Infallet.....

Gomorron mina vänner💖

Jag har ju berättat att Nettan väntar på operationstid för att bli av med sina gallstenar. 

Det har varit läkarundersökningar hit och dit och väntetiden  var lång så hon fick stå i kö till annat sjukhus och nu fick hon veta att nej, den kön kan hon inte stå i så nu är hon tillbaka på ruta 1 igen. Suck. 

Vi kan ju inte göra vår resa till Färöarna innan operationen är avklarad.

Hon tyckte det var så himla trist och kände att hon behövde peppas lite och därför far vi till Ullared idag, över dagen och utan  övernattning.

Ett spontaninfall !

Sist missade vi nämligen att nu säljs det skor, 2000 m2 med skor och vinterkängor behöver vi båda !

I  dag åker vi och vi startar tidigt och det blir frukost  längs vägen och lunch på plats !

I dag kan jag alltså inte besvara frågor

Kram & kärlek💖

1 Skorpan:

skriven

Åh skor...
Härligt med shoppingdag...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Alie:

skriven

Godmorgon,
Men suck, stackars Nettan, känner med henne.
Så bra ni tar en mysig heldag till Ullared och bara njuter.
Stor kram till er båda! :)

3 Naturvän:

skriven

Hej!

Önskar er en trevlig dag med fynd i skoavdelningen!

Har vårdgarantin någonsin fungerat? Så frustrerande att bli borttagen från kön. Själva har vi i familjen erfarenhet av vård i utlandet vilket fungerade utmärkt, kanske ett alternativ.

Kram på Er!

4 Solstjärnan:

skriven

Roligt med spontan infall tripp!😊
Ha en bra shopping dag😊

Kram Solstjärnan ☀️

5 New jersey :

skriven

du är en fin människa Es. ta hand om varann du o Nettan. kram på er

6 Kristin:

skriven

Jeg ønsker dere en fin tur til Ullared.
Kjør forsiktig og nyt dagen
KRAM!!!

7 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es

Vi klarar inte denna långa väntan Soc är bedrövliga vi blir inte bedömda på rätt sätt de är bara så stygga!!!
Det här gör extra ont i mig som mamma. För min dotter gör allt o bara för att hon anmälde att maken misshandlade henne tog de barnen vad är det för orättvist samhälle vi lever i vi lever i en mardröm som inte verkar ta Slut🥺🥲 Själv berodde min yrsel på högt blodtryck o kristallsjukan o detta påverkar mig jättemycket o jag vet inte hur vi ska få hem dem saknaden är mycket stor o min dotter beskriver det som om hon inte kan andas o att hon känner att hon sakta för vad håller de på med🥲🥲🥲🥲🥲🥲

Tacksam om du kan få till dig nåt vi behöver din hjälp💜🧡🥲🥺✊🍀✊


Kram

8 L:

skriven

Hej E!
Jag kom så nära mitt mål som det gick utan att korsa mållinjen. Jag har gjort mycket bra ifrån mig, men når inte ända fram. Ska jag bara luta mig tillbaka och nöja mig där jag är eller ska jag fortsätta kämpa på? Kan det dyka upp en oväntad möjlighet baserat på mina tidigare ansträngningar trots att jag trappar ner på mina försök?

Vad känner du?

Kramar

9 Anki:

skriven

God förmiddag Es
Önskar er en härlig spontanshoppingdag !
Håller tummarna att operation blir av snart för Nettan

Kram Anki med flock

10 Mercan :

skriven

Önskar Nettan hälsa 😔♥️🙏ha det så trevligt tillsammans Esmaralda 🤗♥️😊

11 Chatrine:

skriven

Härligt för er med spontantripp. Peppa Nettan nu inför operationen. Vi håller alla tummarna att vårdkön ska minska och hon blir fri från det otäcka gallstenarna.

Kram Chatrine

12 Smulan:

skriven

Hej! :)

Jag går konstant runt med känslan av att bli lämnad, han har haft tankar förut att han inte vet om vi ska ta det vidare eller avsluta.

Hur gör jag för att inte oroa mig i situationen?
Vill bara njuta av det som är bra, men alltid rädd för ett "bakslag"

Kram <3

13 Igges matte :

skriven

Jag lider med Nettan, jag om någon vet ju hur tufft det är att må dåligt och bli skickad hit och dit på olika vårdbesök som inte leder någon vart och man förväntas orka vänta och vänta på att få den vård man behöver och har rätt till enl. lagen. Det spelar ingen roll om det pga nåt fysiskt eller om det är psykiskt Du är den alla bästa sortens vän som man kan i en sådan här situation, som alltid finns där när man behöver en vän som bäst.

Ser fram mot att få läsa i en kommande blogg om ert infall och vad ni fyndade :)

Hälsa Nettan så mycket och ge henne en kram från mig.

Kram Igges matte

14 L:

skriven

Hej E!
Jag kom så nära mitt mål som det gick utan att korsa mållinjen. Jag har gjort mycket bra ifrån mig, men når inte ända fram. Ska jag bara luta mig tillbaka och nöja mig där jag är eller ska jag fortsätta kämpa på? Kan det dyka upp en oväntad möjlighet baserat på mina tidigare ansträngningar trots att jag trappar ner på mina försök?

Vad känner du?

Kramar

15 Smulan.:

skriven

Hoppas ni haft en härlig dag.
Idag när vi kom hem så satt lilla kissen och väntade på oss, trött och hungrig

16 Mind:

skriven

Åh hoppas hon får det fixat snart, gallproblem är inte kul alltså...

Kram

17 Rädd:

skriven

Kommer det bli bättre på jobbet? Kommer jag stå ut att vara kvar till jag hittar ett nytt jobb?

Kram och kärlek.

18 L:

skriven

Hej E!
Jag kom så nära mitt mål som det gick utan att korsa mållinjen. Jag har gjort mycket bra ifrån mig, men når inte ända fram. Ska jag bara luta mig tillbaka och nöja mig där jag är eller ska jag fortsätta kämpa på? Kan det dyka upp en oväntad möjlighet baserat på mina tidigare ansträngningar trots att jag trappar ner på mina försök?

Vad känner du?

Kramar


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: