Böghuset

Just nu irrar vi runt i Stockholm i väntan på Lyckseleplanet. Skickade nyss ett sms till min vän och meddelade att vi befinner oss på Jensens böghus. Som det kan bli. Skulle ju vara Jensens Böf house. Och lunchbiffen smakade alldeles utmärkt. Nettan hälsar och kram från oss båda.
1 V:

skriven

Hej ezmeralda. Vill veta varför min Läkare Nils ståhl inte vill operera mig. Vet han om att jag gillar han.

2 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda! Varför tar ni inte flyget från Arvidsjaur istället när ni åker hem? Arvidsjaur ligger lite närmare Gargnäs än vad Lycksele gör.

Kram ha det så bra

3 Helena Ir:

skriven

:)Ha det gott båda två..

Kram :)

4 sofie:

skriven

Hej jag mailade en fråga till dig, men kanske ska skriva här istället jag vill så gärna ha ett svar..
Det är så att jag nyligen fått reda på att jag är gravid men jag är så orolig för missfall eller att fostret är dött i magen eller kommer att dö i magen. Jag vill så gärna ha den här lilla bebisen min kille med.
Jag vet inte om jag känner såhär för det är så overkligt det är min första graviditet jag är 20 år.
Kan du se om det ser positivt ut eller inte och hur den här graviditeten kommer att gå ?
Tack på förhand så mycket! kram

5 Boudica:

skriven

Hoppas ni har det trevligt här i stockholm :)

6 Linnea:

skriven

Hej
Finns det någon chans att träffa dig/nettan under dessa veckor? Befinner mig nära och blev nyfiken!

7 Linnea:

skriven

Hej
Finns det någon chans att träffa dig/nettan under dessa veckor? Befinner mig nära och blev nyfiken!

Svar: Jag är fullbokad och har kö utifall någon lämnar återbud - men Nettan har några lediga tider såväl när det gäller spådom som regression. Ring henne på: 070 6660761 så kan hon berätta mer.... kram :)
Esmaralda

8 Kicki:

skriven

Hejsan E. Hoppas resan gick bra och att ni ska trivas.

Hur kommer relationen till min vän ml att utvecklas under 2014?
många kramar
Kicki

9 sofie:

skriven

Jag ber dig svara på min fråga skulle bli så glad och så tacksam


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: