Pausen

I dag tar jag helt enkelt en paus från bloggen... och bara latar mig !!
I morgon är allt som vanligt igen
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Skorpan:

skriven

Den pausen behöver du :)!
Kram Skorpan

2 Agnes:

skriven

Gör du helt rätt i!

Stora kramen, everyhopa! ;0}

3 Sensommar:

skriven

Helt rätt!!
Godmorgon och ha en härlig vilodag ☕🍂
Kram

4 Naturvän:

skriven

Hej!

Det gör du så innerligt rätt i!

Ha en underbar dag!

Kram!

5 SusanneAmalia :

skriven

God morgon ☕☕☕☁️🙏

Kram och Kärlek till dig Söndagsmys❤️🙏🙏🧚‍♀️


6 Alie:

skriven

Godmorgon ☀️
Det gör du baske mig helt rätt i, man måste fylla på sin energi och ha en ”bara vara-dag” lite då och då.
Njut av dagen! 💖🍁🌷🍂
Stor kram :)

7 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Ett mycket klokt beslut tycker jag, att fixa en ny blogg för varje dag är ju inget man gör på en kvart och nu när du har börjat träna så är det en självklarhet att du prioriterar den före bloggen. Jag skulle inte ha nåt i mot om du kör gamla bloggar i repris och på så vis spar tid och ork, en tanke bara så här på morgonkvisten…

Vi önskar dig en riktigt skön vilodag. Igge och matte 🐈‍⬛

8 Helena Ir :

skriven

Helt rätt gjort av dig! Ha en jätteskön dag!
Kram

9 Linda N:

skriven

Det behövs verkligen ibland!
Ha en fantastisk dag 🙏💕

10 Ingela:

skriven

Helt rätt, ha en skön dag!

Kram Ingela

11 Solstjärnan:

skriven

Det gör du så rätt i.😊
Du behöver ha lediga dagar😊Denna blogg tar tid av dig dagligen.
Är som säkert så gott som alla väldigt tacksam över att denna blogg finns😊
Du ger av din tid,du hjälper,stöder och ger råd om och om igen .Du är så viktig!

Om JAG skulle vara du skulle jag ha dessa blogg fria dagarna nu som då ...
För du behöver ha dagar då du är helt ledig 😊
Påengterar återigen:
Vi är så tacksamma för alla de dagar du finns här för oss och delar med dig av din vardag.För att skriva denna blogg tar tid och likväl att besvara våra frågor.

Ha en bra söndag 😃
Kram Solstjärnan ☀️

12 Kristin:

skriven

Det fortjener du virkelig, kjære Esmaralda.
På tide med søndagsfri for deg også, slik vi andre har det.
Ønsker deg en flott dag.
KRAM!!!

13 Linda N:

skriven

Det behövs verkligen ibland!
Ha en fantastisk dag 🙏💕

14 Amanda:

skriven

Till Igges matte: Tack för ditt svar till mig.
Kom i håg att titta igenom när du svara
någon. Alla bokstäver måste komma med annars,
kan det bli svårt att tolka vem du hänvisar dina ord till.

Det handlade om rött hår. Kan tala om för dig att
jag själv var född med hårfärgen. Jag visste alltså mycket väl vad jag pratade om. Har aldrig tyckt om färgen, den togs bort fort i det vuxna livet. Än en gång "tack" för din uppmärksamhet och, visat
intresse!

15 Solen:

skriven

Det är du sannerligen värd och ha en jätteskön slappardag. Kram

16 Mercan :

skriven

Trevlig dag önskar jag dig Esmaralda 😊

17 Frida:

skriven

Härligt.
Jag pausar också idag 😆
Kram 💜💛💜


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: