Tävling !!!

 

Det finns magi av alla sorter och här finns den på  burk !

Dagens vinst är en  kultkräm – lämplig för hela kroppen.

Ansikte, torra armbågar, nariga läppar eller händer o nagelband… det finns inga begränsningar.

Ingredienserna har använts inom skönhetsvård sedan urminnes tider.

 

 

Tävlingen gäller enbart idag och fram till klockan 24 i natt.

I morgon presenteras vinnaren !!

Vill du tävla så skriv en kommentar och i morgon lottar jag ut vinnaren

 

Idag besvarar jag inga frågor

 

Kram & kärlek & lycka till 💖

1 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Låter som en riktigt bra kräm så jag är gärna med och deltar i tävlingen.💕

2 LottaS:

skriven

Vilka superingredienser, jag känner hur min sköra hud vill suga i sig burken och håller tummarna!

3 sus:

skriven

Hej
vill vinna magi på burk....
love sus

4 Tulli:

skriven

Godmorgon 😀
Den burken skulle behövas här är en riktig torris..
Håller tummarna👍
Kram!

5 Alie:

skriven

God morgon
Denna krämen använder jag oxå 😃 den är mer än toppen , den kan användas till allt 🙌
Lycka till ni som tävlar!
Kram och härlig Fredag! 🥂

6 Susan:

skriven

En torris som jag är gärna med o tävlar🤗

Kram o härlig helg på oss alla🥰

7 Mimma:

skriven

Skulle vara härligt med ”egyptisk magi” 😁 så jag är med och tävlar.

8 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Hoppas och önskar jag vinner denna kultkräm. Kramar

9 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Magisk kräm joja tackar ! Men jag hoppar tävlingen inte för att jag har perfekt hy haha men överlåter tävlandet med varm hand till er andra i bloggen .
Fredag igen och veckan har sprungit iväg igen ..
Trevlig Fredag önskas alla !

Kram Anki med flock

10 Nanna R:

skriven

Hej Es!
Kul med tävling . Blev förvånad när jag såg ”min” burk😍här det är den bästa salva jag haft någonsin har ju haft eksem hela livet så jag vet.köpte min första på flyget till Kanarieöarna .så jag är gärna med och tävlar.
När jag är här kan jag ju fråga om du ser min dotter och om hon kommer att må bättre snart?

11 SystetNatt:

skriven

Hej!
Jag vill jättegärna vara med och tävla. Mitt stackars ansikte skulle behöva ha lite magisk kräm för uppiffning.
Önskar alla en härlig dag. SysterNatt

12 Maria:

skriven

Godmorgon Es!
Jag har en fråga angående en utbildning som jag har sökt till.. Kan du se om jag kommer in och om det kommer att funka med plugg och jobb samtidigt? Klarar jag utbildningen om jag kommer in?

Önskar dig en härlig helg! 🤗☀️
Kram, Maria 💕

13 AW:

skriven

Vill vara med

14 Bibiliotekarien:

skriven

den vill jag gärna vinna, kram

15 Pia1:

skriven

Klart jag är med och tävlar!
Låter som en användbar produkt 😊

16 Flisan:

skriven

Den här salvan är faktiskt magisk. Jag köper den alltid. Och vill gärna vinna.

17 Gladan:

skriven

Ja, den vill jag absolut vinna, kram

18 Ingvild:

skriven

Den utlottningen är jag med på och hoppas på tur, kram

19 Krystyna:

skriven

Bästa kräm som finns och jag har letat länge efter den så det var lustigt att du lottar ut just den här. Hoppas på tur. Kramar.

20 smulan:

skriven

Ååå det vill jag tävla om, har torr hud särskilt nu när det blir kallare ute, torr och kliig.

21 MH:

skriven

Hej!
Är gärna med o tävlar.

Kram

22 Helena Ir:

skriven

Kanske skulle vara bra hjälp för min yngsta dotters allergi/eksem som hon nog ärvt av sin pappa. Så jag tävlar åt henne då :)

Kram

23 <3:

skriven

Vill jättegärna vara med och tävla så kanske man blir lika len och fin som Cleopatra.
Vore 💯🔝med lite extra fukt efter solsemestern. Glömde min bästa aftersun från doktor Sana kvar på hotellet.
Armbågarna känns som fnöske 😅😅
Trevlig fredag 🌟🌟🥂
Kram

24 <3:

skriven

Esmeralda, jag fick ett jätte underligt samtal! Någon ville komma in och bygga lampa i min lägenhet, var detta något lurenderi?!! Är skiträdd.

25 <3:

skriven

Esmeralda, jag fick ett jätte underligt samtal! Någon ville komma in och bygga lampa i min lägenhet, var detta något lurenderi?!! Är skiträdd.

26 vinter:

skriven

Men vad spännande! Har haft ögon för denna krämen länge och har alltid velat köpa den! Dessvärre så har jag alltid tyckt att den är lite dyr och avstått! Hade varit kul att vinna!😁

27 vinter:

skriven

Men vad spännande! Har haft ögon för denna krämen länge och har alltid velat köpa den! Dessvärre så har jag alltid tyckt att den är lite dyr och avstått! Hade varit kul att vinna!😁

28 Filifjonkan:

skriven

Åh, vill verkligen vara med och tävla. Har stött på den här några gånger och är så nyfiken. Men har aldrig köpt någon!

29 Fjärilen :

skriven

Ja tack gärna❣

30 Flisan:

skriven

Ja, den vill jag så gärna vinna. Den är absolut den bästa. kram

31 Helena :

skriven

Hej Es!
Jag är gärna med och tävlar, torris som jag är!
Kram

32 Sima:

skriven

Jag är så gärna med !

33 Ålahued:

skriven

Till min granne

34 Ia:

skriven

Hej
Jag är med och tävlar.
Skulle passa perfekt till sonens eksem 😃 torr och utslag

Kram

35 Annis:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. :)

Kram

36 Jas:

skriven

krämer går åt här så jag är gärna med: kram:)

37 ullie:

skriven

mitt i detta sjukdoms gnäll hade det varit bra med annan liten hälsa så jag är jätte gärna med

Ha en fin morgondag kram kärlek ullie

38 55:

skriven

Vill vara med och tävla om den, tack.

39 Jessica :

skriven

Åhh 🤩 magi på burk 💫


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: