Flamserövarna......

 
Jag & döttrarna samlades hos mig  kl 8 på fredagsmorgonen.. gemensam frukost och sen full fart mot Ullared.
Ingen kö - hyfsat med folk... och  efter att vi lämnat bilen i parkeringshuset styr vi kosan direkt mot Sportbaren.
 
Vi börjar med varsin  prosecco.... för att komma i stämning och i stämning kom vi... herregud ja!
 
 
 
 
När man skrattar så man skriker och magen krampar... och alla tittar....
hua ja, som vi betedde oss !!
 
Men roligt hade vi och så småningom lugnade vi ner oss och blev bara lite lagom tossiga.
Sådär som vi brukar vara !
 
 
Man går ju inte tillsammans på Ullared utan var för sig och sen strålar man samman då och då.... och det gjorde vi för lunch....vi ringde och tipsade varann emellanåt om det ena och det andra... och framemot klockan 18 kände vi oss klara !
 
 
 
Nu blev det till hotellerummet... varsitt rum i  rad !!
 
 

 
 // Döttrarna //
 
På rummet, lite  medhavt bubbel... tända ljus... mycket prat... mer skratt och förevisning av sånt vi köpt.
Dottern i Lund.. hon till vänster.. hade hittat sån fin grön/blå  färg på gardiner och kuddar och muggar.... och dottern i skogen, till höger... hade köpt en nästan två meter hög palm !
Bland mycket annat !
 
 
Till hotellrestaurangen för kvällens buffé.... och man kan undra varför jag ser så manisk ut ?😂
Kanske bara för att jag var hungrig !
 
 Så mysigt vid brasan !!
 
Vi åt och vi drack och vi drack och vi åt... och mådde som prinsessor.
 
 
Lundadottern avslutade med en rejäl  drink
 
 
Vi andra två satsade på Irish  coffee  !!
 
Framemot midnatt kröp vi i säng och ville vara redo för nästa dags shopping.
Men shopping blev det inte för alla.
 
Efter en god och lång frukost upptöckte vi att det  böljade fram en jättekö till ingången...
Herreduminskapare !!
 
Och med en sådan kö betyder det att det finns massa människor i butiken.... döttrarna drog  på munskydd och  gav sig i kast med det hela..... medan jag  typ  "flyttade in " på Rasta  precis utanför butiken... och där satt jag i två timmar med kaffe och Storytel !
 
Lunch åt vi tillsammans och sedan styrde vi hemåt.
 
I natt sover Lundadottern över här och far hem till sitt idag efter frukost.
 
Tur att jag hann shoppa så gott som allt redan i fredags !
Känner mig nöjd och belåten och nu är alla juklappar i hamn !
YAY !!😂
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan jag smsar till C kvinna imorgon för hon borde kanske förbereda sin resa till mig. För den december?

Om det går att smsar henne för den december.

Vilka sätta att jag ska smsar henne imorgon?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är ärligt tröttnar på negativ ska överösa mig. Oavsett B kvinna eller vem som helst. Jag har försöka att var positiv om alla personer som är betydelsefulla för mig. Glömma bort en eller flera felet på någon.

N kvinna förstår inte väl hur jag har haft bra med B kvinna.

Jag vill ju ser andra ska känner sig stolt över hur bra hon är mot mig. Jag minnas bara positiv om henne.

Hoppas ju en dag att alla respektera min relation till B kvinna.

Så jag vet att det finns en enda som inte gör det.

Jag vill ärligt ser att alla ska uppskattar min relation till B kvinna.

Varför det kommer aldrig att hänt?

Ha det bra

3 Läroliv:

skriven

Härligt att vara hemma igen efter så underbara stunder med döttrarna. Sätter Guldkant på tillvaron.

Kram

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vill gärna träffas C kvinna. Men jag har bara en enda problem som jag bruka kunde berätta allt för B kvinna om min hemliga tankar och känslor då jag blir lugnt att träffas C kvinna.

Jag undrar bara hur ska jag hanterar den på en bra sätta utan blir tokig eller "avslöjar mig"...

Hur ska jag gör för blir avslappna och lugnt även stänga av allt tankar och känslor framför henne. Så låtsas som om ingenting?

Hur ska jag gör?

Ha det bra

Svar: Andas lugnt och var dig själv, kram :)
Esmaralda

5 Naturvän:

skriven

Hej!

Vad kul kunna tillbringa 2 dagar tillsammans med sina döttrar,fyndat och känna sig nöjd. Måste blivit en del steg inne på Gekås.....

Själv har jag unnat mig nya örhöngen, med lite historisk anknytning. Det kändes som jag så fort jag tog på dem, dvs känslan av att burit de tidigare..

Lite mer smärta i kroppen av ödem, speciellt vä sida, ser du om det försvinner när jag återigen kan återgå till pulsträning och bastu? Skall avvakta enl Läkare och skall åter på kontroll om ngn vecka.

Blir lugna gatan hos mig, promenad och sticka raggsockar, kul, men inte ser du ut som på beskrivning, men övning ger färdighet , sägs det....

Kram


Svar: Ja, det blir alltid en bra bit över 10.000 steg.. för hade vi stegräknare ! Raggsockorna kommer bli fina... kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

T kvinna sagt att jag kan skicka en yvkort till B kvinna för jul som god jul och nyår. Går det att gör så? Då T kvinnas tanke är hon B kvinna ska tänker på mig...

Fungerar det?

Ha det bra

7 Birgitta:

skriven

Godmorgon😊

Va mysigt ni haft det, har aldrig varit där hade varit kul o besöka Ullared nån gång.

Es längtar efter kärleken ser du nån man i mitt liv innan året är slut?

Har gått o blivit förkyld, det var länge sen sist tror många kommer att bli det pga vi hållt hårt på hygienen.

Kram Birgitta

Svar: Kärlek kommer.. men kan inte säga riktigt när, kram :)
Esmaralda

8 sus:

skriven

hej
så mysigt....
jul..
så svårt vissa dagar här....
finns det något ljus i tunnel?
love sus

Svar: Ja, försök gör positiva val, ha en morot, alltid något att se fram emot om ger god energi, kram:)
Esmaralda

9 SarA:

skriven

Åh vad det kittlar i shoppinghänderna nu. Jag ska till Ullared på lucia är det bestämt och inhandla alla julklappar. Lite sista sekund för mig som annars brukar vilja ta god tid på mig.
Men nu är det så mycket annat innan. Bland annat en väntan på om de kommer acceptera vårt bud på huset vi har lagt ?

10 Rädd:

skriven

Hej E!

Jag har verkligen fastnat i en negativ spiral i helgen. Jag är så rädd att jag gjort fel på jobbet, att de kommer bli sura på mig? Eller är det bara mina hjärnspöken som inte låter mig vara glad? Mår tillochmed fysiskt dåligt och kan inte släppa. Ser du att jag oror mig i onödan så snälla svara så kan jag kanske släppa allt och få en mysig dag idag.

Kram och kärlek

11 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda så mysigt attt vara tillsammans med sina barn!❤️
Vi har sålt vårat hus! Nu letar vi lägenhet med ljus o lyckta. Tror du vi finner något snart i Visby kram😃🌺☀️

Svar: Ni kommer hitta, men det kan dröja lite, kram :)
Esmaralda

12 Skorpan:

skriven

Äh, folk behöver få se att nån som är på Ullared är glad Es ;). Vilka härliga dagar ni hade o nu är allt kirrat med tanke på julklapparna, hurraa. Fina tjejer alla tre o manisk kan man säkert bli om man inte får mat då man är hungrig ;D. Idag får du försöka ta det lugnt Es o njuta av en fin helg :)!

En fin helg blev det so far. I fredags gick mitt operabesök av stapeln o det var en opera som även en mer ovan besökare kunde smälta ;). Lite trist förstås att vara ensam där, speciellt i pausen, men kul att se på folk o undra om det fanns nå känt folk där. Säkert är iaf att nån karl hittar man inte där ;). Hemfärd med en proppfull buss pga av en massa inhiberade tåg, usch då, gjorde mig inte glad precis o nu hoppas jag på att alla där var friska... På hemmastation stod bilen o det var härligt att kunna köra hem i den sena kvällen istället för att gå eller cykla.

Igår blev det ett maratonbesök hos kompisarna nere i backen, så kul vi hade, o nu försöker jag återhämta mig från vakande o njutande av ädlare drycker, oj oj ;). Det var ju ett bra tag sen vi sågs o nu passade vi på...

På morgonkvisten drömde jag att du jag träffades Es o att jag fick en liten säck med sand av dig o dina avskedsord, att jag skulle vara försiktig. Jaha,kan du nu tolka drömmen åt mig? Vet att vi skulle träffas ännu, sandsäcken var som en del av en större helhet. Hoppas det betyder nåt annat än att jag får sand i min julklappssäck ;)...

Ha en lugn söndag!
Vila!
Kram Skorpan

Svar: Vad roligt med operan !! Att drömma om sand handlar ju om att ens drömmar tenderar att rinna ut i sanden... så ha fokus på det du VILL... och lev det... fullt ut... kram :)
Esmaralda

13 Dunegull:

skriven

Älskar att se när ni har det bra, det gör så gott för hjärtat! Härliga familj ❤️

Jag funderar på att åka upp till Malung här i vinter. Tanken nu är ifall jag ska ta med min hund eller låta henne vara hemma? Hon älskar att hänga på mig men är inte såå förälskad i snön alltså. Tassarna blir helt enkelt ledsna, var så förra året men det kanske är en vanesak. Hur som helst. Ska jag ta med henne eller låta föräldrarna passa? För min del spelar det egentligen ingen roll så men älskar dela äventyr med henne för vi är helt enkelt VI! Men hon ska ju njuta oxå. Vad är din känsla? För hennes skull. Kram

Svar: Det spelar faktiskt ingen roll vilket.. hon kommer trivas i vilket fall som... kram :)
Esmaralda

14 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Låter som att ni hade en härlig vistelse på Ullared!

Jag håller på planerar min dotters födelsedagskalas och mycket hänger nu på om de kalasprylar och dekorationer som jag beställt hinner komma fram! Har varit en hel del strul med beställningen, företaget tappade bort mitt paket, etc etc. Tror du att de hinner komma fram i tid?

Kram

Svar: Ja, det känns som det komma i tid, håller tummarna, kram :)
Esmaralda

15 AnnaK:

skriven

Vad roligt ni haft 😊 Månne jag nån gång får se detta Ullared!

Jösses vad jag längtar tills jag känner att jag är där jag vill vara i livet. Allt är så besvärligt nu. Vill kunna göra saker som jag vill utan att någon ska ge mig dåligt samvete.

Kram 🤗

Svar: Du får helt enkelt träna dig på att skjuta bort det dåliga samvetet, kram :)
Esmaralda

16 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Vad mysigt ni har haft det på Ullared och vad fint du har det hemma med juldekorationerna. Inte alls för tidigt tycker jag som bara älskar julen!

En liten undran, ser du en liten fling innan jul eller lutar det mer åt nästa år?? Kram ❤️

Svar: Något litet kan ske precis när som helst... kram :)
Esmaralda

17 Jossan :

skriven

JAG ÄR NU LEGITIMERAD LÄRARE!!
I fredags fick jag ett Mail från Skolverket med min lärarlegitimation. Det skulle ta 2-4 månader men tog 2 veckor.

Men nu ligger jag nerbäddad med förkylning så blir nog inte att jobba imorgon. Så tråkigt :( hoppas mitt corona test kommer snart och att det är negativt.

Kram

Svar: Man får gratulera !! Du får krya på dej, kram :)
Esmaralda

18 MH:

skriven

Hej!
Aldrig varit i Ullared,men nån gång ska jag dit.

Tror du det blir bra för mamma nu?
Jag får i alla fall en ny början som jag hoppas bli bra.

Kram

19 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag mötte en kvinna igår. Vi har tidigare haft oenigheter.
Jag blir rädd när jag ser henne.

Finns det risk att hon känner sig hotad utav mig? Vill förstöra för mig?
Ser du någon varning att hon kommer orsaka problem för mig?
Kram

20 Natten:

skriven

Hej Esmaralda.

Ni ser helt klart ut att haft det trevligt!

Es. Kan det hålla resten av livet mellan oss?
Kram

21 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du någon varning om jag kör bilen idag?
Kram

22 Solstjärnan:

skriven

Man ser ju att ni haft det så roligt 😊😊😊.Detta är guldkorn i vardagen!😊.Det är ju så roligt när det pågår och efteråt kommer man ihåg det med glädje 😊

Vore så glad att få ha dessa guldkorn med i vardagen just nu men nu känns det som om jag kämpar motvind(fortsättningsvis).
Vill ju få ändring,men det dyker upp nya saker jämt...

Hoppas på ljusning,glädje och lugn.
Vill träffa mannen,flytta bort från detta hem och påbörja livet i tvåsamhet.Det är så mycket lättare att fundera och göra saker tillsammans än alltid ensam.

Ni fyndade minsann ett och annat smått och stort 😊
Er årliga Ullared shopping är nog bara ett måste, något ni ser framemot,det förstår jag😊

Bilderna visar ju hur kul ni hade( skratt bilden 😊😊👍)

Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Ja, det var en magisk tur.. så mycket skratt och roligheter.. kram :)
Esmaralda

23 Mercan :

skriven

Esmaralda inget på euro jackpott, svenska lotto 1,2 med joker 🙁😕😖fins det shans Esmaralda jag ska shöpa tio triss lottar från 30 kr från hemshöp 😩 😩 😩

24 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilken härlig Ullaredsvistelse ni hade ! Tacka döttrarna för att vi får dela den med er <3
Så skönt det måste vara att ha julklapparna klara.

Här står visning av Spanjorens stuga på agendan.
frost och sol är ju ett pluss
Håll tummmarna att det kommer folk och att
någon ser potentialen i denna oas.

Solig Söndag önskas !

Kram Anki med flock

Svar: Ja, sicken en härlig tur vi hade :) Tummarna hålls... kram :)
Esmaralda

25 <3:

skriven

Härliga bilder kära Es.
Kommer jag snart få hjälp med armen ?
Börjar bli för smärtsamt.
Kram

26 Mirre:

skriven

Hej Es,

Har jag förstått det rätt att han inte är intresserad längre?
Är så förvirrad hur man kan gå från 100 till 0 bara sådär. Kan du se vad som pågår i hans huvud just nu?
Mår så dåligt av detta beteende men kommer inte höra av mig till honom mer nu..

Kram💓

Svar: Han är nog av den sorten som går all in direkt och sedan tappar mycket av intresset.. och det är svårt att hänga med och försöka att förstå, kram :)
Esmaralda

27 Mercan :

skriven

Esmaralda jag hoppas att varje dag ska bli sådant för er att ni ska skratta 😊Esmaralda vilken dag ska jag shöpa triss Esmaralda så att det blir något 😞 Ser du något Esmaralda 😞 eller från euro jackpott 😥😥😥

28 Lydia💕:

skriven

Vilken mysig helg ni har haft det roligt med Ullared .
Och va fina ni är roligt och få skratta och ha det bäst.
Nu längtar jag efter min ängel och kärlek hoppas den kommer nu ❤️
Kram
Lydia💕

Svar: Din ängel kommer att postas i morgon :) Kram :)
Esmaralda

29 ML:

skriven

Jag säger bara. Vilken glädje att se er tillsammans! Vackra döttrar och vacker mamma. Ännu en fin Ullared vistelse och kan bara tänka hur mycket folk det var på lördagen. Undra hur många miljoner de omsätter om dagen? Välkommen hem igen och hoppas att värken inte är alltför jävligt!

Själv har jag tyvärr inte haft lika roligt. Fullmånen sabbade sömnen. Drömmer om exet fastän jag hellre vill drömma om min SM :) Smärtan i armen är värre efter att bandaget togs bort och det har ju med att gör att nu har jag inget som skyddar OP området och räcker med att kläder nuddar så gör det ont. Denna OP blev tuffare än vad jag trodde men kirurgen visste det och sa att detta är riktigt besvärligt efteråt och tar upp till 6 månader innan vi kan utvärdera resultatet och jag ska kunna röra mig arm sånär som vanligt. Ja inte är det roligt inte och man undrar om något trevligt kommer att ske innan årets slut?

Är så jävla trött på människan nu! Man skickar vänliga SMS och bla frågar hur allt är men nix inget svar. Vad fan är problemet Es? Jag kommer aldrig höra av mig igen till en sådan respektlös och kall människa. Huva!

Söndag och underbart väder men sol och frost. Njuta njuta njuta :) Hoppas att ni får en lugn och fin dag tillsammans. Hur går det månne med Änglarna? Kram

Svar: Osis att det ska vara så besvärligt med armen... men bara att stå ut !! Änglarna går igenom sista ceremonin och i morgon kommer de att postas.. kram :)
Esmaralda

30 Rädd:

skriven

Har jag gjort fel på jobbet som tagit upp hinder som kanske inte är så stora som jag först trodde? Eller hade jag rätt? Usch ältar, kommer de bli sura på mig?

Kram och kärlek

31 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda från euro jackpott snart 😥😥😥♥️♥️♥️

32 Lotta S:

skriven

Får jag något mer sålt av det jag har lagt ut nu eller är det slut?

33 N:

skriven

Hej Esmaralda
Finns det någon risk att hon känner sig hotad utav mig? Vill förstöra för mig?
Ser du någon varning att hon kommer orsaka problem för mig?
Kram

34 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att kunna hålla en hel livstid med min nuvarande partner?
Kram

Svar: Möjligen, har god potential, kram :)
Esmaralda

35 <3:

skriven

Är J lite avundsjuk eftersom han har så dryga kommentarer ibland ?
Själv tycker jag att han och frun verkar ha ett sånt tråkigt liv.
Kram

36 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska strax till hemshöp 😩 blir det något Esmaralda om jag shöper tio stycken triss från 30 kr 😭 😭 😭

37 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda, kul att läsa om dina strapatser, du skriver så roligt och bra! Jag tycker att jag har fastnat, när kommer jag att må bättre? Du skrev att det kommer så mycket bättre tider för mig men när? Har väntat så länge…. Tack och kram

Svar: Försök aktivt att vänd på ditt mående... ta tag i saker och ting , sök dig ut i nya sammanhang... tar du ett steg i rätt riktning så kommer en hel del bra i släptåg... kram :)
Esmaralda

38 Sheri:

skriven

Låter som en lyckad Ullared-resa :)

Es, får du till dig något om mig och mitt kärleksliv? När mötet vi varandra eller vad ska jag hålla utkik för? Känns som att jag väntar och väntar och försöker men inget händer. Läser mina tidigare seans som ger mig hopp och energi när allt känns hopplöst som nu. Vad du än går till dig om detta hade brytt mycket för mig.

Kramar

39 Sheri:

skriven

Låter som en lyckad Ullared-resa :)

Es, får du till dig något om mig och mitt kärleksliv? När mötet vi varandra eller vad ska jag hålla utkik för? Känns som att jag väntar och väntar och försöker men inget händer. Läser mina tidigare seans som ger mig hopp och energi när allt känns hopplöst som nu. Vad du än går till dig om detta hade brytt mycket för mig.

Kramar

40 Cecilia:

skriven

Det märks att du och döttrarna har en fin relation. Verkar som att ni haft en trevlig vistelse i Ullared!

Gör jag rätt som tackar nej? Det känns inte helt 100, men det här är det enda erbjudandet jag har fått. Kommer det att dyka upp något som faller mig mer i smaken eller borde jag ge det här en chans? Kramar

41 Jossan :

skriven

Tydligen hade jag corona! Där ser man! Än så är det inte över men tur jag bara är förkyld. Kanske hade varit jätte sjuk om jag inte hade vaccinerat mig. Vad ska jag nu göra i 1 vecka?

Kram

Svar: Ja, nu får du isolera dig... titta på serier och mysa och se till så du inte smittar någon.. kram :)
Esmaralda

42 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja nån operabesökare lär det nog inte bli av mig, det var nog bara en out of the comfort zone grej att göra, o det var ju definitivt nåt annat än en vanlig fredagskväll ;). Drömmar, ja vad sjutton drömmer jag om? Bra fråga...
Kram Skorpan

43 Moms:

skriven

Hej

Tror H att han har ”makten” just nu över vår situation? Känns som han tror jag behöver honom :) kram

44 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda från euro jackpott för min bror Esmaralda i månad December 😥😥😥

45 E:

skriven

Wow vilken resa... Friskt vågat att åka innan jul😀 Egentid med döttrar är ovärderlig... Fin du är Ez ... ungdomlig😀 Vad är det som killen gillar hos mig...? Varför ingen återkoppling...? Önskar en skön söndag .... Kram ...

46 Mercan :

skriven

Esmaralda jag vet inte vad jag ska göra 😅jag shöpte idag när jag handlade mat i hemköp en triss bara från 30 kr och skrapade 90 kr 😅Esmaralda blir det något Esmaralda om jag tar tre triss lottar från 30 istället för pengarna idag eller i morgon från samma kassan 😣😣😣Ser du Esmaralda någonting 😥 😥 😥

Svar: Tyvärr ser jag ingen chans till större vinst.. kram :)
Esmaralda

47 Mercan :

skriven

Jag skrev fel Esmaralda inte hoppas utan jag önskar att varje dag ska bli sådant för er att ni ska skratta 😊 ♥️ 🤗 😘 ❤️

Svar: Tack ska du ha :) Kram :)
Esmaralda

48 Rädd:

skriven

Hej E!

Kommer folk bli sura på mig på jobbet angående projektet med så mycket åsikter i sig? Eller oroar jag mig i onödan?

Kram och kärlek.

Svar: Ja jag tror inte du behöver oroa dig, huvudsaken du är tydlig så ingen missförstår, kram :)
Esmaralda

49 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊 🤗 ♥️ 🙂

50 Skorpan:

skriven

Inhandlat lite flytta hemifrån grejer åt en nybakad student. Hoppas jag hittar lite till o får ihop en bra gåva :). Svårt att hitta på presenter åt dagens barn...
Kram Skorpan

Svar: Flyttahemifrån grejor är jättebra... det fick mitt barnbarn också i somras när han tog studenten och det blev väldigt uppskattat.. kram :)
Esmaralda

51 Sheri:

skriven


Es, får du till dig något om mig och mitt kärleksliv? När mötet vi varandra eller vad ska jag hålla utkik för? Känns som att jag väntar och väntar och försöker men inget händer. Läser mina tidigare seans som ger mig hopp och energi när allt känns hopplöst som nu. Vad du än går till dig om detta hade brytt mycket för mig.

52 Rädd:

skriven

Tack för svar men oroar mig som tusan och kan inte släppa. Känns som om jag känner så mycket så
borde det vara något som är fel? Jag är skraj, är det stor chans att någon missförstår? Vem i så fall?

Kram och kärlek.

53 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Vad mysigt ni har haft det på Gekås och det var jättefint julpyntat hos dig! ❤️ Imorgon drar jag fram alla julsaker, julgardiner och dukar så får julen komma hem till mig.

Tänkte även ringa vårdcentralen imorgon då mina ögon inte har blivit bättre. Kan du se om jag får bukt på ögonen denna gången?? Kram Zoey 💕

Svar: Det är så mysigt när julen åker fram :) Ja jag tror du får annan behandling och det gör susen, kram :)
Esmaralda

54 Till Mercan :

skriven

Istället att lägga dina pengar på triss så spara dem eller lågt det på aktier. Bara ett tips :)

Hälsning Jossan

55 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vill bara höra en ord av dig ja eller nej.

Ska jag skicka en sms till C kvinna imorgon eller vänta till nästa vecka?

Eller kan jag känn efter min egen känslan? Den finns svaret om du tänker😊

Ha det bra

Svar: Ja, känn in och lita till din egen känsla, kram :)
Esmaralda

56 IaElisa:

skriven

God kväll! Jag undrar över mitt möte med någon förra natten. Jag jobbar alltså på ett ungdomshem, och hade nattskift förra natten. Jag upplevde starkt att där var en arg gubbe, som var sur över att jag rörde mig i huset. I ett skede var jag kall i hela kroppen, och såg honom plötsligt stå rakt bakom mig, och han kändes hotfull. Jag väste argt till honom (på engelska av någon orsak?) att han ska låta mig vara ifred, och gick snabbt ut ur rummet. Jag kände av honom i flera timmar, innan läget lugnade sig. Min fråga: VAR där alltså någon, eller var det min trötthet som fick mig att börja yra? 🤣

Svar: Jo, jag tror faktiskt att gubben verkligen fanns där.. sur och arg och tyckte du störde på hans domäner men det var ju väldigt länge sedan han fanns här och allt såg annorlunda ut då. Han varken vill eller kan skada dig på något sätt och jag tror inte han kommer bevära dig mer. Han hittade inte det han sökte. Kram :)
Esmaralda

57 <3:

skriven

Ni smörjde verkligen kråset. Det var ni värda.
Hade en mysig kväll igår på italiensk restaurang.
Gillar det andra paret att umgås med oss ?
Kram

Svar: Ja, jag får en starkt positiv känsla, kram :)
Esmaralda

58 ML:

skriven

Om man tänker på ett gångjärn i ett dörr tex och någon skruv lossnar så fungerar inte dörren. Samma sak med armbågen då det är kroppens gångjärn och den led som stelnar snabbast. Vet inte om jag blev änglahörd men sjukgymnasten som jag satte mig i kö till i onsdags hörde av sig och hade ett återbud I MORGON så ska dit och få börja min rehab. Tjohoo :) En man som jobbat sedan 1997 med elitidrottare mm och är specialist på bla armbågar. Låter ju jättebra Es :)

Förstår du varför A är avståndstagande mot mig?
Känslor eller inte känslor?

Ha en gosig afton. Nyss hemkommen och lite tvätt och sedan 90 days to wed. Följer 3 säsonger :)
Kraam

Svar: Grattis, så skönt att få komma igång med sjukgymnastiken ! Jag får inte till mig varför A tar avstånd.. kan dock inte känna in negativa tankar från henne... kram :)
Esmaralda

59 Misstjejen:

skriven

Hej

Ezm? Kan det blir posituv av sms från C kvinnas sida när hon såg den?

Ha det bra

60 Sheri:

skriven

Låter som en lyckad Ullared-resa :)

Es, får du till dig något om mig och mitt kärleksliv? När mötet vi varandra eller vad ska jag hålla utkik för? Känns som att jag väntar och väntar och försöker men inget händer. Läser mina tidigare seans som ger mig hopp och energi när allt känns hopplöst som nu. Vad du än går till dig om detta hade brytt mycket för mig.

Kramar

61 ML:

skriven

Tack Es! :) Skit samma kring A. Kontakten är ju avslutad för gott nu och jag vill ha närvarande människor i mitt liv :) Kram igen

62 Mandarin:

skriven

Tack för svar Esmaralda, det ska jag göra. Jag har börjat arbetsträna men du menar att jag ska börja göra några nya aktiviteter? Kram och tack!

63 Tiss :

skriven

Hej Es!

Jo, alltså jag är ganska rädd just nu. Min vän var på en babyshower igår eftermiddag. En av gästerna hade gjort ett covid test inför en resa och fick idag positivt svar (hon var tydligen symptomfri). Jag har sovit hos min vän i natt. Hur stor är sannolikheten att jag har blivit smittad?

64 Helena Ir:

skriven

https://www.allas.se/hushall/superknepet-sa-ser-du-vilken-lampa-i-adventsljusstaken-som-ar-trasig/204331

Hittade det här idag, så bra att jag delar med mig!

Här är allt framme, inte lika mycket som du har.. men det gör en glad.. tomtar gillar jag! En riktig vore i och för sig ännu roligare :)

Ha det så bra!

Kram

65 Moms:

skriven

Hej Es fick på mail att jag fått svar på min fråga.. men när jag går in här så finns det inget svar..? Något fel kanske kram:)

66 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Är lite rädd.
Finns det någon risk att hon känner sig hotad utav mig? Vill förstöra för mig?
Ser du någon varning att hon kommer orsaka problem för mig?
Kram

67 Svar:

skriven

Hej Esmaralda

Gör jag rätt i att ”avvisa” honom nu?
Gillar honom. Men gillar en annan mer tror jag.
Eller skulle det bli mycket positivt om jag tog min chans nu?
Kram

68 M:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar det som om K tycker illa om mig nu? Eller tycker att jag har betett mig felaktigt?
Kram

69 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Mitt ex har öppnat upp sig lite mer och verkar inte så… sluten. Vad kan det bero på? Hur får jag vår relation att hållas så, så han inte sluter sig igen?

Kram

70 Jeanette:

skriven

På mitt andra jobb där det handlar om träning så finns en man som också är instruktör, känns som vi dras till varandra eller har jag inbillat mig.

Ser ut som du har haft trevligt.

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: