Hem igen...

I går firade vi ju Nettans födelsedag,,, det blev paket, lite skönsång (😳) och  prinesstårta.
Tack igen Susanne Amalia för den goda tårtan !
 
 
Och i guldpaketet dolde sig följande:
 
 
Nu är vi på hemfärd och det är slut med Nettans erbjudande för denna gång
Med lite vind i seglen och rejäl tur kommer nästa erbjudande från Kreta i september.. om nu situationen i världen tillåter detta !
 
Tack kära ni i bloggfamiljen som velat följa med oss på vår tripp.
 
Nettan tackar för alla fina gratulationer igår och hon tackar särskilt också för det förtroende ni visat henne under veckan när ni anlitat henne för spådom och regression.
 
Nu ska jag hem och kramas med Mannabonne Glenn... ja, maken ska nog också få sig en kram  men han får vänta på sin tur 😅
 
I dag  kan jag inte besvara några frågor
 
Kram & kärlek
💖
 
1 Skorpan:

skriven

Trevlig hemresa!
Hoppas verkligen att Kretaresan blir av...
Kram till MG o mannen med ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Läroliv:

skriven

Var rädda om er.

KRAM

3 Pia1:

skriven

Och vi tackar för att vi får hänga med på äventyren ❤️

4 Ghostwriter :

skriven

Härligt! Ha en fin dag!
Tack för svar igår.


Kram

5 Solstjärnan:

skriven

Gårdagens Grattis hälsning kom tydligen ej fram så skickar en försenad Grattis hälsning till Nettan idag😊

Hem ljuva hem😊 MG kommer bli så glad för dina kramar och hemkomst😊
Tur att du tydliggjort kram ordningen vid hemkomsten för annars skulle dom båda dansa,"skrika" och göra allt för att få din uppmärksamhet😊

Din man vet nu att om han biter lite lite ihop och väntar snällt så får han nog ock så kramar😉😊

Hoppas att det återigen är möjligt att resa i september så ni slipper ut på nästa äventyr 😊

Ha en bra torsdag!
Kram Solstjärnan ⭐

6 Mercan :

skriven

Trevlig resa till dig och Nettan Esmaralda 😊

7 Anna:

skriven

Kära Es!

Hade behövt ditt goda råd.
Jag skall få träffa dottern till mannen jag är tillsammans med.
Hon är 17 år. Jag är nervös/orolig och vill så gärna att hon accepterar vår relation. Jag önskar en fin kontakt med henne. Hans ex, som ej är dotterns mamma, har nämligen tutat i henne att jag är orsaken till deras uppbrott. Vilket såklart inte är sant. Vi började dejta i höstas, ett år efter dom gjorde slut. Finns det någor jag kan göra för att få en fin kontakt med dottern? Vi vill ju inte smyga med vår relation, och dottern har flyttat in hos sin pappa.
Har du något bra råd att ge?

Kram

8 Luna:

skriven

Tack för att vi fått följa med och håller tummarna för Kreta. Kör försiktigt och välkomna hem. Klart att MG går före maken😁 Kram

9 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda ska till ögon läkaren i dag jag hoppas att jag inte har något större fel på mitt vänstra öga som skelar är lite nervös må jag säga Tror du det går bra?

10 JustMe :

skriven

Hej Ez!

Verkar som det blev en bra födelsedag för Nettan!

Idag är det väldigt halt, så kör försiktigt och gå försiktigt!

Känslan av att jag får ett positivt samtal under denna månad håller i sig, jag hoppar till varje gång telefonen ringer, haha! Får du Kanske någon känsla kring vad samtalet handlar om?

Kram!

11 Linda :

skriven

Grattis i efterskott och vilken härlig liten resa ni fick! Jag håller tummarna för att ni kommer iväg i sep! 💓👌

12 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez

Tack för ditt svar häromdan 🙏🏼

Jag har ytligare en fråga till angående om de, ser du om det är att hon hör av sig till mig tanke på att du skrev en viss kontakt och därav undrar jag menar du att det lär vara hon som tar kontakt med mig eller vadå?

Tack i förhand 🙏🏼

Ha en fantastisk fin torsdag 🙏🏼 kram

13 Susanne:

skriven

Less på allt. När vänder det?

14 Anna E:

skriven

Håller grannen intill på att flytta?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: