Talismanen gick till anfall.....

Dagens gästbloggare är: LW

Hej

Igår handlade bloggen om talismaner och jag vill berätta om en situation här hemma.

Jag hade nyss fått hem min Lady och aktiverade henne och pratade med henne och var så glad åt henne.

Då kommer min särbo och får syn på Lady och undrar vad det är för skit och anklagar mig för att vara sjukligt  fantasifull som kan tro på något sådant.

  Han var otrevlig och jag kände hur Lady hettade till av värme i min hand.

  Min särbo passerade mig  när jag höll Lady i handen och han gjorde ett utfall som att han skulle slå Lady ur handen på mig och där snubblar han över sina egna fötter och dråsar i golvet, ilsk och svärande.

Han stukade foten  och slog upp ett jack över ena ögat men ingenting allvarligt.

Han grubblade länge men kunde inte begripa hur han kunde trilla över sina egna fötter.

 

 

Jag vet inte HUR jag vet det men jag VET att det var Lady som skyddade  både mig och sig själv och som gjorde så han trillade omkull.

Han behövde lära sig en läxa. Man beter sig inte på det viset.

Bra gjort, viskade jag till Lady och hon blev snabbt varm igen i min hund, sekundsnabbt bara men tillräckligt för att jag skulle få bekräftelse på att det var hon som såg till så att särbon lärde sig en läxa.

Det var ingen av mina önskningar men bevis på att hon fanns där för mig och tog hand om mig.   Jag har hela tiden varit oerhört trygg med henne.

Jag hade tre önskningar och hon har uppfyllt två av dem.

 

 

 

 

Tredje önskningen är kvar men  nu känner jag att hon är trött så jag vill inte pressa henne.

Hon får vila mjukt i ett skrin på mitt sängbord och jag tar henne ibland i handen och pratar med henne och talar om att jag är så nöjd och glad över den hjälp jag fått av henne och nu kan hon bara vila och det är min tur att ta hand om henne

Hon har låtit mig veta att hon så gärna tar emot en talismankompis och jag hoppas hinna beställa när nya flocken kommer.

En gång hann jag inte med och alla var slut men nu ska jag hålla mig framme.

Min tanke är att ge också vuxna dottern en talisman.

Ha en fin dag alla kära blogg-familjs-vänner

Kram  från  LW

1 Hon:

skriven

Hej,
Ser jag ut att kunna träffa en ny pojkvän i år samt skulle det ske mer av en slump eller via dejting?
Kram

2 Tuss:

skriven

Hej,
Har du tips på hur jag kunde gå vidare efter denna händelse, bearbeta på nåt sätt eller bara lämna det bakom mig?
Kram

3 Skorpan:

skriven

Härligt att din talisman verkade LW. Undrar om särbon är en fd särbo nu? Det lät inte trevligt det han sa, vad hade han med saken att göra överhuvudtaget om du ville ha en talisman var det väl din ensak...

Blir så arg på folk som lägger sig i andras göranden, spec då såna som borde vara "på ens sida". Näe, bort med såna människor ur allas liv. Ser lite rött faktiskt då jag tänker på detta...

Min "hackade" mail fortsätter att få mail riktade till andra mottagare o senast igår har jag själv skickat mail med min mailadress där jag beskriver hur min mailadress tagits över. Inga problem bara jag betalar bitcoins så slipper mina vänner veta om mina sexuella fantasier samt se hur jag tillfredsställer mig själv. Det stämmer faktiskt att min mailadress finns på en lista över kapade adresser o nu funderar jag hur jag ska kunna gillra nån slags fälla här, inte bra på detta tekniska, o låta typen smaka på sin egen medicin? Kanske jag inte lyckas med det, men nog ska jag göra ett försök ;). Eller är enda alternativet att stänga kontot, vad tror du Es?

Lördag igen, skönt med ledigt. Behöver komma ut efter flera dagar utan promenad, passar mig inte alls ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Det är svårt att få rätt på en kapad mail och så irriterande att sånt här kan hända ! Jag tror du kommer behöva stänga kontot och starta upp ett nytt... kram :)
Esmaralda

4 Modern :

skriven

Godmorgon ❤
Har tidigare fått till mig av min chef att jag inte får prata om andra.
Blev ledsen då men tog till mig det och säger idag inget om någon.
Umgås nära med en som jag även arbetar med och hon antydde häromdagen att någon sa att man måste akta sig för jag sprider annars ut allt till alla.
Nu har jag så ont i magen och vågar knappt visa mig.
Samtidigt är det lite märkligt för personen som sa detta är väl den som skvallrar mest av alla.
Jag var dum nog att anförtro mig till två arbetskamrater vad min chef sagt.
Misstänker att det är någon av dessa som berättat.
Trodde att jag var omtyckt.
Har så dålig självkänsla trots mogen ålder så jag är medveten om att jag reagerar starkare än andra på detta som jag fick reda på.
Har jag så dåligt rykte?
Tycker arbetskamraterna inte om mig?
Vill bara försvinna.
Kram.

Svar: Skit i det hela, på ren svenska !! Bry dig inte. Du har råkat illa ut oförtjänt och ALLA pratar om sin chef och andra kollegor ibland. Det är bara några få som pratar negativt om dig.. majoriteten tycker om dig så sträck på dig och ta dig rakryggad igenom sina arbetspass.. det här blåser över... kram :)
Esmaralda

5 Läroliv:

skriven

Vilket bevis, underbart. Tack för att du delade med dig.

Kram

6 Heart:

skriven

Drömde att katter bet mig och jagade mig.
Betyder detta jag har nån kvinlig fiende? Kan du få upp nån jag bör passa mig från i min omgivning?

Svar: Nej jag ser ingen fiende runt dig så jag tror drömmen handlade om något helt annat, kram :)
Esmaralda

7 Mercan :

skriven

Esmaralda min sister hade hämtar ben av Haj till min bror av semestern havet Dubai tror jag det var, jag minns inte 😔Esmaralda ber det med sig tur till min bror familjen 😔hon hämtade många saker, finns det något som hjälper Esmaralda 😔

8 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Tack för att du delar LW.

Till min stora gläje hittade jag min fjäril igår, hon har fått ligga i havsalt över natten och nu bär jag henne tätt intill.

Har hon fortfarande ngn kraft kvar? Ser du ngt om det här kära Esmaralda?

Har fått mina resterande prylar från IKEA som skall skruvas ihop, blir att pyssla med det, rita och lyssna på Radio Garden, Köpenhamns radiokanaler är ngra av mina favoriter, så får man njuta av danska språket emellanåt, garanterat att jag talat danska en gång i tiden!

Ensamheten tynger rejält, men börjar dagen med en långpromenad så mår man bättre!

Kram!

Svar: Ja, lite kraft finns det kvar i henne :) Kram :)
Esmaralda

9 Anki:

skriven

Godmorgon Es
LW Tänk att få känna av sin talisman så direkt och med sådana konsekvenser Underbart ! Tack för att du delar med dig <3 Lycka till med framtida talismaner!

Här njuts det av sista dagens lugn innan sportlovsfirande grannar kommer hem

Go Lördag på er !

Kram Anki med flock

Svar: Kram på dej och flocken :)
Esmaralda

10 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer vi få information om vaccinet under nästa vecka?

Kan det blir möjligt snart?

Jag längtar efter det så mycket!

Ha det bra

Svar: Det kan dröja några veckor till... kram :)
Esmaralda

11 Therese C:

skriven

Hej!
Vad bra gjort av Lady att försvara sig så där 😂.


Det har blivit en del ridning den här veckan. Det var brorsdotterns tur att rida men det blev en plats ledig på lektionen som jag kunde köpa i sista minuten 👍.
Sen hade jag en extra lektion igår på det andra stallet, där jag vanligtvis tränar Working Equitation, även där blev en plats ledig som jag köpte.
Innan hade jag varit hos grannen och gullat med Mir, Björn och de andra flockmedlemmarna.
Idag ska jag rida Working Equitation.
Det sprids en farlig smitta bland hästarna nu. Jag har alltid olika stallkläder i de olika stallen men nu är det extra viktigt att jag även duschar emellan och tvättar av alla skor i Virkon när jag kommer hem. På stallet i stan har de en häst med feber nu, ingen vet ju ännu om det rör sig om den farliga smittan men för säkerhets skull bytte jag om hemma hos mamma och duschade där och lämnade ridkläderna från det stallet hos henne eftersom jag ska dit idag igen.
Jag får mycket eksem av allt tvättande. Behöver jag säga att jag är ordentligt trött på farliga smittor! Suck!

Kram ThereseC

12 Anonym :

skriven

Nu har jag bokat tid till barnmorskan nästa vecka för att se varför mensen dröjer. Tror du det löser sig? Kan det vara ngt farligt?

Kram

13 Solstjärnan:

skriven

Din talisman har hjälpt dig från första stund😊
Din särbo agerade inget vidare ,redan att kommentera som han gjorde o att dessutom visa det med sitt agerande.
Istället för att ge dig friheten att tro på vad du önskar fastän han inte kanske tror som du.
Men du hade en fin lady😊

Skönt med ledigt,är så glad över att det inte är arbetsdag😊

Har min King någon kraft kvar eller har den gått i pension.

Ha en bra lördag 😊
Kram Solstjärnan ⭐






Svar: Aningen kraft finns kvar men inte mycket, kram :)
Esmaralda

14 Jennifer:

skriven

Hej finaste Esmaralda. LW - låter inte som någon vidare trevlig reaktion av din särbo angående talismanen... bra att du fått hjälp av den. Lycka till!

Fina Esmaralda, inatt drömde jag att jag bodde i Afghanistan och jag mådde så bra där. Levde mera ute på landsbygden och såg mindre berg och kullar omkring mig, kände vinden i håret. Ville inte vakna upp från drömmen men då jag gjorde det kände jag en stark längtan att återvända dit. Känslan sitter kvar.

Jag skulle så gärna vilja flytta tillbaka till Asien, då jag inser att Afghanistan inte är möjligt nu. Hoppas en dag. Blir det så?
Kram,
Jennifer

Svar: Ja, det finns stora möjligheter att det blir så, kram :)
Esmaralda

15 susanne:

skriven

Hej Esmaralda och LW! Jag skulle också behöva en Lady. Hoppas din särbo lärde sig en läxa.

Jag har nu träffat en man några gånger. Det känns bra. Vad ser du om detta? Är det en tillfällig kärlek? är det mitt livs kärlek?
Kram

Svar: Du märker snart hur det utvecklas, kram :)
Esmaralda

16 Helena Ir:

skriven

Ja där fick du nog hjälp LW,rejält! Jag hoppas att liknande händelser inte spelas upp i ditt liv..Man behöver ju inte tycka lika i allt i ett förhållande, men..!?

Konstig dröm där jag mötte en yngre kvinna som kunde ge samma motstånd som jag själv, funderar faktiskt på om inte det var "mitt yngre jag" som jag mötte. Sen vad det vill säga mig har jag inte riktigt fått till mig.. kanske att jag för alltid kommer vara mig lik, på ett sätt..

Vad gör man i Pandemitider?..Jo den där vanliga promenaden, idag i solskenet..

Ha det så bra!

Kram

Svar: Man får i alla fall vara glad att solen lyser... numera får man ha fokus på det lilla,,, kram :)
Esmaralda

17 Snödroppen:

skriven

Godmorgon❣️
Men wao, talismanerna har verkligen starka krafter. Snacka om att din särbo fick nåt att tänka på, din Lady hjälpte dej verkligen där, underbart!!
Hade en härlig fredagkväll, god mat och vin i fint sällskap med tända ljus. Det är jag inte van vid och är jag verkligen värd det...kommer oredan i mitt liv ordnas till med det ekonomiska och barnen? Är dom hos mej snart?
Önskar er en skön lördag i solskenet☀️💛

18 Jobb:

skriven

Hej es,
Kära es... jag har börjat på ett jibb för 4 månader sedan och jobbar hårt samtliga dagar i veckan.. har försökt flika in att det är för mycket men får inte riktigt någon förståelse av chef.. känner du vad chefen tycker om mig? Kommer det att lugna sig så småningom ?

Svar: Chefen tänker positivt om dig.... det kommer lugna ner sig, kram :)
Esmaralda

19 Tiss :

skriven

Hon kommer inte att kunna läsa det jag skrivit, jag kommer inte kunna läsa det jag skrivit.. om jag inte "råkar" ha sönder det, I guess!
Om jag lyckas förmedla det på ett annat sätt tycker hon att det är bra eller skulle hon ta det som något dåligt? (typ kritik eller en dålig idé)
Hon kommer nog i övrigt inte bli så glad på mig.

20 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, hade sån mysig kväll med bestie igår.
Hon var nere över äktenskapet.
Kommer det att gå skilda vägar snart ?
Tror hon stannat kvar för hans pengar att det ger trygghet.
Kram

Svar: Ja, det ser ut som om de kommer dela på sig men kan dröja, kram :)
Esmaralda

21 Mg:

skriven

Hej!

Kommer min arbetsgivare höra av sig nu under mars och erbjuda jobb?
Kram!

22 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Coolt att den hjälpte dig så mycket!
Min fjäril fick mig att träffa T. Det gick snabbt! Och jag tycker om honom sååå mycket 🥰

Idag ska vi träffas. Igår sa han att han skulle plugga och så sa jag så du menar att vi inte kommer kunna ses då?
Men första gången sa han att jag kan komma ändå men att han behöver plugga. Tror det går mer och mer går mot ett samtal om att vi ska kommer bo tillsammans...
längtar så!

Kram

23 Maria:

skriven

Hej!
Har haft två träffar med Thomas.. vi kommer riktigt bra överens och så men har inte känt nån gnista ⚡️ riktigt.. kommer den tro eller är jag på fel spår? Är vi båda brända o håller igen eller finns där inget mera.. Kram 🥰

Undrande

Svar: Jag tror du kommer få svårt att få till gnistan med honom... kram :)
Esmaralda

24 Ghostwriter :

skriven

Hoppas LW att du inte råkar illa ut av mannen i ditt liv? Att de bara var en liten sur situation från hans håll eller vad man ska kalla de för.


Stor kram & lycka till med dina önskningar


Kram

25 Jossan :

skriven

Igår fick mamma sitt första vaccin. Så skönt! Ska ringa och kolla om hon mår bra...

Idag ska T och jag träffas. Igår sa han att han skulle plugga och så sa jag så du menar att vi inte kommer kunna ses då?
Men första gången sa han att jag kan komma ändå men att han behöver plugga. Tror det går mer och mer går mot ett samtal om att vi ska kommer bo tillsammans...
längtar så!

Kram

Svar: Vad skönt för mamma ! Kram :)
Esmaralda

26 Anna E:

skriven

Bra gjort av Lady 😊

Min talisman försvann ju tyvärr..
.och jag undrar varför? Har aldrig hittat den igen... sista jag mindes att jag hade den var i hallen och skulle byta jacka och tog över talismanen från den ena jackan till den andra...

Svar: IBland kan det hända att de rymmer... och det är trist när det sker... men betyder ingenting negativt.. kram :)
Esmaralda

27 Luna:

skriven

Hurra för Lady! Hon hjälpe dig och älskar sådana här historier😁 Mina talismaner ligger tillsammans i en skål och myser. Pratar med Fjäril ibland då jag saknar henne.

Händer något skoj i helgen Es?

Solen skiner och ska ut på löparrunda. Flera huggormar har nu synts till så gäller att ha ögonen med sig. Äckliga är dom!

Var jobbet vårens överasskning eller kommer det mer?😁 Kram

Svar: Har just nu dukat och grejat räkmackor... ryska syster och systerdottern är på väg hit :) I morgon blir det till mamma och en sväng inom till sonen också..... ja herregud, hade jag stått öga mot öga med en orm hade jag väl dånat av ! Jobbet var en bra överraskning och det kan komma något mer.. kram :)
Esmaralda

28 Adad:

skriven

En av mina önskningar från Lady var att träffa kärleken. Har fortfarande inte gjort det men hoppas att jag gör det snart. Längtar tills något sker i mitt kärleksliv. Får du till dig något angående detta esmeralda? Finns något särskilt att hålla utkik för?

Kram

Svar: Du kommer träffa kärleken och det är jag säker på men som vanligt när det gäller tidsmässigt så ser jag inte exakt när.. kram :)
Esmaralda

29 Fenix:

skriven

KW, tack för att du delar med dig av din fantastiska historia om hur din Lady skyddade dig! Talismanerna är magiska på riktigt, jag håller mina tummar för att du lyckas knipa hem en från vårens kull. Kram Fenix

30 Makaon:

skriven

Angående talismanerna, kan man köpa en till sig själv men ändå göra en önskan för någon annan?

Svar: Ja, du kan önska för någon annan om det är en positiv önskan, kram :)
Esmaralda

31 Sus:

skriven

Hej
Vad är det som är fel på mitt jobb?
Love sus

32 Ghostwriter :

skriven

Hoppas LW att du inte råkar illa ut av mannen i ditt liv? Att de bara var en liten sur situation från hans håll eller vad man ska kalla de för.


Stor kram & lycka till med dina önskningar


Kram

33 anne:

skriven

Min talisman har varit helt död sedan hon kom. 😐

Svar: Det kan hända... det är inte vanligt men det förekommer. Ibland kan det bero på att man gör välkomstceremonin fel när man ska prägla talismanen eller så är den helt enkelt allvarligt sjuk. Jag beklagar verkligen men det är ingenting som jag märkt när jag förberett och skickat iväg den till dig. Märker jag att en talisman är svag så antingen skickar jag tillbaka pengarna till kunden som då blir utan talisman eller om det är i början av ceremonierna här, så tar jag mig an en helt ny.....kram
Esmaralda

34 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Tror det också att jag måste stänga kontot. Önskar att jag var mera tekniskt kunnig, kanske hade mannen kunnat göra nåt åt detta?
Kram Skorpan

Svar: Ja, det är frågan... jag är som du... får bara panik när nåt händer..... kram :)
Esmaralda

35 Anneli:

skriven

Hoppas du inte lever med denna man längre... en man ska lyfta dig och stötta dig, inte klanka ner..tack för att du delar med dig!

Hoppas det blir goda räkor idag för dig Es. Jag njöt av mina räkor igår men räkor eller skaldjur och fisk överlag, är godare från västkusten 🙂

Hade planerat saker denna helg men blir lugnare.... Jag hade glömt hur trött man blir av att jobba varje dag... 🤣 helgen blir ju som vilodagar då. Förutom denna vår, har precis anmält mig till att gå in och jobba med covid vaccineringen de flesta lördagar närmaste veckorna. Nåja... Har ju ett mål med pengarna jag tjänar så får gå.

Ska jag kolla sommarstuga i närheten eller på västkusten?

Trevlig räk-ätar-dag!

Kram!

Svar: Bitvis kan det bli tungt med jobbet, men ett gott ekonomiskt tillskott ! I närheten eller västkusten, det är två platser där du kommer trivas oavsett.. kram :)
Esmaralda

36 Emra :

skriven

Hej! Jag undrar över önskningarna till talismanen. Kan man önska vad som helst eller finns begränsningar. Saker talismanen inte kan ändra? Jag tänker mig en Quick fix problemlösning med talismanen 🤩🙏❤️ Tänker jag fel då?😅

Svar: Man kan ha en önskan om quick fix och ibland funkar det men ibland tar talismanen sin egen väg mot målet och då gäller det att bara hänga på !! Man kan önska vad man vill förutom skada till någon annan människa.. kram :)
Esmaralda

37 She:

skriven

Hej,
Ser det ut att vara en bra idé att gå och prata med dem om vad som skett?
Kram

38 Vitlilja :

skriven

Kommer den kärlek jag möter uppleva min ekonomi som jobbig, kommer det vara ett problem?
Kram

Svar: Nej jag tror inte det blir ett problem, kram :)
Esmaralda

39 Mirre:

skriven

Hej Es,
Blev lite inspirerad av temat talismaner :)
Planerar att göra en talisman till min vän som ska på spelkväll, och ladda den med önskad utgång för kvällen.
Något tips eller annat som jag bör tänka på? Ska försöka få med mycket känslor denna gången, och ladda med energi.. men vet inte om det finns något mer ”kraftfullt” man kan ta till med? För lite extra power? Jag tänker på månljus men det är inte fullmåne nu..
Kram☺️


Svar: Jag använder alla elementen.. luft/eld/ vatten och jord... det är lite invecklat när man ska utföra ceremonierna och jag gör varje ceremoni mer än en gång. Jag använder dagsljus och nattmörker. Jag använder regn eller dagg. Jag som föder upp flera talismaner.. jag måste ta hand om dem individuellt också för de ÄR individer precis som vi.... jag tycker du ska göra på ditt sätt och lägga ner alla energier du kan... kram :)
Esmaralda

40 Lillys:

skriven

Hej Es

Ser du något roligt jag kommer få uppleva snart?
Kram

41 Rebecca :

skriven

Är så orolig och nervös..kommer det gå bra för mig på måndag?😬

Svar: Ja, det känns som om det kommer gå bra... kram :)
Esmaralda

42 Tant grå:

skriven

He Es

Kommer min ekonomi ljusna?
Kram

Svar: Absolut, men det tar lite tid och planering, kram :)
Esmaralda

43 Mercan :

skriven

Esmaralda jag hade givit till min bror en bit från sharfen av vår syster som är i himlen 😔 Esmaralda skyddar den min bror 😔 Esmaralda jag shöpte sigaretter med lunsh kortet till min bror 😭han blev ledsen 😭 jag tror han ska aldrig prata med mig 😭 jag ska inte vara den sister för honom som förut 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭

Svar: Försök vänd ditt tänk... och tänk mer på det som är positivt och bra... kram :)
Esmaralda

44 Camilla:

skriven

Underbart att Lady grep in och att mannen fick sig en läxa. Talismaner är magiska.

Nu är det värre än någonsin med barnbarnets mamma. Hon har skrämt upp dottern att sonen min är farlig och försvann med dottern i onsdags natt till sin kompis då dottern blev rädd så som hon höll på. Sonen har som vanligt inte gjort nånting utan det är hennes sätt att straffa honom då han lämnade henne för sin nuvarande tjej och hon använder deras dotter för att försöka knäcka honom. Sonen hade försökt få tag i dem i onsdags men varken exet eller dottern svarade när han ringde och sms.ade så han var utom sig av oro. De har delad vårdnad men det struntar exet i utan håller dottern ifrån honom. Det är en mardröm Es och vi ser ingen lösning. Han saknar sin dotter fruktansvärt mycket! Planerar nu på att ta detta till rättegång. Får du till dig något om denna situation? Finns det en lösning och kommer han få sin dotter tillbaka? Om du orkar och vill så får du gärna sända honom en dust healing för han mår inte bra som du säkert förstår.

Hoppas att allt är bra med dig och din familj. En stor kram från mig.

Svar: En dust healing kommer absolut och direkt, det behöver sonen. Det är kanske ingen tröst i nuet.. men ju mer tiden går desto bättre kommer det att bli för sonen och hans dotter... styrkekram till er alla !!
Esmaralda

45 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda, kommer min bror att förlåta mig 😞

46 Flisan:

skriven

Ja nog är det magi i talismanerna och de är levande. Jag glömde min talisman på balkongen och när jag somnade drömde jag om hur den skrek på hjälp. Jag vaknade och hittade henne på balkongbordet och sedan sov jag gott. Kramar om er alla

47 Familjeliv:

skriven

Hej Es

Ser du mig med man och barn innan jag blir gammal gumma?
Kram

48 Jennifer:

skriven

Tack fina Esmaralda, så glad jag blir! Vet att du inte spår i tid men tror du att det dröjer många ÅR innan jag får bo i Asien?

Är öppen för hela världen och hela Asien men favoritområdet är södra Asien. Vill så otroligt gärna ut i världen NU!
Kram,
Jennifer

49 AnnaK:

skriven

Känns det som att jag gör något åt min situation snart? Relativt snart iaf.

Kram 🤗

50 Fenix:

skriven

Jag håller på att röja här hemma i den mån jag orkar och har massor som jag vill slänga men jag tar mig ju knappt tillbaka upp till lägenheten igen efter en vända till sophuset ute på gården. Ibland har jag fått sätta mig ner i trappen för jag varit på väg att svimma. Jag kommer aldrig mer flytta till ett hus utan hiss! Helst vill jag bo på markplan. Ser du någon flytt framöver där jag har lättare att ta mig ut och inte är lika låst som jag känner mig nu?

Önskar dig en trevlig lördagskväll. Kram Fenix.


Svar: Ja du kommer ha en bostad med bekväm och bra hiss.. kram :)
Esmaralda

51 Alie:

skriven

Ja en talismans uppmaning ska man lyssna in..

Es: nu har jag varit på dejt och det kändes bra, den var trevlig och jag skulle nog kunna tänka träffa honom igen.. vad kände han?
Krm :)

Svar: Han tyckte spontant om dig, kram :)
Esmaralda

52 Luna:

skriven

Nej vad mysigt med besök av ryska syster med dotter. Gick räkmackorna ner?😁 Nått annat gott som ni mumsade på? MG satt väl väl vid bordet och suktade😁

Spännande att se om det kommer någon annan överraskning då😊 Jag har inte skrivit på än utan funderar lite på varför de inte betalar ut OB tillägg på kvällar och helger🤔

Under löprundan kom jag att tänka på grabben. Har han slutat tänka på mig nu och är han nöjd över att jag tog bort hans nummer?

Ha en fortsatt mysig lördag! Kram

53 Mandarin:

skriven

Tack för svar Esmaralda! Det verkar ju spännande med dessa talismaner :) Jag har dåligt tålamod, som du säkert redan vet :) men vad kan jag göra för mig själv för att hjälpa måendet på traven? Jag vill känna mig starkare och piggare. Jag vet att det inte går att skynda på men finns det något som kan hjälpa mig? Vad felar? Har fört dialog med mig själv men inte hittat svaret... Tack och kram!

Svar: Bäst för dig är att du alltid har en morot. något riktigt kul att se fram emot... kram :)
Esmaralda

54 Mercan :

skriven

Esmaralda kommer min bror att förlåta mig 😞 min mor är arg på mıg 😭

55 Mercan :

skriven

Esmaralda kommer min bror att förlåta mig 😞 min mor är sur pratar inte med mig 😟och jag ska inte vara den sister för min bror som förut 😭 😭 😭

56 Mercan :

skriven

Esmaralda min bror berättade inte till min mor och syster att jag shöpte sigaretter med hans kort 😔även det min mor är sur på mıg att jag gick till att shöpa och gjorde ledsen min bror, 😟

57 Luna:

skriven

Glömde! Har ni mycket orm i Skåne? Ha en härlig dag i Helsingborg i morgon! Hälsa mamma att anledningen till varför Glamour bara går tis-tors är för att vi nästan är ikapp USA. Jag är ju hennes Glamour informatör😁

Vem kommer att lämna? Han eller hon?

En fin afton önskas!
Kram

Svar: Jodå, dottern i skogen har gott om orm i sin trädgård !! Ska meddela mamma.. har var lite irriterad över att Glamour bara kommer tre dagar i veckan :) Tack för infon :) Ser tyvärr inte vem som lämnar, kram :)
Esmaralda

58 Misstjejen:

skriven

Hej

Är så besviken... jag bruka fånga tillfällen att prata med N kvinna. Hon kommer inte kunde imorgon. Jag känner mig så ledsen men hoppas hon kommer tillbaka något gång...

Jag förstår ju hon klarar inte så mycket grund av hennes hälsan än vad andra ser...

Kommer hon tillbaka?

Ha det bra

Svar: Ja, det ser ut sm om hon kommer tillbaka, kram :)
Esmaralda

59 Bjork:

skriven

Hej kommer min moster sluta läggas i mitt privat liv?

Förlåt men saknar Görel blir de en återförening snart?

Älskar henne så de gör ont
Kram

60 Mercan :

skriven

Esmaralda när skulle gå ut jag sa att jag ska inte handla mera mat åt hemet, min bror blev ledsen 😭 han fick darra i kroppen, min mor sa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: