Allt gick bra....

Jag har glädjen att meddela att mammas hjärtoperation igår gick bra 🙏
 
LITE krånglade det dock.... för när man stannade hjärtat några sekunder när nya klaffen skulle sättas in  så ville inte hjärtat därefter slå riktigt som det skulle så hon fick en tillfällig  pacemaker.
 
Jag och dottern var och hälsade på henne framemot kvällen och då hade man kopplat bort pacemakern, hjärtat funkade som det skulle  igen och glädjen stod högt i tak.
Närmaste tiden är ju trots allt lite kritisk och hon övervakas noga.
 
Hon var pigg och vaken  men var tvungen att ligga still i 24 timmar och i morgon får hon lov att ta sig upp.
 
 
Jag och dottern skålar för den lyckade operationen !!
 
 
En läcker hamburgare på Bastard unnade vi oss...
 
 
 Och så fick jag bekanta mig med nytillskottet i familjen, Norska skogskatten Nalle som är en väldigt vänlig och ömsint själ !
 
I morgon kommer maken och hämtar mig och innan vi åker hem besöker vi mamma !
Troligtvis får hon stanna lite extra tid på sjukhuset med tanke på pacemakern och att hon behöver övervakas ytterligare några dagar extra.
 
Det känns dock som om allt ska lösa sig och bli bra
 
Något annat som ser bra ut är bloggen och det faktum att strulet verkar ha löst sig för denna gången... och förhoppningsvis kan jag besvara era frågor idag !
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Men åh så skönt att allt gick bra o mamma mår bra! En stor lättnad för er alla. Då inget hördes igår började jag undra lite... Njut av tiden med varandra :)!

Bara trött mest hela tiden. Ser det ut att hända nåt nytt på nån front Es? Nåt kul på kommande kanske?

Ta det lugnt o hälsa mamma o ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja tack, en stor lättnad !Lite kul kommer men nu är du i en period när du själv får ta initiativ till det roliga och positiva, kram :)
Esmaralda

2 Ingela:

skriven

Så skönt att det gick bra för din fina mamma, vilken krutgumma hon är! Hoppas att hon återhämtar sig ordentligt och får komma hem snart.

Själv är jag allt annat än en krutgumma, nästan 40 år yngre men så jäkla trött å seg! Känns som att ”allt” liksom bara stannat upp, jag har noll energi!
Vill ju så gärna flytta och är sugen på ett nytt jobb men jag kommer ingen stans...
Rör mig och äter nyttigt, och såklart också onyttigt, men blir bara segare!
Tror att jag skulle få lite energi om te.x ett nytt boende dök upp men det känns avlägset.

Es, kan du se ngn lättnad framöver, sker det ngt positivt som sätter fart på mig tro?

Kram Ingela

Svar: Tack, ja allt verkar gå åt rätt håll med mamma:)Ibland har man trötta perioder i livet.. din energi kommer tillbaka.. uppfyll något av dina önskningar för att ge energin en extra kick, kram :)
Esmaralda

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Bryr F kvinna om min mående och hon vill väl om mig även våra samarbeta för föreläsningar?

Ha det bra

4 Snödroppen :

skriven

Godmorgon💞
Vad härligt att din mamma mår bra, tänkte på er så mycket igår och undrade hur det gick. Nu blir hon väl omhändertagen där hon är.
Viken underbar katt din dotter har, älskar katter och kommer skaffa en en dag.
Här vräker regnet ner idag och jag fryser som det vore minusgrader, och så måste ja ut i elendet också!! Om det ändå vore snö….
Han jag pratat lite med hörde av sej igår igen, han verkar vilja ses, tror du det kan bli en dejt snart och kanske mer kontakt eller umgänge?
Ha en bra dag och många kryakramar till din goa mamma💞

Svar: Tack:)Ja Nallekatten är så himla fin och snäll och reagerar lite som en hund
Klart du ska gå på dejt och du märker du snabbt om det är något för dig eller inte, kram :)
Esmaralda

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tolkas så mycket av G kvinna i lördags. Jag känner av hennes humör och allt. Hon blir uppskattar av min kommunicera och när jag berätta om jag var föreläsare som jag bruka prata om.

Kan du ser något om henne inför mig?

Ha det bra

Svar: Hon gillar det du gör och tycker om dig som person, kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan G kvinna tänker sig att samarbeta med mig om föreläsning?

Ha det bra

7 Misstjejen:

skriven

Hej

C kvinna bete lite underligt mot mig i facebook just nu men jag försöka bara ignorera henne och gå min vägen.

Jag vet inte bara hur ska jag bemötas henne på flera sätta. Något?

Ha det bra

8 Målet:

skriven

God morgon,

Vad härligt att höra att det gick bra.

Kommer vi bli nöjda efter kvällens samtal/besked?

Kram!

Svar: Tack och ja, jag tror samtalet kommer gå bra även om det kanske inte blir precis som du tänkt, kram :)
Esmaralda

9 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Så skönt att det gick bra! Tänkte på er hela gårdagen och väntade på en uppdatering.

Nu har det snart gått två veckor sen… för två vecka sen sa jag hejdå till killen som jag trodde skulle vara den jag skulle leva med resten av mitt liv. För två veckor sen grät jag oerhört mycket och jag kunde inte sluta. Jag tänker på honom varje dag.. Fast det har jag ju gjort sen jag träffade honom för första gången eller rättare sagt.. den dagen jag matchades ihop med honom. Tänk att jag sa att han skulle vara min. Men ja det är som det är och han tänker väl inte ens på mig. Jag tar en dag i taget och bara hoppas på att kärleken knackar på..

Alla utom en julklapp är klar och inslagna.
Köpte alla under black friday men jag är så besviken på mig själv att jag inte köpte AirPodsen jag ville ha. Nu är de slut i hela Sverige och kommer inte komma in igen. Finns bara för 3400kr kvar. Min bästa vän sa att hennes man skulle se om han kunde fixa ett par till mig.

Tänk om man hade en man som han. Älskar en mest i hela världen. Hoppas min också gör det i framtiden.

I fredags köpte jag stenar. En amnetist, en jordgubbs kvarts och en annan. Den jordgubbs stenen brände så i min hand och jag ville inte lämna de. Fick höra att den stenen ska hjälpa en att träffa den rätte. Ska dock beställa två andra stenar också.

Varför brände den? Eller ja varför blev den varm?
Kommer kärleken snart? Och kommer han lyckas få ett par AirPods till mig?

Idag flyttar min Nisse in till mitt klassrum.. det är så mycket jobb men barnen tycker om det..

Kram

Svar: Ja, härligt att det gick braBloggen funkade inte när jag skulle skriva min uppdatering i går, men nu verkar allt vara precis som det ska igen.
Du kommer hitta rätt man även om det kan dröja lite.
Roligt med Nisse, kram :)
Esmaralda

10 Camilla:

skriven

Tack och lov att det gick bra! ❤ Jag blev så orolig när det var tyst här inne. 🤗
Nu sänder vi all kraft och energi👆till din lilla mamma så hon snart är på benen och i full fart igen ❤

Många kramar
Camilla

Svar: Ja, så skönt att allt gick bra !Tack för hälsning, stor kram :)
Esmaralda

11 Shenzi:

skriven

Hej Es!
Åh vad skönt att höra att din mammas operation gick bra! Hoppas hon repar sig å snart får komma hem! 🙏❤️

Äntligen funkar bloggen! 🙌🥳🎊

Jag undrar hur många dop ser du att jag kommer stå för?? Kram Shenzi 🌹

Svar: Tack ska du ha !Ja äntligen funkr bloggen !
Jag ser inte antalet dop.. bara ATT det blir dop, kram :)
Esmaralda

12 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Gud vad skönt att höra om din mamma. Man har tänkt mycket på henne och hoppats att de skulle gå bra. Underbara och fantastiska nyheter! 🙏🌹❤️ Och det är de också gällande bloggen! Håller tummar och tår när jag tittar in efter jobbet och ser ett X antal kommentarer här. 🙏❤️

Jag undrar om jag kommer få jobb på denna platsen eller kommer jag få en ny arbetstränings plats snart?? Kram Zoey 💕

Svar: Tack ska du ha !Och nu rullar kommentarerna in som vanligt också, tack o lov :)
Kan bli lite mer arbetsträning innan jobbet kommer, kram :)
Esmaralda

13 <3:

skriven

Vilken lättnad att operationen gick bra för din fina mamma.
Vill S inte möta upp mig/ oss på lördag?
Min andra vännina frågade mig om jag trodde hennes kille sagt att han inte gillar att hon speciellt går ut med henne. Var lite konstigt tyckte vi att hon inte direkt skrev klart vi alla ses. Jag tror S tycker om mig och tänker bra om mig.
Hur stor är chansen att vi ses och möts upp på lördag och det blir en rolig kväll?
Kram

Svar: Tack :)S gillar dig och chansen är god att ni möts upp, kram :)
Esmaralda

14 Månskenet:

skriven

Så härligt att höra att allt gick (relativt) bra! 💕 Alltid en liten risk i samband med operationer, dessutom kombinationen med hög ålder. Men tänk så fint samhälle vi lever i, att man satsar på äldre mänskor - fast liiite skillnad på samhällsställning finns det visst.
Kram och ha det gott, du och mamma och hela familjen! 💕

Svar: Ja, man var noga med att kolla upp innan så mamma lever ett aktivt och "friskt" liv och det gör hon ju, tack för hälsning o stor kram :)
Esmaralda

15 Helena Ir :

skriven

Skönt att höra att hon mår bra, din mamma!
Fortsätter hålla tummarna för henne! Skönt för Er som familj också, jag kan förstå oron..

Jag var iväg igår själv för undersökning och hoppas det hittas något eller så småningom med det som återstår!

Ha en bra dag 😀

Kram

Svar: Tack ska du ha Jag tror absolut det ska lösa sig för dig, kram :)
Esmaralda

16 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Skönt att höra att operationen gick bra. Förstår vilken oro!

Svar: Tack snälla, kram :)
Esmaralda

17 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Allt det bästa till din mamma och härligt op gick bra, respekt med tanke på åldern.

I lördags besökta jag en cello och pianokoncert som var mycket stämningsfull och vacker. Hoppas få tillfälle besöka fler koncerter där så fort tillfälle ges.

En fråga, kanske kryptisk, i lokalen satt en ensam man , välklädd, såg sympatisk ut och gav ett gott intryck. Själv hade jag krångel med min biljett och fick byta plats, efteråt tänkte jag att det var synd att vi inte bytte ngra ord...får du en känsla av att han lade märke till mig? Kan ju bara hoppas han kommer dit fler ggr och vi strålar tillsammans? Vad tror du?

En dag full av aktiviteter, blodprov, ärendedag och skall försöka måla ngra julkort. Har fått lite lust börja måla igen......

Kram och härligt om din Blogg funkar igen!!





Svar: Jodå, han lade märke till dig men får en känsla av att någon annan finns i hans tankar, kram :)
Esmaralda

18 Carina ST:

skriven

Så skönt att läsa att allt gick bra. Tryggt att hon får vara kvar några dar extra så de ser att allt funkar väl.

Stor kram till henne, och till er.
Carina ST

Svar: Stort tack Carina och kram tillbax :)
Esmaralda

19 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Så fint att höra att allt gick bra med din mammas operation! Kanske bra att hon får stanna lite extra tid på sjukhuset innan hon kommer hem.

Jag undrar om mitt ex blev berörd av vårt senaste samtal? Jag känner mig orolig då han nu ska flytta tillbaka till sitt hemland och det kan vara farligt för honom där. Ser du någon fara?

Kram

Svar: Tack :)Jag ser ingen fara för honom personligen, kram :)
Esmaralda

20 MalinS :

skriven

Så skönt att det gick bra för mamma. Min pappa gjorde tre klaff operationer i olika omgångar för många år sedan, den första 1989. Då hade dom gammal teknik och det blev ett jätte stort ärr i bröstkorgen.

Din mamma kommer klara läkningsprocessen galant. Kram ❤️

Svar: Ja jag är glad att de har nya tekniker nu så man slipper öppen hjärtkirurgi !Kram :)
Esmaralda

21 Eva:

skriven

Så skönt att allt gick bra med mamsen ❤️

Svar: Ja, jag är så glad, kram :)
Esmaralda

22 Kristin :

skriven

Så glad jeg ble nå, kjære Esmaralda. Fantastisk!!!
Hilse til din mor, og si atjeg ønsker henne alt godt.
En STOR Kram til dere alle

Svar: Tack snälla och stor kram :)
Esmaralda

23 xy:

skriven

Godmorgon och vad glad jag blev att läsa hur saker löst sig <3
Grattis till nya tillskottet i er dotters familj. Katter kan verkligen ge ett lugn i familjen.
**
I dagarna skulle jag ha varit mamma, men det blev inte så. Varje dag har jag stått ute på morgnarna och andats och försökt tänka mig till hur det skulle ha varit om allt hade varit enligt planerna. Men det blev inte så.
Har molande värk i mellangärdet konstant, trots utan mens. Sjukvården säger att "det ska vara så". Men nu är jag trött på det, att ha ont. Har man verkligen inget att säga till om när man är kvinna? Ska man bara köpa det att "ha ont". För det "ingår i paketet som kvinna"?
Har bokat tid för undersökning och kämpar för remiss så man kan kolla igenom ordentligt. För jag är psykiskt utmattad av att ha ont. Betalar vi skatt borde vi ha rätt att få nyttja de resurser för att utesluta sjukdomar, eller är det bara jag?
***

Svar: Tack :)Nej du ska inte ha ont, ge dig inte, stor kram :)
Esmaralda

24 Maria:

skriven

Vad härligt att höra att det gick bra! 🙏🏼
Hoppas din mamma rehabar sig på ett smidigt sätt!

Kramar till er alla 💫

Svar: Tusen tack o stor kram :)
Esmaralda

25 EPM :

skriven

Åh vad skönt att höra!
Hoppas återhämtningen går som den ska ♥️

Igår fick vi ta bort A:s lilla katt. Sämre och sjukare på kort tid så vi tog det beslutet. Veterinär kom hem så det blev en fin stund. Dock orolig för bonusdottern som ev även riskerar att förlorar sin hund då hennes mor som har hunden utreds för djurförbud då veterinär anmält henne.
Vi tycker hon borde få djurförbud men är oroliga över hur dottern kommer hantera det.
Ser du nåt om hur det blir med hunden?

Kram

Svar: Tack, ja vi hoppas att det fortsätter utvecklas rätt här !Jag ser oro vad det gäller dottern och hunden vistas på fel ställe, dock tror jag det löser sig på något sätt som blir bra, kram :)
Esmaralda

26 Lupin:

skriven

Godmorgon
Såååå glädjande besked 🙏 underbart att allt gått bra! 🫶
Nu får hon vila o hämta kraft, bra hon blir övervakad.
Åsså Nalle vilken ögonsten, bedårande vacker 💛 ( brukar normalt inte falla för katter, men här föll jag direkt.

Es: ser du något kring nyår? Vet ju vad jag skulle vilja.. 💫
Kram :)

Svar: Tack:)Ja Nalle är ju mer som en hund, kommer när man kallar, nyfiken och glad
Nyår kanske inte blir exakt som du vill men bra ändå, kram :)
Esmaralda

27 .:

skriven

Hej Es!
Det har varit/ är kaos här. Allt blir mitt fel. Och jag tvivlar på mig själv och mår jättedåligt Jag har stöd som säger att det inte är mitt fel. Men är det?
Jag ska konfrontera idag och hoppas på att det ska gå bra även om jag är rädd. Kommer det att gå bra?

Svar: Nej, det är inte ditt fel så andas lugnt, kram :)
Esmaralda

28 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda vad skönt att de har gått bra med operationen för din Mamma önskar henne Hälsa och styrka 🌟

Svar: Tusen tack, kram :)
Esmaralda

29 Liljan:

skriven

Så underbart härligt att det återgår till det normala. Ja, man få alltid fira med något göttigt, det är man alltid värd för att fylla på depåerna <3

Ny dag, skjutsat sambo till jobbet och sitter nu hemma med en katt på vardera våning. De lever som i parallell symbios. När jag kom hem efter ett par dagars frånvaro var det en spänning i luften mellan dem. Efter ett tag kändes det som att de är glada att jag har kommit hem, de tycker fortfarande inte om varandra visserligen...

Tror du attraktionslagen? Jag förstår den inte nämligen... Jag har en känsla i min mage att jag kommer få igenom min önskan. Jag tror och tror och tror å de grövsta, men har bara fått nej, nej, nej. Hur funkar attraktionslagen då? När jag känner så starkt att jag kommer lyckas men bara får Nej?

Kram till er och håller tummarna för att efterkontrollerna för din mamma kommer gå väl <3

Svar: Ja, det är en skön känsla när oron lägger sig !De är glada att du kommit hem och din närvaro ger en bra balans
Ge dig inte med attraktionslagen, kram :)
Esmaralda

30 Skrållann:

skriven

Hej!
Ååå så skönt att allt gick bra för lilla mamma. Blev lite orolig igår när det inte kom någon uppdatering🙈
Själv gick jag HLR-utbildning under gårdagen och det var längesedan så det kändes riktigt bra. Imorgon är sista dagen för inlämningsuppgiften och om två veckor är det första tentan.
Ser jag ut att fixa de båda med godkänt?

Kram❤️

Svar: Tack, ja, det är en lättnad !HLR är viktigt !
God chans att d blir godkänd, kram :)
Esmaralda

31 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Åh. Vad är skönt att allt gick bra ❤️
Mim mamsa låg oxå inne för inte länge sedan. Sådan skräck. Mamma är den enda jag har kvar av de äldre och går sönder om jag förlorar henne ❤️

Nu har jag gått upp för YB. Mår riktigt dpligt, har både ångest, panikångest och vill bara ge upp.

Ser du om jag klarar YB? Eller åtminstone gör blir godkänd i kursen? 🙏🏻

Kjam

Svar: Ja, det är en lättnad och vi ska många om våra äldre !Goda chanser att det kommer gå bra och att du blir godkänd, kram :)
Esmaralda

32 LottaS:

skriven

Så bra!!!

Svar: Jaaaaa :)
Esmaralda

33 Agnes:

skriven

Varmaste tankar till din mor! Härligt att höra att allt gått bra!

Stora kramen till dig och de dina!

Ha det gott, everyhopa! ;0}

Svar: Tusen tack och stor kram tillbaka :)
Esmaralda

34 Mercan :

skriven

Jag blev så glad Esmaralda när jag läste att allt gick bra med din mamma Esmaralda 😊 Esmaralda det hade tagits prov från kötet vid magen till min mamma, kommer allt bli bra med såret 😞

Svar: Tack snälla :)Ja, det ser ut att bli bra med såret, hon ska sköta om det noga, kram :)
Esmaralda

35 Dunegull :

skriven

Vad glad jag blir, skönt att höra 🙏❤️
Kommer bli superbra för mamsen! ❤️

Blir han glad av att se mig? Väcker det nyfikenhet från hans sida?

Kram

Svar: Tack :)Ja en viss nyfikenhet väcks, kram :)
Esmaralda

36 New jersey :

skriven

kära Es.

va glad jag blir att allt gick bra för mamma. bad för din mamma igår. du är en fin människa med guld hjärta ! vad fint av dig att finnas för din mamma♥️💐🎊🎈🎉⚘⚘❤

.. .....
kommer min mans R ärende gällande hans förlängt upphållstillstånd & gå snabbare blir de till sommaren 2023 eller
när ser du att det blir klar för min man (R) kam de blir mycket och vänta må tro?

kramar

Svar: Tack:)Det dröjer ett tag till innan det blir klart för din man, räkna inte med att det blir innan sommaren, kram :)
Esmaralda

37 Anki:

skriven

Godmorgon Es
So far so good <3
Njut nu av Lundadottern och ge mamma din en extra kram och hälsa så gott från hela flocken

Kram Anki med flock

Svar: Tack ska du ha :)Kram på dig och flocken :)
Esmaralda

38 Cecilia:

skriven

Så skönt att det gick bra för din mamma. Hon är stark hon!

Kul att kommentarerna verkar funka igen. I måndags fick vi dystra nyheter på jobbet om att det inte går så bra och vi verkar vara i någo form av kritisk läge och om de inte lyckas vända detta snart så blir nästa steg nedskärning på personal. Känns sådär och lite oroande eftersom jag är relativt ny på jobbet. Tror du att jag kommer bli drabbad av detta?

Jag har tappat bort min Manick tyvärr. Jag hoppas att han är hemma och bara gömt sig på något ställe. Har haft honom i fickan och är rädd att han fallit ur när jag varit på gymmet.. Kramar

Svar: Risken att du blir drabbad av nedskärningarna är runt 60 %Manicken är hemma hos dig och förhoppningsvis kommer han fram igen, kram :)
Esmaralda

39 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es!
Åh så bra att det verkar gå åt rätt håll. Jag skickade healing men inte förrän 10.30 igår efter en sömnlös natt…
Åh vad glad jag blir för er skull. Hälsa din lilla mamma så gott🙏🌹

Fråga ser du hur Julen blir för oss? Det är en stor sorg att vi inte får fira tillsammans med våra kära. Dottern har aldrig tid att svara i tfn varken på samtal eller sms ”jag stör för hon pluggar”! Känner hennes ensamhet fast jag har bjudit hit henne, velat gå ut o äta när hon fyllde år o vid andra tillfällen men hon verkar inte tycka om sin mamma längre vad jag än gör…🥹🥲Vi lever ju i en sorg som du vet så jag hoppas att talismanen dyker upp🙏💌 Hon svarar inte på hur hon mår ens o kallar mig numera vid namn o inte mamma🥹

Blir så ledsen det känns som om jag förlorar allt o hälsan min är kass.

Får du till dig nåt om min dotters mående behöver jag vara orolig o hur kommer julen bli för oss?

Kram o kärlek trevlig torsdag🌹♥️🙅‍♀️

Svar: Tack för hälsning och för healing !Dottern har nog bara ork för sig själv just nu och det handlar inte om att hon inte tycke rom dig
Kram :)
Esmaralda

40 Hanna:

skriven

Hej!

Åh, vilka glädjande nyheter att din mamma mår bra.

Det är också bra att bloggen verkar funka igen. Den här veckan har varit konstig. Saker och ting har inte fungerat för mig heller och det har varit smärre bakslag varje dag den här veckan. Jag har varit stressad och lite ledsen. En positiv sak är att jag börjar ett nytt jobb på måndag. Trots det är jag inte glad. Jag är riktigt orolig att det här inte är ett bra jobb och att jag inte kommer bli långvarig där. Jag tog det bara för att det var det som erbjöds.
Vad tror du Ez, blir det långvarigt och bra eller en katastrof?

Kramar

Svar: Tack:) Ja det är lättnad !Somliga veckor blir bara fel, det är så det är och det vänder för dig mot det bättre !
Ha positivt fokus inför nya jobbet, kram :)
Esmaralda

41 Mercan :

skriven

Esmaralda ingen vinst på svenska lotto 1,2 med joker 😕blir det något alls, jag ska shöpa triss lott från 30 kr från presbyrån fem stycken 🤔 😞

42 smulan:

skriven

Hej, vad skönt att op gick bra, hoppas nu att hon återhämtar sig och snart blir utskriven.

Svar: Tack ska du ha och stor kram :)
Esmaralda

43 Lina:

skriven

Så härligt att det har gått bra för din mamma ❤️ Skönt att det är gjort och nästa del av processen har börjat. Hoppas att även första tiden går bra.

Stor kram till er ❤️

Svar: Tack ska du ha, ja jag hoppas fortsättningen nu ska gå bra, kram :)
Esmaralda

44 Sessan:

skriven

Toppen att höra!!!
Otroligt vackert nytillskott :)

Svar: Tack:) Ja Nallekissen är väldigt fin :) Kram :)
Esmaralda

45 Hedwig:

skriven

Vad bra! Skål och grattis. Vilken lättnad. Ha en fin dag och en kram härifrån även till din mamma.

Svar: Tusen tack och stor kram :)
Esmaralda

46 GD:

skriven

Vad skönt att det gick väl med operationen till slut!

Es, jag ska på mitt första ultraljud nästa vecka. Jag har lämnat blodprov också då vi ska göra KUB-testet. Ser du hur det kommer gå på ultraljudet? Jag vill inte våga hoppas för mycket men samtidigt vill jag glädjas… väntan är verkligen outhärdlig.

Svar: Tack :)Jag ser ingenting specifikt med ultraljudet, kram :)
Esmaralda

47 Bella :

skriven

Godmorgon!
Vad skönt att det har gått bra❤️

Börjar svaja lite med mitt beslut nu angående Irland o uppsägning, tänker typ att men neee jag har ju det så bra egentligen varför ska ja göra förändring osv... Mek de är då man ska göra det.. annars kommer ja va 45 o va kvar på restaurangen 😂 hur kommer chefen ta uppsägningen?


Idag är det lilla mormors begravning..❤️🌹

Kram

Svar: Ja, det är en lättnad att allt gått bra.Man vill ju helst att du ska stanna men accepterar uppsägningen.... mormor kommer vara med er under begravningen, hon finns ju fortfarande men på ett annat sätt, kram :)
Esmaralda

48 Dani:

skriven

Hej!
Hur kommer min och C tid i Stockholm att vara nästa vecka?
☺️☺️
Kram

49 Pia1 :

skriven

Det var underbara nyheter och nu hoppas vi det håller i sig 🙏❣️ Vilken tuffing hon är!

Jag träffade nya kirurgen igår. Han är väldigt grön och ger lite oklara vibbar, jag blev faktiskt riktigt nervös och rörig och hade väldigt ont och sömnbrist när jag anlände.

Så jag kände mig som ett trassligt garnnystan i huvudet men fick fram några av de viktigaste frågorna som vi inte fått svar eller bekräftelse på.
Äntligen - momentet infann sig när jag visade det avstängda kärlet till min hjärnstam 🙏🙏🙏
Du gode som jag och även min läkare kämpat för att få det sett öht, och han både såg förstod och förklarade att det troligen är mitt lösa huvud som får kärlet att glappa så der funkar ibland o ibland inte...
Han sade inte nej till operation ännu... Men att han måste bevisa att just detta händer med kärlet för att kunna få operera...
Och detta har vi ju försökt men fått avslag och blinda radiologer i retur.
Jag hoppas så mycket att universum tycker der är min tur nu 😭🙏 trots att jag var rörig och nervös...
Jag brukar inte ha krampryckningar längre men universum var så fantastiskt god och gav mig ett anfall under undersökningen och det behövdes som fan där o då för att han skulle förstå 😭
Grädden på moset så saknades ALLA mina reflexer i kroppen vilket är alarmerande.
Kändes som att han först var smått irriterad på min röriga hjärna men jag bad så väldigt mycket om ursäkt och förklarade att det ÄR ett problem och jag vill så gärna få fungera igen 😑
Tror att han förstod då ❣️


Svar: Ja tack, det var fina nyheter att mamma op gick så bra.Nu finns det en god chans att det ska gå vägen för dig, kram :)
Esmaralda

50 Johanna:

skriven

Kära E!

Jag har haft kontakt med en man via gemensamt intresse och sedan en tid tillbaka har vi pratat i telefon och där klickar vi. Han har nu bjudit med mig ihelgen till en tillställning och jag har även fått frågan om jag vill komma kvällen innan- bör jag tacka ja? Kan det vara kärleken?

Svar: Tveksamt om det är den rätta kärleken men det märker du snabbt, kram :)
Esmaralda

51 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om det blir hus med trädgård eller lägenhet för min bror Esmaralda 😊

Svar: Jag ser inte vilket, ser bara ett nytt boende, kram :)
Esmaralda

52 Maja:

skriven


Hej Esmaralda,

Men vad skont att oprationen blev lyckad! Forstar att du o dottern hade all anledning att fira.


Det blir mer o mer kaos! ju narmare jul vi kommer ju mer frustrerad blir jag att mina foraldrar ej kommer hit o firar jul. Frustrerad och frustrerad...mer an sa! Far panik over att min son far se hur det kanns att inte ha slakt! Och detta speciella ar nar de vet hur daligt jag matt och mar och att jag kanner mej ganska utsatt!

Ser du nagot positivt som kommer inom narmaste framtiden?

Kram

Maja


Svar: Ja, det känns så bra att allt gick som det skulleDet kommer positivt så var var öppen och bejaka sådant som får dig att må bra, kram :)
Esmaralda

53 Eva:

skriven

Vill berätta att nu ska jag bli mormor igen, precis som du sa! Kommer det gå bra den här gången?? Hoppas verkligen!

Svar: God chans att det går bra, kram :)
Esmaralda

54 Mickis:

skriven

Fantastiska nyheter! Jippie! Blev lite orolig när det inte kom någon uppdatering igår kväll. Tillfälig pacemaker är rätt vanlig och bra att de håller henne några extra dagar. Vilken krutgumma hon är :) Och hatten av för dessa enormt skickliga läkare!

Jag fick ett mail kl 17.30 igår från blogg.se att problemet var löst.

1 December. Året är snart slut och lite tack och lov för det. Ännu ett rätt tufft år. Vad ser du för mig i December?

Hälsa mamsen så mycket och krya! Jag sände healing till er båda ända fram tills jag gick och la mig.
Kraam

Svar: Tack! Och tack för healing Ja, i går kväll krånglade bloggen så jag kunde inte skriva som jag tänkt.
Men nu funkar allt som det ska.
Jag ser en ganska bra december för dig, lugn och tid för eftertanke och nya planer, kram :)
Esmaralda

55 Tiss :

skriven

Förresten Es, jag glömde skriva att jag har tänkt på dig, och att jag är glad över att det gick bra för din mamma!❤️

Svar: Tack ska du ha :) kram
Esmaralda

56 Vitlilja :

skriven

Jag känner mig så fast och som att jag står och stampar, kommer inte framåt. Vet inte vad för arbetsträning jag ska välja eller vad jag vill göra. Något tips på hur jag ska ta mig framåt i den här situationen?

Vad skönt att det gick bra för din mamma, kram.

Svar: Tänk efter vad du verkligen vill och brinner för, då blir det lite enklare att nå hela vägen, kram :)
Esmaralda

57 Jeanette:

skriven

Vad skönt att operationen gick bra! Din mor är stark!

Jag har fått covid för andra gången och till helgen har jag och min väninna sedan flera månader tillbaka bokat en julshow med hotell. Jag kan inte åka pga sjukdom. Har lämnat in om avbokning pga sjukdom men handlingarna tar sex veckor fick jag till svar. Ingen vill köpa biljetterna, tyvärr.

Jag håller verkligen tummarna att vi får tillbaka pengarna.

Ha det fint, kram

Svar: Ja, underbart att det gick bra.....men vilken osis för dig som åkt på covid igen ! Runt 75 % chans att du får pengarna tillbaka, kram :)
Esmaralda

58 <3:

skriven

Vad är det med honom Es. Känns inte friskt att bli sur att jag och vännina möter upp våra gemensamma vänner P och P i helgen. Vi hade en rolig 🥳kväll.Var detta dödsstöten för vår relation. Kommer han sura nu minst året ut och inte höra av sig till mig. Jag ligger lågt. Vad ser du kring julbord vi planerat? Kommer vi åka dit som ett " par " ?
Kram

59 Ghostwriter :

skriven

Fick så ont i magen igår när EF inlägget aldrig kom men vägrade ge upp hoppet! Vågade knappt gå in på bloggen men är lättad för er skull. Jag sände healing flera gånger och innan jag somnade. Hon låg och sov när jag såg henne framför mig. Hoppas hon dansar liten trudelutt när allt är okej.




Du har tipsat i FLERA ÅR att jag bör meditera. Provar lite lätt då jag känner mig redo. Mina önskningar har varit att alla ska få må bra. Sen
1. Fokus = dagarna efter ringde jag alla företag jag behövde för att lösa min sits. Jag ringer aldrig så mycket.
2. Att släppa taget om en jag håller kär, som hindrar mig från nya killar = nu ska jag på dejt med någon som jag faktiskt tror kan ha något o som inte är min normala typ personligt
3. Att universum ska ta bort negativt runt mig = får veta sanning om förälder, även om jag inte tänker ge upp denna gång så är det bra att veta. Fuckboys jag skrev med sorterade sig själva ut + en väninna till mig som visar sina drag som förut… som var anledningen till att jag sa upp kontakten



Känns det som min väninna A och jag löser detta eller är personen manipulativ egentligen? Jag ville ju ge oss en ny chans men jag ska inte behöva känna mig som en dålig vän när jag faktiskt ger mer än hon tar emot. Samtidigt vill jag inte bara kasta ut vår vänskap. Vill bara veta vem hon är innerst inne utan dömande tänk.






Kram och såååå skönt med allt!!!

Kärlek

Svar: Tusen tack för healingen !Meditation leder till bra insikter för dig så det är positivt om du kan.. och var en kan meditera på sitt eget sätt... kram :)
Esmaralda

60 Dani2:

skriven

Vad skönt att det gick bra!!❤️

Kommer jag få något meedelande från C idag?

Svar: Ja, det var en lättnad.... 30 % chans att det kommer meddelande idag, kram :)
Esmaralda

61 Naturvän :

skriven

Hej!

Tack för svar. Kommer kanske annan flirt snart. Hoppas jag i alla fall.

Kram

62 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Åh vilken underbar nyhet, här har vi hållit tummar och tassar för din härliga mamma :D
Gläds med er!

Kramar till er båda 🐈‍⬛

Svar: Tack ska ni ha hela gänget, tummar och tassar är lika viktiga :) Kram :)
Esmaralda

63 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar tidigare idag! ❤️ Du kan möjligtvis inte se om det blir mer arbetsträning på denna förskolan eller kommer jag byta förskola och arbetsträna på den nya innan jobb kommer?? Hur länge kommer jag vara kvar efter jul?? Kram Zoey 💕

64 Lisa.A:

skriven

Skönt att det gick bra för din mamma.
Varm kram till henne.

Svar: Tusen tack och kram tillbax :)
Esmaralda

65 Ghostwriter :

skriven

Nu är vänskapen med A uppsagd och det var inte alls ett riktigt problem mellan oss, utan att problem hon hade med mig som person. Hennes bild om mig är sanningen, tyckte hon. ”Jag har ingen självinsikt och jag försöker att göra saker bättre än dem är för att jag inte vågar erkänna när jag har eller gjort fel” Tycker alltså min ”vän”. Jag sa att jag förstår att man inte gillar människor som ska förfina saker men om man tycker genuint att jag är en sådan person bara för att jag säger en sak men väljer att inte berätta varje detalj i en konversation jag haft med en annan, då anser jag att man själv är problemet i hur man ser saken. Jag måste inte berätta allt o mina äkta vänner skulle aldrig få mig må dåligt över den jag är, för dem vet att jag alltid berättar sanningen men att jag kanske inte går in på alla detaljer. Aldrig varit en sån.

Jag är så jävla arg och ledsen över att jag ger en ny chans o så manipulerar hon mig på ett sätt som faktiskt är farligt tillslut.




Kommer jag slippa henne nu? Sist vi sa hejdå så stalka hon mig överallt, genom sin familj och vänner och från hemliga numren och hotade med att dyka upp mot min vilja. Jag är SÅ DUM SOM TROR att människor förändras. Det är så sällan dem gör det, samtidigt kommer jag aldrig ge upp hoppet på mänskligheten. Aldrig. Behöver bara ta avstånd från dem som gör mig illa







Kram

Svar: Var glad att du ser igenom och förstår när du upplever att någon manipulerar.. tillskriv henne inte för stor betydelse.Ibland kan människor förändras men en del har helt enkelt inte den potentialen och förmågan, kram :)
Esmaralda

66 N:

skriven

Hej esmarslda.
Skönt att höra att allt gick bra.

Känner mig besviken på en vän. Känns som att hon väljer att bort prioritera mig. Har försökt prata med henne men hon ändrar sig inte.

Hur känner hon kring vår vänskap? Prioriterar hon bort medvetet?

Kommer vi bli vänner igen så nära?
Vad ska jag göra i situationen?
Kram

Svar: Just nu verkar hon ha fullt upp med sig själv, försök prata med henne om saken, kram :)
Esmaralda

67 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Tycker nog att det är oftast jag som tar initiativ, men kanske bara som jag inbillar mig ;).

I morgon bär det iväg till min kusin med tåg o blir bastugång o övernattning där, trevligt att få umgås i lugn o ro på tumanhand. Nu hoppas jag bsra på att det finns tågbiljetter att fås.. Hem på lördag så att jag hinner sova innan det blir jobb igen ;).
Alltså nåt trevligt att se framemot.
Kram Skorpan

68 E:

skriven

Så fint att höra💖
Nu får hon krya på sig så mycket🤗

Finns det någon vettig person som förstår att beslutet var fel och återbetalar?

Var rädda om varann💖

Svar: Tack och ja, beslutet var fel men känns tveksamt om det går fram i alla fall, kram :)
Esmaralda

69 Mercan :

skriven

Esmaralda 😭 blir det någonting Esmaralda 😓 jag ska shöpa triss lott från 30 kr från presbyrån fem stycken 🤔 😞

Svar: Jag ser ingen vinst av betydelse tyvärr, kram :)
Esmaralda

70 AnnaK:

skriven

Så skönt att mamma mår bra!! Och skönt att bloggen verkar funka igen!

Ska hålla inne med mitt tjat idag iaf 😊

Kram 🤗

Svar: Tack för din hälsning o kram :)
Esmaralda

71 Misstjejen:

skriven

Hej

Hoppas du mår bra nu iallafall efter igår. Med din mamma. Jag fick några känslan av den situationen.

Men jag är riktigt trött idag och känns som om många veckor var intensivt för mig och jag kämpar varje dagar för få vad jag vill har.

Så nu är jag riktigt trött. Skönt att i helgen åker jag till min mamma.

Känns som om jag är trött och sliten efter många veckor var en intensiv och kämpiga.

Jag är väl värt för det.

Jag hoppas att min hjärna får ta det lugnt och vila.

Ha det bra

Svar: Ja tack, nu känns det bra efter mamma operation.Ta det lugnt och vila ut ordentligt i helgen, det behöver du, kram :)
Esmaralda

72 Jossan :

skriven

Men hur länge är egentligen ”dröjer en tid”? Orkar inte om det är 2 år och liknande bara surt…

Denna dagen har varit så dryg.. några barn var kaos och hela min väska drönktes med handsprit…

Kommer jag lyckas hitta AirPodsen jag vill ha?

Snart slut för idag iallafall..

Kram

73 Rebban :

skriven

Så skönt för er alla att det gick vägen.

Också skönt att bloggen fungerar igen. Har saknat att läsa alla kommentarer😄

Min manick är inte längre lika tydlig mot mig och jag hör honom inte prata på som i början. Men jag gillar honom lika mycket ändå! Jag tror han har något i görningen eller håller på att fixa med något. Har jag rätt i min känsla?

Stor kram


Svar: Tack, ja det är en skön känsla nu efteråt !Manickens tydlighet kan gå lite fram och tillbaka, troligen är han fokuserad på något speciellt just nu och därför märker du inte av honom så mycket, kram :)
Esmaralda

74 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 Esmaralda jag shöpte Lamm grytbitar men från Ireland, jag ångrar mig jag såg hemma att det är från Ireland jag såg hemma att det finns lamstek from nya Sealand, jag är så dum 😥

75 Jossan :

skriven

Men hur länge är egentligen ”dröjer en tid”? Orkar inte om det är 2 år och liknande bara surt…

Denna dagen har varit så dryg.. några barn var kaos och hela min väska drönktes med handsprit…

Kommer jag lyckas hitta AirPodsen jag vill ha?

Snart slut för idag iallafall..

Kram

76 Jossan :

skriven

Men hur länge är egentligen ”dröjer en tid”? Orkar inte om det är 2 år och liknande bara surt…

Denna dagen har varit så dryg.. några barn var kaos och hela min väska drönktes med handsprit…

Kommer jag lyckas hitta AirPodsen jag vill ha?

Snart slut för idag iallafall..

Kram

77 Ghostwriter:

skriven

Tack snälla för dina svar. Ja jag får väl vända detta till att vara glad för att man kan se igenom människor tillslut och som du sagt förr, får man tänka på att inte reagera så mycket på andras beétende. Det tar ju mer energi än själva problemet. Däremot skrev "vännen" igen via andras nummer jag inte ens känner. Det är så sjukt fel. Hon kan verkligen inte ge sig.

Nu ska jag enbart fokusera på bra vänner och det som ger mig positiv energi!



Ha en underbar dag och ta hand om varandra
Kram

78 G.H:

skriven

Så skönt att det gick bra ❤️ Säker på att din mamma snart är på benen igen 😊

… ja dessa mammor, så mycket oro för min egna mamma just nu, men försöker tänka positivt!

Kram:)

Svar: Tack och ja, man oroar sig för sina mammor.. och det är god chans att det blir bra för din mamma, kram :)
Esmaralda

79 <3:

skriven

Vad är det med honom Es. Känns inte friskt att bli sur att jag och vännina möter upp våra gemensamma vänner P och P i helgen. Vi hade en rolig 🥳kväll.Var detta dödsstöten för vår relation. Kommer han sura nu minst året ut och inte höra av sig till mig. Jag ligger lågt. Vad ser du kring julbord vi planerat? Kommer vi åka dit som ett " par " ?
Kram

80 💕 Zoey 💕:

skriven

Du kan möjligtvis inte se om det blir mer arbetsträning på denna förskolan eller kommer jag byta förskola och arbetsträna på den nya innan jobb kommer?? Hur länge kommer jag vara kvar efter jul?? Kram Zoey 💕

81 Camilla:

skriven

Dom varmaste krya på dig hälsningarna till din fina mamma som verkar klarar allt.
Så imponerande🌷
Vi glädjs alla med er❤

Som mamma hjälper man gärna sina barn när det kärvar och nu får jag hjälpa till ekonomiskt men mina pengar räcker inte hur länge som helst och vi måste få till en lösning. Kommer vi att klara oss & närmar sig lösningen? Ber om hjälp från andra sidan & och de brukar vara med oss❤

Varma kramar och må så gott.



Svar: Tack så jättemycket :)Ta tag i de lösningar som finns.. stora barn måste själva också ta ansvar, kram :)
Esmaralda

82 Blomman:

skriven

Skönt att höra att allt har gått bra! Hoppas verkligen att det fortsätter så <3

Har sökt lite olika jobb.. blir det något nytt? Har du någon känsla om vad det blir för slags jobb? Jag är så redo att byta jobb av olika skäl men det känns ändå lite hopplöst av någon anledning. Kanske för att jag så gärna vill byta och göra något annat och för att jag hoppas att någon tror på mig o att jag kan…

Stora kramar till dig och din mamma Ez!

Svar: Tack :)Ja det blir nytt jobb.. jag ser dig på ny arbetsplats men kan inte säga när... kram :)
Esmaralda

83 IaElisa:

skriven

Jättefint att din mamma har operationen undan, och att allt gick bra! Skrämmande, när det är hjärtat det mixtras med!

Jag börjar bli litet desperat nu gällande mitt boende - mannens lägenhet är redan under kontroll, vi genomför antagligen husförsäljningen om en vecka, och jag har fortfarande inte fått höra något om ”min” lägenhet! Kan du se om jag får goda nyheter gällande den nu snart, eller borde jag börja leta efter ett annat ställe?

Svar: Ja det är så skönt att allt gått bra ! Det finns en risk att det kan hänga upp sig med din lägenhet, kram :)
Esmaralda

84 Nenna:

skriven

Hej Es.

Skönt att operationen gick bra.

Fick en nygammal kollega på jobbet idag. Kan du se hur han känner för mig nu?

Kram 🤗

Svar: Han gillar dig, jag får en positiv känsla, kram :)
Esmaralda

85 Ma:

skriven

Hej esmaralda.

Beställde en seans utav dig för flera år sedan.
Där du skrev att kärleken kan dröja och att jag kan hinna avsluta en relation som inte är rätt innan.

Under om du tror att jag kommer möta den man som är rätt för mig inom den tid att vi kan få ett gemensamt barn?
Eller om den tiden är förbi då?
Kram

86 Mercan :

skriven

Esmaralda 😭 ser du något fara med Lamm grytbitar na from Ireland

87 Yvonne gammal kund :

skriven

Hej Esmaralda!

Underbart att din mamma är igenom det jobbiga nu, och mår bra!
Jag har skickat healing till henne😊.

Kan bekräfta dig i att du hade rätt i utredningen mot mig. Allt lades ner, precis som du sa!!

Är så lycklig!
Tack för hjälpen!

Vilken fin katt!

Stor kram.

Yvonne.

St

Svar: Tusen tack för healing, det är guld värt, och stor kram :)
Esmaralda

88 Mickis:

skriven

Låter som en rätt bra December :) 3 veckor har gått och nu har jag presenterat Manicken och Ögat för varandra. En större familj är vi nu tillsammans med kristallen och hoppas att alla trivs med varandra :) Besitter Manicken fortfarande magi och hur jobbar han? Känner precis som en annan här i bloggen inte av honom direkt men han är ju så go ändå :)

Ha en mysig kväll hos dottern! Kram

Svar: Japp, alla trivs med varann hur bra som helst och samarbetar glatt. Manicken är full av magi och energi och jobbar för allt vad tygen håller... kram :)
Esmaralda

89 Helena Ir :

skriven

Tack!
Tänkte på den healing som säkert många av oss skickade i dagarna till din mamma. Jag såg bland annat ett starkt ljus som flödade kring henne där hon låg under klaffbytet. Det var starkt.

Svar: Underbart stark healing.... stor kram :)
Esmaralda

90 Khaleesi :

skriven

Vad skönt att allt gått bra, tänkt på er och försökte skicka en släng healing!😊💕 Har varit på en intervju på ett jobb jag aldrig trodde jag ens skulle bli tilltänkt till. Kommer jag få jobbet? 😁

Svar: Tusen tack ! Chansen finns till jobbet.. strax över 50 %, kram :)
Esmaralda

91 Solstjärnan:

skriven

Bra nyheter att operationen gick bra😊.Nu gäller det att återhämta sig.Din mamma har som tur en omtänksam och kärleksfull familj som kommer att ta hand om henne😊.Hennes lyckade operation var värt att firas😊

Ha en bra fortsatt kväll😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Tack.. och kram :)
Esmaralda

92 Bjork:

skriven

Hej ser du vad det är för nytt jobb jag kommer byta till?

Eller är det på de jobbet jag är?

Kram

93 BaraJag:

skriven

Hej Ez!

Funderar på att skicka in ansökan för jobb på mitt förra jobb. Har ju flyttat tillbaka och har en stark känsla av att jag vill tillbaka till mitt förra jobb. Kan du se hur stor chansen är att jag skulle få jobbet?

Kram!

94 Mercan :

skriven

Esmaralda Lamm grytbitarna blev hur gott som helst 😊😅😅😅

Svar: Ja, det kan jag tänka mig :) Kram :)
Esmaralda

95 Gemini:

skriven

Hej Ezmaralda, jag har skrivit ett mejl till dig som verka ha försvunnit ut i etern el så är det ett tecken från uni om att jag ska lösa min skit själv. Hur som helst ville ha en seans.
Kram

Svar: Jag förstår inte var ditt mail tagit vägen men snälla maila igen.. kan ju vara den mänskliga faktorn att jag av misstag kastat bort det... framtidoradgivning@hotmail. com , kram :)
Esmaralda

96 A:

skriven

Skönt att höra att allt gått bra, har tänkt på er och kollat in här på bloggen!

Är väldigt mycket på jobbet, och tänker ibland att jag inte orkar byta arbetsplats. Men har sökt ett jobb och ska söka ett till inom kyrkan. Har försökt fundera mycket kring nästa år.

Vill åka utomlands i vår, när jag fyller jämnt... med min dotter, ska jag välja sol eller Island? Sen planerar jag att vara hemma hela sommaren och göra utflykter.

Nu julkalendern! Den verkar bra (såg lite i morse)

Kram!

Svar: Jag älskar ju Island men är man glad i sol och värme, då gör man bäst i att ta en badsemester :) Kram :)
Esmaralda

97 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll Es!
Du kan möjligtvis inte se om det blir mer arbetsträning på denna förskolan eller kommer jag byta förskola och arbetsträna på den nya innan jobb kommer?? Hur länge kommer jag vara kvar efter jul?? Kram Zoey 💕

98 Mind:

skriven

Skönt att höra :)
<3


Svar: Tack :)
Esmaralda

99 Mirre:

skriven

Hej Es,

Skönt att höra att allt gick bra med din Mamma, man blev lite orolig igår när em inlägget aldrig kom❤️ skickade healing på morgonen.


Drömde om att R hörde av sig till min och kontaktade mig. Han dyker upp lite titt som tätt i mina tankar också. Ligger det någon sanning i drömmen/funderar han på att höra av sig eller tänker han på mig?
Undrar också om mynten som jag ska sälja är av stort värde? Hittar ingen info om dom…

Kram ☀️

Svar: Tack och tack för healing !!Han har tänkt på att höra av sig men ju mer tiden gått desto mindre har också hans tankar gått åt det hållet
Räkna inte med att mynten är värda särskilt mycket, kram :)
Esmaralda

100 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om min bror kommer börja skolan nästa år i början och träffar där tjejen med gott hjärta 😊

101 A:

skriven

Tack! När jag såg ditt svar tänkte jag direkt Island! Finns specialresor dit med barn. 🙂

102 Anna E:

skriven

Skönt att höra att det gick bra. Ha en fin helg, kram

103 Smöla:

skriven

Men va härligt å höra 🙏🏻😇
Min dotter ser många små ljusbollar/ljusprickar som åker mot henne. Oftast när vi ligger i sängen när det är mörkt. Det blir allt oftare och oftare. Vet du vad detta kan va? Hör det till andevärlden? Eller behöver jag kontakta vc.
Väldigt tacksam för svar! Kram

104 EPM :

skriven

Åh vad skönt att höra!
Hoppas återhämtningen går som den ska ♥️

Igår fick vi ta bort A:s lilla katt. Sämre och sjukare på kort tid så vi tog det beslutet. Veterinär kom hem så det blev en fin stund. Dock orolig för bonusdottern som ev även riskerar att förlorar sin hund då hennes mor som har hunden utreds för djurförbud då veterinär anmält henne.
Vi tycker hon borde få djurförbud men är oroliga över hur dottern kommer hantera det.
Ser du nåt om hur det blir med hunden?

Kram

105 EPM :

skriven

Åh vad skönt att höra!
Hoppas återhämtningen går som den ska ♥️

Igår fick vi ta bort A:s lilla katt. Sämre och sjukare på kort tid så vi tog det beslutet. Veterinär kom hem så det blev en fin stund. Dock orolig för bonusdottern som ev även riskerar att förlorar sin hund då hennes mor som har hunden utreds för djurförbud då veterinär anmält henne.
Vi tycker hon borde få djurförbud men är oroliga över hur dottern kommer hantera det.
Ser du nåt om hur det blir med hunden?

Kram

106 EPM :

skriven

Åh vad skönt att höra!
Hoppas återhämtningen går som den ska ♥️

Igår fick vi ta bort A:s lilla katt. Sämre och sjukare på kort tid så vi tog det beslutet. Veterinär kom hem så det blev en fin stund. Dock orolig för bonusdottern som ev även riskerar att förlorar sin hund då hennes mor som har hunden utreds för djurförbud då veterinär anmält henne.
Vi tycker hon borde få djurförbud men är oroliga över hur dottern kommer hantera det.
Ser du nåt om hur det blir med hunden?

Kram

107 Nenna:

skriven

Hej Es.

Skönt att operationen gick bra.

Fick en nygammal kollega på jobbet idag. Kan du se hur han känner för mig nu?

Kram 🤗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: