Vår i luften....

 
En hälsning från Mannabonne Glenn o mamma som tar sig en vårpromenad i parken intill mammas hus i Helsingborg !
 
Hon är färdig vaccinerad och bjöd på lunch för första gången sedan covid !
 
Nu   blir det snart Lets Dance och maken grejar kalventrecote med tillbehör... jag fick nyss en GT levererad hit till skrivbordet ! . Man tackar :)
 
Ha en fin kväll alla
 
Kram & Kärlek 💖
1 <3:

skriven

Kan B vara någon att anlita att handla lite med aktier och fonder ?
Kram

2 Skorpan:

skriven

Så fint med alla blommorna o mamma o MG förstås :).

Härligt hur du blir ompysslad, hälsa maken att han är välkommen hit också ;D. Nåja, kanske nån pysslar om mig också, om nåt år ;). Hemläxan gjord o nöjd för att jag kunde medicinera i rätt tid, alltid en början alltså...

Ha en fin kväll!
Kram Skorpan

3 Helena Ir:

skriven

Vad skönt för dig mamma!
GT, låter gott.. men tyvärr inget i dryckesväg hemma.


Ha en fortsatt fin kväll.

Kram

4 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Gud vad skönt att höra att din mamma är färdig vaccinerad. Gick det bra med henne med tanke på biverkningarna?

Gör ett nytt försök... Hur stor chans är det att min största önskan går i uppfyllelse? Kram ❤️

5 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Gud vad skönt att höra att din mamma är färdig vaccinerad. Gick det bra med henne med tanke på biverkningarna?

Gör ett nytt försök... Hur stor chans är det att min största önskan går i uppfyllelse? Kram ❤️

6 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska inte röka mer 😤😤😤jag ska göra min bror glad 🙂🙂🙂❤️❤️❤️

7 Lotta:

skriven

Det är så roligt att se din mamma på bild för hon är alltid så glad 😀.

Här är det mest ångest. Nu ångest över om min son kommer klara sin utbildning. Mycket tuffare än vad man trodde. Han gör så gott han kan. Kommer han ta sin examen när det är dags för det?

Trevlig lördagkväll
Kram L

8 Anna:

skriven

God afton Es!
Jag skall på intervju för drömjobbet nästa vecka. Vill så otroligt gärna ha det jobbet, men är i underläge då jag saknar erfarenhet. Finns det något jag kan göra för att förbättra chanserna? Tror du jag har gos chans? Vad är din känsla?

Kram!

9 M:

skriven

Underbar bild och underbart att hon är färdig vaccinerad. Yay! :) Ha en mysig afton! Blöta pussar till MG och kram till dig!

10 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Så skönt och fint det ser ut. Äntligen lite vår. Tycker det var första gången idag.

En fråga.
Ser han mig som sin tjej?
Kram

11 Boudica:

skriven

Tack Es, men jag tror du missförstod mig lite. Det är jag som påverkar mitt egna mående, genom att se in i saker mer än jag borde på ett negativt sätt. När det egentligen inte är något.
Tror du han kommer att bestämma en tid eller kommer jag behöva påminna honom? Han verkade ju ändå positiv. Försöker ju intala mig att om han inte vill träffas får han skylla sig själv att han svarade positivt med ett ”absolut”. Det är min skugga som blandar sig i!

Kram

12 Kristin:

skriven

Så fint bilde av din mor og MG.
En god kveld ønskes dere også. Kram!!!

13 Anna E:

skriven

Aktiverat min zanmi idag:) tyckte hon surrade när hon först kom i min hand, kan det ha varit så? Är hon glad att vara hemma med mig tro?

Svar: Jadå, visst kan det ha varit så och det kommer hända igen, kram:)
Esmaralda

14 SOL:

skriven

Haha, jeg måtte google GT. jeg spør mr. google om absolutt alt i mangel av andre å spørre. Kos deg med den.

15 Anna E:

skriven

Trevligt, tack :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: