Matlådor, bröllop och casting....

 
Här har vi Janne som gör 500 ( !!) matlådor i ett svep!
 
Han menar att det är så himla tråkigt att laga mat så därför grejar han allt på en gång  när han ändå håller på.
 
Jag fattar det inte riktigt
 
Okey att man gör matlådor för en vecka.. det är ju praktiskt och bra men 500 stycken😳
 
Tänker att man skulle tröttna på de här rätterna som upprepar sig och man skulle sakna färsk mat dessutom.
Men huvudsaken att Janne själv är nöjd och det verkar han ju vara !
 
 
På torsdag far sonen till Neapel, för på lördag är det bröllop !
 
Det är hans amerikanska barndomskompis Chris som gifter sig och som det gått så väl i livet för att han har råd med stort bröllopsbaluns på ett italienskt slott !
Sonen blir den enda europeiska gästen... resten  består av amerikaner som flygs in.
 
Lite kris blev det när sonen upptäckte att hans  finkostym, sydd i Thailand under en semester  stramade både här och där och så blir det ju när något är 10 år gammalt.
Han är lite bredare över axlarna idag.
 
 
 
En ny kostym inhandlades igår och han var tvungen att ringa mig och gnälla  lite... 8.500 kronor... men, tröstade jag,  att den håller sig nog i tio år. 
 
Han ska passa på att titta på fotboll också och flyger hem igen i början på nästa vecka
 
Idag ska barnbarnet Ozzy på casting.. man söker roller till en långfilm och plötsligt  blev han teaterintresserad 😅
 
Han ska framföra någonting, vad han vill, och nu har bestämt sig för att  ta något ur  Sjunde inseglet.. kanske Döden och fräscha upp det hela lite.
 
Även om han inte får någon roll så är det ju  kul att ha prövat på !
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar om C kvinna har något positiv tankar om mig? Hon tänker på mig den dag i onsdags.

Är det något speciellt eller bara vanligt tankar?

Ha det bra

2 Sofia:

skriven

Hej Esmeralda!

Jag undrar hur det kommer att gå för min son idag. Det hade varit så kul om han hade klarat teoriprovet. Han ska göra det på ett annat sätt idag. Hoppas, hoppas 🙏🙏🙏💕🌸

Kram
Sofia

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag blir vän med G kvinna i facebook också? Jag vet inte när väl.. kommer jag?

Ha det bra

Svar: 70 % chans, kram :)
Esmaralda

4 Helena Ir:

skriven

Kul när det händer saker.. jag håller tummarna för Ozzy :)!

Blivit så kvällstrött, vilket också gjort att jag vaknar alldeles för tidigt!

I eftermiddag ska jag till tandläkaren och få det åtgärdat med provisorisk tandkrona, tills den krona som ska där sitta sen. Efter att amalgamet på en tand lossnat en aning så vill jag inte justera med lagning. Så jag känner som din son, och hoppas det håller minst 10 år. Skrattar kanske inte lika mycket heller denna gång :)

Men först lite tvättstuga!

Ha en skön och bra tisdag!

Kram


Svar: Känns som det kommer bli bra på lite sikt med tändernaKram :)
Esmaralda

5 Shenzi :

skriven

Kära Es!
Vad kul att din son blev bjuden. Att vännen tänkte på honom trots att han har de så bra i livet om de inte var för att skryta förstås?? 🤔 Gud vad kul för Ozzy. Ja ska hålla tummarna för honom å hoppas han får rollen. 🙏❤️

Jag undrar om jag kommer prata med killen jag har i mina tankar även om jag personligen inte kommer ta kontakt med honom?? Kram Shenzi 🌹

6 Jossan :

skriven

Godmorgon

Hela kroppen skriker av trötthet.. måste verkligen komma igång med träningen igen men det känns som jag inte hinner just nu. Har sååå mycket krav från jobbet och vet inte hur jag ska hinna.. ligga kvar i sängen hade varit ett skönt alternativ. Men inseglen ska jag inte göra ett dugg.. kanske små ärenden men inte mer. Eller ja jag måste städa…

Matchades med en kille som har barn. Var ju tveksam just av att jag nog inte vill att min framtida redan ska ha barn för jag vill ju dela den upplevelsen med någon för första gången och inte höra men så var det för mitt ex och jada jada… 
Men vi får se… vi har inte börjat prata än…

Idag blev jag lite irriterad på jobbet för jag fick inte prata till punkt osv… 
Måste sätta mig in u kartläggningen idag. Det är så mycket som inte syns när det kommer till läraryrket… 

Blev bjuden på babyshower i november. Jag ska eventuellt sy ett babynest. Men vi får se. Hittar jag billigt tyg så blir det nog så. Någon som har tips på fina superbilliga tyger? Ska passa en kille eller väldigt könsneutralt 

Kram

7 Lotta:

skriven

Ozzy valde ju en intressant karaktär att provspela. Vad kul 😅.
Hoppas han får rollen!

Ser du om jag träffar en man snart att leva och resa med.

Kram L

8 💕 Zoey 💕:

skriven

God förmiddag Es!
Nej vad kul att Ozzy sökte, håller tummarna att han får rollen han söker. 🙏 De är väl så att om man vill få något gjort eller vill ha några förändringar i livet så får man ju göra de själv. Bra gjort Ozzy! 🙌❤️

Kul med bröllopet! Hoppas han får kul och att de blir en minnesvärd resa! ❤️

Jag undrar hur min kusin tänkte när hon lägger ut på sociala medier att hon är i ett nytt förhållande på sitt ex födelsedag trots att dom hade varit ihop i en månad??? Lite elakt tycker jag då hon fortfarande är vän med exet på sociala medier. OM han då visste om deras förhållande, varför vänta tills hans födelsedag?? Är de bara jag som tycker det var elakt?? Kram Zoey 💕

9 <3:

skriven

Det var lite väl extremt 500 matlådor.
Hur har JB det ?
Såg honom online på messenger igår och då pratade jag med mitt öga. Börjar det närma sig att han kommer höra av sig ?
Kram

Svar: Nja, ju mer tiden går desto mer tvekan kan jag känna, men Ögat jobbar hårt för dig, kram :)
Esmaralda

10 Skorpan:

skriven

Wow vilket jobb, 500 matlådor, det är ju mat för flera månader. Fiffigt jo, men inte något jag skulle orka dona ;).

Bröllop i Italien låter lyxigt. Bara för sonen att njuta av sin resa. O casting för Ozzy o det tror jag går vägen o han är en kändis snart ;).

Dags för min vara borta från kontoret hela dagen - dag. Hoppas på många intressanta teman o intressanta möten. Nåt speciellt som kan tänkas ske idag Es? Det är ju via jobbet jag är på plats så... O må där finnas lite ögongodis ens ;D.

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: En bra dag idag för dig, stanna i stunderna, kram :)
Esmaralda

11 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Men halloj.
Ozzy och N går verkligen i samma fotspår. Född 2009 med inte mångas veckor i mellan och båda ska på casting just idag.

Sonens pappa var ju skådespelare i USA men sonen själv har aldrig intresserat sig. Men ju helt plötsligt.
Kanske dags för teaterlektioner då 😊

Fick en ångestattack på skolan igår.. Skakade som 17. Men jag avslutade mitt arbete. Inget av top notch kvalite men åtminstone avslutat.

Vilket case på YB ska jag välja?
1 tapet
2 vasalopp
3 begravning
3 Valdemar

Kan inte skriva mer ån så. De heter lite annat vilket lutar det mest åt att jag kkarar?


Kjam

Svar: Du ska välja det som du känner dig mest bekväm i, kram :)
Esmaralda

12 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Läste lite om den här Nostradamus och hans spådomar… och att någon tolkat att han spått att prins Harry kommer att bli kung efter kung Charles. Inte prins William. Kan det stämma?

Kram

Svar: Detta ser jag tyvärr ingenting om, kram :)
Esmaralda

13 Susanne Amalia:

skriven

God Morgon....

ja det det så att formen förändras hela tiden.
kostymer kläder är ju oftast fasta ... om det inte ör elastin i dem för då blir de större när elastintrådarna nöts.
Kul med bröllop. Neaoel låter fantastiskt.

Ozzy passar bra inom teater. Så känner jag och jag tror att han kommer att få roll i filmen. Håller mina tummar och tår.
I morgon går flygplanet till Malaga.
Sedan blir det transport en timme.
ska bli så inspirerande och kul.

har fått ett gediget program ska bli intressant och se om allt hinns med.
Nu blir det tandläkaren hoppas att det går bättre denna gång.

Önskar alla på bloggen en fantastisk dag...
med glädje kärlek och harmoni--

stor kram

EllaBella Sapfo och Sirius hälsar med Spinn och voff





Svar: Vad roligt med MalagaJag håller tummarna för tandläkaren och det känns som att det går bättre idag
Kram på dig dina fyrbenta :)
Esmaralda

14 Misstjejen:

skriven

Hej

Var är tre kvinnor som inte tar hand om så bra om A kvinna som jag gör varje dagar. Finns där och prata med henne.

Vet inte om dom är positiv inför det men har dom ens tänker på henne än bara jag som gör det?

Ha det bra

Svar: De verkar ha en hel del annat att tänka på, kram :)
Esmaralda

15 J:

skriven

Godmorgon🍂
Känner ett obehag över ett möte som kommer bli av denna veckan på jobbet. Blir det jag som får gå på det? Vill inte det för jag orkar inte.
Kram

Svar: Blir det du så tacka nej, kram :)
Esmaralda

16 Mimmi K:

skriven

Hej kära Es!

Min dotter F har inte hörts av på ett tag nu. Jag har försökt ringa och skriva men hon svarar inte. Hon brukar höra av sig så det är lite olikt henne. Är det bara att hon är upptagen med jobb och familj, eller har det hänt något? Finns det anledning till oro?

Kram

Svar: Jag ser ingen varning runt henne. du bör snart kunna få tag på henne, kram :)
Esmaralda

17 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Wow vilken grej åka till Italien för bröllop på ett slott . Svårt att veta vad man ska köpa för bröllopspresent till ngn som har råd med allt haha Sonen din får en upplevelse för livet !
Ozzy blivande skådis ! Det ska bli spännande att följa den karriären för självklart får han rollen !

Min äldsta son vart bjuden till Polen på bröllop då kompisen gifte sig med en polska. Det vart ett spännande möte med den polska matkulturen bla De hade bokat ett helt hotell för gästerna och sonen med flickvän hade haft väldigt trevligt.
Idag far han till Marbella med jobbet ...mycket resande är det för honom.

Här ska det "resas" till byn och se om äldre väninnan öppnar dörren...hon mår ju inte så bra

Trevlig Tisdag !

Kram Anki med flock


Svar: I USA är det vanligast att ge ett kuvert med pengar fast det är ju alltid svårt att veta hur mkt man ska ge !Vad roligt för sonen din med resor... det livar minsann upp !
Kram :)
Esmaralda

18 Jossan :

skriven

Asså i februari gjorde jag ju den redan bak till mitt tidigare liv. Vilket jag just nu ångrar eftersom jag vill gå på utställningen om förintelsen. Men eftersom hon jag var hos sa nej att jag varken får åka på utställningen eller dit pga att vi kommer behöva göra om hela processen då. 
Jag är inne i ett stadie igen att jag bara vill veta mer. Jag vill veta vad som hände mina föräldrar och sånt. 
Min kollega visa lite från när de arbetade med förintelsen på jobbet. Jag såg en tatuering och jag fick någon sorts Flashback.. 

Kan man stänga av de gamla minnena? Vill veta mer om den jag var. Kunde ju se ett avsnitt av serien förintelsen men inte mer. Jag kunde inte andas… jag måste ju varit med om det… 

Hatar att jag åkte var på utställningen innan.. Har du någon fundering på varför jag inte får? Ja klart att jag kan fråga men hade du uppmanat att man inte gör det efter en sån resa? 

Kram

Svar: Jag tycker faktiskt att man ska göra det man vill göra och framförallt lyssna till sig själv !! Kram :)
Esmaralda

19 Hönan:

skriven

Hej,

Var det ett budskap det mannen på bussen sa till mig i min dröm inatt?

Kram

Svar: Känns inte riktigt så, men speciellt i alla fall, kram :)
Esmaralda

20 Helena Ir :

skriven

Ja, det var ju det där om matlådor. Jag brukar göra 3 middagar på en gång. Kycklinglevergryta vart det igår. Asiatisk kycklingfärssås är också en jag kör med i matlådor.
Inga problem med samma mat i 2-3 dagar. Det är så jag spar pengar också!

Kram

Svar: Ja nu i hysteriska elpristider gäller det att spara på vad man kan, kram :)
Esmaralda

21 Smöla:

skriven

Du svarar sällan på mina frågor om P och framtiden.. är det för att du inte ser nån framtid eller ser du nån annan i min tid? Hur ser min och P’S framtid ut?

Svar: Det beror på att inga klarheter och tydligheter framträder, sorry, kram :)
Esmaralda

22 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om det blir bostad för min bror innan vi reser till Bulgarien igen nästa år eller tar det längre tid 🤔 Esmaralda ser du om allt är bra med våra söta katter och söta kattungar i Bulgarien i trädgården 😕 Esmaralda jag undrar om det blir tidigare nästa år Esmaralda, du såg något större som möjlighet från euro jackpott 2024 🤔men i February 2022 tre år fram såg du Esmaralda, då det kan väl inte bli nästa år 🙂

23 Mercan :

skriven

Ozzy har talang det skulle bli bra med teater Esmaralda 🤗 Esmaralda ser du om det blir tidigare, du såg något större som möjlighet från euro jackpott i February 2022 tre år fram 🤔🙂😊

Svar: Ja längre fram i tiden KAN det bli något större men det är osäkert och ingenting som du ska räkna med, kram :)
Esmaralda

24 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es!

Kan du se vad som hände egentligen strax efter 5 imorse när mannens klocka ringde o det var jobbedags behövde jag gå på toa innan han skulle göra vid sig. Jag höll mig i allt på vägen ut o när jag tar i dörren till toa så ”snurrar det i kupan” jag blev o så rädd jag blev!!! ”Nån” sparkade undan fötterna på mig o jag for rätt in i vår säng med halva kroppen o benen hängandes utanför 😰😥🥹🥲💔 Mannen sa men lilla vän vad gör du🥹🥹 ta mig innan jag ramlar ner på golvet sa jag gråtandes. Bad honom vara hemma hos mig för nu blev jag riktigt rädd!! Men han var tvungen att åka. En stund efter fick jag larma o hemtjänsten fick hjälpa mig in på toa…

Kvinnan i vita kläder som jag har berättat om innan har stått utanför vårt sovrum nu i 4 dagar på natten!! Är hon här för nåt speciellt hämta mig över kanske jag får de mest hemskaste tankar. Har huvudvärk som flyttat sig länge o när jag var på VC sa läkaren ja huvudvärk kan alla få??? Ja fast jag känner min kropp o känner att nåt inte står rätt till.

Snälla kan du hjälpa mig se vad som hände🙏🥹💔🥲😰😔
Kram hoppas 🙏♥️🌹

25 Smöla:

skriven

Kan du se klarhet och tydlighet i en personlig seans då? Angående mej och P.

26 MIKA:

skriven

Hej ska iväg med mina barn till min moster utomlands. Kommer jag få beviljad ledighet ? Kommer denna resan vara bra för min dotter med egen tid? Vi behöver det då hon har haft det svårt med olika känslor Indiens åldern och har mycket ångest och vet inte hur hon ska hantera sina känslor och börjat skära sig. Har du några råd ? Kram

27 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 Esmaralda ser du under tiden vi är i Sverige intrång i hemmet i Bulgarien, rån från trädgården eller hemmet 😕ser du om allt kommer bli bra med våra söta katter och söta kattungar 😔 ♥️ ♥️ ♥️ 🙏 🙏 🙏

28 Helena Ir :

skriven

Tack för dina svar!

Jag påverkas så av andras energier, glömmer att stänga av. Mötte en kvinna vid tvättstugan, det var som en gråfilt över henne.. kan verkligen inte vara lätt att ha din känslighet Es, det har du ju nämnt vid ett flertal gånger.

Kram

29 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag har tänkt igenom och funderat kring min framtid, och kommit fram till att jag varken kan flytta till ett bättre boende
eller flytta utomlands som ensamstående förälder/singel.

Jag har helt enkelt inte råd. I synnerhet nu med inflation och allt, hela lönen går åt till att klara sig, kan knappt spara något.

Det handlar inte om att vara passiv utan om realitet, tyvärr.

Blir det så att då jag mött kärleken så blir det flytt för oss utomlands? Eller ens flytt till eget, bättre boende närmare dotterns skola?

Kram

30 Hon:

skriven

Hej,
Det låste sig så otroligt för mej idag och gjorde bort mej - hur ska jag hantera detta? Funderar på att sluta...
Kram

31 Anonym:

skriven

Vad är det med min mamma ? Känns som hon blir smått otrevlig mot mig när min bror är hemma. Blir lite less som att till mig är det gnäll och min bror är hon aldrig så med.
Kram

32 anne:

skriven

Alltså, Ozzy har ju karisma så det går igenom även på bilder. Han lär nog bli erbjuden något… 😊 Så kul att han fått upp ögonen för teater.

Kram!

33 Diverse:

skriven

Oj jissus! 500 matlådor! Jag tycker en är jobbig att laga. Gillar ju inte att laga mat och skulle inte ha något emot om kärleken gillar det så kan jag dammsuga istället :)

Vilket jäkla bröllop det kommer att bli! 8500 kr är mycket men vad gör man inte. Hoppas att vi får en uppdatering om hur det var. Mitt bröllop ... ja det lät väl ske på ålderdomshemmet iförd pyjamas :) Och lycka till för Ozzy på castingen!

Det bra som var på gång kan ju inte vara på gång hur länge som helst utan det måste ju ske också :)

Kram och ha en bra tisdag.

34 Ghostwriter :

skriven

Blev bjuden på 5 dejter i helgen men valde att gå på en av dem. Sedan har jag valt att avsluta kontakt med somliga för de inte känts rätt att träffa dem. Dock skrev J undrande. Eftersom jag redan mött någon så känns de inte intressant att träffa andra men jag vill heller inte avvisa exakt alla jag klickat med.

Känns det rätt val att bryta kontakt med J också?

Känns något rätt behöver man ju ingen plan B



Kram

Svar: Exakt, känn in och du kommer veta när det känns helt rätt, kram :)
Esmaralda

35 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar hur min kusin tänkte när hon lägger ut på sociala medier att hon är i ett nytt förhållande på sitt ex födelsedag trots att dom hade varit ihop i en månad??? Lite elakt tycker jag då hon fortfarande är vän med exet på sociala medier. OM han då visste om deras förhållande, varför vänta tills hans födelsedag?? Är de bara jag som tycker det var elakt?? Kram Zoey 💕

36 F:

skriven

Fick besök igår av en nära igår som inte har det lätt och inte haft det lätt i barndomen , nu har hennes värld vänts upp ner igen , vi pratade länge igår , men ser du hur det kommer att gå för henne ?

37 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Lycka till; till ditt barnbarn!

Du har sagt att visst kommer det bli utmaningar i Sverige. Men kan du se att saker blir som jag önskar och tänker. Att vi kommer bo där jag vill vid kusten i Gbg? Att sonen går på skolan jag vill? Är det t om någon som helst idée att kontakta det privata alternativet och försöka där jag står i kö men i stort sett omöjligt?

Kommer något positivt snart eller är det bara uppförsbacke nu o för lång tid?

Kram
Maja

38 AM:

skriven

Vad trevligt för din son att få åka på ett sådant pompigt bröllop😀 Vi undrar om vi snart får åtminstone ett break från hen på några veckor?

Varm kram från höstrusket🍁

Svar: Ja, ett break ser det ut att kunna bli, kram :)
Esmaralda

39 Shenzi :

skriven

Kära Es!
Jag gör ett nytt försök ... Ja undrar om jag kommer prata med killen jag har i mina tankar även om jag personligen inte kommer ta kontakt med honom?? Kram Shenzi 🌹

Svar: Tveksamt men finns en liten chans, kram :)
Esmaralda

40 Nenna:

skriven

Hej Es,

Jag är sugen på att testa grytan men receptet var för hela 60 portioner. Bara det är svårt att få plats med.

Ser du något kring mannen jag träffade tidigare. Hur ser han på att vi kommer att bli kollegor igen?

Kram 🤗

41 Boudica:

skriven

Visst kan det vara bra med matlådor, men 500 är nog lite mycket! Ja variationen är viktig för mig, och där skulle nog det spontana ”idag känner jag för detta” falla bort!

Efter inte mycket drömmande på ett tag vaknar jag av en märklig dröm inatt.
Jag träffade en väninna som i vakna livet tappat kontakten med länge sen.
Vi hade en date och sex, och hela akten gick efter typ en checklista som hon hade.
Och efter allt tänkte jag för mig själv. ”Ok det var det, skulle önskat mig lite mer passion”

Ja vad kan nu budskapet i denna dröm vara?

Kram!

42 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om mannen med gott hjärta som du såg för honom om han sysslar med något eget 😁

Svar: Han har ett arbete men jag ser inte exakt vad... det är något som man trivs med, kram :)
Esmaralda

43 Smulan:

skriven

Matlådor för hela året låter inte så gott. Sista lådorna måste smaka rätt äckligt.
Kul för din son att åka på sådant baluns.
Minns att makens kostym kostade en hel del när vi gifte oss men tröstade oss med att den kan han ha i många år.

Svar: Ja, man försöker tänka positivt :) kram :)
Esmaralda

44 Hon:

skriven

Hej,
Borde jag prata med honom om hur det gick och om min oro?
Kram

45 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja alldeles fantastiskt sällskap har jag haft, tänk att man kan ha så mycket att prata o med en människa som man inte ändå känner så bra. Är väl lite på samma väglängd kanske?
Kram Skorpan

46 G.H:

skriven

Jag undrar var Janne förvarar alla sina matlådor 🙄?

Spännande för både Ozzy och sonen!!!

Min lilla 10 månaders sover katastrofalt dåligt igen. Vet inte om det är tänderna, att jag försöker få honom att sova i egen spjälsäng eller det att jag försöker introducera mejeriprodukter?(Han var överkänslig/är? mot mjölkprotein.)
Eller en kombination av alltihopa 😆
Men snart åker han ut genom fönstret 😂

Kram:)

Svar: Jag tror det är en kombo av ett par ting..... håll ut... det är övergående :) kram :)
Esmaralda

47 MIKA:

skriven

Hej ska iväg med mina barn till min moster utomlands. Kommer jag få beviljad ledighet ? Kommer denna resan vara bra för min dotter med egen tid? Vi behöver det då hon har haft det svårt med olika känslor Indiens åldern och har mycket ångest och vet inte hur hon ska hantera sina känslor och börjat skära sig. Har du några råd ? Kram

48 Mumintrollet:

skriven

500 matlådor, jessus.
Sonen kommer nog aldrig att glömma det bröllopet💕 Tack för svaret gällande vänninan igår. Hon har inte läst det meddelande som jag svarade på igår em. Av nyfikenhet så gick jag idag förbi hennes bostad och det såg onekligen dött ut så jag undrar om hon ens är hemma eller om hon är på sjukhus?

Kram kram❣

49 AnnaK:

skriven

Brukar träffa en bekant på gymmet som jag tycker börjat se lurig ut när vi ses och lite mer kontaktsökande än vanligt. Varför då? Bara social kanske?

Kram 🤗

50 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Hur går det för Nettan, har hon blivit opererad än?

Kramar från oss 🐈‍⬛

Svar: Nix, hon står uppsatt på ett sjukhus med kortast kö.. men har inte fått någon op datum än, kram :)
Esmaralda

51 Poopi:

skriven

Vad tycker de två hantverkarna om mej?
Behöver jag smisk för att anses som attraktiv av det motsatta könet?

Och så roligt för Ozzy och din son😁

52 Gänget:

skriven

Är Ögat och kristallen fortfarande starka tillsammans? Ngt budskap? Kram

Svar: De är fortfarande starka och de sliter och jobbar allt vad de förmår, kram :)
Esmaralda

53 Jossan :

skriven

Ja jag är ju sugen på att gå på utställningen men tänk om det blir sjukt obehagligt och jag går tillbaka och fastnar i något…

Kan man skydda sig i något?

Kram

54 M:

skriven

Hur möjligt ser det ut att vara att jag träffar en kvinna innan årets slut?

55 Mercan :

skriven

Jag struntade i sigaretterna idag Esmaralda 😅😅😅jag vände mig tillbacka i halva vägen hemåt och jag har ätit frukt i stället 😊 hoppas det förtsätter så för det tycktes mig att det är inget alls idee att röka 🙂

56 .:

skriven

Hej Es!

Jag har varit till veterinären nu. Min stackars katt blir så rädd. Och jag har väl gråtit hela eftermiddagen.
Hursomhelst så ska jag ge honom medicin nu i en vecka. En medicin han i alla fall tycker om. Tror du att det löser sig nu, funkar medicinen, känner du något?

Svar: God chans att medicinen hjälper, kram :)
Esmaralda

57 Alie:

skriven

Idag är det min dag 🥳 och trots jobb blev det ett härligt avslut i skogen..
Kan kommande helg el dagar, komma med något extra extra bra?
Kram :) 🌷

Svar: Grattis på din dag och så trevligt det varit !Lite extra lär komma, kram :)
Esmaralda

58 Rädd:

skriven

Kommer saker landa bra på jobbet? Var det bra att jag var så öppen jag var idag? Kommer saker bli bättre?

Kram och kärlek

Svar: Ja, det var bra och sakta men säkert kommer det bli bättre, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: