriven

Kommer han tillslut bli 100% min? Kommer min röriga situation lösa sig åt det bättre?

Roligt att du hittade ditt bord!

7 Maria:

skriven

Wow, den var ju superfin! Kram.

8 ullie:

skriven

ja men ja va coolt kommer bli super bra
gillar grått o skulle hoppas på annan soffa så skulle jag välja grå

va kul med väninnan sm blivit piggare så skoj
kram kram

9 sofieesliv.blogg.se:

skriven

Schyst


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: