Snart går startskottet....

 

Da´n före da´n… är det idag och i morgon bär det av till Gargnäs. Jag bor så gott som granne med flygplatsen i Ängelholm… så DET är inga problem… däremot har vi TIO timmar i Stockholm att slå ihjäl.

Vi anländer dit vid 11 snåret.. så planen är  att ta tåget in mot centrum.. promenera och äta en god lunch.. och sen framåt kvällningen kliver vi på planet till Lycksele.  Där hämtas vi av värdfolket.. som vi hyr av.. och de skjutsar oss ett antal mil  till Trollstugan  &   det tackar vi så hjärtligt för.

Ängelholms flygplats... liten  & gullig....
 

I morgon kan jag alltså inte besvara frågor men nytt blogginlägg kommer..  så titta in i alla fall

Och på fredag kommer första lägesrapporten från Lappland !

 
//Och flygplatsen i Lycksele ser ut att vara ungefär i samma storlek....

Vi lämnar ett grått och snöfritt Skåne… och jag antar att jag kommer att vältra mig som en säl i snön när vi  väl är framme….tur att det är glest med grannar !!

Kram på er

1 Elma:

skriven

Hej Esmaralda!
Fick under mitt jullov ett samtal från en av mina kollegor. Jag vet inte vad det var han egentligen ville. Kan du se varför han ringde till mig?
Kram Elma

2 Anna:

skriven

Kommer han höra av sig? Kram Anna

3 Villaliv:

skriven

Hej Es!

Kommer jag och min kille köpa och bo i egen villa?
Längtar faktiskt efter att få planera och inreda en villa tillsammans med honom <3.

Ha det så trevligt på resan!!

Tack och kram!!!

Svar: Du kommer att bo i eget hus så småningom.. kram :)
Esmaralda

4 Susan :

skriven

Åh, va mysigt me snö.... längtar efter att få göra en snöängel ;)

Kram & härlig resa på er!!

Svar: Jaaaaaaaaaaaaa, jag också :) Kram :)
Esmaralda

5 språkkurs, :

skriven

Nu har jag anmält mig till en språkkurs utomlands. Jag blir "tokig" när jag inte kan känna om detta är något jag vill göra eller om det är något jag tror att jag vill göra, men som jag egentligen inte vill.

Kan du se något om det?


Svar: Du ska lära dig att känna in och skala bort andra känslor och finna din egen sanna känsla.. det kan ta lite tid och kosta lite energi innan du kommer på knepet.. men du kommer underfund med det.. och det är viktigt.. kram :)
Esmaralda

6 Jas:

skriven

Har en ny resa på gång!! Blir den bra? :) :)

Kram

Svar: Javisst blir den bra.. kram :)
Esmaralda

7 Zita:

skriven

Godmorgon Esmeralda. Tror du vi kommer i väg i slutet av av Januari. Kramar :)

8 Åsa:

skriven

Läste detta på Meditationsguiden på facebook.
Tyckte det var bra skrivet =)

Några enkla råd som leder till lycka:

1. Befria ditt hjärta från hat.
2. Befria ditt sinne från bekymmer.
3. Lev enkelt.
4. Ge mer.
5. Förvänta dig mindre.

Okänd författare

Undran: Kommer jag få ett bra 2014? Hoppas verkligen på att några saker ska infrias!
Kram

Svar: Tack för att du delar med dig och ja, nya året har en hel del positivt att ge dig..kram :)
Esmaralda

9 Ingela:

skriven

Det ska bli kul att få följa er på er Norrlandstripp! Jag som aldrig reser tycker det är nog så spännande att följa dig på dina resor:)
Härligt att komma till snön, om det nu finns ngn? Jag bodde en tid i Gällivare, mannen var stationerad där och flög från deras lilla flygplats, den är inte heller stor..;) Jag födde vårat första barn där så vi har en liten norrländska i familjen. Hoppas att ni får en härlig vistelse!

Det går lite trögt nu med typ allt, känslan av att komma till ro och att ha hopp är på ngt jäkla sätt omöjlig att finna, vad är det för fel??

Ha en fin onsdag, elr vilken dag det nu är, skönt att komma igång efter alla helgdagar!!

Kram Ingela

Svar: Jodå, enligt källor här på bloggen ska det finnas snö.. och den längtar vi efter.. ja det känns trögt för dig just nu.. du har beslut att fatta.. och du kommer på rätt spår snart igen.. och det kommer också att flyta bättre.. kram :)
Esmaralda

10 Xoxo:

skriven

Må jeg vente lenge enda før E skriver til meg? Og finner jeg og han på noe i helga?

11 kicki:

skriven

Hejsan E. Jag tror ni kommer stor trivas här uppe. Det är så himla vackert med snön.

kommer jag att ha råd att ha kvar stugan när mina föräldrar flyttat därifrån?
Kram

Svar: Tack.. ja det känns som om viska trivas.. verkligen... och du har goda chanser att kunna behålla stugan men det blir knapert.. så fundera på om det är värt det.. kram :)
Esmaralda

12 Månljus:

skriven

Hej Es. Vad vill hon med mig? Tänker hon förändra nått till det bättre?

13 Barn:

skriven

Go Morgon E. Förstör jag chansen att träffa henne som skulle bli min livspartner om jag skaffar ett barn till nu?
Glömde en här frågan i seansen.
kram//Barn

Svar: Nej, du förstår ingenting genom barn.. kram :)
Esmaralda

14 Adad:

skriven

Hej esmaralda
Ser du något som kommer utmärka min soulmate?? Utseende eller liknande?

Kram

15 Adad:

skriven

Hej esmaralda
Ser du något som kommer utmärka min soulmate?? Utseende eller liknande?

Kram

Svar: Ett leende som tilltalar dig..kram :)
Esmaralda

16 Janette:

skriven

Trevlig resa!

Svar: Stort tack:)
Esmaralda

17 Hus:

skriven

Hej E. Ser du om jag kommer flytta till hus?

Svar: Ja, så småningom gör du det..kram :)
Esmaralda

18 Xoxo:

skriven

Vil E at jeg skal skrive til han?

19 Anonym:

skriven

Hej! Är det någon/några killar på jobbet som är intresserade av mig? hur ser dem ut? Kramar!

Svar: Ja, minst en är intresserad och om du ser dig omkring så märker du vem.. kram :)
Esmaralda

20 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda. Vad förväntar sig Marie av mig?
Kram

21 Zita:

skriven

Hej Esmaralda tror du det kommer att gå bra för oss att komma iväg på en årsdag kram :)

Svar: Ja, det känns så..kram :)
Esmaralda

22 milla:

skriven

Hej!

Jag undrar om det ser ut att bli några större förändringar i mitt liv i år?

Ha det så bra i norr!

Kram
Milla

23 längtar :

skriven

Hej e. är han rätt man att skaffa barn med?

24 Anonym:

skriven

Hej. Har jag någon hemlig beundrare?

25 55:

skriven

min jobbiga fråga kommer nu. Tidigare har du sagt att jag ska sluta hemtjänsten. Ser du när om jag måste vänta länge. Jag längtar har sökt på äldreboende nu. Förtvivlad...

Svar: Jag kan ingenting lova men det känns inte som om det är långt bort.. kram :)
Esmaralda

26 Fro:

skriven

Hej ES!
Kommer han och jag att ha någon mer kontakt med varandra?
Kram

27 Zuzze:

skriven

Hej ez

Vad härligt de låter när du säger du ska slänga dig i snön när du kommer upp :))
Hoppas ni får en trevlig resa :)
Kram

Svar: Tackar :)
Esmaralda

28 längtar:

skriven

Hejsan E. Kommer jag att lyckas bli gravid?

29 Rebecca:

skriven

ha det så bra i lappland :)

Svar: Tack ska du ha :)
Esmaralda

30 Fridolin:

skriven

Hoppas det blir en trevlig jobbester i norr! Hade gärna bokat både personlig seans och regression om jag hade haft möjlighet, men snön är jag glad att slippa :)
Igår var ännu ett bevis på den ständiga otur som förföljer mig, dåliga eller "fel" saker som hela tiden händer mig bara för att jag råkar vara på fel plats vid fel tidpunkt. Känns som jag är i ständig osynk med omvärlden. Varför blir det så och finns det något jag kan göra för att vända det? Är det något du kan se Esmaralda?
Jag försöker meditera och göra positiva affirmationer lite varje kväll och försöker tänka positivt i vardagen även om det är jobbigt (är inte så bra på det, men försöker). Det är väldigt uttröttande när varje liten sak går fel utan att jag har orsakat det eller kan påverka det...

Svar: Fortsätt med positiva tänker och med affirmationerna... det vänder, jag lovar dig !! Se det lilla positiva som sker och famna det.. och ur detta föds nytt positivt... kram:)
Esmaralda

31 Makaon:

skriven

Ha det så jättetrevligt och hoppas ni får mycket snö!

Svar: Jättetack :)
Esmaralda

32 Längtar:

skriven

Hejsan E. Kommer jag att lyckas bli gravid i början av detta år+

33 Ingen snö:

skriven

Hej Es! Det kanske inte finns någon snö i Gargnäs. Jag befinner mig i Piteå södra Norrbotten och här finns ingen snö det bara regnar mest och är 2+ grader grått och trist. Jag hoppas verkligen att det blir snö och kallt snart, detta väder är deprimerande. Jag hoppas också att jag får ett jobb SNART är det långt borta???
Kram, Ha det bra i Gargnäs och hoppas att snön kommer snart.

Svar: Jobb får du.. och köpmannen på Jonssons Livs i Gargnäs sa igår att de hade snö.. så jag hoppas minsann att han inte luras.. kram :)
Esmaralda

34 Jea:

skriven

Hoppas att ni får en härlig resa med massor av roliga händelser! På fredag ska jag gå på en mycket viktigt möte och jag är så nervös! Kommer det att gå bra? Går jag där ifrån hoppfull? Kram Jea

35 Hon:

skriven

Hej Es,
Snacka om att jag är såå avundsjuk på alla som kommer få träffa er, hur coolt som helst! Kan ni inte åka till andra delar av landet också? ;)

Är d helt kört med han som du trodde att jag skulle träffa igen? Jag är kluven. :)

Kram

Svar: NÄSTAN helt kört så se framåt !! Ja.. kanske det blir så att vi så småningom åker till andra delar av landet.. kram:)
Esmaralda

36 Kicki:

skriven

Hej E. Jag måste bara få berätta om en sak.

Jag frågade dig i våras om jag skulle åka 2 veckor till Turkiet på sommaren. Han jag skulle ha åkt med kunde inte och jag hade verkligen ingen annan som jag kunde tänka mig skulle kunna åka med.
Du svarade att det skulle bli en kortare resa.
Jag minns hur fruktansvärt irriterad jag vart på dig. Jag hade ju ingen att resa med.
Men så säger min syster 2 veckor senare att hon vill följa med utomland. Hon kollade och fixade en resa till Turkiet i en vecka.

Du hade så himla rätt.
Jag kunde inte ens tänka tanken att syrran skulle åka med mig. Men det blev så
tack för din vägledning!!!
Många varma kramar
Kicki

Svar: Vad glad jag blir för din skull... ni får det riktigt bra !! Kram :)
Esmaralda

37 Jossan:

skriven

Kommer J höra av sig idag eller imorgon?

38 Förtvivlad:

skriven

ES, jag måste få veta, ser det ut som han och jag kommer att ha mer kontakt, att han kommer att kontakta mig igen?
Kram

39 Anna:

skriven

Hej Esmaralda! Kommer han kontakta mig? Vill så gärna veta! Kram Anna

Svar: Tveksamt.. om han gör det så kan det dröja.. sitt inte och vänta..kram :)
Esmaralda

40 Utanför:

skriven

Hej! Kommer jag att få vänner och jobb i år?

Kram

Svar: Ja,något av det kommer att ske..och det ena ger det andra.. kram :)
Esmaralda

41 Liciash:

skriven

Kommer jag tjäna över 20 000 när jag blir vuxen? :) Fin blogg!!

Svar: Ja, det kommer du men inte från början... kram:)
Esmaralda

42 Bodil:

skriven

Önskar att jag haft möjlighet att träffa dig och Nettan i verkligheten. Du får göra om detta äventyr i olika delar av vårt land så fler av oss får chansen! Jag har följt din blogg under flera år och är imponerad av hur du troget varenda dag tar dig an våra frågor. Du sannerligen är en genuin människovän!
Min fråga är värdslig men dessvärre högst påtaglig: jag lever i mitt boende på lånad tid, kommer jag att få tag på en ny bostad? Kan jag räkna med oväntad hjälp från någon? Dröjer det länge? Denna oro äter upp mej! Lycka till i Norrland!

Svar: Ja, vem vet... det blir kanske så bra så vi börjar resa runt i landet på turné :) Du kommer att finna ny bostad och det blir bra men innan dess kan det innebära en del stress...sök aktivt.. kram :)
Esmaralda

43 Filla:

skriven

Hej Es! Jag undrar om du ser ngt om mina två drömmar kommer slå in i år, en häst el lägenhet? Kanske båda?! Kramar

44 Ingela:

skriven

VI SES PÅ SÖNDAG ESMARALDA. Jag är så spänd inför seansen då. Och att få träffa dig irl, bara det blir stort känner jag. Man tänker sig ju hur du är men man vet inte riktigt i alla fall. Kramar på dig och på er alla

Svar: Ska försöka att inte skrämmas :) Nä.. jag skojar bara... jag är nog som folk är mest skulle jag tro. Du är så välkommen på söndag. Kram :)
Esmaralda

45 Filla:

skriven

Hej Es! Jag undrar om du ser ngt om mina två drömmar kommer slå in i år, en häst el lägenhet? Kanske båda?! Kramar

Svar: Lägenhet ser det ut att bli först men det är inte omöjligt att det blir häst också så småningom.. kram:)
Esmaralda

46 2014:

skriven

Hejsan Esm. Ser du om sonen min får något syskon iår?

47 smk:

skriven

hej esmeralda, ser du om resan till indien blir av? blir det positivt och kommer lyckliga kärleken att infinna sig där? kram smk

48 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda!
Låter härligt med att ge sig iväg till Lappland. Jag och sambon vill båda komma iväg norrut någongång då vi inser att det massor att upptäcka norrut och vi har knappt sett något alls!
För tre år sedan fick jag din seans, då såg du mig i en process framåt i jobbet. Och det är där jag är misstänker jag...du såg också en kurs som skulle hjälpa mig in i ett område som intresserar mig. Undrar så om det är en kurs som kommer eller om det är någon jag redan har gått... Kramar till dig!
En extra till var och en här på bloggen som kämpar och behöver extra energi!

Svar: Det känns som att det är en kurs som kommer... och en dag får ni en underbar resa norrut själva.. kram:)
Esmaralda

49 Anonym:

skriven

ES, jag måste få veta kommer Mr. E kontakta mig igen? Kram

50 Jossan :

skriven

Kommer J höra av sig idag eller imorgon?

51 Helena Ir:

skriven

Esmaralda du kan väl göra snöänglar,det brukade
man(jag) ju göra i barndomen..

Vilken äcklig dröm jag hade,hjärnan spelar en
sådana spratt ibland!
Jag befann mig i ett större sällskap i en väldigt
stooor våning..folk stod och köade för något som
jag efter ett tag förstod att det var till sin egen
död. Jag började protestera och sa att jag ville därifrån. Någon talade då om för mig att det hade
jag min fria vilja att göra,det var bara att gå!
Då började jag skrika till folk att de skulle följa
mig därifrån,de behövde inte dö!
Vi gick ut på gatan..och efter ett tag klev vi på
en buss..som såg väldigt konstig ut..återigen fick
jag känslan av att det inte stod rätt till med den
här situationen..jag försökte ta mig ut,men hittade
inga dörrar att öppna..OCH DÅ VAKNADE JAG!! Puh,,
känns som drömmen vill säga mig något..
För visst har jag kämpat mycket i motvind..

Allt gott..Kram :)


Svar: Jag lovar,.. här ska göras snöänglar och fotobevis kommer så småningom... din dröm kan tolkas om en slags fälla som kan slå igenom om dig om du inte väljer rätt väg... och det kan handla om något LITET.. även om drömmen är otäck så måste det alltså inte vara en stark varning inför något allvarligt...kram :)
Esmaralda

52 lotta:

skriven

Hej
Jag är en glad o positiv person men det senaste året har känts hopplöst.Har jag någon framtid överhuvudtaget?Usch jag har gett upp...Jag måste få ett jobb!Ser du något bra eller är det bara svart.

Svar: Herregud nej.. ge inte upp... det kommer att bli MYCKET bättre.. kram :)
Esmaralda

53 Jennifer:

skriven

Härligt, önskar dig en lycklig resa och vistelse! Visst är det underbart att ha en resa att se fram emot - det är nästan halva nöjet att planera och tänka kring den på förhand!

Själv åker vi iväg på söndag och jag är så glad och tacksam att allt verkar ha ordnat sig - har fått min lägenhet uthyrd, hittat fint boende på plats och nu visar det sig till och med att min mamma har möjlighet att komma o hälsa på oss! Är så glad!

Och nu har jag bestämt mig för att vi ska resa på sommaren också! Det är verkligen jättebra om man kan hyra ut sin bostad under tiden man själv är borta, så man får ihop till flygbiljett, reseförsäkring och billigt boende på plats. Det ger en möjlighet för sådana som mig, som är ensamstående och inte har tusenlappar sparade på kontot, att resa och förverkliga drömmar.

Har just läst slut boken SJÄLARNAS RESA av Michael Newton, men av någon anledning tyckte jag inte riktigt om den... Den fick mig på något oförklarligt vis att bli lite illa till mods. Ändå läste jag den till slut. Har du läst den boken Esmaralda? Hur är det med någon av er andra bloggläsare? Vad tyckte ni om den? KRAM

Svar: Härligt att du också kommer iväg !! Om det är meningen att saker och ting ska ske så brukar det lösa sig. Nix, den boken har jag inte läst.. jag brukar inte läsa så mycket andlig litteratur faktiskt.. det har bara en förvirrande verkan på mig... kram :)
Esmaralda

54 Xoxo:

skriven

Vil han at jeg kontakter han?

55 Dåligt självförtroende:

skriven

Hej E!

Är jag omtyckt i gruppen på jobbet ? Ibland känns det inte så... Jag känner att man ger och ger och ibland så fort man "tar" så känns det som att man är till besvär. Är jag omtyckt i gruppen ? Vill inte bli utnyttjad ... Dessutom har vi två st på jobbet som tar sådan energi , mest den ena som tro hon är chef och har pekfingret på allt man gör..den andra tar energin då hon är extremt lat och är något fruktansvärt negativ ( har aldrig mött någon såååååååååå negativ och lat inom jobbet ) och man får jobba för henne! Hur ser dom andra på mig i gruppen ?


Kram

Svar: Det negativa du känner ser ut att handla mer om dina egna känslor...man talar gott om dig på jobbet... kram :)
Esmaralda

56 2014:

skriven

hej E.
Försöker igen.
Ser du om min son får ett litet syskon i år?
Kram Kram

57 Vinter :

skriven

Hej, önskar trevlig resa. Spännande!

Nu verkar det vara något nytt på gång "där ute" igen och även om trygghet och lugn förmedlas angående detta, så blir jag undrande vad det är denna gång.. Ser du något måntro?

58 Rysningar:

skriven

Har känt härliga rysningar ovanför huvudet, vad kan det betyda? Kram önskar er en trevlig resa ;)

Svar: Det kan betyda att du har någon med dig.. kram :)
Esmaralda

59 Hedwig:

skriven

Hej Esmaralda och andra!

Kanske blir det mycket snö och is i hela Sverige snart och ända ner i Holland för flera spådamer och herrar i Holland (jag brukar köpa tidningen med spådomar inför det nya året i Holland..) har spått det. Så kanske får vi det som i USA snart, var beredd!

Esmaralda, nu ställer jag frågan igen: jag är så tveksam var jag nu ska bosätta mig. Vore Nijmegen bättre eller Groningen? Jag har svårt att se konsekvenserna av mitt val på längre sikt. Jag har bott i Nijmegen ett år nu men längtar även tillbaka till Groningen där jag bodde mycket länge och där luften känns renare. Känner du kanske något (positivt?) kring lägenheten på Rembrandt van Rijnstraat 234 och Hardewikerstraat 54 i Groningen? De kunde jag eventuellt hyra.

Ha så kul i Lappland, trevlig resa, får din vovve också följa med? En varm vinterhälsning från Nijmegen

Svar: En av de två lägenheterna du kan hyra känns okey... så besök dem och känn in.. och tack för din hälsning.. nej Mannabonne stannar hemma den här gången.. kram :)
Esmaralda

60 Dime:

skriven

Ska ta o söka praktiken på resturang mikes , kommer de leda till jobb?

61 Pia:

skriven

Lycka till med resan, det blir nog alldeles underbart =)
Kram!

Svar: Tackar :)
Esmaralda

62 Xoxo:

skriven

Vil E at jag skal kontakta honnom?

63 Fråga:

skriven

Snälla Es, ser du om Mr D kommer att kontakta mig igen? Kram

64 Helena Ir:

skriven

Men Esmaralda..fy det är ju det, som jag är
så förbenat rädd för hela tiden!!
Att välja fel..fasen vad är det nu igen då!?
Usch nu blev jag noijig.

Kram

Svar: Bli inte det.. finns ingen anledning... kram :)
Esmaralda

65 Anonym:

skriven

Lyckas jag börja med och ta körkort ? Egen bil?

66 Kärleken:

skriven


Es: Hur ser det ut på kärlksfronten för mig i år?
Hittar jag min soulmate...?kram:)

67 Selma:

skriven

Hej

Vad har jag för nytt att se fram emot under 2014?
kramar<3

68 Vill på äventyr:

skriven

Ser du en resa för mig:)
kram

69 Sandra:

skriven

hej esmeralda, jag provar igen.. ser du om resan till indien blir av? blir det positivt och kommer lyckliga kärleken att infinna sig där?

70 Vantrivs:

skriven

Hej! jag söker efter ett annat boende, kommer jag att hitta en lägenhet/hus som vi kommer att trivas med och blir det på annan ort??

Kram och trevlig resa

71 Fråga :

skriven

Hej ES!
Kommer han kontakta mig igen och vi umgås? kram

72 Hjälp:

skriven

Hej!

Jag har börjat undra, tänk om min stora kärlek inte är den jag väntat på. Det är inte känslorna det är fel på, jag älskar honom ofantligt mycket, o han älskar mig lika högt. Det är allt runtomkring, omständigheterna gör att det kan ta slut vilken dag som helst . Ibland rinner bägaren över för mig o jag blir sur, men det klarar han inte av. Jag vill inte bli sur, men sen blir jag det ändå.

Vi kanske inte passar ihop ändå, trots att vi älskar varandra, och det känns helt sjukt. Räcker det med att jag går i terapi, för honom kommer jag aldrig få med dit. Du skrev att vi hade mkt att förbättra.

Jag kanske inbillar mig, men om jag hade träffat rätt, fast vi har det lite turbulent, så hade väl du sagt att - visst har du träffat rätt o ni kommer att lösa det, ni måste bara ge det lite tid.
Men nu gjorde du inte de o det får mina frågor att bli djupare ju mer det är kaos här hemma.
Har jag träffat rätt eller är det här bara ett "lära dig på vägen"förhållande?

Ibland är det så att vissa inte passar ihop för att de är för olika o har olika mål i livet, eller blandar ihop passion med kärlek och så håller det inte.
Men vi passar med varandra som handen i handsken, har samma mål med livet och med kärleken. Hade det bara varit vi, ja då hade allt varit som på små rosa moln o jag hade varit den lyckligaste i hela universum. Men nu är det inte bara vi, men inget är lätt.

Ska jag stanna o kämpa eller ska jag släppa honom fri, kommer han må bättre då och kommer jag någonsin komma över detta??
Svara mig snälla Esmaraldas!
Kram

73 Skruttis:

skriven

Bon voyage! :-)

Kommer jag bli gravid om vi gör en ny ivf i år?
Jag är rädd för att bli gravid eftersom jag fått 3 missfall på raken efter första barnet...
Gravid har jag blivit alla gånger, men om du kan se något barn till för oss i år/nästa år?

Svar: Jag ser chans till graviditet men ingenting detaljerat.. kram :)
Esmaralda

74 M:

skriven

Hej!

Vad kommer jag att göra i höst? Eller vad är bäst för mig att göra då?

75 Gabriella:

skriven

Ha så skoj :) Glöm inte att packa ner varma underkläder ;)

Svar: Hrm.. sådana äger jag inte...det får reda sig på nåt vis i alla fall.. kram :)
Esmaralda

76 Rysningar :

skriven

Kan du se vem det är jag har med mig? Kram

77 V:

skriven

Hej hej E.

Hoppas verkligen ni har mycket snö som väntar däruppe i Lapph-et ;) Stora delar av norrland är tyvärr snöfattigt och regnigt. Blä!

Jag undrar om han som jag haft flitig kontakt med under några veckor (men inte träffat ännu) kan vara den rätta för mej?
Jag är så j-a rädd han är fel person eller att jag inte duger... och jag blir sårad.

Kramar V

78 Miltons mamma:

skriven

Hihihi! Som en säl.. Då kanske du göt en 'Anja Pärsson'

Ha en toppen vistelse Kjam

Svar: Nåja säl var väl att ta till i underkant.. mer som en valross kanske... :))))) Kram :)
Esmaralda

79 Xoxo:

skriven

Tenker e at han vil være med meg?

80 Birgitta:

skriven

Hej!

Tack för svaret Es, har nu bokat en läkartid. Köpte Chi San som ska vara bra mot trötthet o for på gymmet vägrar känna mig trött o sliten ska nog få tillbaka mitt gamla jag på ett eller annat sätt ;-).
Ibland får jag riktiga rysningar i kroppen tycker de har varit mer den sista tiden är de någon från andevärlden?

Ha en bra resa, kram Birgitta

81 F.:

skriven

Hej E!

Kan du se vad min nästa kärlek jobbar med?
kram:)

*Önskar dig & Nettan en trevlig resa:)

82 Bu:

skriven

Härligt att ni landar i min hemstad och välkommen till Norrland!!
Två saker: varför har jag tappat studiemotivationen och den här mannen som cirkulerar i mitt huvud, varför? Kram

Svar: Du behöver en motvikt till studierna.. något riktig bra.. kram :)
Esmaralda

83 Moonshade:

skriven

Har han tänkt i dessa banor nångång?

84 anki:

skriven

Hej Esmaralda !
Ha en underbar resa till Lappland !
Vältra dig i snön åt mig med :-)
Har varit ute i leran och klafsat
kylan ska ju komma så vem vet
kanske jag vältrar mig som en säl med

Stora ResKramen <3
anki

Svar: Kramar o tack..ja här ska det vältras i snön kan jag lova :)
Esmaralda

85 Smileys:):

skriven

Hej!

Har jag någon.. beundrare omkring mig?:)
kram

86 undrar:

skriven

vad betyder det när man får en positiv känsla i hela kroppen av ett möte av en person, kan ge en guldkant i tillvaron.. Varför bara positiv känsla av vissa och andra gånger känns det som energin har tagit slut när man har umgåtts med??

Svar: Det kam bero på personligheter som inte synkar samman och det kan bero på hur en relation i tidigare liv och på en hel del annat också.. kram :)
Esmaralda

87 Louise:

skriven

Ha en riktigt trevlig semester i Norrland.

Tack för svaret jag fick häromdagen.
Om min sambo blir av med jobbet en tid(på måndag förmodligen) som jag fick som svar om hur kommer det gå då?
Då är jag väldigt desperat att få ett timvikariat...ser du något inom den närmsta framtiden inom jobbfronten? Kan ju som sagt inte leva enbart på mitt studiestöd.
I vilken bransch blir det jobb inom?

Hoppas på svar.
Kram

88 G:

skriven

Er det en spesiell grunn jeg bør vente litt før jeg skriver tll han? Får det han til å bli mer interessert i meg?

Svar: Ja, ligger du på för mycket så tappar han intresset helt.. kram :)
Esmaralda

89 ???:

skriven

Hej

Vad har jag för nytt att se fram emot under 2014?
kramar<3

90 Ivanka:

skriven

Möter jag min livskamraten i år eller dröjer det mycket längre? finns det något..kännetecken?
KRAM

91 Familj:

skriven

När ser du mig med egna barn & hur många får jag då?
kram:)

92 F:

skriven

Hej E!

Kan du se vad min nästa kärlek jobbar med?
kram:)

*Önskar dig & Nettan en trevlig resa:)

93 Sherie:

skriven

Vilka blir de nya förändringar/händelser för mig detta året?kram

94 rysningar:

skriven

kan du se vem som är med mig kram

95 Vonna:

skriven

Ni får ha det så trevligt där uppe i norr.
Tror du Esmaralda att jag kommer att få någon som älskar mig och som jag älskar tillbaka.

96 Alma:

skriven

Kan du se när under året jag möter kärleken?
tack&kram

97 Lollo:

skriven

kommer detta året innehålla mycket glädje & positiva händelser?
Stor kram

98 Bu:

skriven

Härligt att ni landar i min hemstad och välkommen till Norrland!!
Två saker: varför har jag tappat studiemotivationen och den här mannen som cirkulerar i mitt huvud, varför? Kram

99 A.S:

skriven

Godmorgon Esmeralda jag är i en mycket för mig jobbig tid i livet.. skulle vara mycket tacksam för svar/vägledning. Har haft mycket kontakt via internet med en man som känns så speciell för mig (vi har inte träffas) ser du om han kommer höra av sig igen? Kommer vi träffas? Ska jag släppa mina tankar på honom? Mår inte alls bra nu... Ha en fin dag o jag hoppas på svar Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: