Ängeln som kom hem......

Dagens gästbloggare är : Mamman
 

Hej på er alla.

Jag bara måste få dela med mig av min ängels ankomst.

Häromdagen låg hon i sitt kuvert i brevlådan

När jag tog kuvertet fylldes jag av en speciell känsla, och det var en känsla av inre frid och en slags  glädje som jag inte känt  på länge.

 

Senare på eftermiddagen packade jag upp henne och när jag aktiverade henne hamnade jag i någon form av transtillstånd eller hur man ska beskriva  det. 

Jag lovar att jag normalt är en mentalt frisk person och dessutom stabil.

Jag såg bilder av mig själv i ett flygplan. Jag satt vid fönstret och jag fick en drink serverad. Bredvid mig satt en man som jag kände att jag älskade.

Bilden försvann och istället såg jag ett gult trähus med stor trädgård och hur jag hackade och lukade med en stor solhatt på huvudet

Sedan såg jag  mig på en fest jag själv anordnade med såväl människor jag känner och som jag inte känner. Känslan var underbar feststämning och glädje. Mannen fanns med.

 

Ingenting av detta har hänt och Ängel i min hand förmedlade att det är sådant som kommer att ske.

Jag är inte det minsta synsk men de bilder som Ängel förmedlade kring min framtid känns 100% sanna och ger mig sådan inre glädje och förnöjsamhet.

Jag vet att detta är vad som kommer att hända.

 

 

Mitt tips till er som ännu inte packat upp era Änglar är att sluta ögonen och öppna upp för bilder.

Nu sitter hon i  mitt halsband och från den stund jag satte henne där har hon hela tiden gett mig kraft energi och den inre  glädjen är betydligt större än den varit på länge.

En av mina önskningar, den viktigaste, var  att må bättre och det gör jag redan.  Jag är oerhört tacksam.

💗Kram på er alla från  Mamman💗

-

 

P.s.  PÅ MÅNDAG KOMMER DE SISTA ÄNGLARNA ATT  ERBJUDAS !!

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför C kvinna är inte positiv till att jag är glad och tacksam för henne. Jag visar hur stolt jag är över henne i sms och i inlägget på facebook. Jag ser inte väl hon är positiv till det?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag hoppas ju på att jag kan berätta om B kvinna för C kvinna. När jag berätta om positiv saker om henne. Om jag tar en exempel vad jag bruka prata om C kvinna inför henne som jag bruka säger hur vackert hon är och något mer. Men inte detaljer utan en viss

Kommer hon tar emot positiv och förstå bättre?

Ha det bra

3 Läroliv:

skriven

Helt underbart, tack för att du delade med dig. Lycka till med allt.

Kram

4 J:

skriven

Gomorgon🌸

Varför snäsade han av mig igår? Blev ledsen av det.

Kommer sonen trivas och få det bra?❤

Kram

5 Helena Ir:

skriven

Vilket härligt Moment för dig med din ängel.. må dina visioner uppfyllas!

Här vart det en sån bra natt, tidig morgon i och för sig.. men den sköna sömnen gör att jag/vi tar och ger oss till Skansen på julmarknad. Lite julkänsla.

Trevlig lördag!

Kram

Svar: Vad roligt med julmarknad på Skansen... kram :)
Esmaralda

6 Razawa :

skriven

Hej bästa Esmaralda
Jag är gravid med andra barnet och gick in i vecka 37 idag :) min har eget företag o många av projekten är utanför Stockholm o har en väldigt intensiv jobb period nu november/december.. jag är stressad över att allt startar o han kanske ej hinner hem.. i samma veva har min pappas bil gått sönder så den ”skjutsen” om min man inte skulle va här funkar inte heller 😅 min dotter kom tre veckor tidigare. Vad känner du kring allt? Känns det som att det startar snart eller går det en tid? Kan ej slappna av pga alla orosmoment runtom 😫 sen ska vi inte tala om BB situationen med…

Kram

Svar: Snart är det dags, så roligt :) Och det praktiska kommer lösa sig... kram :)
Esmaralda

7 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Så fint att din ängel redan gör skillnad för dig.
Jag har haft en känsla angående min ängel och det är att hon ligger lite lågt nu men att det är någonting senare. Tror du det stämmer es?

Es en annan fråga.
Ser det ut som att han kommer att flytta med oss till min hemstad?
Kram

Svar: Ja, det kan stämma som du känner kring Ängel. Kram :)
Esmaralda

8 Majan:

skriven

Hej Esmaralda.

Har en väninna , har funderat över det tidigare. Just när det handlar om killar verkar hon ha ett behov av bekräftelse där hon vill bli centrum.

Berättade igår angående att en kille har hört av sig till mig. Det är en kille hon känner till. En som inte är betydelselös för mig.

Tidigare har det varit liknande situationer och det har slutat med att hon pratar eller börjar umgås med killen.

Vad tror du? Ska jag vara försiktig med att berätta för henne eller är det helt okej? Kan jag lita på henne i detta? Kommer hon nu försöka kontaktas den här killen?
Kram

Svar: Har du speciella känslor för killen så håll det för dig själv, i alla fall en period, kram :)
Esmaralda

9 Matten:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag känner att jag inte mår bra utav att bo här. Det skapar en inre stress hon mig.

Ser det ut som att han kommer att flytta med oss till min hemort? Fortsätter vi att vara en familj?
Kram

Svar: Det kan svaja en period och möjligheten att du flyttar själv ser ut att vara runt 50 %, kram :)
Esmaralda

10 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Ooh så underbara framtidsbilder Mamman ! Önskar dig stort lycka till i framtiden <3

Detta med snickarna som inte kommer/hörav sig ...
Ska jag fortsätta tjata ? Känns som det aldrig kommer bli gjort..Dom har fått betalt av försäkringsbolaget och jag verkar inte ha ngn rätt som konsument..
Ska jag ge upp ? eller ser du byte av innertak osv..

Härlig Lördag önskas !

Skorpis håller med skorpor ska inte vara söta ,men du är allt en sötis o snällisSkorpa ;-)

Kram Anki med flock

Svar: Du får tjata på snickarna och kräva svar.. du får helt enkelt vara jobbig.... det verkar vara enda chansen ! Kram :)
Esmaralda

11 Skorpan:

skriven

Åh Mamman så underbart! Vilken glädje o förnöjsamhet Ängel redan kommit med, det som du önskat, så fint att höra. Jag önskar dig stort lycka till med din Ängel o lova att du återkommer med en gästblogg om allt underbart som hänt dig :)!

Efter att ha vaknat onödigt tidigt på morgonen gick jag o lade mig på nytt o den "hundsömnen" blev till en drömkavalkad. Drömde att exet kommenterade att det jag sätter i mitt kaffe måste ha satt sig på mina höfter, att jag blivit bredare över baken än förr. Härnäst var jag på besök hos en kompis o där föll en man över balkongräcket ner på en trappa. Chockad som jag var kunde jag endast fråga om nån ringt ambulansen. Feån kompisen i labyrinthuset bar det iväg på träff med nån man som eg var min kompis träff o jag avfärdade honom rätt snabbt för att jag hade en egen date. Tyvärr råkade denna man se detta o han var mycket sur på mig o jag hade lite svårt att vara då jag råkade på honom.

Så Es nu undrar jag om detta bara var nåt hopkok av vem vet vad eller kommer nåt budskap till dig? Det första kunde absolut ske, men de andra två drömmarna vill jag nog inte uppleva...

Hurra för sovmorgonen alltså, förutom att den förstås gett mig skallebank, typiskt. Upp o inta en lång frukost o sen fundera på nästa steg, kanske ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag får igen reda i det hela... och det känns inte som drömmar med någon större betydelse.... kram :)
Esmaralda

12 Sus:

skriven

Hej
Så fint….
Tack för svar i går….
Ger förtröstan….
Love sus

13 Kristin:

skriven

Takk for en spennende beretning. Jeg ser fram til å høre hva som skjer med tiden.
Ønsker en fin helg til Alle. Kram!!!

14 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur kunde jag vet så tidigt med boken av B kvinna att jag har tänker kastar den i havet när det kommer sker en avbryta och andra saker. Som om jag visste att det ska hänt mellan oss. Även med youtube av vlogg att jag valt paus.

Så hur visste jag själv utan förstår det?

Ha det bra

15 Carina ST:

skriven

Vilken underbar upplevelse som du fick! Jag ser fram emot att läsa om detta när det sedan sker i ditt liv. Njut av energin och välmåendet.
Kram, Carina ST

16 BJork:

skriven

Hej vill bara höra jag fick skjuts av Görel i går från stationen och hem skötte jag mig bra eller va jag för på ?

Försökte verkligen att inte va för på .

Va menar du att jag vinner på det om jag lämnar henne i fred?
Vill ju gärna vinna på det förstås.

Kram

Svar: Visst skötte du dig bra...... och det är bra om du ger henne utrymme så hon också kan kontakta dig och visa intresse.. kram :)
Esmaralda

17 Mth:

skriven

Hej!
Kommer jag få fast jobb på mitt arbete? Före/efter jul?
Kram!

18 susanne:

skriven

Hej! Vad roligt att höra då ska jag vara med och hoppas bli erbjuden en ängel.

Killen jag träffat är han en sån som inte hör av sig? Eller vill han inte mer med mig? Kramar

Svar: Han verkar ha dragit sig lite tillbaka och intresset kan ha svalnat, kram )
Esmaralda

19 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet ju att om jag nära den farligt situationen. Då kommer den dyker upp ord "polis" och det är min sätta att en signalen för varna mig. Det är en koden till mig.

Jag undrar varför det hänt ofta såhär... men jag klarar mig bra.

När kommer jag att lyckas allt med klarar mig undvika såna situationen.

Varför ska det hänt mig?

Ha det bra

20 Sus:

skriven

Hej
Så fint….
Tack för svar i går….
Ger förtröstan….
Love sus

21 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har börja undra om E kvinna gillar mig så mycket i hemlighet. Jag menar att när jag pratar om andra så ogillar hon att hörs och vill få den negativ.

Är hon avundsjuka på mig ibland i viss situationen som jag har fattar?

Det borde var sant att hon gillar mig och vill att jag ska fokusera på henne. Medan det är farligt med avundsjuka i relation.

Det är väl stämmer?




Ha det bra

Svar: Hon gillar dig och försöker att inte vara avundsjuk, kram :)
Esmaralda

22 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda. Så fint, mamman. Lycka till med din änglatalisman.

Fina Esmaralda, jag kämpar för att må bättre - bra - efter den turbulenta sensommaren som nog var bland det värsta jag någonsin har upplevt.

Oftast går det riktigt bra, men ibland blir det bakslag. Ibland väller en slags panik-känsla över mig och då försöker jag andas djupt och tänka att de lever, de finns, de är vid liv. Och känner mig varje dag så tacksam för att mina vänner klarade sig.

Men mitt stabila jag känner jag mig inte längre som, och undrar om jag någonsin kommer att finna mig igen? Mitt stabila jag? Känslomässigt känner jag mig fortfarande överväldigad, det går lite i vågor. Just som jag tror att jag är stabil och mår bra så kommer någon känsla och vänder upp och ner på mitt mående. Är detta normalt, med tanke på vad jag varit med om?

Och situationen fortsätter delvis, för några av mina vänner klarade sig inte ut och de lever fortfarande gömda i skräck. De är kvar där. Och jag kan inte göra något för att hjälpa dem, hur innerligt jag än vill det.
Kram,
Jennifer

Svar: Ja, det du beskriver är normalt, men det får inte pågå hur länge som helst, kram :)
Esmaralda

23 Lotta S:

skriven

Hur reagerade min vän/chef igår, tog han något till sig av vad jag sa?

Svar: Ja, så känns det, kram :)
Esmaralda

24 Lillanmillan :

skriven

Känns det som en graviditet närmar sig snart?

Svar: Ja, jag ser ju att du får barn men inte när... kram :)
Esmaralda

25 Lydia💕:

skriven

Va härligt och läsa om din ängel helt underbart 😍
Jag gjorde nog bort mig med min kan jag tro
Stoppade ängeln i min byx ficka på jobbet sen kom jag hem och skulle tvätta dom jo vad hände hon åkte med i tvätt maskinen det var ju inte så bra och jag undrar om ängeln inte är med mig längre 🙈
Typiskt mig
Lydia💕

Svar: Gör gärna om hälsningsceremonin för säkerhets skull.... kram :)
Esmaralda

26 Johanna :

skriven

Hej! Var på intervju igår till mitt drömjobb -kommer jag få tjänsten?

Kram!

Svar: Du har en chans... runt 40 %, kram :)
Esmaralda

27 Dunegull:

skriven

Hej,
Vad kul att du kände så starkt, stort lycka till ❤️

E! Drömde om att jag stod och prata med min chef-stämningen va ändå bra men sen såg vi en flygkrasch. Vad betyder det?
Jag ska prata inför en stor grupp på tisdag-över video men undrar hur det kommer gå? Jättenervös!
Har det något med drömmen att göra? El gillar inte min chef mig?

Kram

28 Svante:

skriven

Hej Es. Skulle vilja fråga dig då frågan är fri här på bloggen kan du se något om hur jag och den kvinnan du spått mig om tre gånger jag kommer träffa och om det kommer bli riktigt snart och med tiden så kommer vi gifta oss och då flytta in i en ny gemensam bostad för oss båda då vi känner vi vill börja om på nytt tillsammans för få en fräsch start ihop, du skrev med i din första spådom till mig om henne när jag träffar henne så har jag funnit min sanna och rätta livskamrat och det kommer bli bestående för oss båda, kanske kan du se något om hur vi träffas och kanske något om henne..... här snöar det för fullt och kanske gör det hos dig också och kanske MG gillar snön det gjorde den hund som jag rastade och passade ofta hon älskade snön och rullade sig runt i den och gillade när man kastade snöboll upp i luften och hon hoppade upp och fångade den, men nu är hon på den andra sidan och leker med andra hundar, funderar ibland på att skaffa en sådan egen hund med tiden, hur som helst önskar dig en trevlig första advents helg och tack för du finns du är till stort stöd för mig ska du veta. Kram:)

Svar: Kanske är det så att du mer fullt ut ska hitta dig själv och ha ett bra stabilt liv innan kvinnan kommerNej MG är inte glad i snö men det har mina tidigare hundar varit.
Han gillar inte kyla och har bråttom in för att krypa ner under filtarna :) Kram :)
Esmaralda

29 Lotta S:

skriven

Då börjar jag undra om det han tog till sig gäller jobbsituationen eller vänskapsrelationen?

30 Maria:

skriven

Wow, vad spännande. Tack för din berättelse!!! Kram

31 Skorpan:

skriven

Tack Es!

En rådigogga av nåt då, drömmarna ;). Om en vecka ska jag på studentfest o exet är också bjuden, får se hur det går? Jo jag kan uppföra mig i hans nätvaro, men helst undviker jag nog hans sällskap, av nån anledning ;). Alltid går det ju inte o jag behöver väl inte vara på plats hela dagen heller...
Tack Anki, du är för go :)!
Kram Skorpan

Svar: Det ser ut att gå bra och så roligt med studentfest... kram :)
Esmaralda

32 Pia1:

skriven

Meeeen så fint 😭❤️
Jag tyckte det var svårt att vända tillbaka när jag väl tänkt på det tråkiga, eftersom det är så färskt..
Och mitt finaste, ja det var ju inte exakt som jag själv trott utan något jag ser nästan varje dag.
Visst är hon kapabel att visa bilder och jag hoppas på fler 🙏❤️

33 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
När jag tittade ut på gräsmattan utanför mitt köksfönster satt en hare och tittade rakt mot mitt fönster. Sedan ändrade den lite på sig och tittade på min dörr. När jag gick ut för att gå och handla rörde den sig inte och när jag kom tillbaks blev den lite rädd och flyttade lite på sig. Den sitter fortfarande på tomten längs med grannens staket. Vet inte om den är skadad eller inte, bara tar igen sig eller om det är någon från andra sidan som vill förmedla något till mig. Den tittar rakt mot mitt fönster i mellanåt. Kan du få in något? Eller är de bara en enkel hare som kommit på besök? Kram Zoey 💕

Svar: Spontant kan jag inte känna igen något övernaturligt med haren... det kan vara så att den inte mår bra eftersom den suttit länge i samma position, kram :)
Esmaralda

34 ML:

skriven

HELT underbar att höra! Vilken upplevelse! Fortsatt lycka till med allt!

Själv känner jag oro eftersom min Ängel inte har kommit och jag hoppas att hon är okej vart hon nu är! Är det fler än jag som inte fått min?

Många som får uppleva magi nu Es men hur är det med magin för min del? Uteblir den fortfarande? :)

Alltså denna reklam på bloggen! Nu får dom fanimej ta och ge sig! Man kan ju knappt kommentera!

Jag har ju tidigare berättat om min kärlek till England och engelsmän och den fortsätter. Blir lycklig och känner mig "hemma" när jag kommer i kontakt med detta. Är det pga mina tidigare liv som denna känsla infinner sig eller kommer detta även ha någon betydelse i framtiden? Har min SM ngn anknytning till England? Jag trivs helt enkelt inte lika bra med svenskar och så har det alltid varit men vet ej varför :)

Somnade om och vaknade kl 11.00 så är bra groggy :) Kylan har kommit på riktigt så på med långkallingarna mm. Ha en härlig lördag!
Kraaaam

Svar: Ja jag tror din känsla till England kommer sig av att du inte bara levt ett liv där utan flera.Kram :)
Esmaralda

35 KL:

skriven

Jag förstår precis hur du menar för min Ängel ger mig också bilder och det är fantastiskt. Speciellt som jag inte känt av någon av de tidigare talismanerna. Kram alla.

36 SusanneAmalia :

skriven

God lunch..
Till Mamman..
Vad härligt att du får glädje. Alla behöver glädje och värme. Ängeln kommer göra skillnad..
Ängla och Julkram..


Att leva i kärlek kräver mycket energi förtillfället. En ängel skulle jag behöva till hjälp.
Men jag försöker ge den kärlek som universum sänder mig. Quanteffekten är magisk.. Nu blir det lussebullsbak och pepparkakshus

Stor kram


Svar: Din seans kommer snart... och fram tills dess så försök ha positivt fokus.. på måndag utannonseras sista halvan av flocken med Ängeltalismaner... håll dig framme :) Kram :)
Esmaralda

37 Anki:

skriven

Tack Es <3
Jag får kavla upp ärmarna igen igen...
Kram Anki med flock som fick lite snö i pälsen :-)

Svar: Åh snö, så underbart ! Kram på dig och hela flocken :)
Esmaralda

38 Tiss :

skriven

Jag funderar på att ge min samtalskontakt ett brev, för att få känna mig mindre ensam och förhoppningsvis kunna släppa "det". "Det" som var anledningen till att jag hamnade hos henne (efter en massa tjat från andra om mat och vikt). Min största rädsla är dock att hon också ska tycka att allt var mitt fel, att hon efter detta ska se mig på ett annat sätt (då vågar jag ju inte gå dit igen). Att min känsla stämmer överens med hennes tanke, eller att det är var en löjlig bagatell. Vad tror och känner du?

Svar: Vill du så skriv brevet, och oavsett vad så är detta något som din samtalskskontakt bör kunna förstå, kram :)
Esmaralda

39 Snöflingan*:

skriven

Hej Es

Ser du något skoj som händer mig innan årets slut?
Kram

40 Johanna :

skriven

Hej! Var på intervju igår till mitt drömjobb -kommer jag få tjänsten?

Kram!

41 CA:

skriven

Hej
Nu har jag aktiverat ängel, som fått en fin silverkedja att hänga i, till att börja med samt en fin ask till natten.
Nä, jag hade inte liknande upplevelse som kvinnan som bloggat idag men var nog för koncentrerad på att göra rätt. Samt inte lätt med dåliga och bra minnen, finns många av varje, svårt att välja men fick till några iallafall.
Tusen tack Es.
Trevlig helg till er alla.

Svar: Ja jag kan känna att Ängel är aktiv och igång... kram :)
Esmaralda

42 Mp:

skriven

Hej
Han börjar kontakta mig lite mer än vanligt. Hur kommer det sig? Vill han träffas igen ?

43 Boudica:

skriven

Så fint utav Ängel, jag tror också att du får dessa bilder besannade.

Själv så blir jag just nu lite hemsökt utav bilder från tidigare liv. Detta är något jag måste lista ut.

Men jag kom hit för att fråga idag, om natten jag hade. Jag har varit ute och farit i min dröm inatt, om det nu var en dröm.
Jag minns först känslan av att vara på väg in i en sömnparalys, det händer inte ofta, men det var ett tag som jag var van vid det.
Jag var på väg att få denna panik som det skapar, men han inte långt innan jag var ute ur kroppen, och tydligen for jag iväg för att hela någon, minns inte riktigt händelseförloppet men jag minns jag höll i dennes fötter.
Det var som jag blev vägledd av någon. När jag kom tillbaks så var det kommentarer och känslan om att det här var rätt för mig, jag har återupptäckt något som jag gjort tidigare.

Det var rätt cool upplevelse, vaknade upp och hamnade strax därefter i en vanlig dröm.

det som slår mig är att min ring som spårar sömn visade att jag var vaken runt en kvart, och att min hjärtfrekvens peakade där. Men det är inget jag minns. Sammanträffande?

Vad får du till dig om det här, dröm eller inte, vem fick healing? Det vet jag inte.
Jag vet bara att det var rätt ovanligt men häftigt :)

KRAM!

44 Anna :

skriven

Hej E!

Ser du mig som polis?

Kram

45 Maria:

skriven

Hej😊
Ville bara berätta att T hörde av sej igår så jag var på dejt igårkväll😱😂
Vi hade en trevlig kväll så nu får vi se vad som händer🤞 Håller tummarna för att detta blir bra
Ha en fin kväll kram Maria🤗

46 Ghostwriter:

skriven

Jag föll nästan ihop igår av akut smärta i magen och undrar om du känner in att jag borde kolla detta eller om de va som andra gånger, tillfälligt?


Kram

47 Aladdin:

skriven

Hej Es

Ser du något intressant som händer mig?
Kram

48 <3:

skriven

Men vilket halleluja moment med 😇
Kommer han gräva mer i vita lögnen från min sida om att det skrevs privat och inte i gruppchatten ?
Lite tröttsamt att han verkar bli så störd om A och jag skriver privat.
Kram

49 ML:

skriven

Tack för förklaring Es. Då är det mitt förflutna som känslan kommer ifrån.

Verkar som att folk har fått sina Änglar. Sänds hon i retur till dig om hon inte når mig?

Jävlar vad folk är hysteriska i affärerna nu! Jag trodde att det var julafton i morgon när jag var på ICA. Jag fick förklara i kassan att det tar lite tid för mig med en arm och vissa förstod men andra är ju som sagt så jävla stressade. Jissus!

Gud så trevligt jag hade det i skogen med två tjejer som jag träffade med hund. Ena från Norrland och den andra från Västa Götaland. Jag är ju sådan som är väldigt social och kan börja prata med okända bara sådär och vi babblade på om allt möjligt. Var som att vi känt varandra hur länge som helst. Det är sånt här som jag vill uppleva. Möten där det klickar på ett naturligt sätt. Både på vänskaplig och romantisk nivå. Jag vill att rätt personer ska börja komma in i mitt liv. Börjar det bli dags?

Åsså den här JÄVLA coronan som håller ett hårt grepp om världen. Nu även med ny mutation. Känns som att det aldrig tar slut och man får fortsätta att skjuta upp roliga saker för att undvika smitta. Hur sjutton ska jag och min SM kunna mysa? Kommer mögla ihop om det dröjer ännu fler år utan kramar Es :)

Glad Lilla Jul ifrån mig även fast du inte firar :) Massa stora blöta pussar till mysgrisen som trivs under sina filtar :) Kram & ha en fin kväll!

Svar: Möten med människor kan vara helt magiska !Nej, om inte din Ängel kommer fram till dig så kommer hon inte tillbaka till mig
Jag skriver aldrig avsändare, av sekretess skäl
Kram :)
Esmaralda

50 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Oj vad hände nyss? Min kompis kysste mig hett och passionerat då vi stod i hissen, jag blev så överrumplad men samtidigt inte, utan att tänka besvarade jag kyssen, det bara hände. Nu är jag helt förvirrad. Inte så att jag ångrar mig men känns förvirrat.

Vad menade han med kyssen? Varför kysste han mig?

Kram

51 AnnaK:

skriven

Känns det som att jag tar tag i det relativt snart? Vill snart inte leva längre. Och nej inga planer på att ta livet av mig men min nuvarande situation börjar vara tärande. Det är många jag ska vara till lags känns det som.

Kram 😊

Svar: Det är bara du själv som kan förändra.... så gör en plan och genomföra den... kram :)
Esmaralda

52 Lovisa:

skriven

Lyckades inte få talisman sist så på måndag ska jag ställa mobilen på ringning, kram och tack för dessa underbara små liv .

Svar: Lycka till :)
Esmaralda

53 Kärleken?:

skriven

Hej Es

Ser du något på kärleksfronten för mig?
Kram

54 <3:

skriven

Men vilket halleluja moment med 😇
Kommer han gräva mer i vita lögnen från min sida om att det skrevs privat och inte i gruppchatten ?
Lite tröttsamt att han verkar bli så störd om A och jag skriver privat.
Kram

55 ML:

skriven

Jag förstår. Då är Ängel borta i sådana fall. Kan hon ha ångrat sig? Kram

56 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Vad menade min kompis med kyssen? Varför kysste han mig?

Kram

57 TILL ML!!:

skriven

Jag läste din kommentar igår om att du har sagt till Universum att du inte vill vara gammal när du träffar din SM. Detta är ett tydligt exempel på att Du gör FEL och därför misslyckas med att få det du önskar av Universum. Universum uppfattar inte ordet INTE, så istället så tolkar universum din önskan som att ”Jag vill vara gammal när jag träffar min sm” Så sluta upp med att lägga skulden på Universum för att du inte får dina önskningar uppfyllda när det är du själv som gör fel. Ransaka dig själv och ta reda på mer fakta innan du dömer andra som bara vill dig väl, ingen är felfri.
Mvh Aurora ⭐️⭐️⭐️

58 <3:

skriven

Hej esmeralda, ser du mamma flytta till samma stad som mig? Eller bor hon kvar i den stad hon bor nu.

59 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du bostaden nästa år som du såg för min bror Esmaralda innan resan till Bulgarien 😊 ♥️🤗🙂

60 Malin:

skriven

Hej,

Det gör så ont. Jag litade verkligen på känslan han gav mig. Var det bara en bluff? Kan du se om han läser? Jag vill så gärna bara veta varför....

Kram M

61 Viktoria:

skriven

Hej!
Längtar så efter att byta boende. Kommer det ske snart?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: