Börja veckan med ett leende...

 
Jaja, alla har inte samma humor som jag... men det är måndag morgon.. en ny vecka börjar och varför inte börja den med ett leende !!
I dag åker vi hem från skogarna... veckan bara flög iväg.... !!
 
I dag har jag ingen  möjlighet att besvara frågor
 
Kram & massa kärlek !!
 
 
1 Skorpan:

skriven

En vecka går så fort...
Trevlig hemresa!
Ha en bra dag alla!
Kram Skorpan

2 åsa:

skriven

Ha ha ha ha ha ha ..Toka där! ha ha ha Jag satte kaffet i fel strupe när jag såg detta. Tack underbara du.
Kram Åsa

3 Läroliv:

skriven

Så fort tiden har gått. Kör försiktigt och var rädda om er.

Kram

4 C:

skriven

Godmorgon

Idag när jag såg fram emot visdomsord i bloggen så såg jag istället en halvnaken karl (jag har inte orkat öppna länken, haha...).
Se så livet kan påvisa att ibland när man tror sig behöva det ena så får man istället det andra <3

Packa lugnt och ta tre extra varv i stugorna och ffa:
KÖR FÖRSIKTIGT <3

Kram

5 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Det verkar vara lite rörigt i kompisgänget. Som två olika sidor och jag har inte reflekterat förrän nu att jag gillar dem båda Tjernström och vill umgås med båda.
Har jag blivit inblandad i något utan att jag vill det? Eller ser det lugnt ut för mig?
Kommer det här att lägga sig och ordna upp sig?
Kram

6 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du jag skulle trivas i Stockholm
Tror du jag får ett bra jobb där ? Känner att de kan vara bra att bo nära sina barn! . Kram 🤗😃☀️

7 Agnes:

skriven

Önskar er en härlig hemresa!

Kram!

8 Helena Ir:

skriven

Denna snubben var skön..undrar hur mycket träning före krävdes :)

Ha en lugn och skön resa hem!

Kram

9 Anna E:

skriven

Ger snart upp typ, ny kärlek för mig snart? Vågar man dejta i virustider?

10 Till Nr 73 igår 20/9:

skriven

Tusen tack för ditt stöd❤ Det värmer! Ja tänk vad härligt om öronen hade fått fladdra :)

Bamsekram
Michaela

11 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du jag skulle trivas i Stockholm
Tror du jag får ett bra jobb där ? Känner att de kan vara bra att bo nära sina barn! . Kram 🤗😃☀️

12 Ghostwriter:

skriven

Ha en trevlig resa hemåt!
Och tack för denna gång distanshealing


Kram :)

13 Browallia :

skriven

Tusen tack för att jag fick börja den nya veckan med ett asgarv :D

Hoppas att resan hem går bra. Kan tänka mig hur överlycklig MG kommer bli av att få hem sim mamma :)

Kram

14 Misstjejen:

skriven

Min nya vlogg på teckenspråk av smärta utan kärlek

https://youtu.be/4d15rwjv5-I

15 Läroliv:

skriven

Hahahahaha, tack för den, hahahahahaha. Trodde skrev min skrattexplosion tidigare, men försvann kanske ut i det blå, mer sånt tack, hahahahahaha.

Kram

16 Bea:

skriven

Bästa Esmaralda! Känner mig så uppgiven och ledsen. Vet inte vad jag ska göra. Min sambo och jag har levt i många år tillsammans. Tyvärr vet jag inte vad jag känner för honom längre och så har det varit i många år. Vi kämpar på och har både hus och ett barn i tonåren. Vill inte lämna allt och utsätta vår dotter för en separation men samtidigt vill jag inte leva så här. Inte bara jag, utan även min sambo blir olyckliga av att ha det så här. Ser du om det finns någon chans för oss eller borde vi gå skilda vägar

17 Seanskunden Emma :

skriven

Hej!!

Ser blodprovet ut att gå bra och graviditeten bra fullt ut? Hittills har allt varit tipptopp, som du trodde - men jag känner mig ju knappt gravid!? Kanske egentligen bara ska njuta men lite knäppt känns det. Kommer detta barn födas och är det ett av barnen du sett i seansen?

KRAM

18 Anna E:

skriven

Vad tänker Dave om oss vår situation?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: