Helt hysteriskt....

I julas fick maken en stor korg godsaker av en kund - bland annat  en tub SAFFRANSOST !
Det var ett big nono från oss båda.. ingen av oss hade lust att provsmaka.
 
Saffransost låter rätt räligt ! 😝
 
Den hamnade i dörrfacket på kylskåpet och där skulle den få ligga tills den blev gammal med utgått datum och då kan man ju kasta  den med gott samvete.
 
 
Räkost på tub är en annan femma.
Det är riktigt gott och jag köpte en rejäl tub att ha med hit till stugan.
 
Vår första kväll här käkade vi Jansson med tillbehör och jag hade tagit med lite snaps och god öl.
 
En virre eller två blev det också
Hade en slunt kvar på en flaska och den tog jag med.
 
Framåt kvällen blev vi sugna på något gott och  jag plockade fram knäckebröd och min
Räkost och bredde två mackor.
Rikligt med ost, man tackar !
 
Det var lika gott som jag tänkt mig.
 
 
Och så i går morse tänkte jag ta mig en knäckemacka igen till frukost och får  till min fasa se att den eländige saffransosten  ligger där i kylen och pekar finger och skrattar illasinnat.
 
Hur det nu än hade gått till så hade jag ätit saffransost kvällen innan.. på TVÅ  mackor, stora strängar... och orerat högt om så gott det var med räkost !! 😂
 
 Man kan ju tappa omdömet efter några snapsar, lite öl och whisky men tappa smaken ??
Det gär man när man fått covid och det har jag ju inte !
 
Till mitt försvar får sägas att tuberna är hyfsat lika
 
 
 
Ja herregud som det kan bli va !!
 
Vad som var betydligt trevligare var husägaren !
Han  välkomnade oss med ett fång tulpaner och det mina vänner, det händer ju typ aldrig!
 
 
Han har till och med  erbjudit sig att handla åt oss och på måndag far han iväg med vår shoppinglista !!
 
Inte bara till Ica Maxi utan också till systemet.
 
Vi gick lite hårt åt starkvarorna första kvällen och kan behöva påfyllning.
Vin hade vi knappt alls fått med oss och det krävs ju ett glas rött framför tv-n när kvällen kommmer !!
 
Och på onsdag är det Nettans födelsedag... då skulle vi ju egentligen fara hem men vi antog erbjudandet om en dag extra.
 
  Det betyder att vi måste ha prinsesstårta
Ingen födelsedag utan prinsess !!
Och tårtan ska alltså inhandlas.  Av husvärden, denna snälla karl !🙏
 
Och så rödbetssallad också, blev vi plötsligt sugna på , märkligt  nog.😳
 
Vi mailade alltså en shoppinglista till husägaren.. och några timmar senare råkade jag se attjag beställt Toms dase!!
 
DASE !!😱
 
Herregud !!
Vad ska han tro om oss??!!
Tur att han inte heter Tom  i alla fall !
Han  heter Bengt.
 
 
Jag skrev genast och rättade:"Tommasi, vinet, ska det ju vara och ingenting annat."
 
 Ja, ungefär så har vi det... halvt hysteriskt 😳😅
 
Än så länge inga andliga  upplevelser.. har nog inte funnits utrymme för några men  nu när Räkosten och Dasen  nu är avklarade och virren slut..... så kanske  det ska gå bättre😜
 
Kram & kärlek
 
Nettan hälsar och meddelar att hon fått en avbokning så du som vill ha regression eller spådom... maila henne snarast på:  [email protected]
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan det blir bättre relation mellan mig och B kvinna. Om vi säger till varanda och allt. Respekt som gjort och såna.

Finns det olika alternativ historia som beror på vad vi välja?

Ha det bra

Svar: Jag tror hon vill ha en viss distans, det betyder inte att hon inte tycker om dig... det är hennes personlighet som är sådan, kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har funderar på det många år och aldrig komma på att ska ställa den fråga. Precis jag tänker på nu och passar på fråga det.

Det borde finns anledningen att varför är det flest som gärna stirra/titta/glo/se/kolla och en massa på mig

Varje gånger tänker jag är det något speciellt medan om dom våga inte att kommer till mig och säger något.

Vet du något anledningen som kan få mig avsluta med tänker på såna.

Det är inte bara för att... utan något annat som gör dom är gärna titta på mig hela tiden.

Något som jag utstrålar, själen inom mig själv eller vad som helst.

Vet du något sanningen om det?

Jag vill förstår det på riktigt. Något som mirakel eller magiskt... så ofta jag mötas något i deras ögon. Helt annat än det ska var

Kan du berätta den sanningen?

Ha det bra

3 Camilla:

skriven

Gott nytt år kära Esmaralda! Ni tycks ha jättemysigt där i er stuga, härligt!!
Vill bara fråga att har jag något extra skoj att se framemot detta år? KRAMAR

Svar: Ja, det blir bra ting till och från..... kram :)
Esmaralda

4 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Kommer jag träffa min stora kärlek? om jag gör det när ungefär? är det någon jag känner? vet vem det är? Kram



Svar: Visst kommer du träffa rätt men det kan dröja ännu en tid.. och jag tror inte du vet vem det är.. kram :)
Esmaralda

5 Carina ST:

skriven

Härlig start på dagen att få börja med att läsa bloggen här och starta med ett ordentligt skratt. Tack! :) Hoppas att ni får en riktigt fin dag idag.
Kram, Carina ST

Svar: Kram :)
Esmaralda

6 blaebaer:

skriven

Haha.. Full fart och ingen pardon ;P men tänk så olika det kan vara.. själv bara älskar jag den där saffransosten på tub, har ett lager i kylskåpet för att inte bli utan och favoriten är att ha den på varma mackor, mums! men ja, som det så fint brukar sägas.. smaken är som baken helt enkelt! :D

Det här med mitt bostadsletande.. Vad vill universum egentligen att jag ska göra? Vara mer på, öppen för alternativ eller kanske avvakta? För det går inget bra i mitt sökande, är rätt less och uppgiven som det är just nu.. Hade behövt ha en liten morot eller i alla fall något att hoppas på..

Ha en fin dag idag och må väl :)

Svar: Öppen för alternativ ska du vara, stå i alla bostadsköer som tänkas kan... du kommer få din bostad, det ser jag ju, kram :)
Esmaralda

7 Skorpan:

skriven

Saffranost på tub, bevare mig väl, jag vill inte ens ha lussebullar med saffran ;). Men vet ju att du tycker om saffran Es, kanske den inte är så dum trots allt, i nån gryta? Trevligt ni har det o vilken karl till hyresvärd, har svårt att tro att ens tio procent är så tjänstvilliga som han!? Den andliga verksamheten kanske börjar iom att ni börjar jobba? Oen prinsessa ska naturligtvis ha tårta på sin dag ;D.

Tack för svar igår gällande ev "fukt" som kan komma emot ;), var o vem är nog sen ett stort mysterium ;). Trodde inte ens att jag skulle råka ut för nån frustation, jag den "kalla typen", men kanske om man är tillräckligt länge utan så...

Unnade mig en total ledig dag igår, stressade inte det minsta utan gjorde bara sånt jag gillar, efter att det obligatoriska blev gjort. Så trevligt o blev t om fin i håret, en snabbklippning bestämde jag mig för o så blev det. Handlade nåt smått åt mig själv o kunde konstatera, igen, att något borde göras åt denna risiga lekamen men jag kommer mig inte för, vari ligger problemet? Kan inte förstå varför motivationen inte uppstår trots att jag i allra högsta grad ogillar min figur, vad är det för fel på mig Es, bara ovanligt korkad så att jag inte förstår att något borde göras? Verkar minsann så...

Idag får vi ännu njuta av kyla o sol o så småningom ska vädret bli varmare. Får se huruvida jag hinner mig ut så länge det är ljust, ljuset behövs minnsann. Till min glädje har jag kunnat konstatera att dagen här hos oss förlängs med fyra minuter per dag, hurra. Små är glädjeämnena i dessa tider ;D.

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Korkad är du då inte.. men det är svåra tider och motivationen får man gräva djupt efter och det gäller minsann inte bara dig ! Kram :)
Esmaralda

8 Mikaela :

skriven

Hej hej :) ser du något kring vårt bröllop vi planerar i augusti ? Kommer det bli av i år eller kommer vi skjuta upp det eller göra det helt själva och kanske ta ”festen ” året efter ? Ser du något ring oss i aug i år ? Kram

Svar: God chans att det kan bli i augusti, kram :)
Esmaralda

9 Tildis:

skriven

God morgon! Vilken snäll och omtänksam husvärd ni har. Låter som en riktig bra stuga att hyra!

Kan du se om min man kommer att få byta avdelning?

Kram

10 <3:

skriven

Godmorgon Es, kommer jag klara mig bra ur Covid? Tröttheten är stor och huvudvärken.
Tror min starka kortioson behandling räddade mig.
Så orolig att det ska bli bakslag och sviter efter detta elände. Ser du någon fara för mig framöver ?
Kram

11 Cecilia:

skriven

Godmorgon Es,

Låter som ni hade en bra kväll...:)

Häromdan fick jag en ring av min sambo. Ringen är gjord för att bäras tillsammans med en annan ring som jag fick i julklapp. Problemet är att jag inte kan hitta den första ringen... Tar av den när jag diskar och lägger den i högra byxfickan annars alltid (?...) i asken. Letat och letat...
Inte berättat för sambon, funderar på att köpa en likadan i "smyg", om den inte kommer fram..
Har du ngn känsla för om den dyker upp, eller om det är lika bra att åka och handla?

Kram
Cissilisko

Svar: Den finns i hemmet och ser ut att dyka upp men det kan dröja, kram :)
Esmaralda

12 Htm:

skriven

Hej!
Ni verkar ha det så mysigt precis som ni alltid har på era resor, njut och ha det så trevligt🌸

Es, finns chansen att dem anställer tebax mig inom kort?
Kram!

Svar: Chansen finns, runt 60 %, kram :)
Esmaralda

13 Jossan :

skriven

Jahapp! Då sitter jag på bussen... med munskydd vilket som faktiskt är skönt nu när det är så kallt ute. Ska nog köpa sånna återanvändningsbara..

Det är så läskigt med denna tentan för det kan seriöst vara avgörande för att jag kan ansöka om min legitimation om 3 veckor. Gud vad läskigt egentligen.. fjärilen hänger runt halsen och är med mig. Jag är så nervös!!

Håll tummarna alla på bloggen! Klarar jag detta skriver jag en gästblogg!

Kram!

Svar: Alla tummar hålls här, kram :)
Esmaralda

14 Dunegull:

skriven

Hahahha tack för gott skratt denna morgon!

Ser du något kring min närmsta tid? Känns verkligen som tråkiga och jobbiga tider nu.

Kram

Svar: Det kommer bra ting och ska inte dröja så länge, kram :)
Esmaralda

15 Lotta S:

skriven

Lika härligt som vanligt att få resa med er!
Du ser en katt för pappa, hur ser den ut? Vuxen eller kattunge? Jag undrar om det är Artur, om jag borde hitta på något för att föra dem samman, eftersom pappa nog inte vill ha katt på direkt förfrågan?

Svar: Ja det kan vara Artur... oavsett, så får du fundera ut ett bra möte mellan katten och din pappa, kram :)
Esmaralda

16 Helena Ir:

skriven

Halvt hysteriskt, men helt underbart, alltså :)
Ni har så trevligt tillsammans..
Nästan så jag tänkte att tulpanerna, det fick ni nog av husvärden!

Får du någon känsla av om det tänks lite mer därborta hos N och A, efter julhälsningen som jag fått via sms.

De andliga i stugan måste tycka att ni livar upp i stugan.. spännande om det händer något snart.

Ha det så bra båda två.

Kram


Svar: Ja nog tänks det en hel del hos N och A, kram :)
Esmaralda

17 Mimlan :

skriven

Har nu jobbat ett år på denna arbetsplats och jag kommer liksom inte in i gänget, vet inte riktigt vad jag gör för fel.
Är jag omtyckt av dig kollegorna eller tycker de att jag är konstig?

Stor kram och hälsa Nettan 💕

Svar: Visst är du omtyckt , ser ser jag, kram :)
Esmaralda

18 Snödroppen:

skriven

Godmorgon❣️
Man kan ju inte annat än skratta åt er😅 då har du lärt dej att äta saffransost nu då, alkohol kan hjälpa till på dom mest oväntade sätten ibland...😝
Två hysteriska häxor på vift, kan nog bli en rolig vecka för er OCH för oss😂
Hade själv behövt lite roligt hysteri i mitt liv, frös halvt ihjäl idag, isvindar!!
Är min vän påväg att ta förnuftet till fånga och tänka till lite, tar han kontakt och vill träffas snart?
Önskar er en skön lördag, kram❤️

Svar: Jag tror inte att han fattat något beslut än, han velar hit och dit, kram :)
Esmaralda

19 Anneli:

skriven

🤣 tack för inlägg som fick mig att vakna till med ett leende.

Idag ska jag plugga och städa. Det var den roliga lördagen 😁. Jag ska göra ett prov nästa vecka och sen hoppar jag av utbildningen. Har redan meddelat.

Och samtidigt går jag inskolning nästa vecka på äldreboende, hoppas det är ett bra ställe så jag vill jobba där. Nu väntar jag bara på covid vaccinering jobbet.

Jag försöker ha hopp och tillit!

Trevlig lördag.

Kram!

Svar: Alltid skönt när man fattat sitt beslut ! Hopp och tillit ska man ha, kram :)
Esmaralda

20 Sus:

skriven

Hej
Varför vill han vara taskig mot mig?
Love sus

21 Lotta:

skriven

Så underhållande 😂 Saffransost kanske inte är så tokigt ändå.

Jag undrar om mannen jag träffat har någon annan?

Kram L

22 Solstjärnan:

skriven

Tub som tub...är helt säker på att detta hade din saffran osten och räkosten planerat😂
Saffran osten hade sorgset berättat dess kommande öde om att hen skulle bli kvar länge i kylskåpet.
Ja ända tills den sista dagen var kommen och sen skulle den bara bli bortslängd utan att ha fått en chans att visa vad delikat den är..
Sagt och gjort sa räkosten ,jag är väldigt populär här och ger nu dig en chans att visa vad du går för..vi byter plats ..lycka till!

😊 Så gick det hela till😊

Såg tulpanerna på bilden igår och tänkte då att detta nog är en välkomst bukett😊 Så fint av Bengt 😊

Vad roligt att ni får fira Nettans födelsedag med tårta😊

Es, undrar kommer jag att få fira min födelsedag i det kommande hemmet?😊

Hälsa Nettan😊
Ni ska ha det så bra!

Kram Solstjärnan ⭐

23 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Tror dock att jag flyter rätt bra ;).

Serietips Netflix: Lupin.

Nu skulle det sitta bra med en öppen spis ;).
Kram Skorpan

Svar: Tack för tips !! Kram :)
Esmaralda

24 Misstjejen:

skriven

Hej

Menar du att det kommer sluta med min relation till B kvinna? En viss distans... då kommer kylan att gör det slut...

Det känns tråkigt...

Ha det bra

25 Rose:

skriven

"Toms dase" 😁 gu' va jag skrattade!
Så det kan bli...

Svar: Ja herregud !! Kram :)
Esmaralda

26 <3:

skriven

Godmorgon Es, kommer jag klara mig bra ur Covid? Tröttheten är stor och huvudvärken.
Tror min starka kortioson behandling räddade mig.
Så orolig att det ska bli bakslag och sviter efter detta elände. Ser du någon fara för mig framöver ?
Kram

27 sussie:

skriven

Hejsan! Han som bad mig vänta kommer han höra av sig? om han gör det dröjer det länge?

Svar: Tveksamt, du ska inte vänta.... kram :)
Esmaralda

28 Misstjejen:

skriven

Hej

Dåligt samvete av vita lögn men ska jag var ärligt eller? Om B hon är inte här idag... men en fördel för mig ändå för det behövs...

Ha det bra

29 Mim:

skriven

Hej!

Jag är så orolig inför framtiden. Blir det bättre eller fortsätter det att vara så här?

Kram

30 Mim:

skriven

Hej!

Livet känns väldigt hopplöst. Kommer det att ordna sig och bli lättare att leva.

Kram

Svar: Javisst kommer det att lätta , det är jag säker på, kram :)
Esmaralda

31 Krystyna:

skriven

Vill bara tacka Nettan för en underbar regression. Jag har varit på besök i tre av mina gamla liv och fått massor av ny energi. Underbart. Ha en fin lördag. Kram

Svar: Nettan hälsar och tackar :) Kram
Esmaralda

32 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Haha ja tänk att saffransost kan smaka räkost efter ngr virrar Ni är för härliga !
Härlig är er husägare med ! Tulpanbukett på tulpanens dag ( igår 15/1) och handling !
Ni har då tur med era boende men så är ni extremt trevliga och blir bemötta med detsamma.
Var tvungen att googla Dase ! så nu vet jag ! haha
Självklart ska Nettan firas med prinsesstårta fattas bara !

Här vaknade jag med skallerbank utan inmundigande av alkoholhaltiga drycker..tror whiplashnacken mådde dåligt av snöskottandet..

Härlig saffransfri Lördag önskas !

Kram Anki med flock

Svar: Ja, då har du lärt dig ett nytt användbart ord :) Hoppas nu att huvudvärken ger med sig.... ha en go fortsatt lördag, kram :)
Esmaralda

33 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Oj så gulligt och fint välkomnande ni fick.

Es, Ser det ut som att vi kan komma ända fram till det här målet tillsammans?
Kram

34 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar lite hur deras tankar går kring om vi ska bli ett par igen.

Är de skeptiska eller emot det?
Eller tycker dem det är positivt?
Känns det som om de tycker de är positivt eller negativt upplevelse?
Tycker de om mig?
Kram

35 Jossan :

skriven

Ja jo... då var tentan över... det är blandade känslor över hur det gick en del säger att jag klarade det och en annan del säger att jag misslyckades... satt och höll om min fjäril.. jag vill verkligen vara klar nu...

Har du någon känsla om tentan?

Nä sluta tänka på tentan och hoppas på att T och jag ska ses ikväll..

Kram

Svar: Har du inte klarat det så var det nära... men jag håller tummarna att du fixat det... kram :)
Esmaralda

36 Cecilia:

skriven

Tack för hoppingivande svar, kära Es!🥰
Fortsätter finkamma huset- och kanske mammas lägenhet och övernattningslägenheten också...?

Kram
Cissilisko

37 Luna:

skriven

"När spriten går in går förståndet ut" 😆 Ni är för roliga! Fy fan för saffran om det inte är lussebulle. Tulpaner påminner om våren och så vackra. Vilken underbar husvärd ni har. En dag ska jag också hyra nånstans har jag bestämt😁

Min Fjäril har ju gått sönder och vet därför inte om hon fortfarande är aktiv🤔

Om jag förstått rätt så fyller 2 barnbarn, din son och Nettan år i Januari😊 Och självklart ska Nettan ha tårta på sin dag. Grattis i förskott.

Hur går tankarna kring moi . . .?

Ha det gott idag!
Kramar

Svar: Fjäril är aktiv i alla fall, det kan du räkna med. Ja, det är en hel del födelsedagar i januari !! Satsa på något roligt, något som får dig att må bra och det blir positiva ringar på vattnet, kram :)
Esmaralda

38 AnnaK:

skriven

Tyckte saffransosten var helt okej på pepparkakor 😄

Måste fråga igen om det verkligen blir annat för mig i framtiden än att bo i denna lägenhet med en karl som bara ligger i sängen när han inte dricker öl eller jobbar.

Kram 🤗

Svar: Du gör ett nytt val som leder dig vidare, kram :)
Esmaralda

39 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda, det var rolig läsning så tokigt det kan bli! Jag undrar hur det ser ut med jobb för mig efter februari? Får jag stanna kvar hos samma arbetsgivare? Det vill jag så gärna men min anställning går snart ut. Ha en fin lördag! Kram

Svar: God chans att du får stanna kvar.. kram :)
Esmaralda

40 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han seriös med mig?
Kram

41 Lilla m:

skriven

Hej Es, hoppas ni har det mysigt där😊

Kan du känna in något om hur våren kommer att bli för mig? Något positivt?

Svar: Ja det känns som om du gör ett val som blir bra, kram :)
Esmaralda

42 Luna:

skriven

Så bra! Vad gör jag med de delar som har lossnat? Jag har lagt dem i boet men kan inte ta med dem när hon hänger med mig ut😁

Hej o hå ... nu blev det allt fel här😆 Jag menade hur tankarna går hos honom kring mig?😆 Men tusen tack för det andra rådet☺

Folk är idioter som åker skidor på gång/löpbanor fastän det finns speciella skidspår. Har brunnit i huvudet på mig fler än en gång kan jag säga🤯 Kram

43 Smulan:

skriven

Lagt bud på ett hus, hoppas verkligen.
Finns chansen att vi tar hem det.

44 AnnaK:

skriven

Tack! Finns huset och det du sett kvar?

Kram 🤗

Svar: Japp, absolut, kram :)
Esmaralda

45 Camilla:

skriven

Oj jistanes! Det får bli saft hädanefter för er😂 Vilken vänlig husvärd som handlar åt er. Sådana växer inte på trän. Tog mig äntligen iväg till frissan då mitt korta hår var fruktansvärt då jag inte klippt mig på flera månader pga coronans andra våg. Du har ju själv kort ses och vet vad jag menar. Fullt med folk och frissan var stressad så slingorna blev förre än vanligt och därmed inte nöjd. 1100 kr för kalaset. Går inte dit en lördag nästa gång.

Svar brukar alltid komma även om det ibland tar lite tid. Samma sak nu?

Håll dig ifrån saffransosten nu och ha en fortsatt bra lördag😊 Kram

Svar: Ja jag längtar efter frissan.. maken har ju klippt mig hela tiden och nu börjar det ser FÖR konstigt ut !! :) Samma sak nu med svar... kram :)
Esmaralda

46 Luna:

skriven

Apropå DASE så såg jag nyss ett jobb som "Penetrationstestare". Det är kanske det jag ska syssla med . . . och så får jag lite action på köpet😆😆 Jobbet handlar om IT men det var det SISTA jag trodde! Vilket jävla namn😄

Tror att grabben tänker på mig betydligt mer än vad han vill ge sken av. Vad sägs om mina "mediala kunskaper"? ☺

Ta det lugnt där ikväll nu era busar🤗





Svar: Penetrationstestare :) Ja han tänker på dig... ser ju inte hur pass.. men tankar finns det, kram :)
Esmaralda

47 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Skönt att ni kom iväg tillslut! Väder kan verkligen ställa till det för en. Ni har de väldigt mysigt i stugan. Så de kan gå gällande osten. 😂🙈

Hur stor chans är det att ja har mött min stora kärlek och fått mitt första barn inom 4 år? Kram ❤️

Svar: Chansen finns absolut.. kram :)
Esmaralda

48 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg något större som möjlighet från euro jackpott och du sa att det lär nog dröja i några år 😊 Ser du Esmaralda vilket år 🙂 Jag ska vara ihjärdig och spela läge som du sa 😊 du kunde inte mer exakt, om du ser någonting Esmaralda 🙂inom hur många år om du kan se 🙂tack så mycket söta Esmaralda för all hjälp 😊 vi spelar samma fira rader med min mor varje vecka och min bror spelar en rad varje vecka från internet 😊

49 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser oss få fler barn kram

50 Misstjejen:

skriven

Hej

Behöver B kvinna mig på riktigt? Varför ör det ofta när jag säger något dåligt om henne då inte någon ens nöjda...

Jag undrar om hon behöver mig på riktigt eller är det på låtsas?

Ha det bra

51 Pot pat:

skriven

Enligt vissa betyder tom "the old man". Han har faktiskt dase! 😃

Svar: Det har han !! :)
Esmaralda

52 Flisan:

skriven

En massa tack till Nettan för perfekt spådom i dag. Kramar om

53 Skorpan:

skriven

Råkade på ennkompus som jag inte sett på länge, trevligt. Blev tal om att gå på fika nån lördag, ser det ut att bli av Es? Man kommer ju överens om så mycket...
Kram Skorpan

Svar: Ja, fast du får nog själv ta initiativ om det ska bli så, kram :)
Esmaralda

54 Luna:

skriven

Yes! Mitt nya jobb. Kan se om jag kan rekommendera det sen till dig *skojar*😆 Dåligt ordval av mig. Menade nog mest att han tänker på mig fastän han inte vill erkänna det🙂 Kram

55 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Menar han allvar med att han vill försöka något seriöst med mig?
Kram

56 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg något större som möjlighet från euro jackpott och du sa att det lär nog dröja några år 😊 du kunde inte se mer exakt söta Esmaralda, kan du se hur många år det dröjer Esmaralda 😣😣😣Jag ska vänta i två år och ska skriva till dig igen Esmaralda 😣😣😣

57 Hjärter:

skriven

Hej Es

Hur stor är chansen att kärleken dyker upp 2021?
Kram

58 Mercan :

skriven

Jag menade att jag ska vänta och spela läge som du sa Esmaralda 🤗 😘 ❤️

Svar: Ja ta en paus i spelandet, det kommer ändå inte att finnas storvinster närmaste tiden.. kram :)
Esmaralda

59 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll Es!
Jag har varit lite yr drygt en vecka, kan du se om de försvinner snart? Kram Zoey 💕

Svar: Ja troligtvis försvinner det och om inte, sök läkare, kram :)
Esmaralda

60 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll Es!
Jag har varit lite yr drygt en vecka, kan du se om de försvinner snart? Kram Zoey 💕

61 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Menar han allvar med mig nu att han vill något seriöst med mig?
Kram

62 Becka:

skriven

Hej Es

Kommer detta året bli lite ljusare för mig?
Kram

63 Celia:

skriven

Funderar min förlorade vän på någon form av förlåtelse för att det blev som det blev med oss?
De senaste gångerna vi har mötts har han känns som om han ångrar sig och på sätt och vis vill göra upp för det.
För länge sedan så frågade jag dig något om att jag hade en känsla att jag skulle få en blombukett som förlåtelse. Du svarade något i stil med att om han inte gör det så har han absolut tänkt på det. Men jag fick inget. Då undrar jag, är det möjligt att dessa tankar är tillbaks hos honom?

Tack! :)

Svar: Nu ser det mer ut som om han lägger bakom sig och går vidare, kram :)
Esmaralda

64 Månskenet:

skriven

Oj, så kan det gå 😂 Kanske trots allt helt ok att smaka på ditten o datten innan man ratar 🤭 Tror det kan va riktigt gott, älskar saffran, fast det har lite märklig smak 😊
Så mysigt ni har! Och vilken gullig värd ni har! Njut av tillvaron! 🥰

Svar: Jag gillar ju saffran också.. men just när det gäller mjukost så trodde jag inte att jag skulle gilla det !! Kram :)
Esmaralda

65 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 😇🤗♥️😊

66 Helena Ir:

skriven

Tack, det betyder mycket!
Kram

67 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser oss få fler barn kram

68 Anna:

skriven

Hej,

Kommer Daniel att lämna mig eller kommer vi satsa på vårt förhållande och bilda familj?

Kram Anna

69 Frasse:

skriven

Hej....har låtit som nån öppnat å stängt skåplucka i köket, och nu såg vi att routern vi har i hallen har ändrat plats en bit ifrån där den stått....vem har ändrat detta? Någon som hemsöker oss?
Åsa

70 Frasse:

skriven

Hej....har låtit som nån öppnat å stängt skåplucka i köket, och nu såg vi att routern vi har i hallen har ändrat plats en bit ifrån där den stått....vem har ändrat detta? Någon som hemsöker oss?
Åsa

71 Sessah :

skriven

Hej E, jag ville så gärna fråga dig angående var du tror om situationen mellan mig och j som har ett förflutet ihop, tror du att han kommer att ångra sig för allt han gjort och vilja komma tillbaka? Eller har han gått vidare?

Tack för sån intressant blogg att läsa.
Kramar

72 Sessah :

skriven

Hej E, jag ville så gärna fråga dig angående var du tror om situationen mellan mig och j som har ett förflutet ihop, tror du att han kommer att ångra sig för allt han gjort och vilja komma tillbaka? Eller har han gått vidare?

Tack för sån intressant blogg att läsa.
Kramar


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: