OOPS....

 
I går skulle vi fira lite stillsamt men istället firade vi järnet !
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
 
Ett antal spontanbesök, lekar och tävlingar, dans och tjo och tjim... sicken en midsommar det blev !
 
Och vi blev bortbjudna... idag !
 
Det hade jag inte räknat med men eftersom jag inte har något annat särskilt på agendan så tackade jag ja, såklart !
 
Detta innebär att jag kan inte besvara frågor idag heller... men i morgon är allt som vanligt igen.
 
Kram & kärlek💖
1 Skorpan:

skriven

Kul :)!
Njut!
Kram Skorpan

2 Helena Ir:

skriven

Helt rätt Esmaralda.. kör! Lev livet.. livet är just Nu! Roligt med överraskningar!!

Önskar Er en toppendag!

Kram

3 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Vad kul att ni hade en fartfylld midsommar!

Hos en annan var det lugna gatan, men jag hade det faktiskt riktigt bra med strand, bad, och ny jogginrunda. Satt i trädgården och njöt av sill och potatis. Är inte så van vid face-book, men lyckades anmäla mig till en löpargrupp för oss som är över 60 och fick mkt respons, det piggar upp lite.

Till dig Igges matte, hoppas du hittade ngn ljuspunkt igår, ensamheten känns allt lite mer under storhelgerna, jag vet hur det är.

Lycka till kortväxta Karin med nya kärleken. tack för du delar

Kram

4 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om jag kommer att träffa mannen med gott hjärta genom omgivning i sysslan som jag ska börja inom konst 😊 eller blir det i Bulgarien innan vi reser till Sverige Esmaralda 😉

5 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så roligt att ni firade järnet <3
Jag gläds med dig <3
Ta nu och njut av din dag idag ,kanske dags för lite
semester från bloggen ?
Du Får faktist ta ledigt och inte svara på frågor.
Vi älskar dig och din blogg ändå ;-)

Midsommardags kram till dig och de dina och alla på bloggen.

Kram Anki med flock

6 Cecilia:

skriven

Kul med lite spontana grejer! Så roligt att ni blev bortbjudna, hoppas ni får en trevlig dag! Kram

7 Alie:

skriven

Ibland blir spontanbesök det bästa.. och så trevligt att bli bortbjudna.
Bara njut av denna midsommardagen ☀️
Du är värd det bästa Es, lugn o ro och break från bloggen behöver även du 🌸
Kram :)

8 Frasse:

skriven

Hej i sommarhettan!
Hoppas du kan känna nåt kring frågorna jag har.

* Hur känns relationen mellan exet och den han träffar
för tillfället?

* Ångrar han den relationen, nu är det semester och
och jag gissar att han börjar känna sig kvävd.
Han har senaste veckorna inte fått en ledig minut
trots att han är beroende av egentid och vila mellan
arbetspassen, hon vaktar på han som en hök.
Går på han inför folk och säger vilka fula gamla
kläder han har Känner du vad han står i detta?

* Graviditet?

* Jag hade kontakt med en man igår, vad känner du
kring det då?
Kram!

9 Anonym:

skriven

Jag tycker det är för mycket att ta ledigt från att svara på frågor under två dagar i rad.

10 Till anonym! :

skriven

Om du vill ha svar på dina frågor kan du ta och boka en seans med henne om du inte kan låta henne få semester TVÅ dagar!! Låte henne vara ledig! Hon förlorade sin hund och svarade ändå på frågor.
Förlåt men hon gör detta gratis och hon behöver också ledig då detta är rätt påfrestande och tar mycket energi.
Hälsningar
Jossan

11 TILL ANONYM :

skriven

Seriöst! Vad då för mycket!?! Tänk att Es har ett liv utanför bloggen också och lever inte på att svara på frågor 7 dar i veckan. Efter allt som har hänt med MG så tycker jag att Es förtjänar att få annat roligt att tänka på. Es svarar dessutom på frågorna gratis. De är Es blogg och hon bestämmer själv när hon svarar på frågor och inte!
/ 💕 Zoey 💕

12 Alie:

skriven

Ett tips till dom som kräver!! Svar på sina frågor, - Boka en seans av Esmaralda!!
En seans kostar Ja, som allt annat här i världen. En seans är värd otroligt mycket mer än själva kostnaden OM man är villig att vara öppen för vad du får svar på.
Jag kan verkligen rekommendera en seans av Es.

Jag vill även passa på att säga tack kära Es för allt du gör för oss här på Bloggen, vi är många som uppskattar dig! ❤️
Kram Alie

13 Konvalj:

skriven

Bra Jossan, håller helt med dina åsikter!
Glad midsommar från Svenskfinland. Konvalj

14 Nalle Puh:

skriven

You got mail😊 Kram

15 Till Naturvän:

skriven

Tack så mycket för din omtänksamhet som värmer i hjärtat. Det blev en helt ok dag trots en tung start.
/ Igges matte 🐈‍⬛

16 Mercan :

skriven

Esmaralda tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss och våra söta katter och kattungar 😔 du har ett stort hjärta som hjälper alla 🙂 Esmaralda jag frågade fråga utan att läsa dagens blogg först visst ska du ha ledigt hur mycket du vill ha det så roligt söta Esmaralda 🤗 och söte MG saknas så mycket söta Esmaralda 🙏🙏🙏

17 Linda N:

skriven

Härligt att läsa, Es!

Skickar en varm kram till "anonym" samtidigt. Jag tycker det är fantastiskt att Es låter alla komma till tals här - och lika amazing att hon svarar, gratis, på liknande frågor dag ut och dag in.

Om du vill, "anonym", kan jag bidra m en peng till en personlig seans hos Es. Tro mig, det är en upplevelse som heter duga, och är du bara öppen för det som kommer fram, likväl för det som står mellan raderna kan du få ett verktyg som hjälper dig framåt på sätt du inte visste du behövde.❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: