TALISMANKAOS

Först och främst vill jag meddela att ALLA talismaner är  nu uppbokade och  det går inte att beställa fler.
 
Men den 27/4 släpper jag sista delen av flocken och du som inte hunnit med nu, du får en ny chans då.
 
I och med att talismanerna själva varit med och valt sina nya ägare så har det varit fullständigt kaos  här
De har levt rövare och just nu känner jag mig rejält utmattad
 
Talismanerna är nattade  och själv ska jag krypa ner i spabadet.. och därefter blir det hämtpizza från byns pizzeria
 
Jag har inte heller hunnit med att besvara frågor på bloggen idag !
 
Kram & massa kärlek och en fin fredagskväll 💖
1 Läroliv:

skriven

Då är det skönt att bara få vara.

Kram och massa kärlek till dig.

2 Skorpan:

skriven

Njut av pizzan o spabadet, kanske virre till? Varva ner...

Här blev det o fynda en jacka, svårt att hitta nåt snyggt nuförtiden ;) o sen kunde jag ju ha köpt ett o annat ;). Inget annat än pengarna som fattas för att kunna köpa allt jag skulle vilja ;D. Inte mycket alltså...

Nu kväll o rött i glaset...
Kram Skorpan

3 M:

skriven

Men herregud! Vill ju inte att du ska vara helt slut. Nu får du njuta av bad, god pizza och LUGN OCH RO ikväll. Styrkekram!

4 Agnes:

skriven

Trevlig kväll önskar jag er därnere!

PÅ din beskrivning av talismanerna så låter det som en "normal" förskolegrupp"! Ett djävla röj o nu ligger de äntligen o sover, de små livet! ;0}

Stora kramen, alla!

5 Lotta B:

skriven

Bra jobbat kära Ez 💝
Finns det ingen talismanhage där busfröna kan hållas 😘
Kram och njut av kvällen 🥰🌞🌜


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: