VIKTIGT MEDDELANDE !!

Änglarna är slut.... nästan !
 
Här finns tre  stycken som inte hittat sina ägare och som tackat nej till alla som hört av sig.
 
Dessa finns alltså kvar... och känner du dig manad, att en av dem kan tillhöra dig så hör av dig och jag låter Änglarna bestämma !!
 
Jag har också en efterlysning " Ängel med stort hjärta" - var snäll och maila mig så jag får din emailadress.  Du har ett meddelande.
 
 
Kram & kärlek
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer min covidpass i brevlådan snart?

Jag kan behöver det snart

Ha det bra

2 Skorpan:

skriven

Oj det här blev spännande, vem tillhör de tre änglarna till?

Arbetsdagen över o nu lär nog veckan gå fort, tror jag iaf. Vem vet om det händer nåt spännande denna vecka, ja en resa ska det åtminstone bli på fredag o en dansuppvisning samma dag o lördag fest. Ja torsdagen icke att förglömma, om jag inte avbokar min tid, blir det läkarbesök. Ska jag eller ska jag inte gå, det är frågan ;).
Kram Skorpan

3 GH! :

skriven

Är det god chans att jag blir gravid närmsta ca 6 månaderna framåt? Eller känns de som det kommer dröja allt för länge till? Kram !

4 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda om min bror kommer att shöpa bostad nästa år innan vi åker till Bulgarien 😊 😊 😊 ♥️ ♥️ ♥️

Svar: Jag kan inte säga när det blir, kram :)
Esmaralda

5 Jessica:

skriven

Hej Es,

Hur stor är chansen att jag träffar henne snart eller att hon dyker upp i mitt liv igen?
Tänker hon på mig något?

Kram :)

Svar: Det ser ut som om du träffar henne igen.. kram :)
Esmaralda

6 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Tror du det kan bli lite kärlek och romantik för mig under slutet av 2021 och början på 2022?

Kram

Svar: Ja, absolut att det kan bli så, kram :)
Esmaralda

7 Alie:

skriven

Hej,
Jag har skickat dig ett Mail om detta 😇
Kram :)

Svar: Tack :)
Esmaralda

8 Tiss :

skriven

Hej, Es!

Det finns en jättesnäll kille på min arbetsträningsplats, han stöter på mig och självklart känner jag mig smickrad (att någon kan känna tycke för mig) även om det kan bli lite för mycket. Tror du att vi skulle bli ett bra par? Just nu orkar jag dock inte gå in i något, då jag har fullt sjå att hålla ihop mig själv. Jag försöker vara så neutral som möjligt,
men gillar att vara i hans sällskap.

Svar: Han är bra på många sätt men jag tror ändå inte att han är en perfekt match.. risken finns att du tröttnat ganska fort.. kram :)
Esmaralda

9 Magic:

skriven

Hoppas alla hittar hem. När jag höll kuvertet med min Ängel så blev det varmt där hon låg och den bild som kom upp i mitt huvud var bilden av bröllop och ordet bröllopsklänning och lycka. Märkligt men kanske betyder något. Tack igen Es för dessa gåvor. Kram

Svar: Ja, jag tror absolut att detta har betydelse... det är något som kommer att hända... kram :)
Esmaralda

10 Lillanmillan :

skriven

Jag tänkte på det med kärlekskänslan i bröstet. Med just det med barn. Var det en tanke att det skulle slå in snart?
Händerna klia innan jag starta henne.

Svar: Ja så kan det vara, kram :)
Esmaralda

11 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

12 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar min nuvarande kille även han fortfarande ha känslor för sitt ex? Eller tänker på henne?
Kram

13 S:

skriven

Hej Esmaralda.

Vet inte om han tyckte att jag var lite kort emot honom?
Verkar han inte vilja ha mer kontakt med mig?
Kram

Svar: Får en känsla av att han drar sig tillbaka.. men se det inte som en förlust, kram :)
Esmaralda

14 A:

skriven

Förstår inte riktigt vad som hänt här, har folk blivit sura? Jag gillar dock inte att man pratar "för alla här på bloggen", utan istället kan man prata för sig själv enbart.... tack...

15 ullie:

skriven

men de är ju bara så fina men ja tyvärr när man e sjukskriv o skulle vilja så är det som det är här

lycka till alla 3

16 ullie:

skriven

men de är ju bara så fina men ja tyvärr när man e sjukskriv o skulle vilja så är det som det är här

lycka till alla 3

17 Nobelle:

skriven

Hej!

Hmm, jag undrar om en ängel längtar efter mig? Jag tänkte maila när du släppte iväg dom, men hästen och black friday sätter mig i personlig konkurs 😅😇
Men nog vore det spännande att bekanta sig med en talisman ändå, jag vet ju vad jag önskar en liten puff hjälp med 😊

Kram

18 Lärarinnan :

skriven

Hej E

Du har två gånger gett mig vägledning i att jag ska vara lugn och trygg i att jag kommer att få nya karriärmöjligheter. Det jag fortfarande funderar över är när i tid det kommer att ske. Kan du ge mig en slags tidsaspekt?

Tack för din guidning!

19 Lärarinnan :

skriven

Hej E

Du har två gånger gett mig vägledning i att jag ska vara lugn och trygg i att jag kommer att få nya karriärmöjligheter. Det jag fortfarande funderar över är när i tid det kommer att ske. Kan du ge mig en slags tidsaspekt?

Tack för din guidning!

20 Lärarinnan :

skriven

Hej E

Du har två gånger gett mig vägledning i att jag ska vara lugn och trygg i att jag kommer att få nya karriärmöjligheter. Det jag fortfarande funderar över är när i tid det kommer att ske. Kan du ge mig en slags tidsaspekt?

Tack för din guidning!

21 Ängel 2022:

skriven

Känner så starkt att en ängel vill till mig, men de har förmodligen redan hitatt hem till de rätta. Om inte så får en gärna komma hem till mig ♥️

Svar: Tyvärr, de är alla slut för den här gången men till våren tar jag en ny kull och annonserar detta här på bloggen när det blir dags :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: