1 Jennifer:

skriven

Hej. Faktum är att jag inte kan gå vidare så länge jag är kvar på
min nuvarande arbetsplats.

Har jag då svaret framför mig vad jag måste göra? Känns inte som att jag har något annat alternativ. Kram

2 Helena Ir:

skriven

Rakt in i hjärtat <3

3 Skorpan:

skriven

Så sant så.
Vi måste ju rulla för att inte bli allför mögliga..
Kram Skorpan

4 F:

skriven

Hur ser karriären ut för mig, är det ändringar på väg in som är positiva?

5 Funderar :

skriven

Ser du mig klara hela vägen.

6 Mmmm:

skriven

Hej Esmaralda
Kloka ord, absolut! Värt att tänka på..

Ser du mig i en relation snart? Är något påväg?
Kram

7 Undris?:

skriven

True<3

Ser du mig bilda familj inom snar framtid?
kram



8 Ljus :

skriven

Hej Esmaralda.
Kan han se partnerskap och samboskap med mig?
Kram

9 Michaela:

skriven

Klokt!! Kram

10 Rädd:

skriven

Hej E!

Är så nervös inför intervjun imorn! Tack för lyckönskningarna. Ser du om det enbart är min prestation som avgör om jag får jobbet eller finns det faktorer utanför min kontroll som kan hindra?

Kram och kärlek.

11 Sus:

skriven

Hej
Ja så är det varesig man vill eller inte....
I morgon smäller de....
Love sus

12 Elisa:

skriven

Hej!
Tips på hur komma ur svackan? Känner mig så trött och livlös..
Kram

13 Elisa:

skriven

Hej!
Känner mig lite tveksam till att fortsätta.. har känt mig så trött och nere.. ser det ut att kunna vara värt det?
Kram

14 Missy:

skriven

Hej Es

Ser någon stor positiv livförändring som händer mig under året?
kram

15 Browallia:

skriven

Jag älskar kloka ord och att reflektera över dem.

På Instagram delade en fd. kollega foton ifrån Dubrovnik tidigare idag, av någon anledning påminde det mig om dig och din fadäs med trosskydden och jag började fnissa högt för mig själv. Visst var det i Dubrovnik?

Önskar alla en trevlig avslutning på helgen. Kram

Svar: Japp, det var i Dubrovnik :)
Esmaralda

16 Michael:

skriven

Hej Esmaralda
Vill tacka dig för ditt svar ang Maggan
och undrar om du har tid med mig igen
kommer det att utvecklas och då undrar jag
om våra känslor för varandra kommer leda till nåt fint tillsammans
men om du inte har tid så ännu ett hjärtligt tack och kram
Michael 641201

17 Tisa:

skriven

Mörkret börjar komma tillbaka. Det enda min terapeut säger är att jag måste ändra tankesätt. Visst det förstår jag också... Men det är inte lätt. Jag är rädd.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: