Coronatest...

 
Ha en go fredagskväll och kram från oss i skogen 💖
1 Läroliv:

skriven

Hahahaha, tack för den, hahaha.

Kram

2 Helena Ir:

skriven

Kanske bättre än vaccin .:)

En go kväll till Er också!

Kram

3 Skorpan:

skriven

Den va bra o ska kanske testa om en vecka ;). Testar ni i skogen också detta? Berätta cärnaom testresultatet imorgon så vi vet hur det gck ;D.

Stolt över mig själv, fick fixat lite käk åt två personer, fredag kväll, det finns kanske trots allt hopp att jag reser mig ur denna vallgrav som jag befunnit mig i i långa tider... Finns ju så mycket gott en kunde kocka åt sig själv, med lite coronatest därtill ;).
Kram Skorpan

4 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Förra natten hade jag en så underbar dröm om mitt ex. Inte att vi var tillsammans eller nåt men att vi hade en varm och fin relation. I drömmen kände jag ett sådant underbart inre lugn och frid över att vi var sams - i verkligheten har vi en usel relation, så gott som obefintlig (han vill inte).

Såfort jag vaknade messade jag honom och frågade om vi inte kan försöka tala eftersom jag skulle vilja ha någonslags relation med honom, vi har ju barn ihop. Men han vägrar.

Han svarade att han har en massa egna bekymmer och att jag genom att ta kontakt ger honom mera ångest.

Vilka slags problem har han att tampas med?

Kram

5 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha bra!

En fråga...
Jag förstår honom inte..
Säger att jag vet att han inte är kär i mig för om man är kär så prioriterar man den personen.
Då säger han att ja men då får jag börja visa mer?!
Något borde ju inte stå rätt till om jag lyssnar på min intuition.
Varför vill han få mig att tro saker?

Ser du att han hoppas på en framtid med den här andra kvinnan och ser det ut att fortsätta med henne?
Har han känslor för mig eller är det bara lek?
Kram

6 Browallia:

skriven

:D Älskar din humor!! Skrattade så katten blängde på mig som om han tyckte att jag var helt tossig!

Nu startar djurhealingen, spännande och se hur katten reagerar denna gången, tidigare har det märkts på honom att han känner av att det är något som händer.

Önskar en mysig fredagskväll. Kram

7 W:

skriven

😂😂😂

Kram

8 Kristin:

skriven

Da er jeg også corona fri. Har testet en god del ganger nå, og både lukt og smak er intakt.
Tror jeg fortsetter testen en stund, jeg, for å være på den sikre siden.
KRAM og fortsatt god kveld 🤣

9 Naturvän:

skriven

Godkväll!

Jajemän.Än så länge känner jag både smak o doft. Kvällen avrundas i ensamhet med kaffe...bättre ett glas vin med min nya vän men det kommer säkert...huva för denna ensamhet. Trevlig kväll alla!

10 Michaela:

skriven

Inget för nykterister som mig men hoppas att det smakade :)

PS: Nadja och Caspar i Idol! WOW!

Kram

11 F:

skriven

😂😂😂 den var bra!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: