Resan till dimensionerna....

En rödhårig trollunge med massa spring i benen ligger på rygg på gräsmattan. 

Det är en tidig sommarmorgon och solen står fortfarande lågt.

Hon studerar de vita molntussarna och försöker få dem att likna någonting.

Ett lok kan hon förnimma och så en katt som sitter vackert och där kommer en ängel… och vips kan hon se förbi hela himmelen. 

Det är som om det öppnas något alldeles nytt och skört. Något ovanligt. Något magiskt.

Någonting högt däruppe bland molnen och det likanar en helt annan värld.

En värld långt bortom.

// Här har ni mej på min 3 årsdag //
 

Hon fokuserar och dras till den okända världen och vill så gärna ta klivet dit men hur ska hon göra ? Hon visste inte att det fanns en värld till just uppe i himlen.

NU känner hon att hon är väldigt nära och hon står på gränsen och där kommer farmor och morfar. Hon vet vilka de är fast de aldrig träffats. De dog ju båda innan hon föddes.

 

Så står mormor där på trappan och ropar in till frukost.

Cornflakes med mjölk och ostmacka.

Och pang var hon tillbaka i den vaniga världen.

Med munnen full berättar ungen  om sin upplevelse och att berätta för mormor känner hon sig trygg med.

Jaha, tyckte mormor, då har du varit på  besök i Alltet.

Och nej, Alltet finns inte i  himlen  utan det är en annan dimension fast det är enklast att förnimma den om man tittar på någonting som inte tar slut och inte är avgränsat, som just himlen.  Sa  mormor.

En bra förklaring, tyckte tösen som var jag.

Och sen tänkte jag inte mer på den saken.

 

 

Med åren upptäckte jag fler dimensioner.

Och hur viktigt det är att våga stanna kvar i känslan  i det man ser och upplever – annars är det vanligt att man blir lite rädd och  jordar sig själv på direkten.

Jag vill påpeka att resor av det här slaget är helt ofarliga och ingenting att vara rädd för.

Jag tror att en hel del av er ibland varit på väg – men avbrutit  just på grund av rädsla för det okända.

Nästa gång ska du bara tryggt följa med !!

 💖

Kram & kärlek

💖

P.s. Vill du bli spådd.. få ställa alla dina frågor.. få vägledning.... ja då är du välkommen att maila mig på : [email protected] och jag mailar tillbaka med all info om hur det funkar med en omfattade och personlig seans.

 

1 Helena Ir:

skriven

Den förmågan har jag inte, om jag inte lyckats med det under natten :) Men jag tvivlar..

Förmågan att ge mig iväg till träningen tidig morgon är svårare också, nu när det är så mörkt därute. Mindre folk på t-bana, den biten jag använder denna, gör att jag ändå plågar mig iväg. Sen blir det promenad på hemvägen.

Så ha det så bra..

Kram

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur ska jag förklarar E henne om kvällarna som bruka fixar för mig.

Jag vet att jag har alltid känna obekvämt. Jag vet inte bara varför...

Beror det på att jag behöver kärlek och närhet...

Eller är det något som gav mig en känsla varje gånger. Vet inte vad kan det vara?

Ha det bra

3 Erika:

skriven

Hej! Varför var min lilla brorsdotter så arg och sur nu i helgen när jag hälsade på? Tycker hon inte om mig?

Svar: Hennes dåliga dag hade inte alls med dig att göra, hon tycker mycket om dig, kram :)
Esmaralda

4 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Vilken underbar gåva du har, det så spännande att ta del av.
Önskar så innerligt att själv kunna resa bland dimensionerna, men det är väl inget man kan träna sig på? Jag menar det kommer när det skall komma.

Känner däremot en närvaro från en annan dimension, ngn gång har jag även hört en röst klart o tydligt prata till mig och det har känts fantastiskt bra.

Ser du mig i ett större hus så småningom, med stor trädgård och uterum? Just inglasat uterum, som en vinterträdgård har varit en dröm länge för mig.

Ha en fin start på veckan alla!
kram

Svar: Ja, det kommer när det kommer, ibland inte alls och ibland förvånar man sig själv ! Du har anlag, helt klart ! Jag tror du får ditt uterum, kram :)
Esmaralda

5 Vitlilja :

skriven

Är jag trygg hemma eller kommer de göra nåt?

Svar: Det känns som att du är trygg, kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Hon är svår att förstå. Ibland lyckas jag att förstår en viss... försöka alltid avläsa henne så när hon inte sägs som är verbalt...

Jag har haft en känsla oavsett kommer hon inte säger det även tycks väl jag har bra självkontroll och är medvetenhet om vad jag gör ändå.

Jag är duktigt på såna... jag tänker ju den vanligaste sätta hos mig som har händer många gånger med olika personer mot mig.

Jag är medvetenhet om det. Jag är ändå duktigt på såna.

Ha det bra

Svar: Ja, du är bra på att känna in människor, kram :)
Esmaralda

7 Läroliv:

skriven

Kan nog vara så att jag för länge sen avbrutit något sånt av rädsla.

Idag besök hos psykolog. Känns bra att komma igång, men ont i magen pirr finns det allt. Hoppas jag "klickar" med henne.

Kram

Svar: Tänk på att psykologen inte ska bli din väninna så klicket kan vara av annat slags.. huvudsaken du kan känna tillit. Det här har förutsättningar att bli riktigt bra... kram o lycka till :)
Esmaralda

8 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilken underbar berättelse . Så intressant med fler dimensioner och alltet förstås . Du ser ut att ha haft en härlig barndom med mormor nära .Man får en tankeställare om dagens barn som sitter med näsan i sina plattor eller TVn hur ska de få uppleva ngt dyligt...
Ngr av mina tidigaste minnen var att jag kände samhörighet med katten vår och mina låtsaskompisar .Jag bara visste på ngt konstigt sätt vad katten kände .Önskar jag tagit vara mer på den känslan.

Idag postas paket ner till yngsta sonen Så roligt att skicka paket !

Ny vecka nya möjligheter

Kram Anki med flock

Svar: Ja du hade talang som djurpratare när du var liten.. du kände verkligen in katten och sedan avtog din gåva.. kanske för att det slutade bli intressant för dig när du blev äldre... Jättekul att skicka paket, det gjorde jag ofta när dottern bodde i New York :) Kram :)
Esmaralda

9 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Min två åring har senaste veckorna talat jätte mkt om spöken och ngn hon ”ser”. Nu på nötterna springer hon in till oss lite smårädd o pratar hela tiden om spöken och säger ”kommer inte spöke kommer inte spöke..” är det ngt??

Kram ❤️

Svar: Helt åldersrelevant och ingenting att oroa sig över, kram :)
Esmaralda

10 Skorpan:

skriven

Så klok mormor du hade som förstod vad du såg, en trygghet för den lilla trollungen :). Synd att man inte ser trollungens röda hår på fotot...

Vet inte av några andra dimensioner som jag skulle ha sett, har väl aldrig tänkt på saken, men kanske nån dag ser också jag nåt ,). Häftigt vore det ju att kunna se...

Lite oväntade uppgifter på jobbet som jag totalt glömt bort att kommer nu o då,men en bra påminnelse för nästa månader blir det femfalt dagens mängd. På eftermiddagen ska det bli makeover då o jag undrar om du ser nåt kring detta, ser frissan vad som passar mig o blir jag nöjd o snygg ;D? Vill ju skina, ens de två dagar som den fina kalufsen håller i sig...

Som tur skiner solen idag iaf o det går bra att cykla, imorse kunde man åka den undre vägen o slapp folkmassan på övre plan. Tänkte nästan börja spy då det stod dn tankbil där o drog upp all skit ur brunnen, fy sjutton vilken lukt :x...

Dags för lite kaffe o sen börja med fylleriuppgifterna...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag tror du blir nöjd med din makeover även om det kan kännas ovant till en början !! Kram :)
Esmaralda

11 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Måndag igen! Idag fick jag sovmorgon men jag ska jobba till 18 istället.. Dagarna går så snabbt och speciellt helgen. Igår pluggade jag lite och tvätta. Det är så segt att tvätta..

Idag måste jag gå plugga och diska för imorgon ska diskmaskinen bli klar.. det gick inte senast..

Jag är inne hela tiden på ullareds sida på fb och deras blogg. Är så taggad för att åka dit. Jag ska bara handla halloween saker till festen... T har fixat sån riktig mask till mig och jag har fyllt små flaskor med handsprit. Det gäller att vara försiktig!

Hade behövt vara ledig en dag för bara plugg... men dum som man är så valde man ju att ha utvecklingssamtal hela veckan..

Kram

Svar: Bra att du är försiktig. Då måste berätta sen om det var mycket folk... kram :)
Esmaralda

12 <3:

skriven

Vilken fin bild på dig Es. Så sööt.
Tack att du delar med dig 💕
Ser du någon flytt för mig inom en snar framtid? Velat det länge. Känns som det är dags att hitta något nytt.
Kommer mamma hjälpa till då ekonomiskt och vi säljer det gemensamma lgn. Eller blir den kvar ?Mycket minnen här för oss alla.
Kram

Svar: Jag ser en flytt för dig men känns som om mamma stannar kvar, i alla fall ett bra tag till, kram :)
Esmaralda

13 T:

skriven

Hej es! Spännande det där inlägget om olika dimensioner och alltet. Önskar dig en fin dag!

Svar: Tack & kram :)
Esmaralda

14 F:

skriven

Godmorgon esmeralda fantastiskt bra inlägg idag , har börjat tänka mer på döden det sista. Skrämmande tanke,

hade en dröm inatt som var läskig först flög vi till Australien som var en turbulent resa, väl där på hotellet så bodde vi på botten våningen. Och från ingenstans står ett lejon redo att attackera, har aldrig varit så rädd. Så man var på din vakt hela tiden Vad betyder drömmen ?

Svar: Drömmen betyder att när nytt kommer i ditt liv ska du inte backa, kram :)
Esmaralda

15 Kristin:

skriven

Så fint bilde av deg som 3åring, kjære Esmaralda. Du var så søt <3. Kan faktisk se at det er deg.
Det du skrev her var veldig flott.
Jeg har mange ganger undret meg over hvorfor jeg var så mye redd da jeg var ca 3år. Jeg kan huske en følelse og lyd av en "sentrifuge" som jeg ble nærmest dratt inn i, og våknet av at jeg hylskrek og at mor satt ved siden av min seng og strøk meg på pannen.
Det kan selvfølgelig være mareritt. Jeg har tenkt mye på dette, for det var gjentagende slike ting som skjedde en periode.
Jeg var mye redd som liten. Det husker jeg veldig godt.
Jeg skal forsøke å utforske litt mer det du skriver om, for det er veldig interessant. Jeg tror at frykten for temaet har forsvunnet mye med årene.
Ønsker deg en god dag og hilse MG fra mine 4bente.
KRAM!!!

Svar: Vad roligt att du kunde känna igen mig :) Som liten råkade du ut för en hel del, som byggde mardrömmar. Du var ett känsligt barn och hade svårt att släppa det obehagliga. Jag ser en stor gammaldags mangel där du var med om ett tillbud och jag ser att du också råkade bli instängd någonstans. Kram på dej och de fyrbenta :)
Esmaralda

16 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Så söt du var (och är😊)! ❤️ Finns det någon annan dimension man kan hamna till då man dör eller är det alltid till Alltet man återvänder?

Min fyrtioårsdag närmar sig med stormsteg och jag börjar känna mig mer och mer stressad när det gäller att hinna bilda familj. Kanske jag helt enkelt måste försöka göra det på egen hand, och inse att jag aldrig kommer att möta en perfekt match.

Varför är något som tycks så enkelt för de flesta (möta en partner, bilda familj), vara så omöjligt för andra?

Är det förutbestämt att det ska vara så? Dömd till failure så att säga?

Kram

Svar: Man kommer alltid till Alltet men sedan kan man gå någon annanstans också kan jag tänka.. jag vet inte säkert. Jag tror inte det är så enkelt för alla andra... många misslyckas med sitt val av partner och skiljer sig och går igenom tuffa ting och du är långt ifrån ensam, kram :)
Esmaralda

17 Dunegull:

skriven

När kommer positiva saker till mig E? Trodde detta året skulle vara bra och det sa du oxå. Men tyvärr inte. Hur ser nu höst och vinter ut? Något jag kan se fram emot?
Kram

Svar: Jag ser att det vänder.. och trodde att det skulle ha börjat gå åt rätt håll nu, men tyvärr har det dröjt.. det betyder INTE att det fortsätter vara negativt... gör själv de bra valen så mycket du kan, kram :)
Esmaralda

18 Katten:

skriven

Åhhh vad jag känner igen det där, men i mitt fall hade trollungen cendréfärgat hår. Jag brukade ofta besöka grannen som hade en orientalisk matta med vindlande mönster på vardagsrumsgolvet. På den mattan la jag mig ner, tittade in i mönstret och liksom gick in i det. Jag tror dock inte att jag mötte några varelser, men det var som att gå omkring i en miljö som inte liknade något som man annars var van vid. När jag blivit vuxen sa grannen en gång "du var så trött när du var liten, du brukade somna på golvet i mitt vardagsrum". "Åh nej, jag sov inte, jag var inne i mönstret i din matta", tänkte jag, men det sa jag inte. Jag har tänkt att det kanske var någon form av verklighetsflykt, men jag vet inte.

Kram

Katten

Svar: Sådana utflykter kan bli riktigt magiska, kram :)
Esmaralda

19 EPM :

skriven

Godmorgon

Jag är lite inne på att A måste prata med sin dotter om hennes osjälvständighet.
Dock orolig över att han inte ska kunna ge "tough love" och sätta tydliga gränser.... kommer han kunna det denna gång?
Kommer hon förstå?

Kram

Svar: Han kommer försöka göra på sitt sätt och det kan lyckas bra men resultat i sådant här tar alltid sin tid så det gäller att ha tålamod, kram :)
Esmaralda

20 Anonym:

skriven

Hej Es, ser det positivt ut med fondansökan. Hoppas att den kom fram i tid till styrelsen har sitt möte.
Kram

21 Skorpan:

skriven

Jösses Es, då kommer det verkligen att vara något utöver mitt "normala" då ;). Det här blir spännande...
Tack!
Kram Skorpan

22 F:

skriven

Godmorgon esmeralda fantastiskt bra inlägg idag , har börjat tänka mer på döden det sista. Skrämmande tanke,

hade en dröm inatt som var läskig först flög vi till Australien som var en turbulent resa, väl där på hotellet så bodde vi på botten våningen. Och från ingenstans står ett lejon redo att attackera, har aldrig varit så rädd. Så man var på din vakt hela tiden Vad betyder drömmen ?

23 F.u:

skriven

För ett litet tagsen blev vår bil ristad, kan du se vem som ligger bakom det?

24 Hg:

skriven

Hej Es!
Spännande inlägg idag.
Tror inte jag har den förmågan.

Ser hösten bra ut?Finns det nått spännande att se framemot?

Kram

25 Pia1:

skriven

Blä vad ledsen jag är, att ha slängt ut syster, klart jag älskar henne men att ha en missbrukare med mig och mitt barn, nej nej nej.

Och så på onsdag är det äntligen dags att träffa min läkare med låååång fördröjning.
Tagning 3 att försöka lägga in röntgenbilderna de råkade radera 🙄
Hoppas för guds skull de har sett artikeln med röntgenbild och får svårt att slingra sig ur...

Svar: Håller tummarna... kram :)
Esmaralda

26 Agnes:

skriven

Hm, andra dimensioner...förut drömde jag ju om min parallella värld. Där jag bor nä jag inte bor här. Länge sedan jag var där, visserligen, men kanske beror det på att jag helt enkelt inte behöver vara där för tillfället.

För tillfället så har jag "tomtar på loftet". Väldigt säregen känsla. Liksom ngt som jag vet finns där, men ändå inte. I skallen, alltså. Saker, beslut, planering, infall...har under helgen sett program om Brel, Piaf o en Barbara...och helt plötsligt så börjar de lösa tåtarna i livsväven att snurra sig...kan inte förklara på ngt annat sätt, mer än att nu har Agnes fått tomtar på loftet.

Nu väntar jag bara på att börja höra röster, oxå, med info från universum...eller ngt liknande...

Oavsett, så är känslan säregen...ngt är på G, men vad...

Visst är barnbilder härliga, o du är ju bedårande, Es!

Ha det bäst, alla, o må väl!

Kram!

Svar: Ja, jag tror man är på den plats där man behöver vara.. under långa perioder "reser" man inte så mycket mellan världarna.. dvs om man har den förmågan. Nejdå, inte har du tomtar på loftet inte.. du är på väg mot något.... och jag får en positiv känsla... kram :)
Esmaralda

27 Michaela:

skriven

Så söt du var som liten Es :)

Idag är det 1 år sedan mitt liv förändrades radikalt. En vanlig jobbkväll blev allt annat än vanlig. En kvinna med skov i sin psykossjukdom trodde att vi skulle döda henne och flög därför på mig och vred om min högra arm som en disktrasa och orsakade ett flertal skador som aldrig kommer bli återställda. Jag kämpar fortfarande med känslorna kring detta och tårarna är många men jag är inte arg på henne för hon visste inte vad hon gjorde utan allt orsakades av oerfarna läkare som inte lyssnade på oss "golvpersonal" och därför väntade för länge med att medicinera henne. Först när smällen skett tog man beslut om tvångsmedicinering men då var skadan redan skedd. Sjukgymnastik har ingen effekt utan endast kortisonsprutor som håller någon vecka. Coronan sköt ju upp alla icke akuta operationer men nu ska man ta ställning till om en operation kan hjälpa mig. Jag är högerhänt vilket gör det svårt att hitta jobb som passar då jag knappt kan greppa och röra fingrarna mer än några minuter innan smärtan kommer. Har även svårt att räta ut armen så den hamnar i 90 graders vinkel som om jag skulle ha den i en mitella. Ekonomin är i botten pga allt och det känns många gånger väldigt jobbigt men försöker tänka positivt och Es har sagt att jag kommer komma vidare till bättre tider så försöker hålla fast vid det :) Livet kan verkligen förändras på ett ögonblick.

Ha en fin start på veckan!

Kram

Svar: Ja, det kommer bättre tider.. men det är beklagligt och sorgligt när sådant här händer !! Du råkade verkligen illa ut. Styrkekram
Esmaralda

28 Till Jossan:

skriven

Det ska innehålla samma sak men ibland kan det faktiskt vara skillnad för vissa. Om du vill så kan du be läkaren att fylla i på receptet att apoteket inte får byta till annat märke och då får du ha det som du tycker fungerar.

Kram
Michaela

29 smulan:

skriven

spännande :)
Dags för 2 husvisningar i veckan. Ett med renverringsbehov och ett lite mindre hus som är inflyttningsklart. Kan det blir något av dom?

Svar: Känns inte så bra med renoveringsobjektet.. kanske ska du inte satsa på något som kräver alltför mycket tid och pengar.. kram :)
Esmaralda

30 Tiss:

skriven

Imorgon ska jag på hjärtultraljud, kommer det att gå bra? Och då tänker jag främst på panikångesten.

31 Lotta:

skriven

Måndag igen och fortfarande inget jobb i sikte. Får bara nej och inte ens en intervju. Blir rejält orolig för framtida ekonomi. Sånt slöseri med livet, känns det som, attbara gå hemma och inte få göra nytta. Hemskt är det. Ser du en öppning och början på ett nytt jobb inom kort. Nu orkar jag ju inte mer elände.

Kram L

32 Catarina S.:

skriven

Hej Ezmaralda!

Är min man narcisisst? el liknande?

Har han varit otrogen mot mig?

33 Anonym:

skriven

Hej Es, ser det positivt ut med fondansökan. Hoppas att den kom fram i tid till styrelsen har sitt möte.
Kram

Svar: Ja det bör ha kommit fram i tid, kram :)
Esmaralda

34 ESTONIA:

skriven

Kan du se vad som hände Estonia? Var det något som träffade fartyget som utlöste haveriet?

Svar: Spontant så nej, jag känner inte in något sådant, kram :)
Esmaralda

35 Bbv:

skriven

Hej E

Visst Gjorde han bort sig igår ? Eller är det jag som bara inbillar mig det värsta. Han råka avslöja sig själv

Kram!! :) ha en bra dag

Svar: Ja han avslöjade nog mer än han tänkt, kram :)
Esmaralda

36 CA :

skriven

Jag väntar nu på att sim ska städa färdigt i min gamla lägenhet.
Nä sin förmåga har jag inte men något har jag.
Min nya lägenhet blir bra, jag börjar komma iordning.
Är fortfarande orolig för det där på nya jobbet, ser du något?
Kram

Svar: Jag tror det kommer lösa sig på jobbet, oroa dig inte.. kram :)
Esmaralda

37 LisaS:

skriven

Hej E
Tack för alla intressanta inlägg!
Tillförst vill jag tacka för spådomen för ca tre år sedan ! Nu har den slagit in! Har träffat just den personen som du förutspådde. Med honom stannar jag resten av livet <3 Känner mig så lycklig och tacksam!
Sedan vill jag berätta om min sonson A som är 3 1/2 år. Han har länge redan haft en vän som bara han ser. Den vännen heter Jens. Nu nyligen har han ännu en vän som bara han ser. Hon heter Anna. Familjen är klok nog att låta honom ha de vännerna i fred. Men skulle vara roligt att veta vem dessa vänner är/har varit. Är de släktingar som gått bort tidigare?
Tack igen och många kramar från Lisa?

Svar: Vad glad jag blir för din skull !! Grattis till kärleken :) Din sonson är i en öppen och receptiv ålder - och en av hans osynliga vänner är ren fantasi och den andre ser ut att vara en släkting som gått över för länge sedan och som besöker honom med kärlek och omtanke... helt normalt med andra ord och ingenting konstigt alls.. kram :)
Esmaralda

38 mbp:

skriven

Hej :)

Vill han fortsätta träffas eller kommer vi gå skilda vägar nu ? :) kram

39 Kristin:

skriven

Takk for ditt svar, kjære Esmaralda.
Det var en hendelse jeg ble fortalt som skjedde i 3års alderen, som jeg kom på etter å ha lest ditt svar.
Vi bodde veldig ensomt, men det var 2 eldre jenter som var naboer.
På den tiden var det ikke aldersgrense på kino. Det var visst nok en morsom barnefilm vi skulle se. Jeg ville sitte sammen med disse 2 jentene og ikke mine foreldre.
Jeg forsto selvfølgelig ikke hva filmen handlet om. Plutselig lo alle, og jeg ble vettskremt. Det mine foreldre hørte var min hysteriske gråt, og hentet meg. Jeg lå påfølgende natt med feber, og bare sa ikke le.
Etter denne hendelsen hadde jeg store problem med å oppholde meg der det var mange mennesker. Det gikk heldigvis over etter hvert som jeg ble eldre.
Antagelig var det denne hendelsen som skapte ubehaget jeg skrev om.
Kram!!!

Svar: Ja, så kan det mycket väl vara !! Vad bra att du själv kan minnas och sätta fingret på det - men sådant är du bra på.Du har bra minne och god självkännedom !! Guld värt för då kan man lösa en hel frågor som uppstår under livet. Kram :)
Esmaralda

40 G.H:

skriven

Vilket fint foto:) du är dig lik!!

Jag tror jag gjorde en del resande som barn. Men av någon anledning som jag inte minns har jag spärrat minnena...

I natt drömde jag att jag var gravid ungefär halvvägs in i graviditeten. Och det var helt fantastiskt, jag kunde känna barnet röra sig!
Kan detta vara ett varsel/sanndröm eller ska jag tyda drömmen på annat sätt?

Kram:)

Svar: Jag tror drömmen mer handlar om att ge dig god energi inför något du vill ha.. kram :)
Esmaralda

41 Fundersam:

skriven

Hej Esmeralda! Är jag olyckligt kär igen? Har han bestämt sig att inte gå vidare? Kram

42 <3:

skriven

hej es, är m attraherad av mig och känner han av det jag gör? asså tycker han om mig lika mycket.

43 Ghostwriter :

skriven

Wow vilken fin berättelse och upplevelse. Fin bild på dig! Jag har nog inte varit i alltet, men har sett änglar i mina drömmar som du bekräftat varit riktiga precis som det kändes. Dom va så vackra! Men det känns liksom som en animerad ängel, fast ändå inte! Det går inte beskriva. Dom rör sig väldigt annorlunda och snabbt. Älskar våra änglar.


Jag undrar om T har genuint intresse för mig? Något finns där men kontakten har knappt börjat haha. Jag är bara så himla rädd om mina känslor o vill inte känna mig så ledsen i hjärtat hela tiden. Orkar samtidigt inte öppna upp mig tjugoelvatusen gånger för att de aldrig når hela vägen



Kram och ha en fin dag!

Svar: Ja, änglarna är svåra att beskriva och de kan ju ta olika skepnader beroende på vem som ser dem. T har intresse men än verkar det inte så gediget, för somliga tar det längre tid innan det landar, kram :)
Esmaralda

44 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

När jag väl möter min framtida man, kommer han då att vilja få barn med mig? Eller har han redan en familj?

Kram

45 Michaela:

skriven

Har varit på första besöket hos en väldigt populär naprapat och förstår varför. Trevlig, kunnig och snygg :) Började svettas lite extra när det blev närgånget haha. Han träffar ju många snygga tjejer som kunder men tyckte ändå att han blev lite rosig om kinderna ibland när vi skojade. Jag var helt klart en annan typ av kund och han var väldigt intresserad av min bakgrund. Kanske det var så att han ändå tyckte att jag var liiite söt :)

Shit vad jag är redo för kärleken och ett förhållande nu ( med min soulmate då Känns i hela kroppen :)

Ha en fin afton! Kram

Svar: Ja, nog tyckte han att du var söt och intressant, och det ÄR du ju också :) Kram :)
Esmaralda

46 Alie:

skriven

Vad ville han när han hörde av sig igår till mig, efter så lång tid..?
Kram :)

47 Snödrppen:

skriven

Hejsan!
Vilken gåva du har förärats med, helt otroligt. En klok mormor som förstod dej. Du har haft tur. Tror vi är väldigt många här som är glada och tacksamma att du delar med dej och hjälper många av oss med goda råd och svar.
Skönt att måndagsbestyren är överstökade, manfall på jobbet men vi klarade det! Här är så regnigt och trist, fick ta mej en powernap efter jobbet. Blir en liten dejt ikväll...kommer den följas av fler tror du och kommer han låta mej gå hem ikväll...?🙈
Kram🍁❣️

Svar: Det kan bli en bra dejt och vart det lutar märker du snabbt :) Kram
Esmaralda

48 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

När jag väl möter min framtida man, kommer han då att vilja få barn med mig? Eller har han redan en familj?

Kram

Svar: Möter du honom när du fortfarande är fertil så tror jag ni beslutar er för barn, kram :)
Esmaralda

49 Michaela:

skriven

Tack Es! Ja jag råkade verkligen illa ut :/ Ska till ortopeden på torsdag igen. Kan bara hoppas att de bättre tiderna inte är alltför långt borta för då blir det tufft att kämpa.

Ojoj! Då stämde min känsla då och att han fick tänka på att vara professionell? :) Och jag som ska dit nästa vecka igen. Blir svettigt :) Kul att man fortfarande är attraktiv i det andra könets ögon :)
Kraam!

50 F.u:

skriven

För ett litet tagsen blev vår bil ristad, kan du se vem som ligger bakom det?

Svar: En yngre kille men jag ser ingenting mer exakt, kram :)
Esmaralda

51 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan du se mig i en familj? Med barnen när dem är små? Kan du se mer än två barn omkring mig?
Kram

52 EPM :

skriven

Godmorgon

Jag är lite inne på att A måste prata med sin dotter om hennes osjälvständighet.
Dock orolig över att han inte ska kunna ge "tough love" och sätta tydliga gränser.... kommer han kunna det denna gång?
Kommer hon förstå?

Kram

Svar: Han kommer nog inte kunna göra det på ditt sätt, så som du skulle önska, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: