VINNARE ÄR......

Tack alla ni som deltog i tävlingen💖
 
Jag önskar att jag kunde skicka varsin vinst till er alla  men det går ju inte och
istället får jag dra lott !!
 
Och den  som kammade hem vinsten i lottdragningen är:
 
ANDREAS !!
 
Stort grattis till dig
Maila din postadress till mig och jag postar din låda redan i dag
 
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Grattis Andreas!
Kram Skorpan

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet att jag ser vissa signalen hos B kvinna medan är jag försiktigt och försöka var omedvetenhet medan var medvetenhet. Jag är väl kontrollen över mig själv så exempel i lördags.

Jag avslöjar mig aldrig medan det är jobbigt att behöver väntar för länge med min känslor. Jag har väntar nu mer än två år. Jag försöka förstå det för det är lärdomar från tidigare livet.

Jag vet inte om det tar länge än vad jag trodde...

Jag tänker väl det är lärdomar från tidigare livet

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

N kvinna var envisa med att försöka få T kvinna att börja prata med mig om allt exempel S killen. Men hon vägrar... jag vet inte vad som händer med henne.

Jag bryr mig inte om hon har börja gillar S kille och det är inte viktigt för mig men ändå...

T kvinna har börja bete så konstigt mot mig så speciellt när det handlar om S kille.

Det är svårt när N kvinna är envisa bara...

Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Är C kvinna fortsätter besviken på mig. Hon är inte så positiv mot mig? Jag vet att jag gjorde misstag att chatta med en hackad på hennes konto. Insåg det var någon annan.

Jag vet inte vad kan jag gör något för det?

Varje gånger försöka jag var positiv mot henne men så besviken mot mig och är obesvarad.

Jag vet inte om jag ska bad om förlåt eller något.

Jag känner mig dumt att gjorde så. Hon är inte väl glad mot mig.

Vad kan jag gör åt det? Nu är det onsdag så sedan händer det lördags och det kan inte alls pågår såhär...

Ha det bra

5 En Ängel Med Stort hjärta :

skriven

Grattis Andreas🌺🌸🌺
Åh så roligt för dig
Ha en fin dag....🌞

6 Månskenet:

skriven

Grattis Andreas!

7 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Va roligt, grattis till vinsten. Kram 🥰

8 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Godmorgon Es!

Jag har en fråga jag har ju berättat för dig om de fem duvorna som har följt mig var gång jag har rensat nåt hus. De har ju kommit tillbaka för ett tag sedan o strosar i parken utanför mitt hus. Men både igår o nu (orecisbsen) precis 30 min sitter en av de o ”pratar med mig” på sitt sätt duvors läte är ju inte så roligt att lyssna på för länge, åtminstone inte vid 05.45!! Detta höll på igår till 09.40 jag trodde jag skulle bli tokig det lät som om den grät och ville säga nåt till mig...

Jag har ju blivit sjuk igen på flera sätt proverna visar att nåt inte är bra läkarna rådgör med varandra men jag får inget svar🥺 o jag har ingen ork. Jag vet att vi inte får sia om sjukdom men min fråga är:
Håller duvan på så här för att (genmutations) ge mig nåt budskap? Om... vad för budskap, för jag blir stressad av det sorgsna lätet🥲 ser du vad mobilen skrev när jag skrev nåt helt annat? Genmutations! Orecipsen! ?????
Jag hoppas du ser varför duvan håller på så här, jag har ju svårt att somna om när mannen gått på jobb o duvan håller på så här...

Så innerligt tacksam för svar🙏❤️

Kram och Kärlek

9 Linda N:

skriven

Grattis Andreas!🥳
Och tack Es för en rolig tävling🤗

10 Helena Ir:

skriven

Grattis Andreas!

11 Alie:

skriven

Stort ✨ Grattis✨ Andreas!

12 SusanneAmalia:

skriven

Stort Grattis Andreas🧡💥vårgladkram

13 Maria:

skriven

Grattis Andreas!! :D

14 Tiss :

skriven

Grattis:)

15 Andreas:

skriven

Där ser man, jag vann! Tackar så hjärtligt för detta. Vinsten kommer gå till min syster som haft det mycket besvärligt och som nu startar om som singel i eget boende. Hon behöver allt andligt stöd hon kan få.

Svar: Och jag tror det kommer funka, hon kommer få stöd via din gåva... kram :)
Esmaralda

16 M:

skriven

Grattis Andreas!

17 Solstjärnan:

skriven

Grattis Andreas😊
Din syster får många bra verktyg att ta till😊
Fint att du deltog för henne😊

Solstjärnan ☀️

18 en_mormor:):

skriven

GRATTIS Andreas!

Kram till dig o din syster o givetvis till Es <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: