Andlig hjälp.....

I bland när jag håller seanser  så får jag överraskande besök.

Kundens hjälpare eller  de som är nära i Alltet kommer och hjälper till och det är ju en hjälp som jag alltid tacksamt tar emot. 

Nu i helgen blev det same same but different.

Jag fick själv be om hjälpen.

 

Jag satt här vid datorn och skrev på en spådom.. och så körde det fast helt, det var tvärstopp på information  och jag  sökte då  kontakt med kundens andliga vägledare för att se om jag kunde få någon hjälp.

Kunden hade en speciell fråga rörande sin vuxna son som hon trodde mådde psykiskt dåligt och på egen hand fick jag inte fram någonting alls.  

Jag ber alltså om hjälp och då kommer bilderna… jag ser en man på en bild och på nästa bild ser jag ett sjukhus.. och på bild nummer tre ser jag mannen komma ut från sjukhuset och sista bilden visar honom leende och välmående.

Bildsekvensserna var över på ett par sekunder.

 

 

Alltså, mannen har inte, eller enbart inte psykiska problem utan det finns också en fysisk förklaring till hans mående. Han behöver till läkare och få en ordentlig undersökning.  Nu klarnade allt och jag kunde ge kunden en bra spådom !

Man måste dock vara noga med att tacka ordentligt och aldrig ta dessa besök för givet.

 

Kram & kärlek💖

1 <3:

skriven

Godmorgon Es, vill A träffa mig och min lilla skrutt 🐶? Är det en god idé att fråga honom om vi ska ses och äta ngt efter han slutat jobbet ? Känns som vi behöver ses och prata lite. Vas vill han egentligen?
Kram

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag längtar redan efter hösten. Enda som jag hoppas att få ses C kvinna även jag hoppas på övrigt ska var bra möjligheter också.

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tror inte väl jag får möjlighet att prata med den person igår kväll och idag med en annan. Imorgon åka jag hem för jag vill ju prata ut allt negativ tankar då kan jag fokusera på en kul semestern i här vecka.

Hoppas väl det går bra. Har du något tips eller ska jag skriva allt min funderingar till min samtalskontakt i mejla då ska det känns bättre för mig inför imorgon? Att rensa negativ. .

Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Våren terminen var så stökigt och blir helt fel. Jag minnas ju i börja av månader då jag ställa fråga till dig om jag kan tar det lugnt eller något sätta i vår. Du besvara på min fråga så skjuta inte upp för planera som jag har haft.

På något sätta som det blir så än vad vi har trodde och det är ingenting som jag har väntar mig.

Men hur kan det blir så fel? Jag tänker väl gå vidare från vår samtidigt jag hoppas på i höst ska igenom en viss planera.

Är det planera att ska blir fel eller bara en slump eller inte rätt tid för mig att gör i vår?

Eller ska jag inte bryr om det utan gå vidare mot hösten?

Ha det bra

5 Naturvän:

skriven

Hej!

Ett otroligt intressant inlägg, man kan bara vara tacksam att vi får ta del av dina upplevelser.

Det känns som om det är mkt starka och bra enerier runtomkring mig just nu . Träningen igår gick fantastiskt bra och jag kom upp i hög puls osv....

Det verkar som om jag träffat på en riktig karla karl och jag skall se till att förbereda mig från top till tå inför första mötet. Här blir det äntligen att bejaka min kvinnlighet och den är jag stolt över. Nu kanske jag har chans att leva den fullt ut! Känner på mig att jag tom kommer få användning av mina klänningar som alldeles för länge bara hängt i garderoben....

Får du samma känsla som jag Esmaralda att min träff på lördag är en riktig gentleman med glimten i ögat och härlig humor?

Men nu landa lite från förväntningarna, skall cykla
ner och ta ett morgondopp, fast det är nog inte mer än 15 till 16 gr sedan köra iväg till jobbet....måste man så måste man

Kram

6 J:

skriven

Gomorgon ☀️🌷
Fint och bra att ta hjälp av andevärlden.
Kom lite försent till jobbet idag för jag blev orolig angående pojken min. Ja eller nej på min orolighet?
Hoppas att du kan se nått.
Kram

7 Maria:

skriven

Hej, blir jag en av dem som blir förflyttad inom jobbet?
Kram 🥰

8 K :

skriven

Jag och pojkvännen har pratat om samboliv lite lätt, vi båda har haft sådant tidigare (han längre tid) och det är ett gemensamt mål vi har. Jag tänkte fråga honom om vi ska satsa på att bestämma något mer konkret, något att se framemot och kämpa för. Tex en månad, vem som flyttar till vem och lite sånt därt.

Skulle han bli glad och taggad på detta eller känner han något annat än mig i den frågan just nu?


Ja, fantastiskt att du får hjälp och att möjligheten ens finns…
Kram
Ha en fin dag!

9 Mercan :

skriven

Esmaralda ursäkta mig att jag frågade igen i går 😊 du såg att min bror ska träffa tjejen som är rätt genom studier och gott shans att han blir antagen i KTH 😊 Esmaralda jag är nöjd 😊 till och med såg du att hon är muslim 😊 Tack Esmaralda 🙂 ♥️ 🤗 😘 ❤️

10 JSE:

skriven

Hej, förstör den intima relationen jag har till en vän chanserna för mig att träffa han med stort H?

11 Unni:

skriven

Kjære Ez. Så interessant og spennende, takk for at du deler. Vil smerten i kneet og leggen snart bli bra? Ønsker deg og alle her en fin sommer
klem

12 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Idag skulle det ha varit min pappas födelsedag, han dog på midsommaren för 9 år sedan. Mest sörjer jag att han aldrig fick lära känna min dotter, hon var så liten då han dog.

Är också ledsen för att hon inte har någon nära trygg manlig förebild. Hur länge ska det dröja innan hon får det? Är det meningen att hon inte ska få det? Är det liksom på mitt karma att hon inte får det?

Kram

Svar: Din pappa är ju med på de sätt han kan och följer både dig och din dotterOavsett så kan jag inte se att ditt karma finns för att påverka dottern negativt, kram :)
Esmaralda

13 Mercan :

skriven

Esmaralda jag undrar om min mor och far lever många år till 🤔 få se om jag shöper sigaretter 😤😡😤

14 Helena:

skriven

Hej igen!Känns som du kan ge mig ett bra tips.Du skrev att det verkar som min sambo inte vill mer.Igår blev det väl bekräftat.Kan du säga om det finns lite hopp? Kram

Svar: Bara om ni båda är villiga att aktivt jobba på relationen, kram :)
Esmaralda

15 🌸:

skriven

Hej Es!

Hen säger att ocd:n blir sämre vid sämre mående. Att jag får försöka göra bra saker för mig själv, så gott jag kan. Men jaha, vägen dit då? Vissa perioder är hemska. Och även om jag inte är i det värsta just nu så är det ändå tillräckligt. Jag tror mig behöva (som vissa andra också tror) mer hjälp. Men jag vet inte. Jag har försökt ge signaler, för jag vågar inte säga det rakt ut. Och tänk om jag inte behöver mer hjälp egentligen. Ser du någonting gällande detta?

16 Ghostwriter:

skriven

Jag drömde att min farmor som nyligen fått stroke och är väldigt gammal, avled. I drömmen kände jag så klart sorg och jag tänkte på det om att jag borde ha pratat med henne innan hon dog men kände ändå inte större ånger.
Irl var farmor en av få som jag älskade mest, litade på ur båda sidorna av släkten, den jag såg som en liten mamma eftersom hon tog hand om mig mer än mina föräldrar på den tiden.
Tills för 1,5 år sedan då hon pratade jätteilla om mig, beskyllde mig och bror för mina föräldrars gräl för hade inte vi funnits hade dem aldrig stannat hos varandra, att min ena föräldrer aldrig gjort någon förnär fast min förälder slagit och dödshotat mig med vart annat. Men just att hon pratade så illa om mig framför mig, medan jag skrubbade toaletten och ställde in disken åt henne. Då kände jag mig totalt sviken, att hon gjorde så mot mig som hon gjort mot ”alla” i släkten. Jag kände att jag behövde bryta med henne för att jag inte tänker fortsätta den här hemska familjetraditionen vidare till min egna familj.

Är bara rädd att jag kommer ångra mig om jag inte svarar på samtalen. Samtidigt som jag vet att du såg bara lite ångerfylldhet och ett förlåt som satt långt inne. Människor som tycker de gör rätt när de trycker ner andra kan vara ensamma oavsett om de är 90 bast och fått stroke. Jag får ju leva med det hon sagt hela livet ut nu… o sorgen över att vår relation ändrats fullständigt

Vad betyder drömmen? Hur ska jag tänka i detta nu?






Tacksam, kram

Svar: Hade farmor varit sig själv hade hon förfasat sig över vad hon sagtStroken påverkar henne och är inte sig riktigt lik, försök ha överseende med detta även om det är svårt
I hjärtat älskar hon dig och den friska farmor skulle aldrig säga ett ont ord om dig, kram :)
Esmaralda

17 V💞:

skriven

Hej esmeralda💞

När kommer jag bli gravid?
Kram

18 Skorpan:

skriven

Ja man ska nog inte ta något för givet, tror jag, varken hjälp från ovan eller annan hjälp heller. Fint att du kunde hjälpa din kund Es!

Känner mig rätt slagen efter helgens festande även om jag hade hjälp. Mamma stod i hon ovkså, hon är typen som behöver ha något att göra emedan hdnnes dotter ;D... Tacksam för hjälpen är jag!

Vilken dröm jag hade som innefattadade början till något intimt o den drömmen kändes så verklig. Var det bara en (önske)dröm eller kan det tänkas att personen som fanns i drömmen tänkte på mig då Es? Eller är det bara avsaknaden av det intima som spelade mig ett spratt? Tror inte nån tänker på mig "intimt" ;).

Nu samla ihop resterna av mig själv o ta en kaffe o kanske vakna upp ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

19 TjejenO :

skriven

Hej älskade Es,

Nu är det en person i Systembolaget som helt plötsligt fått sluta pga av arbetsbrist. Jag och min kollega är oroliga för att liknande kan hända oss. Däremot har jag inte alls haft den känslan innan överhuvudtaget- men nu blir man orolig. Behöver vi vara oroliga? 🌸❤️

Kramar Hanna

Svar: Nej jag ser ingen anledning till oro.. i alla fall inte närmaste tiden och knappast alla, kram :)
Esmaralda

20 Smöla:

skriven

Är han mannen jag ska leva med? Ser han en längre framtid med mig och barnen? Kommer vi flytta ihop eller förlova oss snart?

21 Dunegull :

skriven

Kommer jag få något jobberbjudande från honom med tiden?

Kram

22 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Alltid lika intressant att läsa om när du jobbar med seanser och något ut över det vanliga sker :)

Visst ska jag testa att göra Pinocchiotårta, ;P Jag ska be min sons sambo som är konditor att anpassa receptet till en mindre tårta.

Jag har börjat lyssna på en ganska ny podd som heter "Larm vi minns". Två brandmän berättar på ett ödmjukt och respektfullt sätt om larm de har varit med om som sticker ut från de rutinmässiga och hur de påverkat dem som personer. Under arbetskläderna är de ju helt vanliga människor med känslor. Rekommenderas till de som gillar historier från verkligheten :)

Svar: Tack för tips :)
Esmaralda

23 Anki:

skriven

Godförmiddag Es
Så bra att du kan få hjälp när det kör fast . Speciellt i detta fall när utgången blev positiv.
Intressant och spännande att få ta del av ditt jobb !

Positiv var gårdagen då sonen hjälpte mig med att få ner rhododenderon med specialjord han köpt på vägen
Hjälpte mig med klipp av gräsmatta och höll mig sällskap till middan. Han är guld värd för mig,försöker att han ska vara här mindre .Jag får dåligt samvete att han hjälper mig så mycket..
Vill ju inte att svärdotterna ska börja tycka illa om mig.

Men det blir nog ändring när de ev blir husägare ;-)

Ha nu en fantastisk start på veckan alla <3

Kram Anki med liten flock

24 Helena Ir:

skriven

Härligt när hjälpen så där bra!

Usch vad jag sov dåligt i natt, vaken sen tidig morgon dessutom 03.30. Mår inte helt okej förstår jag. Gick iväg med ångest till gymmet. Måste! Lite lättare efter det! Kan inte riktigt greppa varför jag känner såhär. Är det ett varsel? Jag blir inte klok på mig själv.
Som sagt bättre nu!

Kram

25 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Vilken intressant lāsning o mycket hjālpfull

Jag ār ju singel nu vid 50 sen ett tag. Det har ju varit valdigt invecklat ock konstigt och jobbiga erfarenheter.

I fredags nār jag och en vānnina var ute traffade jag en 29-30 åring. Vi hade himla kul allihop Och det tānde till.
Vi tog varandras nummer Och har skrivit lite. Jag forstar vad han ār ute efter Och jag med .Dock som han skrev det igar att han ville ha en rolig erfarenhet med en āldre kvinna men inte mer så gillade jag inte det. Jag vill ocksa ha kul men det Finns olika nivåer på det med. vill att vi da ska spendera nagra timmar o skratta, ta ett eller två glas. Att kānnas lekfullt Och att han verkligen ska uppskatta mej.

Nu skulle han typ tānka Och se hur det kāndes efter helgen. Tror jag blev för jobbig.

Ser du om vi kommer traffas? Vad han tycker om mig? Iom han uppskattar mej eller bara en erfarenhet ( Ja det skriver han ju? Eller kommer det utvecklats som jag vill? Alltså lek fulla traffar ihemma men āven ute ibland?

Kram
Maja

26 Mercan :

skriven

Esmaralda hittar jag bra byxa bra märke byxa till min mor i dag från andra hand butiken 😁😁😁

27 M:

skriven

Hoppas att alltgår bra för honom!

Jag kan inte vara mer lycklig än vad jag är över mitt andliga gäng :)

Jag är ju inte världsbäst på att tolka talismaner även om jag alltid gör mitt bästa och jag har pratat med Bosse och förklarat att jag inte förstår men kanske det är svammlet om ungtuppen. Jag vill ju absolut ingenting med honom även om det är magi mellan oss och bara tanken på hans blick får magen att vända sig några varv och pulsen ökar. Är det samma för honom??? Jag förstår inte hur man letar efter denna känsla för jag har alltid tyckt att det är hemskt jobbigt och vill inte uppleva det. Usch :) Men nu påverkar han mig vare sig jag vill eller inte men det går alltid över efter ett tag. Bäst att vi inte ses helt enkelt :)

Annars har Bosse fått träffa Manicken så nu är de vänner :)

Saknar att jobba med suicidnära personer och hoppas att jag får göra det igen!

Kram och nu kommer värmen hit. Huva!
Kram

Svar: Japp, Bosse och Manicken är vänner och ger varann väldigt god energiKram :)
Esmaralda

28 S:

skriven

Hej . Kan man boka in telefon samtal med dig? Om man behöver lite vägledning ? Eller veta nått man undrar över ?

Svar: Jag håller enbart seans och spår/ger rådgivning via mailVälkommen att maila mig: [email protected] och du får mail tillbaka från mig med info, kram :)
Esmaralda

29 Skorpan:

skriven

Strul på bloggen idag?
Keam Skorpan

Svar: Japp, som vanligt, kan man säga :)
Esmaralda

30 Madde:

skriven

Vad bra att du kunde ge rätt hjälp genom att få hjälp!

Min fråga är om våran resa som vi ska på snart kommer bli lyckad och vi får jätteroligt?

Tack på förhand! Mvh Madelene

Svar: Ser ut att bli en bra resa, kram :)
Esmaralda

31 Agnes:

skriven

Helt fantastiskt!

Vill ge ett tips om en ljudbok som finns på Storytel. Tina Turner har skrivit en bok om sin andliga resa. Hon var sedan 70-talet Buddist. Väl värd att lyssna/läsa, då hon har(hade?) mkt klokt att komma med.
Har själv planer på att välja att vara Buddist. Vill även ägna mig åt chanting, då jag finner ro i detta.

Just nu så lyssnar jag på en annan bok som heter "Buddha på ren svenska". Även här finns sådant som talar till mig. Så troligtvis väljer jag att involvera mig inom buddism o tillägna mig det som en livsstrategi.

Det stämmer med det som sägs, att om man klagar på saker, så bränner man den lycka man lyckats få till sig. Vet ju med mig själv att jag ägnat mig åt gnäll, offermentalitet-light o en smula "jag orkar inte ta tag i livet".
Det är ju så, att bli lycklig, enligt den info jag tillägnat mig, är ett jobb. Livet lever inte sig själv. Det får man själv göra. Välja bra val, rätt väg. Våga stryka ett streck över det som varit, inse att man inte är svag när man förlåter oförätter som drabbat en.
Jävligt svårt, men det går. Om man vill. Kan, kan alla, men vill alla bli lyckliga? Är människor beredda på att jobba för sin lycka?

Det är lidandet, som många håller fast vid. Lidandet över att inte ha de där fina kläderna, jobben, bilen, lönen, kroppen, etc, etc, etc...som gör att lyckan inte får syre för att utvecklas, växa o bli en följeslagare i ens liv.

Jag har valt att förlåta. Jag har valt att jobba på att välja rätt väg. Och jävlars, det kostar på. Det jag väljer framöver är i syfte att välja lyckan. Jag ska bli glad över det jag gör. De jag umgås med.

Vad är man? Vem är man? Bli den man är tänkt att vara, och inte den som ngn-annan vill att man ska vara. Kanske...

Har en undran...Lilla Bisse-Bus...hur mår hen?
Då det idag är osynlige sonens födelsedag, så åkte jag till kyrkogården. På vägen dit,i södra länken, har jag en långtradare framför mig. Han byter fil. Jag kör vidare. Helt plötsligt ser jag:Han har bytt fil för tidigt, blinkar för att åter lägga sig i min fil. Nära tunnelmynningen där vägarna delar sig.
Holy shit...Efter en natt av jobb, vindögd o med i
princip en tom hjärna, så handlar det nu om microdels millisekunder för att undvika en 24-meter-tradare intryckt på hela min högra sida.

Är nu Bisse-Bus död? Jag klarade mig, men gav Bisse sitt liv?
Jag tackade Bisse flera gånger, men vet ej hur hen mår. Oavsett så kom vi till kyrkogården utan omvägen runt Fonus.

Och det där med att förlåta, dra ett streck o gå vidare: Blev en krukros över då osynlige sonens plätt är full med minnessaker, o den placerade jag på min mors grav. Talade om för henne att hon kunde pinna över o gratta barnbarnet då de ligger nära varandra.

Nu ska jag sakta byta lidande mot lycka...inget man gör på ett kick, men med tanke på att allt gick bra idag, så har jag inget att förlora.

Som det sägs...att bli läkare, så måste man först o främst läsa teori. Så man vet vad man ska göra när det är dax att operera...Inte mina ord, tyvärr, men jag snor andemeningen!

Ha det gott o stora kramen, Everyhopa! ;0}



Svar: Stort tack för tipsBuddhism tilltalar mig också
Både du och Bisse var med om ett trauma idag, inte tu tal om den saken
Bisse har tagit ut sig rejält och det är tveksamt om han överlever detta
Ge honom några korn salt dagligen i en vecka, prata med honom och känn in... jag sänder healing och jag är så glad att det gick bra trots allt, kram :)
Esmaralda

32 Anonym :

skriven

Hej har en undran min andliga hjälpare hur blir den vald ? Eller hur vet den att den vill ha just mig eller är det bara en slump man vill ju gärna tro att hjälparen har valt just mig .. tycker det känns så i min tanke som jag får 😉

33 MGA:

skriven

hej
har precis separerat från en man efter 1 år som sambos
upptäckte att han var otrogen och ljugit om det mesta,
varför mig? han hade andra alternativ..han har varit
ond och fortsatt att ljuga tills han flyttade.
kommer jag över detta och finns det någon kärlek därute för mej?

34 Syren:

skriven

Jag kan inte för hela världen förstå varför de ignorerade och försvann från ena dagen till den andra. Vad har hänt?🤔🤔

Kan inte vara det lättaste att hålla seanser alla gånger.


35 Louise:

skriven

Åh idag fick jag träffa en bebis. Så mysigt. Min chef är på besök.
Så kul att träffa henne.

Fick reda på att många föräldrar känner sig trygga med mig tydligen. Jag vet inte om det är sant eller bara snack. Men jag ser att det är sant och jag känner mig trygg med dem och hela stället. Men det är ovisst om jag kommer få fortsätta här eller inte. Jag söker ju jobb för fullt men hoppas ändå på en heltidstjänst här trots att jag inte tror jag kommer få det.

Igår hjälpte vi sonen att flytta till sin egen lägenhet. Vi var på IKEA i flera timmar.
Idag ska vi sätta tillbaka skåp och hyllor och tömma sovrummen imorgon.
Sen ska golv läggas och så måste vi höra med MKB som vi hyr av om vad de kan göra med vårt badrum. Och om vi kommer få ny parkett i vardagsrummet.

Kommer jag att få något jobb inom närmsta framtid eller kommer jag att få förlängt och en annsn heltidstjänst på min nuvarande förskola?

Ha en fin måndag.
Tacksam för svar. Kram

36 Vitlilja :

skriven

Jag har svårt att se mig själv i vanligt jobb. Känns som att mitt dåliga självförtroende/sociala ångest aldrig riktigt lossnar. Vad kan jag göra?

37 Ally:

skriven

Hej
Fint med extra hjälp och guidning i frågor som nog inte alltid är lätt att tolka in., fint du fick svaren..

Nu är endel nätter avklarade och precis som du sagt, gick dom galant 🙏
Idag blir det radhus visning, redan innan jag tittat känns den rätt och så kan det ju kännas bara för att man såå gärna vill.. jag håller tummar oavsett.
Ny vecka, hoppas på nåt riktigt bra… 🌱
Kram :)

38 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag ska kanske lyssna på C kvinnas råd att publicera lite bilder för inlägget i facebook. Gärna mer ullared? Ska jag gör det? Då det blir mer roligare?

Ha det bra

Svar: Ja, det blir lite roligare med bilder, det är sant , kram :)
Esmaralda

39 Bjork:

skriven

Hej är jag på min tvillingssjälsresa?

Kram

40 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

En av de jag följer på Instagram bad om tips på en bra spådam så jag rekommenderade henne den allra bästa, alltså dig! ;D

Kram 🐈‍⬛

Svar: Så snällt av dig :) Tack :)
Esmaralda

41 Mimi:

skriven

Hej!

Flyttade till nya lägenheten nu i helgen. Imorse vaknade jag av ett kraftigt dånande oljud likadant som i min förra lägenhet. I den här lägenhet är det självdragande fläkt så trodde inte att det skulle vara några oljud. Jag är helt förtvivlad och ledsen. Jag orkar inte mer. Vad är det som orsakar oljuden? Kan det vara infraljud från vindkraften eller är det mig och mina öron det är fel på?? Snälla hjälp??

Kram

42 AnnaK:

skriven

Hur mycket överdrift känns det som att det är från sambon om nacken? Vet att han inte är helt 100 i den. Men samtidigt så ligger han i sängen hela dagen och tappar alla muskler han har. Nu är det surr om förtidspension och hur fattig han kommer bli mm. Så trött på allt. Fick höra igår hur snål jag är trots att jag säljer bort grejer varje månad för att kunna köpa mat utan att behöva sälja bilen.

Jag måste bort från det här. Hur får jag mod??

Kram 🤗

43 LottaS:

skriven

Är det något speciellt dottern ska ge akt på i alldeles nya sommarjobbet?

44 Lost:

skriven

Varför hjälper inte min andliga vägledare mig? Jag vet att vi har fria viljan,men kan du åtminstone visa rätt väg när man ber de om hjälp 😡
Jag har bestämt mig att jag aldrig vill återvända till ett jordeliv igen. Jag jobbar hellre som en andlig vägledare från åvan.

45 Misstjejen:

skriven

Hej

Har C kvinna funderar över just nu om mig och den kvinna som kommer ifrån italien. För hon är i italien just nu.

Har hon tänker på hur var hon mot mig om henne? Förstår hon bättre nu?

Ha det bra

46 Bella:

skriven

Har killen tittat efter mig på jobbet idag😍?

47 Ally:

skriven

Hej igen,
Nu har jag varit på visning… vill ha!!! Kan verkligen se mig där..
Hur ser oddsen ut att jag får den till det pris jag har råd med?
Kram :) 🍀

48 Anki :

skriven

Gokväll Es
Nu börjar jag bli orolig...
Hoppas allt är bra med dig /er <3
Att det bara är för att du har så fullt upp/roligt
så du inte hinner med ...eller blogg.se krångel

Hoppas allt är bra med er <3

Kram Anki med liten orolig flock

Svar: Krångel för mig att logga in på Blogg.se... hoppas det ska flyta på bättre i morgon :) kram :)
Esmaralda

49 🦁:

skriven

Ser du något spontant om mig

50 Misstjejen:

skriven

Hej

Det gläder mig att höra den fina ord från C kvinna som kallas mig för kompis och tror du att jag hanterar bättre min relation till henne?

Ha det bra

51 L:

skriven

Fantastiskt! Jag tittade extra länge på bilden med kvinnan och ljusfenomenen. När jag blundar och ska sova ser jag ibland ljus på det sättet som rör sig. Ibland är det lila och nu senaste vitt. Brukar följa rörelserna och det är lugnande.

En fråga. Känns som att min nära släkting jag pratade med igår mår dåligt. Vet inte om jag kan säga något eller har hen blivit ego och personlighetsförändrad? Jobbigt och inte kul.

Kram L

52 Misstjejen:

skriven

Hej

Vad kan jag ser emot fram i här vecka för imorgon är jag hos mamma till söndag. Det blir ullared för mig också och annat övrigt. Blir det en bra vecka?

Ha det bra

53 JSE:

skriven

Hej, förstör den intima relationen jag har till en vän chanserna för mig att träffa han med stort H?

54 Mercan :

skriven

Esmaralda min mor hade shöpt jätte fin byxa i förra veckan, hon prövade den i dag åckså och den är perfect 👌 jag har ingenting att göra i andra hand butiken 😁 Esmaralda jag röker inte längre Esmaralda 🙂 i alla fal tänker inte shöpa mer sigaretter aldrig 😠


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: